Water War with Jason Momoa

Share
Embed

Comments • 3 200

  • The Kirby T
    The Kirby T 15 hours ago

    God, Aquaman is fucking beaning Jimmy.

  • Sai Chaitanya
    Sai Chaitanya 20 hours ago +1

    3:20 CARD: I WON'T LET GO!!!!!!๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Suhail Mustafa
    Suhail Mustafa 2 days ago

    5:28 cracks me up every time.

  • Ash Nelson
    Ash Nelson 3 days ago

    LOL!!!!! so funnnnnnnyyyyy

  • Naomi Cain
    Naomi Cain 3 days ago

    shame jason didnt wear a white button up

  • Alan Williams
    Alan Williams 5 days ago

    He's a party man love's him so much

  • farnaz rahmani
    farnaz rahmani 5 days ago

    Ohhhh godddd iiiii love y Jason ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

  • AquariZ Music
    AquariZ Music 5 days ago

    That was the best one. Jason is hilarious

  • Santiago Urrutia
    Santiago Urrutia 5 days ago

    There are worse fates than death

  • david ashraf
    david ashraf 5 days ago

    Heโ€™s gonna hospitalize jimmy by throwing water at him ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • sleepofgiants
    sleepofgiants 6 days ago

    Anyone who was an Aquaman fan in the 90s knows what's up.

  • Denny Den
    Denny Den 6 days ago

    Mamoa is wild lmao

  • Roznen Nenzor
    Roznen Nenzor 6 days ago

    so fucking funny how hard jason mamoa throws the water

  • Red Warden 19
    Red Warden 19 6 days ago +1

    2:01 I think Khal Drogo took over for a second...

  • Z.G
    Z.G 6 days ago

    Water war: Jason Momoa Vs Chris Hemsworth ๐Ÿ‘Œ๐Ÿฝ

  • Karthik Gowda
    Karthik Gowda 7 days ago

    He had no idea what was coming

  • Kaptain Krissy
    Kaptain Krissy 7 days ago

    God heโ€™s so fucking sexy

  • Kid _ Cool
    Kid _ Cool 7 days ago

    Never play with water with Aquaman in Game of thrones or Game of Water.

  • Pedro Thiago
    Pedro Thiago 7 days ago

    His microphone broke, I realized that at the end of the game, we could not see Jimmy's voice anymore, just like Mamma's?

  • Alex Wilson
    Alex Wilson 7 days ago

    Looks like an idiot

  • Jackson
    Jackson 7 days ago

    3:52 is all you need.

  • Merlin l'Enchanteur
    Merlin l'Enchanteur 8 days ago

    aquaman should be thor

  • ClozBeatsTv
    ClozBeatsTv 9 days ago

    4:20 "that one went up my nose" and out my ass

  • Hugo Frans
    Hugo Frans 10 days ago

    my favorite is AQUAMAN

  • Bella Dean
    Bella Dean 10 days ago +2

    No wonder why he is the aquaman..seems like the water have connection to this man. lol

  • ashley
    ashley 10 days ago

    Yeah theres no way the cards werent rigged but still fun to watch

  • Angelica Rodriguez
    Angelica Rodriguez 10 days ago +1

    He really is Aquaman, controls that water so hard lol

  • LetsGoToBilka
    LetsGoToBilka 11 days ago

    Lol Jason Momoa is such a evil loving guy first he owns Jimmy Fallon and then big hugs of passion. I bet he had the best time :D

  • Shashank hang Subba
    Shashank hang Subba 11 days ago

    Awesome

  • Dibattista27
    Dibattista27 11 days ago

    he is launching water in jimmys face

  • BaqTalk
    BaqTalk 11 days ago

    "Crown for a King"

  • Marc Rover
    Marc Rover 11 days ago

    Man, I'm glad that dudes not my friend. I'd prolly be in jail for the next 20 years. I can literally FEEL volatile, unstable, and fun energy coming off that dude.

  • luis angel trives rapado

    the way he almost kills jimmy with water xd

  • Lubaina Mubasheereen
    Lubaina Mubasheereen 11 days ago

    Damn he's sexy...

  • Nicole AO
    Nicole AO 12 days ago +1

    Today I was very tired after work. I looked at this to try to relax and totally made my day! Laughed so much! Txs Jason.

  • Thazin oo
    Thazin oo 12 days ago

    Lol

  • Ketchupboyz Sorot.T
    Ketchupboyz Sorot.T 13 days ago +1

    Last one was hurt for sho!

  • MOjฯƒ
    MOjฯƒ 13 days ago +1

    Love Jason. He's too much to lose his hat

  • YASHVIR PRAKASH
    YASHVIR PRAKASH 14 days ago

    Anybody else noticed the Black Sabbath tshirt? ๐Ÿ˜๐Ÿ˜

  • Santiago Gomez
    Santiago Gomez 15 days ago

    With that hat looks more like Dum Dum Dugan for me (come on Marvel, I know you can do it)

  • Eddoo Nissaar
    Eddoo Nissaar 15 days ago

    he definitely made jimmy look like his lil bitch !!! xD

  • NIZ VIP
    NIZ VIP 15 days ago

    I just witnessed a guy getting slapped by water and almost died. You don't see that every day. LMAO.

  • muhhhamma
    muhhhamma 16 days ago

    He should play this game with a female actress.

  • Erick Nyoro
    Erick Nyoro 16 days ago +1

    just watched 3:53 at 2x speed lmao๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Brian Ng
    Brian Ng 17 days ago

    Pause at 3:53. You're welcome.

  • Jen- A-Purr
    Jen- A-Purr 17 days ago +1

    Lol Jimmy got scared lol ๐Ÿ˜‚

  • B Jones
    B Jones 17 days ago

    Poor Jimmy..lol

  • AyลŸegรผl Yฤฑlmaz

    Now he is an aquaman

  • Sami Sleman
    Sami Sleman 17 days ago

    The winner: king of the north ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • clarissamiles
    clarissamiles 17 days ago

    Hahahahaha, ouch! Jason is funny, a good sport and fine as hell:)

  • Harris Xeno
    Harris Xeno 17 days ago

    I'm a guy and str8 af but id still fck Jason tho๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Amrutha Bhaskar
    Amrutha Bhaskar 18 days ago

    I watched 3:53 at 0.25x speed ๐Ÿ˜๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

  • Dennis Waweru
    Dennis Waweru 18 days ago

    Jimmy aint calling Jason for a water war ever again

  • eye reese
    eye reese 18 days ago

    ๐Ÿ˜ my eyes are blessed!

  • Baveshen Pillay
    Baveshen Pillay 18 days ago +1

    This, Hugh Jackman, Hemsworth and the Statham Water Wars are the best so far

  • Aaiyaz
    Aaiyaz 19 days ago +1

    BEST water war till date

  • Naviral
    Naviral 19 days ago

    Bath in all that is aqua man!

  • Priscila Rodrigues
    Priscila Rodrigues 20 days ago

    He's so sexy!!!

  • ada abad
    ada abad 20 days ago

    I LOVE Khal Drogo S0000 MUCH

  • Josh Phu De Haas
    Josh Phu De Haas 21 day ago

    Jason moama is a badass

  • Omlaq
    Omlaq 21 day ago

    Wonder would happen if Zlatan Ibrahimovic and Jason Momoa would play this against eachother.

  • RoKinOx
    RoKinOx 21 day ago

    Itโ€™s Momoaโ€™s favorite game

  • Emma Karamehic
    Emma Karamehic 21 day ago

    Jesus I love Jason๐Ÿ˜‚

  • Cultrian
    Cultrian 22 days ago

    The best Water War i've ever seen it :D he splashes water like a beast hah :D

  • Lucas Coronel
    Lucas Coronel 23 days ago

    One Word... Aquaman!

  • Hasti Fathollahi
    Hasti Fathollahi 23 days ago

    Gosh jimmy is so cute

  • Bang Daddy
    Bang Daddy 23 days ago

    fallon is pulling that nipple joke every game..

  • Jean Rodgers
    Jean Rodgers 24 days ago

    Can i please just hang with Lisa and Jason?! They will be my bff's.

  • Fem Ryder
    Fem Ryder 25 days ago

    3:53 the way he throws the water and the position of the camera.. perfect๐Ÿ˜5:53 here comes the Drogo

  • Tommy Booton
    Tommy Booton 25 days ago

    MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNN

  • MLMMovies
    MLMMovies 25 days ago

    I'm crying and coughing from laughing so hard. This one was so great.

  • Michael Raskin
    Michael Raskin 26 days ago

    Funniest shit ever

  • Torz Fereti
    Torz Fereti 27 days ago

    ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

  • A G
    A G 27 days ago

    Jason, just leave the hat off lol

  • Sylvia Zapata
    Sylvia Zapata 27 days ago

    Getting bitch slapped by water ainโ€™t no joke ๐Ÿ˜‚....

  • hoร ng nguyแป…n ฤ‘แบฏc

    Omg i replay this video about 10 times :)))

  • Aranox
    Aranox 28 days ago

    Omg he is a Black Sabbath fan! \m/

  • laprinciac924
    laprinciac924 28 days ago

    That second to last one it exploded in Jimmy's face like dynamite

  • CarlosAvila
    CarlosAvila 28 days ago

    do it with Sofia Vergara hahaha

  • Brain Theories
    Brain Theories 29 days ago

    I love how the most intence ever water war was with aquaman

  • Latoya Marie
    Latoya Marie Month ago

    4:00๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • iarpdrivd Sashay away

    Jason Momoa is soo hot๐Ÿ˜๐Ÿ˜

  • Ariel Augusto Turcios DuPuis

    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Kristina Brooker
    Kristina Brooker Month ago

    I put the memo (part 1 and 2) on the trailer for "The Big Short" . It's a good signed if it's functioned to stay on the first page of comments.

  • Endless Grind
    Endless Grind Month ago

    Best one sofar.

  • imnumberonebiatch O.B.

    He's so adorable yet rough

  • JDoactive
    JDoactive Month ago

    I hope that water at 3:53 wiped Jimmy's fake laugh forever

  • Farrah Long
    Farrah Long Month ago

    I was laughing so hard at jason throwing the water so hard ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Yiyi Chen
    Yiyi Chen Month ago

    poor jimmy

  • Alexander Nguyen
    Alexander Nguyen Month ago

    If he threw that pitcher Jimmy would've been obliterated

  • Game online EDM
    Game online EDM Month ago

    Can you play water war with annasophia rodd

  • K PW21
    K PW21 Month ago

    Jimmy got bitch slapped with water ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • bounif jiraya
    bounif jiraya Month ago

    Jason Momoa is the best

  • Matthew Cheung
    Matthew Cheung Month ago

    do it on my face ba.....3:53

  • Ayden123
    Ayden123 Month ago

    He's my new PASSION of a MAN.

  • mzk123ify
    mzk123ify Month ago

    A cat 4 in the face....he can make water a weapon...I seriously laughed out loud at this vid...

  • TheLioness 16
    TheLioness 16 Month ago

    I would love to get wet with Jason Momoa over and over. #MakeMeWetJason ๐Ÿ˜š๐Ÿ˜š๐Ÿ’ฆ๐Ÿ’ง๐ŸŒŠ

  • Sarah ุณุงุฑุฉ

    Those Monarchs cards are going to get destroyed by the water

  • Nicula Robert
    Nicula Robert Month ago

    its wonderfull

  • Yhunika Louvelle Dollente

    I was like in paradise watching jason than a damn shadow like man started laughing. Dang it๐Ÿ˜‚ I choked