BUYING A NEW CAR: BUGATTI CHIRON!!!

Share
Embed
  • Published on Jun 23, 2019
  • NEXT VIDEO: salomondrin.com/post/9493
    shopsvipe.com
    My Dudes and Dudettes! It is time!
    Thanks to my friend Alejandro from wheelsboutique for loaning me his amazing machine!
    I don't think anyone will be surprised by the result but hey... what do you want from me!? hahaha
  • Autos & VehiclesAutos & Vehicles

Comments • 2 553

  • Nosley Garcia
    Nosley Garcia 5 days ago

    I live right across that Vitamin shoppe in Biscayne BLVD a few blocks from that amazing Dealer!!!!

  • Fouren
    Fouren 13 days ago

    Just wait for the Bugatti Chiron 300+.

  • Landon Sessions
    Landon Sessions 14 days ago

    You need to do a koenigsegg agera rs1

  • tea失落的心
    tea失落的心 23 days ago

    go to 1:39 and look at the guy in the blue car he seems like he’s flicking the guy of

  • Timothy Olofson
    Timothy Olofson 24 days ago

    Why did you say Autobahn like Autoban lol it's in Australia to West Germany and has no speed limit if anyone wanted to know. It was built by the demand of Hitler.

  • Timothy Olofson
    Timothy Olofson 24 days ago

    Oh yeah, well, I once filled my twelve car garage up with nothing, but Bugatti in Grand Theft Auto Five. It was dope lol

  • Timothy Olofson
    Timothy Olofson 24 days ago

    How ironic that "Evian" spells" Naive" backwards lol smh

  • pa Wo
    pa Wo 28 days ago

    A SheRon?
    Made by baguette. And HeRon.

  • nvu nvu
    nvu nvu Month ago

    he was just lucky no tesla was around

  • jose alvelo
    jose alvelo Month ago

    beautiful, but driving in Miami on US1 with all that traffic really sucks.. can't fully accelerate.

  • mic XD
    mic XD Month ago

    Fuck fuck fucking mexican

  • Graham Walsh
    Graham Walsh Month ago

    Evian tastes like tap from kansas

  • Siong C
    Siong C Month ago +1

    I am not a follower or anything, so if this guy doesn't buy a Chiron, how does he get the chance to buy a Divo?

  • infinity Parsons
    infinity Parsons Month ago

    This car is my favorite super car

  • Erik Eggen
    Erik Eggen Month ago +1

    This guy sounds like he should be required to wear a helmet...

  • Rohan Vohra
    Rohan Vohra Month ago

    He even had the chance to get the divo

  • Jaffer Rahime
    Jaffer Rahime 2 months ago

    4 million bugatti chiron

  • Benjamin Lasses
    Benjamin Lasses 2 months ago

    How mutch si it in SEK not $ de prise

  • wololo10
    wololo10 2 months ago

    Chiron with aftermarket wheels: some dumbass destroyed the oem wheels and didn't have money to buy new ones

  • wololo10
    wololo10 2 months ago

    You really blew things up selling the 918

  • wololo10
    wololo10 2 months ago

    Please don't wrap a chiron 😭😭😭😭😭😭

  • Christian Miloy
    Christian Miloy 2 months ago

    1:40 i feel bad for the guy who gave alle a thumbs up for a nice car and he did'nt even see ahah, kinda funny tho

  • Skin Kings
    Skin Kings 2 months ago

    Best car sound ever made

  • Borislav Georgiev
    Borislav Georgiev 2 months ago +2

    YOU FAILED MAN,I USED TO LOVE YOU AND YOUR VIDEO ,NOW THE ONLY THING YOU DO IS CLICKBAIT M F ,STOP IT THATS WAY YOU ARE LOSING US, PUTA!

  • Dog Lived
    Dog Lived 2 months ago

    80blocksdown EH!!

  • ethan 325
    ethan 325 2 months ago

    Buy a koenigsegg

  • Mystery Brothers
    Mystery Brothers 2 months ago

    Get red rims. It's really composing to this car.

  • Andrea Comandu'
    Andrea Comandu' 2 months ago +1

    Stop kissing your hand, disgusting

  • Brandon Basal
    Brandon Basal 2 months ago

    Whys the front left rims brown?

  • Scott Macleod
    Scott Macleod 3 months ago +1

    Hello there salomandrin I have only one question to ask is what's happened to buddy and farshid there never about. Are they just doing there own thing???. 😆

  • Daniel Verde
    Daniel Verde 3 months ago

    Es el que pintó ALEC!???

  • The Man
    The Man 3 months ago +2

    6:22 did he really say the S stands for Start 😂 and PS for turbo pressure? Lmao lord this dude just feeds off of clout lol he knows nothin!

  • Richard Bamon
    Richard Bamon 3 months ago

    Really wat to talk too u very much how can I contact u sir plz. I'll b very happy if possible..

  • OakTooth
    OakTooth 3 months ago +1

    He's so full of shit, you can smell it thru the videos

  • Gsharks
    Gsharks 3 months ago

    Your gullible ass hell, it's a damn car. Bugatti will make an electric car in 2025

  • Gsharks
    Gsharks 3 months ago

    Supercars are not the future....in a few years convinience is supercars. Electric cars will take over and a 3 million electric car buys you amazing tech

  • Keithy22
    Keithy22 3 months ago

    Id still take any 2016+ model koenigsegg over it any day.

  • Dam Son
    Dam Son 3 months ago +1

    Fuck you and your clickbait ass videos solo. Your content used to be good now it’s gone to shit. You had a good run

  • Arunabha Mitra
    Arunabha Mitra 3 months ago

    How many car do you have

  • Lovewith Koenigsegg
    Lovewith Koenigsegg 3 months ago +3

    1st round Agera r vs bugatti ss Bugatti lose
    2nd round Agera rs vs bugatti chiron bugatti lose again
    3rd round Koenigsegg jesko vs Nothing (Bugatti left the arena)

    • Lovewith Koenigsegg
      Lovewith Koenigsegg Month ago

      @Julius Mar Dela Cruz legally koenigsegg still the fastest car in the world the car they used it was modified version of chiron

    • Julius Mar Dela Cruz
      Julius Mar Dela Cruz Month ago

      Oh no please delete this comment koenigsegg is now a loser lmao

    • Steven Loor Sanchez
      Steven Loor Sanchez 3 months ago +1

      The Agera are more fast!!

  • Nick Duel
    Nick Duel 3 months ago

    Maybe it's just me but a 3 year warranty sounds like absolute shit when you spend a few million dollars on a car.

  • H P
    H P 3 months ago +1

    If i had a buck for every time he said evian or a/c id by a chiron myself

  • Dre Digital
    Dre Digital 3 months ago

    I’m too much of a car connoisseur to not drive exotic vehicles like this. I cant allow myself to NOT reach the top tier in my life time.

  • Thembelani Moyo
    Thembelani Moyo 3 months ago +1

    I like that he swears because then no ads :D

  • Khairul Anwar
    Khairul Anwar 3 months ago +1

    I thought you dont like bugatti chiron 🤔

  • Life of Oliver
    Life of Oliver 3 months ago

    Did Alejandro upload a video where he went to a garage that had 2 lifts, a Ferrari collection and Porsche collection etc?

  • Spichard Rencer
    Spichard Rencer 3 months ago +1

    ALEJANDRO please let us know what is simple about the interior?

  • Jason Smith
    Jason Smith 3 months ago

    Vinwiki rules rabbit for president 2020

  • Jason Smith
    Jason Smith 3 months ago +2

    Solomon...
    Do you have butt implants?

  • Quintin Thomas
    Quintin Thomas 3 months ago

    Can't wait for the "bugatti chiron roadster" if that becomes a thing

  • Fluterra
    Fluterra 3 months ago

    So PS is not boost pressure, it’s horsepower. And it does look like the seats are vented...

  • Damien CALLAGHAN
    Damien CALLAGHAN 3 months ago

    I am not going to insult this Guy but if you want a GOOD REVIEW of ANY CAR...

    SHMEE

    • Rich R
      Rich R 3 months ago

      Shmee is a limey fag

  • Jay Hearsey
    Jay Hearsey 3 months ago

    9:53 "your wallet or something tiny"
    If you're buying a Chiron I don't there will be anything tiny about your wallet

  • Doctor Ramas
    Doctor Ramas 3 months ago +1

    It’s such an easy car to drive


    But it is not the easy car to get
    Lol

  • Dmitrii Kharlamov
    Dmitrii Kharlamov 3 months ago

    air vents look like a pussy with a clitoris, love it

  • Mountain Nik
    Mountain Nik 3 months ago

    evian water, its so shitty, ehhhh, why would you buy this?

  • Bao Ngo
    Bao Ngo 3 months ago

    You should review 2020 Toyota Supra

  • ClashFanoBrawl Fire
    ClashFanoBrawl Fire 3 months ago

    ME:BUGGATI DON'T TOUCH ME
    BICI:ME FREE JAAJJ

  • Derek Shrewsbury
    Derek Shrewsbury 3 months ago

    This spec is awful

  • Nathan Williams
    Nathan Williams 3 months ago

    I dont even care about that bugatti that much🤣🤣. That 720s sounds soooooo good😍 14:45