Reaksi Altimet Pada Lagu Hikayat Ben Ladin

Share
Embed
  • Published on Jul 29, 2018
  • Tujuan Video Adalah Pendapat Saya Komen Dibawah tentang Pendapat Anda pula

Comments • 1 544

  • Burfito Aqil
    Burfito Aqil  Month ago +4

    Saya Kecam ABPBH
    tvclip.biz/video/IDMkppZezxg/video.html

  • mat iss
    mat iss Day ago

    Oi gemuk bodoh. Drpd ko nak mnyibukkan diri nak mngecam bagai, lgi bgus ko buat bnda yg lgi brfaedah. Aku ingtkn ape bende la tdi, rupanya tngok ko nak buat muka je. Rasa mcm nak pijak je tau. Bangang

  • ho meme arh
    ho meme arh 2 days ago

    Gemuk woii...kalau pijak perut ni msti besepah taik

  • Izam Zam
    Izam Zam 3 days ago

    Malique terbaik.lagu mambang tu mmg terkena malique.lagu hikayat ben ladin memberi mmg best lh malique membalas balik.malique mmg seoreg merendah diri.terbaik malique.

  • Shafiyyah Islamy
    Shafiyyah Islamy 4 days ago

    Admin , ingat lagi x ,

  • Syukry Syukry
    Syukry Syukry 6 days ago

    Altimet....song xde aura.....malique....ni mcm 2pac shakur...

  • Mohd Azmi
    Mohd Azmi 6 days ago

    Bg aku lagu hikayat ben ladin ni terbaik lah dia ambik melalui watak p ramli .dan megaja org respek jgn tamak dan merendahkan diri..tu pendapat aku lah

  • Saiful Ikhwan
    Saiful Ikhwan 7 days ago

    Gemok ni da kurus blom haha kne bantai

  • Dynda Liena
    Dynda Liena 7 days ago

    Yg lagi bodoh sbnrnya tukang komen nak kecam bdk ni bodoh.. Pdhal sbnrnya video ni klu korang perhatikan btul2 ade mesej lain yg nk dismpaikan sbnrnya.. Korang tgok lah skali lagi video ni.. Fokus btul2 lah.. Adoi..

  • Alfirah Eyeng02
    Alfirah Eyeng02 10 days ago

    Trasa ke tu tba2 je nak buat you tube bgini klo ya pub diyam je lh

  • hazli zulkoffli
    hazli zulkoffli 10 days ago

    recyle lagu tu bermaksud ( sampling lagu lama la sial ) kahkahkah

  • Jc Ddie
    Jc Ddie 11 days ago

    Nyalak lebih budak ni.. Ko ada lagu apa?

  • Dzul Azuan
    Dzul Azuan 12 days ago

    Altimet kacip

  • KrΓ€tos
    KrΓ€tos 12 days ago

    Diam la gemok

  • Yus Hxikxl
    Yus Hxikxl 13 days ago

    Ko takpayah sebok gemok kencing pun bercabang lagi

  • Amy Chetosz
    Amy Chetosz 14 days ago

    Bodoh la gemok apehal sebok2 ko pandai nyanyi ke kecoh

  • mr ez
    mr ez 14 days ago

    Aqil...
    Gitar ko jual g x

  • Hakim 8836
    Hakim 8836 16 days ago +1

    malique still legend!!!

  • Ahmad Khairi Ahmad Adnan

    Dasat aqil πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • ayie koco
    ayie koco 17 days ago

    Mcm bodh je ko gemok

  • Hafiz Lee
    Hafiz Lee 23 days ago

    You are just a kid.Nobody cares about what you think. πŸ˜‚

  • mohamad shahril8080
    mohamad shahril8080 24 days ago

    tak payak nak sebok pasal orang kau jaga diri kau to ja ..

  • malayneum
    malayneum 24 days ago

    poyo la kau gemuk. sebelum kau nak kecam Altimet kau langkah mayat aku dulu.

  • Syahril Mansa Osman
    Syahril Mansa Osman 24 days ago

    What the hell.. it is how they play.. not are big deal..

  • Amsyar darkmoose
    Amsyar darkmoose 25 days ago

    Biarlah dia nk ulang balik lgu. Kau dpt ap ckp psl dia ?

  • Amsyar darkmoose
    Amsyar darkmoose 25 days ago

    Tkya nk dok ckp org. Mreka ad seni dia trsndirim tk prlu nk nk luahkn .

  • mohd din
    mohd din 26 days ago

    best la jd hos gemuk🀣🀣🀣

  • Ashraf Yusof
    Ashraf Yusof 27 days ago

    Mok g belajar bg pandai2..

  • daniel xxx
    daniel xxx 27 days ago

    Dia ckp recycle lirik bukan lagu kanπŸ€”

  • spice girls
    spice girls 29 days ago

    Lagu je pon..bukan boleh bawa mati...kahkah

  • Alim Afiqi
    Alim Afiqi Month ago

    Kau ni bodoh ke gemok , jangan sibuk nak apikan orang, kalau nak apikan orang jadi rapper tengok sikit , risau nanti kau pulak yang duduk dalam gua..

  • haqim aziz
    haqim aziz Month ago

    Dem gemok pnye ulasan..

  • Nasty Nash
    Nasty Nash Month ago

    Lu acah la bob

  • Taufiz Achik
    Taufiz Achik Month ago

    Aduh gemok ni nk top gak

  • Ejilapi
    Ejilapi Month ago

    Tak habis2 lagu sindir menyindir kan.. orang lama dulu mana ada buat lagu sindir menyindir.. bangklekk.. tu muzik makin hancor.. lagu kutuk sana sini,sindir menyindir sesama sendiri.. bahlol..

  • Mohamad Safiq
    Mohamad Safiq Month ago

    Gemok babi over

  • azman rez
    azman rez Month ago

    Gemuk ny jd batu api πŸ˜„πŸ˜„

  • Amirul Nizam
    Amirul Nizam Month ago

    Aq rase gemuk ni lapar glamour , wtf!!

  • Skyliner Ultimate
    Skyliner Ultimate Month ago +1

    ULTIMATE huh?

  • Abdul Aziz
    Abdul Aziz Month ago

    Support general.
    #malique

  • iwe kb
    iwe kb Month ago

    mesti kangkang hitam... bucit hitam peluh

  • iwe kb
    iwe kb Month ago

    cik b versi laki

  • Afiq Aziq
    Afiq Aziq Month ago

    ......xyah judge org

  • Khairil Fadly
    Khairil Fadly Month ago

    Melayu sama melayu pon nk gaduh...mok...ko takyah bg panas line...g balajar masak jelah..

  • Condo 98
    Condo 98 Month ago

    Panibuk sja

  • Hisham Mohd
    Hisham Mohd Month ago

    Xrecycle lagu. Bukan kata x recycle lirik. Hadoi....

  • mili leoboy
    mili leoboy Month ago

    Haha tu hal drng je lah,,ko x payah sibuk,bagi kami mna ada lagu di situ lah kami dngr...πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Acap1234 Acap1234
    Acap1234 Acap1234 Month ago

    gemok bodoh

  • BLVCK NIGGA
    BLVCK NIGGA Month ago

    oi budak gemuk nak famous eh.. budak ni kawan sekolah aku dulu.. selalu kena buli kena tolak dalam parit/longkang.. tapi bukan aku lah yang buat.. aku budak baik.. aku suka ngurat awek jer hehehe..

  • Izzati Nazrie
    Izzati Nazrie Month ago

    muke cm babi kmu ni

  • ShukrieShukor VEVO
    ShukrieShukor VEVO Month ago

    Gemok ni siapa pulak?

  • Mat Eh
    Mat Eh Month ago

    hahaha... bolat ni mncari popuriti la...dia nk komen dari netizen utk famous...hahahaa.... klu rsa diri tu dh pndai nk komen... buat la lagu sndri...nk tgk rmai mna nk komen or views lagu hg

  • Abu Bakar
    Abu Bakar Month ago

    Hati2 dik ...
    Di ggelor "hhadikkk_bawang" ntiii,..

  • mr ez
    mr ez Month ago

    aqil empire ke ni....

  • Steve Jul
    Steve Jul Month ago

    Pendapat saya la kan gemok.. ko terlalu kuat makan. Takut2 kene kencing manis je.. obes memang dah .. so ermm.. gemok.. kurangkan makan makanan X seimbang Dan lebihkan kepada bersenanam.. ye.. pendapat saya la kan Kan..

  • Syed Jamaluddin
    Syed Jamaluddin Month ago

    jadi batu api ke bos ku... tempah tiket neraka ek.. jangan tak sempat minta maaf pada oner ye..

  • Mirza Danish
    Mirza Danish Month ago +1

    Biar mereka berlawan kita pecahkannya...... jngan mereka lwn kita jadi batu api

  • Mirza Danish
    Mirza Danish Month ago

    Mmmm jap ni video apa yng aku tengok ni,

  • Burfito Aqil
    Burfito Aqil  Month ago

    Saksikan Video baru Saya kecam artis
    tvclip.biz/video/k3xEsV3ig44/video.html

  • shizo paranoia
    shizo paranoia Month ago

    altimet mata bulat elok.... cip cip

  • Adam Shahril
    Adam Shahril Month ago

    Gemuk bodoh

  • MUHAMMAD UTHMAN AKIF BIN MOHD ZAINI -

    janganlh kite sebok memfitnah dan membuat statement seseuka hati kite baik kite jgn msk cmpr hal orglh mok gi study

  • Firdausroro Roro36
    Firdausroro Roro36 Month ago

    Woi bdk gemok.. Batak famous ke..

  • Azmi Omar Azmi
    Azmi Omar Azmi Month ago

    Kau gemuk mesti sbb bnyak dosa nie kan,pergi study la gemuk..xyah jadi batu api la gemuk...wat dosa free je kau nie

  • Suhaimi Zam
    Suhaimi Zam Month ago

    Ala ko ni gemuk...yg ko nk heboh pasal org napa...org mcm ko ni hindustri muzik di malaysia x blh nk p jauh....org lain dgr cool je.tp ko lak yg lebih..ke ko nk tumpang glemour...

  • Haziq Hakim
    Haziq Hakim Month ago

    Aku tgk kau seminit pun dh meluat 🀒🀒

  • gibrian sipanis
    gibrian sipanis Month ago

    Hahahah.kna kcamm ?wakakaka.

  • fadzli ramli
    fadzli ramli Month ago

    mcm bagus je kau ni!!!

  • munawe86
    munawe86 Month ago

    Budak ni geng main mercun pop pop

  • mira Iman
    mira Iman Month ago

    Wei gemok comell hahah.. nk picit pipi ko boleh

  • 7 drakulat
    7 drakulat Month ago

    jangan di cari2 aib org... last kita benci org lain.. pdahal kita bkn 100β„… baik... serius aku tak suka musuh dkt artis2 ni... org melayu kita ni kena sedar jgn suka api2... dorg naik main just bΓ kar2 line itu dorg artis... lantak dorg la... kita buat lek dgr lagu udah...jgn simpan hati

  • Razman Razmanshah
    Razman Razmanshah Month ago

    Kau patut banyak excercise brada..apa yg kau dapat? Famous?

  • KaryaTermasyhur
    KaryaTermasyhur Month ago +1

    Ikut cara markrting orng putih diorang ni. West side & east side

  • Mohd Azroy
    Mohd Azroy Month ago

    pendapat aku bahawa enkau gemok..!!!

  • pokya chong codei
    pokya chong codei Month ago

    Altimet ni dah la x top... Perasan dia tu top

  • Siti Salwah
    Siti Salwah Month ago

    Anyway MALIQUE for me his SUPER..πŸ‘πŸ½πŸ‘πŸ½

  • Muhamad Bahruddin
    Muhamad Bahruddin Month ago

    Org Tua Kata, Biaq Muka Huduh Jgn Peqangai Huduh, Ne Dala Muka Huduh Badan Huduh Peqangai Pun Skli Sama Huduh Ja Dgn Diri... Mampoihlaaa Manusia Jenis Suka Mentafsir Pasai Diri Org Nerrr, Hang Plak Yg Lebih2 Pasaipa...??? Nak Cari Publisiti Murahan Ka, Tak Yah Cari Sebab Hang Dah Memang Murah... Sebab Tu Peqangai Hang Suka Jadi Batu Api Lagu Nerrr... 😈😈😈

  • KING FIY
    KING FIY Month ago

    Bodoh je budak gemuk ni

  • Mohd Sharin
    Mohd Sharin Month ago

    Ni lah melayu, sama2 melayu pon nak jatuhkn .. bila nk maju mcm ni broo..

  • MR. NAZRI
    MR. NAZRI Month ago

    Dik... homework dah siap belum?? Nanti esok kena denda...

  • Iskandar Ramli
    Iskandar Ramli Month ago

    tgk muka,mmg kaki bual lebih ni..

  • Hilmi Hendra
    Hilmi Hendra Month ago

    gendut bkn kau yg artis... knpa kau yg skit... hahahaha... ksian tdak jdi artis

  • nazaraelizwan 1990
    nazaraelizwan 1990 Month ago

    Meluat aku tgk gemok ni.. hahahahaha

  • Hhakakkagahjn Bhannakabb

    Jga tepi kain engkau la.. yg engkau cemburu apa hal.. oii sedar sikit la aduhaiii...!!!

  • Aidil lionchai
    Aidil lionchai Month ago

    Kau tak payah sibuk hal orang lah gemok ..

  • Nur Fahirah Mamat
    Nur Fahirah Mamat Month ago

    telebih makan babi ni..

  • Izzat Manan
    Izzat Manan Month ago

    inilah hasilnya.. selepas Cik B minum KuPuteh..

  • Fau Zi
    Fau Zi Month ago

    cibai punya gemuk..igt comel ke ko buat muka mcm tu..pak u..

  • Bailotelli Mario
    Bailotelli Mario Month ago

    Pebenda babi gemok

  • Muhammad Alifaziz
    Muhammad Alifaziz Month ago

    aca2 jew gemok nie..sebot pown xbtol lg nk sembang..nyanyi pown dlm jamban..lg mau judge orng..wkwkwkw

  • Abd Aziz
    Abd Aziz Month ago

    Telebih susu debab ni.byk makan cekedess

  • Hafis Apis
    Hafis Apis Month ago

    terbaikk

  • Laury Baha
    Laury Baha Month ago

    udah..udah la dik...sibuk hal org lain kenapa...buat la video yang bermanfaat sikit..

  • Rap Cold
    Rap Cold Month ago

    Sibuk ar gemuk haahahah

  • Ahmad Fazly
    Ahmad Fazly Month ago

    Jom borak khayal jom

  • Cepoi Aiman
    Cepoi Aiman Month ago

    Bro... Aku recommend ubah camera angle... Bagi jauh sikit biar nampak lagi kemas... Just a suggestion. Up to you kalau nak ubah. Kalau tak pun okay

  • Azizul Azizul
    Azizul Azizul Month ago

    kepala sjk besar, otak ndada

  • Horaa Ayinn
    Horaa Ayinn Month ago

    Bhahahaha. . Peningg r kita semuaπŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…

  • weng _
    weng _ Month ago

    gemok.ko dh xda keja ke??lantak dorg la nk bt apa pn.ko tu semak je bt video bangang mcm ni.

  • Mohd Shaai
    Mohd Shaai Month ago

    Mana2 je lh,,poyo je nk bndingkan reaksi org,,org cari rezeki bro,,dia pn x mnx gaji drpd kau,,