Game of Zones - S5:E1: 'A Golden Summer'

Share
Embed

Comments • 2 336

  • R Walt
    R Walt 8 months ago +2799

    How many references can y'all spot in the painting?

  • GoonerBear
    GoonerBear 23 days ago

    It could have gone so far as "the Lakers have bought LeBron, Chris Paul, James Harden, Isiah Thomas, Anthony Davis, Carmelo Anthony, Kyrie Irving and Kahwi Leonard!" and Kerr would still have been like "come on, Patrick."

  • Starcrap 64
    Starcrap 64 29 days ago

    This is why mccaw left the warriors

  • De_matos
    De_matos Month ago

    i was just ending a raven of me pelvic area... LOL

  • Emirhan Aykut
    Emirhan Aykut 2 months ago

    1:54 Patrick was right

  • Francis Gesim
    Francis Gesim 2 months ago

    in the end nobody did really hurt their chances and became back to back champs

  • zippity dandy
    zippity dandy 2 months ago

    real talk

  • Jaerizzle
    Jaerizzle 3 months ago +1

    Bruh why curry chewing his pen like his mouthpiece lol

  • mumu1212
    mumu1212 3 months ago

    I rather watch this then the NBA

  • Tunacat B
    Tunacat B 4 months ago +1

    Mccaw says he has a bad feeling about Vince Carter... good reference Bleacher Report. Good reference😂

  • Ex Zed
    Ex Zed 4 months ago

    kyzer

  • Bleb Han
    Bleb Han 5 months ago

    Kerr and Klay sharing a blunt is in reference to Kerr claiming that smoking a joint helped him in dealing with his back pain.

  • Enis  Can
    Enis Can 5 months ago

    Wait next year for
    Furkan KORKMAZ 🇹🇷🇹🇷
    And see. (And of course Cedi OSMAN)

  • No Just No
    No Just No 5 months ago +1

    1 year after the 2017 free agency and none of these "superteams" were shit except the rockets. The thunder and wolves barely made the playoffs and were first round exits and the supposed 3rd options for them in melo and weggins both underperformed by a large margin

  • Brandon Fox
    Brandon Fox 5 months ago

    Whats that song in the beginning

  • K
    K 5 months ago +4

    And on July 2nd 2018 they sat at their golden round table and decided to add another jester type player....


    Demarcus Cousins!
    The rest of the league died on that day.

  • nut master
    nut master 5 months ago +7

    1:10 PATRICK MCCAW KNEW

  • AshantiSeppuku
    AshantiSeppuku 5 months ago

    Who else is here after they signed Boogie? They need to be called the Pantheon 5. Golden Olympus starting 5 Curry (PG) - Poseidon Klay (SG) - Zeus Kd (SF) - Hades Green (PF) Hephaestus Cousins (C) - Ares

  • B I T E S Z A D U S T O
    B I T E S Z A D U S T O 5 months ago +1

    A Golden Summer indeed👎

  • vohnvohn
    vohnvohn 5 months ago +3

    STILL ACCURATE.

  • Felicia Keesing
    Felicia Keesing 5 months ago

    When Kerr told mccaw to inform him about big names, I thought he was going to mention a guy with a really long name

  • Immanuel Jzv
    Immanuel Jzv 5 months ago

    Bron joining the lakers !!! MWAAHHAHAHA

    • Jay Hines
      Jay Hines 2 months ago

      +King Jay lol

    • King Jay
      King Jay 5 months ago +4

      ...aaaand Boogie joins the Warriors...
      "Again Patrick, please, only bring us news that *actually* affects our chances."

  • yupi619
    yupi619 5 months ago

    it takes 6 weeks to come up with an episode.

  • Alex Awesome
    Alex Awesome 5 months ago

    Okc is best team

  • Dominic
    Dominic 5 months ago

    Rockets were a challange with Paul joining

    • Dominic
      Dominic 5 months ago

      Shaquan Newton Well yeah you would have won easily I agree now with Boogie in the team you will go 82-0

    • Shaquan Newton
      Shaquan Newton 5 months ago

      Dominykas Rimkevicius only after Iggy got hurt in the game where the warriors was up 43 points in game 3 we didn't dee Iggy til game 3 of the finals if he played vs the rockets the warriors win that series in 5games max

  • xenon241
    xenon241 6 months ago

    Funny how none of the offseason stuff mattered anyway. Golden State still Champs

  • Μνρ Ιηfιηιτγ
    Μνρ Ιηfιηιτγ 6 months ago

    4-0 Nothing to worry about

  • CollinSextonSZN
    CollinSextonSZN 6 months ago

    The Rockets almost won against the warriors

  • mouad mamouni
    mouad mamouni 6 months ago

    It all makes sense now :p

  • Tombomb615
    Tombomb615 6 months ago

    FURKAN YES 😂

  • Nick Saunsoci
    Nick Saunsoci 6 months ago +1

    You really need to watch these a few times to get all the references I just noticed the one about Patrick McCaw saying he had a bad feeling about Vince carter

  • Moses
    Moses 6 months ago

    Steve was right all along. Nothing to worry about 🤣 Back 2 back!

  • Cmorebutsbuts
    Cmorebutsbuts 6 months ago

    and they still won.

  • Randy Bautista
    Randy Bautista 6 months ago

    Lord Kerr can see the future

  • kyler stone
    kyler stone 6 months ago

    stephen curry is my uncle

  • Christian Lantin
    Christian Lantin 6 months ago +4

    Lol anyone else watching this after the Warriors just swept the Cavs. Looks like GoZ was right.

  • DEATH
    DEATH 6 months ago +2

    I love how this is actually a goof series like worth the time watching imagine 10 years from now and this is still going like that'd be awsome

  • Max Bucknell
    Max Bucknell 6 months ago

    “ Vince carter is bloody 40 years old”

  • John H
    John H 6 months ago +1

    they shoulda told him only ravens about lebron😂😂fr

  • Yarin Shaked
    Yarin Shaked 6 months ago +1

    waiting for a new one next year

  • Curtis Baker
    Curtis Baker 6 months ago +1

    Another Golden Summer for House Warriors!

  • Bryce Paytes
    Bryce Paytes 6 months ago +2

    I just got what McCaw meant when he said “I get a bad feeling about him.”
    God. Fucking. Damnit.

  • elmer hu
    elmer hu 6 months ago +19

    here after gsw wins championship

  • Ronald Firman
    Ronald Firman 6 months ago +3

    I just realized this is a prophecy

  • NEDY
    NEDY 6 months ago

    They all got injured in the post credits

  • DFZ DefPro gaming
    DFZ DefPro gaming 6 months ago

    Lol lebron is a demon lmao

  • Jose Patino
    Jose Patino 6 months ago

    Golden state of mind!

  • letmeee seedem
    letmeee seedem 6 months ago +2

    Patrick Mccaw actually had a bad feeling about Vince Carter lol

  • Jonathan De Lucas
    Jonathan De Lucas 6 months ago +20

    "Only bring us news that actually affects our chances" Kerr was right!

  • ryouri
    ryouri 6 months ago

    1:57 LMFAO

  • Humble_ lion- скромный Лев

    Yooo, GS didn't care, I didn't see that coming lool

  • Dan Clark Limarez
    Dan Clark Limarez 6 months ago +3

    It turns out they are right😂

  • Mr UV
    Mr UV 6 months ago +5

    Funny how true this ended up being 😂

  • Ma dera
    Ma dera 6 months ago

    Only house rockets can hurt there chances

  • MLG
    MLG 6 months ago

    As bayrakları as

  • Barry Bansalan
    Barry Bansalan 6 months ago

    Like if cavs will win the championship.

  • Mynamesjohn2110 dallas cowboys superbowl champs

    When the warriors heard the news they decided to injure themselves at the end credits

  • NBA Mix
    NBA Mix 6 months ago

    This might be the only thing I watch on TVclip

  • Derrick Rose Is My Father

    " Only news that affect us " then GS proceeds to almost get eliminated by HOU in 7 games

  • Jun Elbert Jaboli
    Jun Elbert Jaboli 6 months ago +1

    Welp, Kerr was right... 😂😂😂

  • Cris S
    Cris S 6 months ago

    I guess they were afraid of Kawhi and the Spurs coming for revenge. But that raven never came....

  • Legend Ary
    Legend Ary 6 months ago

    seeing this after the rockets took the warriors to 7

  • Liam McKenna
    Liam McKenna 6 months ago +2

    Looks like Kerr was right not to worry

  • 99 Allenleung
    99 Allenleung 6 months ago

    Well all calculated

  • J.S.
    J.S. 6 months ago

    why is Kerr always with red eyes on this series as he smoke weed every day

  • Duong Pham
    Duong Pham 6 months ago

    Well they did won the west at the end XD

  • Paul Travis
    Paul Travis 6 months ago

    Damn. Pat knew Vince was coming 4 em 😣

  • Amin Afshari
    Amin Afshari 6 months ago

    Steve Kerr was right !!!!! Those super teams couldn't do it !!

  • Big Baller Ben
    Big Baller Ben 6 months ago

    these motherfuckers

  • Oscar The Grouch
    Oscar The Grouch 6 months ago +44

    literally terrifying how accurate this turned out to be

  • Irwin Jan Lagare
    Irwin Jan Lagare 6 months ago +4

    And yeah Golden State Warriors are still the kings of the WEST!!! :D 2018 #WCFChampions!!!

  • Howard Wang
    Howard Wang 6 months ago +14

    And....steve kerr was absolutely right

  • godfred ras
    godfred ras 6 months ago +20

    Who's here after the Warriors beat the Rockets in game 7

  • Safwan Al Islam
    Safwan Al Islam 6 months ago +54

    wow the trades actually didn't affect gsw's chances lmao

    • Brian Fantana
      Brian Fantana Month ago

      +Broden Meh, they have their chances, but they squandered 17 treys. Before you said "if only CP3 didn't go down injured", unless you forget Iggy lockdown on CP3 all 3 games, before he too go down injured.

    • Broden
      Broden Month ago +1

      Darandom Channel Do you not remember the rockets in last years conference finals?

  • srikanth sanaka
    srikanth sanaka 6 months ago +5

    Daaaamn this just got too damn accurate!

  • kwesikum
    kwesikum 6 months ago +6

    I'm here after Game 7 Vs Houston. This is all I could think about after watching Steph in the 3rd Quarter. Loool. We'll done BR, well done

  • Marcus ARA Agustin
    Marcus ARA Agustin 6 months ago +1

    Bleacher report called it

  • Big Bleach
    Big Bleach 6 months ago +2

    Patrick Mcaw had a bad feeling Bc he got injured by Vince that’s is tuff

  • mcolemc22
    mcolemc22 6 months ago

    Furkan korkmaz, LMAO

  • Slyrya x
    Slyrya x 6 months ago

    3-2

  • Rati P
    Rati P 6 months ago

    Where is Zaza?

  • Christian’s Reviews And Gameplays

    Niceeeeeeeeeeeee (Kerr roasting)

  • john Frio
    john Frio 6 months ago

    This is fun

  • Snatchin ankles
    Snatchin ankles 6 months ago

    3:00 imma die laughing when the rockets go to the finals 😂😂😂😂

    • Small Penis
      Small Penis 6 months ago +3

      Blitz well they Lost 😂😂

  • nope
    nope 6 months ago

    I love how the rockets might actually beat the warriors now

  • KillaBoghila
    KillaBoghila 6 months ago

    2:57 little does he know

  • Francis Joshua Alcala
    Francis Joshua Alcala 6 months ago +1

    How about now? Rockets leads 3-2 in wcf 🤔

    • Small Penis
      Small Penis 6 months ago +3

      Francis Joshua Alcala how about now 😂😂😂😂?

  • Some Horny Fuck
    Some Horny Fuck 6 months ago

    that ending about the injuries.

  • gamerdottv
    gamerdottv 6 months ago

    Best episode ever!hahha

  • Jimmy Winskowski
    Jimmy Winskowski 6 months ago

    3 new superhouses lol riiiiiiight.

  • Lamont Pierce
    Lamont Pierce 6 months ago +8

    Who's here after the Warriors lost lol 😂

  • Christopher Garcia
    Christopher Garcia 6 months ago +1

    This aged well

  • RUBESTER PRANKS
    RUBESTER PRANKS 6 months ago

    Amazing

  • Jameson Martin
    Jameson Martin 6 months ago +1

    No Klay, get off the scaffolding

  • Carter Turner
    Carter Turner 7 months ago +2

    At 1:57 Patrick has a bad feeling because he got injured against the kings with Vince carter

  • young thor
    young thor 7 months ago +1

    0:11 kerr giving klay a joint ? someone explain

  • Exxcuse me ?
    Exxcuse me ? 7 months ago

    The injuries at the end. Fucking hilarious hahaha

  • Rick Stiles
    Rick Stiles 7 months ago

    The ending tho🤣🤣

  • Seamus Clark
    Seamus Clark 7 months ago +1

    "Just tweked my ankle"
    "Just tweked my ribs"

  • Danny Devito
    Danny Devito 7 months ago

    coach kerr passing a joint to klay lmao