Gordon Stays in a Haunted, Disgusting Hotel | Hotel Hell

Share
Embed
  • Published on May 13, 2017
  • No bookings, credit card details easily available to anyone, a haunted room. What could possibly go wrong?
    Gordon Ramsay Ultimate Fit Food: amzn.to/2FznHtk
    Subscribe for weekly cooking videos.
    If you liked this clip check out the rest of Gordon's channels:
    tvclip.biz/user/gordonramsay
    tvclip.biz/user/kitchennightmares
    tvclip.biz/user/thefword
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 5 412

  • NO ONE
    NO ONE Hour ago +1

    Omg so scary Gordon got stuck

  • Cleo Chan
    Cleo Chan Day ago

    Haha 😂

  • froilan anthony
    froilan anthony Day ago

    hahaha

  • abbiexaesthetic
    abbiexaesthetic 3 days ago

    *🕳*

  • Anusha Kambampati
    Anusha Kambampati 3 days ago

    If there was only one booking....and that's for Gordon....why give him that crappy haunted room....
    I was laughing when the bed fell to pieces....but Gordon getting locked in the room was just hilarious...

  • Ari A.
    Ari A. 4 days ago

    Aww Gordon calling his mom to wish her Happy Mother’s Day was so cute

  • Tatiana Berkoh
    Tatiana Berkoh 4 days ago

    Hmm. My son and I paid for a year with our court's maintenance (food money) for a room and bathroom in the incomplete house (future hotel or guest-house) - no water supply for a year or drizzle. Miserable.

  • Bonsai Tree
    Bonsai Tree 5 days ago

    Gordy, Gord what you like

  • Lebron Sisavat
    Lebron Sisavat 5 days ago

    Haha my class room was room 16

  • Rat in the trash
    Rat in the trash 5 days ago

    y e s g o r d a n

  • Kenni Maynard
    Kenni Maynard 5 days ago +1

    The way Gordon ran out with the book just killed me😂

  • Bob Gaming
    Bob Gaming 8 days ago +1

    I’m heAding to that room right now
    deafanitly not to steal all these credit card details to get vbuxs

  • CrimsonGD
    CrimsonGD 8 days ago

    This hotel is almost a joke, and the worker, SEEMS *POSSESSED* as hell!

  • CrimsonGD
    CrimsonGD 8 days ago

    Shiit

  • Frederick Quintos
    Frederick Quintos 9 days ago

    Gordon: Let me out!!
    Transform into Gordon Winchester..
    Pulls out salt and pepper to keep the ghost away.

  • TYL4027 Hi
    TYL4027 Hi 9 days ago

    This is why I knock on hotel doors before entering. Then make a fool of myself by yelling out apologies

  • Christian Quinonez
    Christian Quinonez 9 days ago

    Gordon was high in this video 😂

  • iwantabeetle
    iwantabeetle 9 days ago

    Only Gordon Ramsay could "hack into a book"

  • Hey hey you you
    Hey hey you you 10 days ago

    Is no one going to talk about HIS FUCKING PARKING JOB?

  • Arielle & Scarlett
    Arielle & Scarlett 11 days ago +2

    *gordon gets under the covers*
    “mr. ramsey, that’s really not appropriate.”

  • CC S
    CC S 11 days ago

    Lol he just parks however he pleases

  • Brandon
    Brandon 12 days ago

    0:48 that's such a great job at parking

  • Renata William
    Renata William 13 days ago

    Can I ask what episode is this frm?

  • Backpack BOI
    Backpack BOI 14 days ago

    THE GHOST IS FECKING DRY!!!!!

  • MacBurnin' Man
    MacBurnin' Man 14 days ago

    😅😂😅

  • Bite Me
    Bite Me 15 days ago +1

    Gordon is a mummy's boy = attraction level increases x5000

  • PuRe Verse
    PuRe Verse 15 days ago

    Gordon: SpIrItS pLeAsE dOnT eAt My AsS

  • mechadoggy
    mechadoggy 18 days ago

    0:08 “There’s nothing wrong with being the oldest...just depends on how much Botox you have” I’m surprised Gordon hasn’t injected any Botox

  • Hoang Viet
    Hoang Viet 21 day ago

    Legend says that Gordon is still locked in that room

  • V.I.P. SHIPPER
    V.I.P. SHIPPER 22 days ago

    gordon got the shittiest parking job done

  • Bryan Robledo
    Bryan Robledo 22 days ago

    She said ridibulous rules😂😂

  • Patrick Isles
    Patrick Isles 22 days ago

    I cant stop watching Gordon Ramsay videos. I. Can't. Stop.

  • gingerDoctorwho
    gingerDoctorwho 24 days ago

    mothers day in uk is on different day to the US did his mother get 2 sets of flowers

  • Tom Sc
    Tom Sc 25 days ago

    That's stupid.

  • Elvia
    Elvia 25 days ago +2

    my favorite parts:

    When he pretends to sleep on the couch 1:40-1:55

    When he said "I got the credit card details of everybody" 2:33-2:37

  • Time to Party
    Time to Party 26 days ago

    Bro.. being locked in a room is scaryyy...
    I’m claustrophobic so maybe it’s just me

  • The Dawsons
    The Dawsons 26 days ago

    That’s why I trust Premier Inn

  • Jossy Townes
    Jossy Townes 26 days ago

    Gordon didn't care how he parked😂😂😂

  • god563616
    god563616 27 days ago

    Her: room 16 is haunted
    Me: Annoiting oil , in the name of Jesus
    Ghost: runs out

  • Glorious Content
    Glorious Content 27 days ago

    $10 an hr, I guess Gordan is finding out what a brothel is for the fat time.

  • George Kush
    George Kush 28 days ago

    0:52 wow gordon, your parking is shit.

  • A P
    A P 28 days ago

    When Ramsey has 10x more money in his own account then all those accounts combined in the book.

  • F4Z3 F34R
    F4Z3 F34R 29 days ago

    Poor gordon He never got his LUNCH

  • alabastermark
    alabastermark Month ago

    Oh shit, anyone notice how Gordon parked like an ass at 0:48 ? 😡

  • Rica Ivory
    Rica Ivory Month ago

    Aye Shirley was DONE with Gordon's shit 😂😂😂😂😂

  • Owen Chau
    Owen Chau Month ago

    hold up the camera crew filmed gordon being locked inside, but didn't open it for him? lol

  • Pristine Stays
    Pristine Stays Month ago

    FYI please contribute to save a young sister. Ailing girl diagnosed with stage 4 Cancer and undergoing chemo need your valuable contribution .
    Account details are as follows Dan Mathew
    917010068275239
    IFSC code -UTIB0000009
    Please save a life and let humanity save us .

  •  Month ago

    runs away with book credit card details XD

  • Daniel Ao
    Daniel Ao Month ago

    Is nobody going to say anything about his parking job

  • Reinis Richs
    Reinis Richs Month ago

    Gordon parks like a girl 0:46

  • Garrh Official
    Garrh Official Month ago

    0:48 that parking job

  • Bob Muskego
    Bob Muskego Month ago

    *years later at Gordons exorcism*
    Old priest: "I will now read from the holy manuscript." *drops the bible into a fire and pulls out a cook book*
    Gordon: "The soul is FUCKING RAW!"

  • Inziswap 097
    Inziswap 097 Month ago +1

    Gordon making her piss off

  • Inziswap 097
    Inziswap 097 Month ago +1

    Mother’s Day

  • dazzaburger
    dazzaburger Month ago

    2:36 imagine if she called 911

  • Brock
    Brock Month ago

    BOONK GANG WHOLE LOTTA GANG SHIT

  • PHUONGLINH CHU
    PHUONGLINH CHU Month ago

    I can't think that they can stay in this hotel
    it disgusting

  • Sovereign Potato
    Sovereign Potato Month ago +1

    This was filmed 2 years ago in Mother's day, and now I watched it in Mother's Day 2 years later.

  • Soulless
    Soulless Month ago

    Gordon's my man.

  • Laughing Jack
    Laughing Jack Month ago

    "I just wanna get some lunch!"

    Don't we all?

  • Molina Bitalica
    Molina Bitalica Month ago +1

    running with the book... 😂😂😂😂🤣🤣🤣

  • David E
    David E Month ago

    Babe locked him in the room for being a bell-end.

  • Lewis
    Lewis Month ago

    This episode was a gem

  • ghostminer 21
    ghostminer 21 Month ago

    It is very random but this video was posted on my mums birthday

  • Patrick Demers
    Patrick Demers Month ago

    I am shocked 😵😵😬😬 and not shocked 😁😁😂😂😄😄

  • Paul Phillips
    Paul Phillips Month ago

    What a DICK HEAD

  • The Corrupted Guest

    4:05
    gordan : *touches bed*
    bed : you dare oppose me mortal *falls*

  • Lillian Dybing
    Lillian Dybing Month ago

    0:53 nice parking job Gordon

  • BloomingOnion
    BloomingOnion Month ago

    I've eaten at the Curtis House several times as I used to live just a few miles away. The food was never bad actually. There are better, more trendy restaurants in Woodbury, CT, but none have the class and old-style sophistication of the Curtis House. As for the rooms, this is a small inn - while dirty pillows and dead bugs are not acceptable - some of the other quirky charms are what makes this place different. It's not like staying at a chain hotel, if you want that there are those in the area too. The poor credit card security is easily remedied; let's hope by 2019 they have more modern ways of storing private information.

  • Baby Face
    Baby Face Month ago +1

    Gordon was clearly hyper in this lmao

  • NextGeneration 9501

    time for gordon to unhaunt the hotel with the SWEARING POWER!!!

  • Carlo Lim
    Carlo Lim Month ago +2

    Legend says that the ghost stole the lamb sauce...

  • Seahawks_ 12
    Seahawks_ 12 Month ago

    R.I.P Gordon Ramsey 🙏

  • Diferent Dimensions

    U can’t hack into credit card with the 16 digit number

  • DJ GGG
    DJ GGG Month ago

    There's pretty much $190 million in that book

  • Oh yeah yeah yeah yeah
    Oh yeah yeah yeah yeah 2 months ago

    Literally Hotel Hell

  • 623058
    623058 2 months ago

    If I was Gordon mother I would have been like " what the hell are you on about? your mist Mother day! USA has it on Second Sunday of May, while the UK has it on Fourth Sunday in Lent

  • RR Sings !!!!!!!!
    RR Sings !!!!!!!! 2 months ago

    Mr RaMSEy ThAt Is NoT ApPrOprIAte 😡😡😡

  • Venom
    Venom 2 months ago +1

    I give the cameraman salute for having the balls to go with Gordon Ramsay

  • Silent Knight
    Silent Knight 2 months ago

    Whenever Gordon says "excited" I laugh because, he won't be excited when he sees the hotels

  • MrDanielb99
    MrDanielb99 2 months ago

    0:48 wtf that parking is dreadful

  • MrDanielb99
    MrDanielb99 2 months ago

    0:48 wtf that parking is dreadful

  • Chloe Louise
    Chloe Louise 2 months ago

    You are the best chef in the world, you're funny, talented and even though you have a bad attitude I guess that's what makes you such a legend. I've also watched all you're shows. My favourite has to be the ITV show Gino, Fred's and Gordans road trip.

  • Raquel Khu
    Raquel Khu 2 months ago

    0:49 Are we just gonna ignore his horrible parking?

  • Emma Shimkin
    Emma Shimkin 2 months ago

    he’s so sweet to his mom ❤️

  • Narada Peiris
    Narada Peiris 2 months ago

    Gordon: Let me out! I just want some lunch!
    Cameraman steps out of room to video Gordon’s attempt at opening the door.

  • Average Human Being
    Average Human Being 2 months ago

    I swear Mother’s Day is on a different day for the Americans???? So Gordon just wished a random woman happy Mother’s Day on a random day lol



    Unless he wished his mum happy Mother’s Day on a random day for her??? Somethings not adding up, Gordon. We need explanations

  • anniebub s
    anniebub s 2 months ago

    “room sixTEEN”

  • Alexx Breton
    Alexx Breton 2 months ago +1

    I want part 2

  • Nasir Khan
    Nasir Khan 2 months ago

    Why was Gordon in a good mood at the beginning?

  • The gacha Gang
    The gacha Gang 2 months ago +1

    4:06 why did they try to kill Gordon. I know he is strict and rude but come on don’t try and kill him

  • Dick Clark
    Dick Clark 2 months ago

    His mom was a paid actor

  • MRMF1 ᵿ
    MRMF1 ᵿ 2 months ago

    Gordon Ramsay putting Dillon the Hacker to shame

  • Zainab Aksangees
    Zainab Aksangees 2 months ago

    What season and episode is this clip from?

  • join the fist 10
    join the fist 10 2 months ago

    I wonder what his mom is like in person 🤔

  • Jun July Channel
    Jun July Channel 2 months ago +2

    Receptionist : Should l Call 911
    Me : no Call the Ambulance 😂

  • Alif Fawwaz
    Alif Fawwaz 2 months ago +2

    Gordon : build before 1736, incredible
    .
    .
    .
    .
    .
    You have no idea what happen in five minute

  • PGHobGoblin
    PGHobGoblin 2 months ago

    Pulling the Sheets off her all night long... Probably was the Woman's husband lol

  • aestheticc
    aestheticc 2 months ago

    why is Gordon Ramsay sleeping on a couch such a mood

  • gingerjin
    gingerjin 2 months ago

    I feel ashamed for owning a dog named Curtis now.. please, rename their hotel. ;-;