Kevin Hart on LaVar Ball and His Least Favorite Son | Cold As Balls | Laugh Out Loud Network

Share
Embed

Comments • 7 890

  • Chris God
    Chris God Year ago +5373

    Kevin hart: click to subscribe
    Me: bet kevin 👉subscribed

  • Eric Plando
    Eric Plando 42 minutes ago

    best cold as balls episode ever! dont @ me

  • Khaled Alshaikh
    Khaled Alshaikh 2 hours ago

    dude built like moto moto from madagascar

  • MAZINGER Z
    MAZINGER Z 2 hours ago

    The ice looks like plastic cubes....put some real ice in that tub.

  • Will Ragan
    Will Ragan 4 hours ago

    i hate this episode

  • TheySeeMe Trolling
    TheySeeMe Trolling 5 hours ago

    "is there anyway I can take all the money Ive made in my life and put it on Michael Jordan?“
    LOL

  • 1WordPlayer
    1WordPlayer 9 hours ago

    This is by no comparison my favourite episode!

  • Johnny Brown
    Johnny Brown 10 hours ago

    How do people hate lavar 😂😂😂😂😂😂

  • Dallan Laik
    Dallan Laik 11 hours ago

    I used to hate Lavar but when I watched this vid He’s funny 😂😂

  • Keith Barnes
    Keith Barnes 12 hours ago

    So we just gone act like they didn’t bet 10,000 and then lavar cheated 😂😂😂

  • Ken Britton
    Ken Britton 14 hours ago

    That brain freeze by Lavar when asked about his HS career 😭

  • 2live Jay
    2live Jay 15 hours ago

    Where the football players

  • Sawyer Haskins
    Sawyer Haskins 17 hours ago

    Lavar ball is the most ingnerant person ive ever seen

  • Buzz killing
    Buzz killing 17 hours ago

    Steve Harvey is mad funny!!

  • Joseph Simmons
    Joseph Simmons 22 hours ago +1

    Mr.Potato Head

  • Lord Farquaad
    Lord Farquaad 22 hours ago +1

    Best 8 minutes of my life

  • Christopher B
    Christopher B 23 hours ago

    Lavar looking kinda swole huh damn

  • Sterling Archer
    Sterling Archer 23 hours ago

    It took me 5 minutes to figure out this wasn't key from key and peele

  • Glokage
    Glokage Day ago +1

    I thought I was watching a ytp when lavar was tapping his head lmao

  • G- Jon
    G- Jon Day ago

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • milos guko
    milos guko Day ago

    Lavar is a great guy, lmao-every time.😂

  • Benji TheWeed
    Benji TheWeed Day ago

    That's a walking coke habit waiting too explode..

  • Malik Evans
    Malik Evans Day ago

    The youngest son is the best

  • Benedict Brooklyn Jallah

    Lavar the real MVP😂😂💯✅

  • santiago Armando

    this Kevin hart guys funny he should do movies

  • ViceCaptainDC
    ViceCaptainDC Day ago

    Hart to ball

  • Jason Ganzy
    Jason Ganzy Day ago

    No footage of you doing a damn thing.

  • Bishop Dong Magic Shlong

    Easily the best guest he had so far

  • Jason Carson
    Jason Carson Day ago

    This dude is an absolute crazy person but he is hilarious. If he was actually the athlete he said he was with this personality, omg. He isn't a bad father he just believes in his kids the a a father should but he is delusional.

  • The Cult of Garfield

    He wack asf

  • KoodaTYN Cold with it

    You should get me on this show

  • ygGOLD
    ygGOLD Day ago +1

    Proof LaVar can beat MJ in 1v1 : 3:51

  • True Alpha
    True Alpha Day ago

    Most Views BBB 😂

  • Kishonda Fields
    Kishonda Fields 2 days ago

    Nobody got you tapping the backboard

  • lil j
    lil j 2 days ago +1

    Cold as balls whit BALL

  • Joseph T
    Joseph T 2 days ago

    I think kevin hart was confused

  • Justin Moreno
    Justin Moreno 2 days ago

    Why tf is this not longer....!?

  • Flip Nation
    Flip Nation 2 days ago

    You know lavar is not loyal to his brand when he isn’t even wearing his own brand because f shorts when he knows is being filmed before hand

  • Peter Hammerman
    Peter Hammerman 2 days ago

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Francine Sterling
    Francine Sterling 2 days ago

    This funny

  • Addicted Addie
    Addicted Addie 2 days ago +7

    3:29 literally...Kevin is so right. Wow. Respect on ten thousand now for him and his sons .

    • xcaluhbration
      xcaluhbration 20 hours ago

      What Kevin said after that was perfect 🤣

  • ADDIS ABABA
    ADDIS ABABA 2 days ago

    despite his arrogance ,this guy is funny. he should start a comedy career and leave his kids alone.

  • Kevin durant burner account

    Lagreatness lol

  • Kevin durant burner account

    Lavar pretty ripped up lol for real though

  • Josh Webster
    Josh Webster 3 days ago

    Best Cold as Balls episode ever.

  • Shad Moss
    Shad Moss 3 days ago

    LaVar the 🐐

  • Suko Kuve
    Suko Kuve 3 days ago

    Kevin said lonzo ball😂😂

  • Harish K
    Harish K 3 days ago

    these two fools have gotta make a movie together .....dying laughing

  • SInFuL mATRIX
    SInFuL mATRIX 3 days ago

    Lavar is annoying

  • American Fitty
    American Fitty 3 days ago

    What I can't understand white people, you talk about black men not being in their children's lives but then you talk about Lavar for being too active in his son's lives...okay?

  • Tiger Laita
    Tiger Laita 3 days ago

    This guy Lavaar got me dead with his spazzing lol😂😂😂

  • Devin Kaula
    Devin Kaula 3 days ago

    Lavar is golden

  • Oh yeah yeah
    Oh yeah yeah 3 days ago

    Triple b's and a man

  • Daniel Cardona
    Daniel Cardona 4 days ago

    Did anybody else notice he said lonzo ball instead of lavar ball

  • Imani W
    Imani W 4 days ago

    this is the best one lol

  • Lucky7
    Lucky7 4 days ago

    1:16 - 1:28 LOL

  • I GET DUBS
    I GET DUBS 4 days ago

    LONZO won when he said
    “now I gotta kill em
    Put a end to your pain
    You like like Lil Jon
    Ate Two Lil Wayne’s”

  • Char’s Crafts
    Char’s Crafts 4 days ago

    This was hilarious!!!

  • M Roseman41
    M Roseman41 4 days ago

    I didn't think i Iiked him, but god damn he's comedy gold!!!

  • Escape
    Escape 4 days ago

    Lavar Ball is what you call rich people crack.

  • M Roseman41
    M Roseman41 4 days ago

    Hahahaha

  • Nathan Johnson
    Nathan Johnson 4 days ago

    7:10 Kevin started to legit laugh. Lavar Ball is so damn entertaining. He talks crazy and believes what he says. Its borderline funny.

  • Jacqueline Tao
    Jacqueline Tao 4 days ago

    OMG LAVAR BALL IS HILARIOUS!!!

  • Ron D
    Ron D 4 days ago

    Jesus Christ is Lord and loves us all so much He took the punishment we deserved for our sins! All we have to do is trust and believe in Him!

  • ARCHENIEN
    ARCHENIEN 4 days ago

    Heart to Ball

  • BiggQue
    BiggQue 4 days ago

    LaGreatness 😂😂😂😂

  • BiggQue
    BiggQue 4 days ago

    Hilarious

  • Zboycurry 30
    Zboycurry 30 4 days ago

    Funny asf

  • Olbap Rabocse
    Olbap Rabocse 4 days ago

    Lol for the first time ever Kevin Hart was dumbfounded

  • Marko Čulić
    Marko Čulić 4 days ago

    Lavar is just ridiculous lmao x)

  • mr no_name
    mr no_name 4 days ago

    By far still the best one.

  • Bonnie sbv
    Bonnie sbv 5 days ago

    3:50 lmao Ball is funny af

  • Demario Johnson
    Demario Johnson 5 days ago

    When lavar tried to put the towel round him 😂😂

  • Topflight Style
    Topflight Style 5 days ago

    Lavar Ball is ridiculously funny ! That mofo wild as hell !

  • Sean The moose
    Sean The moose 5 days ago

    Mj vs lavar mj lavar avg 2 points per game trash

  • HJ TV official
    HJ TV official 7 days ago

    The one built like Lavar was the one that didn’t make it 😂😂😂

  • gottabump
    gottabump 7 days ago

    Lavar a Lunatic

  • Nathaniel Mistretta
    Nathaniel Mistretta 7 days ago

    My man Lavar

  • Judge Dredd
    Judge Dredd 7 days ago

    This was the best one

  • Kymani Lee
    Kymani Lee 7 days ago +1

    Lamelo is the best player out of all of them

  • Eddielee Joseph
    Eddielee Joseph 7 days ago

    LaVar was genuinely funny to Kevin

  • Official Chinz
    Official Chinz 7 days ago

    This is the best episode out of both seasons.

    Facts

  • Steven Foster
    Steven Foster 8 days ago

    3:57 "whoo, I'm stuck!" 😂😂😂

  • karimuification
    karimuification 8 days ago

    He’s got that Muhammad Ali confidence, I love it

  • Lexi Peters
    Lexi Peters 8 days ago

    In the beginning Kevin said Lonzo instead of Lavar

  • Doug Brown
    Doug Brown 8 days ago

    The Ball family is a bunch of thugs

  • Big Daddy
    Big Daddy 9 days ago

    3:50 when you nut but she keep sucking

  • S Colt
    S Colt 9 days ago

    700 thousand dollars!!

  • jonah ramos
    jonah ramos 9 days ago

    Why are all his sons so ugly

  • Ibrahim Mahamed
    Ibrahim Mahamed 9 days ago

    THIS IS THE FUNNIEST EPISODE IN THE WHOLE SERIES.

  • Nick Greever
    Nick Greever 9 days ago

    IDGAF if people like LaVar Ball... dude is straight entertainment!

  • Bball_Boyz
    Bball_Boyz 10 days ago

    Did you play all 4 years in high school
    Well I...you kno...back..10th grade 😭😭

  • RATMOUSE🐀
    RATMOUSE🐀 10 days ago +1

    Finally On Film LaVar Ball Dunking! Lol

  • Ikaz Media
    Ikaz Media 10 days ago +4

    this guy needs 3 more interviews lol

  • Crank Lucas
    Crank Lucas 10 days ago

    brah Kevin and Lavar are the same person I swear

  • Tim Dischert
    Tim Dischert 10 days ago +1

    LIGREATNESS

  • Zachary Rowland
    Zachary Rowland 10 days ago

    This was proble the best 1 so far💯💯😂😂😂😂

  • Tim Dischert
    Tim Dischert 10 days ago

    BEST EPISODE EVER!!!

  • Fidio8
    Fidio8 11 days ago

    Funniest episode

  • Dominique Shelby
    Dominique Shelby 11 days ago

    He still missed