CSGO - People Are Retarded #17 FUNNY MOMENTS, ODDSHOT

Comments • 99

  • SparkySlow
    SparkySlow 9 months ago

    4:12 motar2k 45 000$

  • Aleš Kolařík
    Aleš Kolařík 9 months ago

    xDD

  • Turist
    Turist 10 months ago

    always s.s

  • Timothy Park
    Timothy Park 10 months ago

    Lol ceeazy is on here

  • Random Gaming
    Random Gaming 10 months ago

    Outro song?

  • zRyuuki47
    zRyuuki47 10 months ago

    Fucking japanese... XD

  • Davi brzinhu
    Davi brzinhu 10 months ago

    this is no twitch of felps

  • Partis 1234
    Partis 1234 10 months ago

    look 2:09 stewie has 500 hp wtf

  • pright
    pright 10 months ago

    thats me at .42 seconds lol howd you find my clip??

    • Holk CSGO
      Holk CSGO  10 months ago

      oddshot i guess or someone sent it to me 😅

  • B3KOBE
    B3KOBE 10 months ago +1

    Niko du Fickaffe hahahahah

  • Fun S
    Fun S 10 months ago +3

    CSGO-CASE *.* *COM*
    *0.5* *$* *-* *12345111*
    *NO* *DEPOSIT*

  • Axe bassboosterz
    Axe bassboosterz 10 months ago

    pasha 3:55 XD

  • lil’ Broomstick
    lil’ Broomstick 10 months ago

    I thought this was oddshots xD

  • Fat
    Fat 10 months ago +2

    thumbnail 5:16

  • vatlol
    vatlol 10 months ago

    DOOR STUCK DOOR STUCK PLEAAASE I BEG YOU

  • Rollins Jr  Gaurano
    Rollins Jr Gaurano 10 months ago

    what happened in 3:25??????

  • D D
    D D 10 months ago

    6:05 i had that problem every game,and its pissed me off

  • Smile 0811
    Smile 0811 10 months ago +1

    hahah freakazoid the kid that he bullied in this vid it was the kid that they played against in mathmaking hahah freak shroud swag stew and that kid is hcking so bad and rofl they played with him and freak was so angry with that kid.the also told freak that he is a walking steroid hahahah

  • Janissary
    Janissary 10 months ago

    pasha i will put my big kebab in your mouth you fucking retard fuck you

    • Holk CSGO
      Holk CSGO  10 months ago

      haha chill dude, this is just a std stereotype, he's just kidding

  • Žiga Ademovič
    Žiga Ademovič 10 months ago

    who was simple talking about???

    • Žiga Ademovič
      Žiga Ademovič 10 months ago

      Holk CSGO was thinking that cuz he really looka like a pig and good content bro

    • Holk CSGO
      Holk CSGO  10 months ago +1

      jw

  • Juanjo
    Juanjo 10 months ago +1

    3:30 DAT BUG

  • Gege
    Gege 10 months ago

    what did simple and byali say? couldnt understand

    • AzzK
      AzzK 10 months ago

      Holk CSGO byali said that s1mple should play with JW

    • Holk CSGO
      Holk CSGO  10 months ago +1

      idk what byali exactly said, but he was talking about JW and simple said "he looks like a pig"

  • Skonny
    Skonny 10 months ago +2

    Thx for shout out! Really appreciate your work and your help towards the community <3

    • Holk CSGO
      Holk CSGO  10 months ago +1

      haha 200 twitch subs .. deserve way more, TIME TO FOLLOW THIS BOY GUYS

  • Dildo Baggins
    Dildo Baggins 10 months ago

    kebab?cs comunity is bunch of fucking kids

    • sinner
      sinner 10 months ago +2

      Dildo Baggins
      remove
      kebab

  • Zachary Rosas
    Zachary Rosas 10 months ago

    lol our knife kill at 1:40 :D

  • PeYo
    PeYo 10 months ago +1

    He defused the bomb and it explode #CsGo<3

  • Saar Merzel
    Saar Merzel 10 months ago

    3:37 wait what? bomb exploded

  • Kijing
    Kijing 10 months ago

    5:10 LMFAO

  • endyourlifeplease
    endyourlifeplease 10 months ago

    nice advice from pasha

  • faggot12345
    faggot12345 10 months ago

    3:32 FIX THIS FUCKING GAME VALVE YOU NECKBEARDED FUCKS

  • keane - Csgo and more
    keane - Csgo and more 10 months ago +1

    pasha king of retards

  • Ayy Lmao
    Ayy Lmao 10 months ago +3

    3:30 how can cts win if the bomb explodes?

  • Ayy Lmao
    Ayy Lmao 10 months ago

    1:15 how did he throw that nade?

    • Hotline Bling
      Hotline Bling 9 months ago

      Ayy Lmao right click with any nade

    • Ram221
      Ram221 10 months ago

      Ayy Lmao underhand throw

  • Zsoca Decsi
    Zsoca Decsi 10 months ago

    6:43 a cheater subscribed to papa lol

  • Mihai Purcaru
    Mihai Purcaru 10 months ago

    Song to the end ?

    • Holk CSGO
      Holk CSGO  10 months ago

      huey mack - buzzkill, check desc before asking bro :)

  • Khai Jed is cringe
    Khai Jed is cringe 10 months ago +4

    3.30 how do ct wins if the bomb explodes?

  • jonathan martinez pinllos

    5:10 wtf

  • Brice Berberich
    Brice Berberich 10 months ago +11

    Did he defuse the bomb at 3:33 ? Why did it explode?

  • Master Noob
    Master Noob 10 months ago

    0:30 wtf?!...

  • pedro cortes
    pedro cortes 10 months ago +1

    I don't understand why FalleN did that at 6:12... Was it because he wanted to rage quit?

    • pedro cortes
      pedro cortes 10 months ago

      +OKOKOKOK Oh, ok. xD Just FalleN things.

    • OKOKOKOK
      OKOKOKOK 10 months ago

      pedro cortes In the round before, this guy killed him. ^^

  • muffen
    muffen 10 months ago +2

    hello youtube 3:27 xD

  • Sami aydoğdu
    Sami aydoğdu 10 months ago

    I was loving pasha..

  • Paweł Osiałkowski
    Paweł Osiałkowski 10 months ago +26

    1:29 Tarik "Fuck me"
    Caster: "Oh fuck you too"
    da hell caster?

    • endyourlifeplease
      endyourlifeplease 10 months ago

      i replayed that 5 times to hear what tarik really said :< first time i was thinking im retarded

  • Borbo
    Borbo 10 months ago

    the guy should tell the guy that it was 1v0 instead of waiting the bomb explode and say it was 1v0 after that

    • Borbo
      Borbo 10 months ago +2

      oh ok i didnt know haha

    • Cam
      Cam 10 months ago +1

      can't talk to your teammates in ESEA after a certain amount of time after you're dead.

  • andy
    andy 10 months ago +4

    no-one defused it on 3:32 it exploded

    • FPSFunK
      FPSFunK 10 months ago

      I DONT KNOW MAN

    • andy
      andy 10 months ago

      ik but how did they win it if they didn't defuse it

    • FPSFunK
      FPSFunK 10 months ago

      but the cts won that round

  • Slippy
    Slippy 10 months ago +1

    dude you should sponsor some cs websites also , we won't mind

    • Slippy
      Slippy 10 months ago +1

      gg

    • Slippy
      Slippy 10 months ago +1

      ok , i was just saying because you work hard :) and you should also sponser websites like other csgo youtubers do

    • Holk CSGO
      Holk CSGO  10 months ago +1

      i'm just looking for a quick one to make a giveaway for the moment :)

  • ceeazy
    ceeazy 10 months ago +2

    I don't know who was it, but thanks for submitting 0:20, appreciate it! :D

    • ceeazy
      ceeazy 10 months ago

      Haha, thank you for that overpass PUG my friend!

    • Chiggins
      Chiggins 10 months ago +2

      The coincidence tho

  • MoDi
    MoDi 10 months ago

    0.25 HAHAHAHAHSHA

  • Exanderful
    Exanderful 10 months ago

    lol that olof revenge :D

  • xxxMastaSVKxxx
    xxxMastaSVKxxx 10 months ago +44

    I dont even know how you found my clip from 6:35 :D :D

    • Dávid Fekeč
      Dávid Fekeč 10 months ago

      :( srz Masta luv ya

    • Lochlan Stephens
      Lochlan Stephens 10 months ago

      xxxMastaSVKxxx c

    • Holk CSGO
      Holk CSGO  10 months ago +2

      Dávid Fekeč did it, and so i thought it was his clip, sorry about that

    • xxxMastaSVKxxx
      xxxMastaSVKxxx 10 months ago +4

      you must be mistaken because i didnt sent you anything but my friend told me he sent it you

  • ne-wasd
    ne-wasd 10 months ago +7

    3:35 wtf? if bomb has been defused, why we saw an explosion?

  • Forg1ven
    Forg1ven 10 months ago +23

    outro Song?

  • Geo Christopher Gumayagay
    Geo Christopher Gumayagay 10 months ago +1

    I'm gay

  • SpazySmalls
    SpazySmalls 10 months ago +7

    HOLK I HAVE A CLIP FOR YOU BUT I DONT KNOW HOW TO SEND IT

  • Aprigio Jales
    Aprigio Jales 10 months ago

    fon

  • Masa
    Masa 10 months ago +1

    last

  • Alexander Lunau Bentsen 08B

    1st

  • Emmy Ramses
    Emmy Ramses 10 months ago

    Yess

  • DaMpa Gaming
    DaMpa Gaming 10 months ago

    mybe?

  • Yiğit Eroğu
    Yiğit Eroğu 10 months ago +1

    I am turkish

  • DaMpa Gaming
    DaMpa Gaming 10 months ago

    1st