This video is unavailable.
Sorry about that.

Reaksi Altimet Pada Lagu Hikayat Ben Ladin

Share
Embed
  • Published on Jul 29, 2018
  • Tujuan Video Adalah Pendapat Saya Komen Dibawah tentang Pendapat Anda pula

Comments • 1 578

  • Funky Fame
    Funky Fame  6 months ago +6

    Saya Kecam ABPBH
    tvclip.biz/video/IDMkppZezxg/video.html

    • true ok
      true ok Month ago

      Meluat tengok ko..bagus ko ambik wudhu drpd membawang

    • true ok
      true ok Month ago

      Fake la attitude ko gemok

    • Mohd Radzuan Zakaria
      Mohd Radzuan Zakaria 5 months ago +1

      Baik sibukkan diri utk majukan kehidupan sendiri...

    • Taufiz Achik
      Taufiz Achik 6 months ago +1

      Baik ko kecam akak ko tu si sajat lgi bgus

    • Taufiz Achik
      Taufiz Achik 6 months ago +1

      Bodo nye gemok

  • Mazlan Bigbang
    Mazlan Bigbang 10 days ago

    Sampah lah kau nie gemuk..

  • ujang senang
    ujang senang 15 days ago

    Budak kecik ni pun nk kecam .pelik btul org kita ni.

  • anakkacak 95
    anakkacak 95 17 days ago

    Gemok panau

  • Da Archangel
    Da Archangel 17 days ago

    Sapa gemok ni, namakan aku empat pembesar hip hop

  • Mahazan Saad
    Mahazan Saad 21 day ago

    Gemuk ni sapa yek 50 cent ke ice cube ? Pandai btl kritik ..

  • klkl kosta nostra
    klkl kosta nostra Month ago

    ikut jejak malique.. buto altimet

  • Ifan Danial
    Ifan Danial Month ago

    Hg ni dh la gemok, xdk kebenda ..nk kecam pon cri setaraf jgn dengki dgn kejayaan org bro

  • vince oliver
    vince oliver Month ago

    Dy recycle lirik bukan bukan lagu

  • Hakim Izzati
    Hakim Izzati Month ago

    Bria hbs...trrek

  • Nor Azuan
    Nor Azuan Month ago

    Sebenarnya xde pape pun..si gemok ni plak loghat..ni namanya si PENGADU DOMBA..

  • Pantat Hang
    Pantat Hang Month ago

    takleh brain lah

  • Thanabalan Karuppiah
    Thanabalan Karuppiah 2 months ago

    Lawak ke Der lah si gomok nie...Kimi kimo.πŸ€—

  • Ady Effendy
    Ady Effendy 2 months ago

    sudahlah gemok ...ko dok diam2 dah lahhh...

  • BANCIKHARON_ BH
    BANCIKHARON_ BH 2 months ago

    Koya la mu altimet ...

  • SkyjuicesBrah _
    SkyjuicesBrah _ 2 months ago

    kuat mkn maggie kau ni bro

  • Sam Ximan
    Sam Ximan 2 months ago

    Bro. Kau Ni Batu API lah . Jangan Jadi Stupid Lah

  • RH utube
    RH utube 2 months ago

    Tak ber"faedahh

  • Faeznuriman11 Faez
    Faeznuriman11 Faez 3 months ago

    geram je aku tgk gemok ni

  • Mr X
    Mr X 3 months ago

    Takde kerja la ko ..

  • mr zeus
    mr zeus 3 months ago

    Taksub benor

  • labu sepakgula
    labu sepakgula 3 months ago

    Woi gemok kau asal? Biarla support jela dua2 skali.kau sape bukan spe2 pun nk cari sub pn cara lain la sial.
    Ko blajar jadi kurus la budak

  • Firdaus shah
    Firdaus shah 4 months ago

    GEMUK bodoh

  • DEMI NEGARA TERCINTA
    DEMI NEGARA TERCINTA 4 months ago

    #HidupPH πŸ˜„ πŸ˜„ πŸ˜„

  • Mrs Lolipop
    Mrs Lolipop 4 months ago

    Comell yall gemok ni.. Nak je gigit leher dia hahaha

  • Ading Adam
    Ading Adam 4 months ago

    jaga la hal masing masing
    bukan nak jaga hal orang pula.
    wassalam.

  • Baby 13
    Baby 13 5 months ago

    si gemuk ni jadi batu api melebih.. ko ape tau pasai rap?? ...

  • Lan Putra
    Lan Putra 5 months ago

    Xpyhla nk tmbh laga2x dorg
    Bgs ko cri jln ksh kurus bdn kau tu
    Da mcm pau ak tgk
    Jgn smpai ak jmpa kau d luar,free2x tapak kasut ak d muka kau
    Jgn hdp klu krja melaga2xkn org
    Bgs mampus
    Xsenang,ble roger mna mau jmpa gemuk
    Mcm sial jak ku tgk muka kau ni
    Bgs d shoot pakai senapang gajah

  • Amri Hasyim
    Amri Hasyim 5 months ago

    ko nk citer apa senanya ha gemok..??

  • Mohd Anulkim
    Mohd Anulkim 5 months ago

    Dia lawak la

  • megat alam shah
    megat alam shah 5 months ago

    alahaiiii....gemok

  • Tv Sabah
    Tv Sabah 5 months ago

    Di ckp dia tak guna balik lagu bukan lirik

  • amin polo
    amin polo 5 months ago

    Jgn berbicara kosong,
    Kalau hanya mau menambah poket kosong

  • XDel Singapore
    XDel Singapore 5 months ago

    Diamlah gemok

  • Shahriman Sukri
    Shahriman Sukri 5 months ago

    Gemok Nie Keyboard warior baik kau diam

  • Shyra Eyra
    Shyra Eyra 5 months ago

    Wei bodo hg ni dy recyle lagu dy kot bkn lagu org lain bengong

  • mat iss
    mat iss 5 months ago

    Oi gemuk bodoh. Drpd ko nak mnyibukkan diri nak mngecam bagai, lgi bgus ko buat bnda yg lgi brfaedah. Aku ingtkn ape bende la tdi, rupanya tngok ko nak buat muka je. Rasa mcm nak pijak je tau. Bangang

  • ho meme arh
    ho meme arh 5 months ago

    Gemuk woii...kalau pijak perut ni msti besepah taik

  • Izam Zam
    Izam Zam 5 months ago

    Malique terbaik.lagu mambang tu mmg terkena malique.lagu hikayat ben ladin memberi mmg best lh malique membalas balik.malique mmg seoreg merendah diri.terbaik malique.

  • Shafiyyah Islamy
    Shafiyyah Islamy 5 months ago

    Admin , ingat lagi x ,

  • Syukry Syukry
    Syukry Syukry 5 months ago

    Altimet....song xde aura.....malique....ni mcm 2pac shakur...

  • Mohd Azmi
    Mohd Azmi 5 months ago

    Bg aku lagu hikayat ben ladin ni terbaik lah dia ambik melalui watak p ramli .dan megaja org respek jgn tamak dan merendahkan diri..tu pendapat aku lah

  • Saiful Ikhwan
    Saiful Ikhwan 5 months ago

    Gemok ni da kurus blom haha kne bantai

  • Dynda Liena
    Dynda Liena 5 months ago

    Yg lagi bodoh sbnrnya tukang komen nak kecam bdk ni bodoh.. Pdhal sbnrnya video ni klu korang perhatikan btul2 ade mesej lain yg nk dismpaikan sbnrnya.. Korang tgok lah skali lagi video ni.. Fokus btul2 lah.. Adoi..

  • Alfirah Eyeng02
    Alfirah Eyeng02 5 months ago

    Trasa ke tu tba2 je nak buat you tube bgini klo ya pub diyam je lh

  • hazli zulkoffli
    hazli zulkoffli 5 months ago

    recyle lagu tu bermaksud ( sampling lagu lama la sial ) kahkahkah

  • Dβ€’A Official
    Dβ€’A Official 5 months ago

    Nyalak lebih budak ni.. Ko ada lagu apa?

  • Dzul Azuan
    Dzul Azuan 5 months ago

    Altimet kacip

  • KrΓ€tos
    KrΓ€tos 5 months ago

    Diam la gemok

  • Yusman Haikal
    Yusman Haikal 5 months ago

    Ko takpayah sebok gemok kencing pun bercabang lagi

  • Amy Chetosz
    Amy Chetosz 5 months ago

    Bodoh la gemok apehal sebok2 ko pandai nyanyi ke kecoh

  • mr ez
    mr ez 5 months ago

    Aqil...
    Gitar ko jual g x

  • Hakim 8836
    Hakim 8836 5 months ago +1

    malique still legend!!!

  • Ahmad Khairi Ahmad Adnan

    Dasat aqil πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • ayie koco
    ayie koco 5 months ago

    Mcm bodh je ko gemok

  • Hafiz Lee
    Hafiz Lee 6 months ago

    You are just a kid.Nobody cares about what you think. πŸ˜‚

  • mohamad shahril8080
    mohamad shahril8080 6 months ago

    tak payak nak sebok pasal orang kau jaga diri kau to ja ..

  • malayneum
    malayneum 6 months ago

    poyo la kau gemuk. sebelum kau nak kecam Altimet kau langkah mayat aku dulu.

  • Syahril Mansa Osman
    Syahril Mansa Osman 6 months ago

    What the hell.. it is how they play.. not are big deal..

  • Amsyar darkmoose
    Amsyar darkmoose 6 months ago

    Biarlah dia nk ulang balik lgu. Kau dpt ap ckp psl dia ?

  • Amsyar darkmoose
    Amsyar darkmoose 6 months ago

    Tkya nk dok ckp org. Mreka ad seni dia trsndirim tk prlu nk nk luahkn .

  • mohd din
    mohd din 6 months ago

    best la jd hos gemuk🀣🀣🀣

  • Ashraf Yusof
    Ashraf Yusof 6 months ago

    Mok g belajar bg pandai2..

  • daniel xxx
    daniel xxx 6 months ago

    Dia ckp recycle lirik bukan lagu kanπŸ€”

  • spice girls
    spice girls 6 months ago

    Lagu je pon..bukan boleh bawa mati...kahkah

  • Alim Afiqi
    Alim Afiqi 6 months ago

    Kau ni bodoh ke gemok , jangan sibuk nak apikan orang, kalau nak apikan orang jadi rapper tengok sikit , risau nanti kau pulak yang duduk dalam gua..

  • haqim aziz
    haqim aziz 6 months ago

    Dem gemok pnye ulasan..

  • Nasty Nash
    Nasty Nash 6 months ago

    Lu acah la bob

  • Taufiz Achik
    Taufiz Achik 6 months ago

    Aduh gemok ni nk top gak

  • Ejilapi
    Ejilapi 6 months ago

    Tak habis2 lagu sindir menyindir kan.. orang lama dulu mana ada buat lagu sindir menyindir.. bangklekk.. tu muzik makin hancor.. lagu kutuk sana sini,sindir menyindir sesama sendiri.. bahlol..

  • Mohamad Safiq
    Mohamad Safiq 6 months ago

    Gemok babi over

  • azman rez
    azman rez 6 months ago

    Gemuk ny jd batu api πŸ˜„πŸ˜„

  • Amirul Nizam
    Amirul Nizam 6 months ago

    Aq rase gemuk ni lapar glamour , wtf!!

  • Skyliner Ultimate
    Skyliner Ultimate 6 months ago +1

    ULTIMATE huh?

  • semut terbang
    semut terbang 6 months ago

    Support general.
    #malique

  • iwe kb
    iwe kb 6 months ago

    mesti kangkang hitam... bucit hitam peluh

  • iwe kb
    iwe kb 6 months ago

    cik b versi laki

  • Alexisfiq 03
    Alexisfiq 03 6 months ago

    ......xyah judge org

  • Khairil Fadly
    Khairil Fadly 6 months ago

    Melayu sama melayu pon nk gaduh...mok...ko takyah bg panas line...g balajar masak jelah..

  • Condo 98
    Condo 98 6 months ago

    Panibuk sja

  • Hisham Mohd
    Hisham Mohd 6 months ago

    Xrecycle lagu. Bukan kata x recycle lirik. Hadoi....

  • mili leoboy
    mili leoboy 6 months ago

    Haha tu hal drng je lah,,ko x payah sibuk,bagi kami mna ada lagu di situ lah kami dngr...πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Acap1234 Acap1234
    Acap1234 Acap1234 6 months ago

    gemok bodoh

  • BLVCK NIGGA
    BLVCK NIGGA 6 months ago

    oi budak gemuk nak famous eh.. budak ni kawan sekolah aku dulu.. selalu kena buli kena tolak dalam parit/longkang.. tapi bukan aku lah yang buat.. aku budak baik.. aku suka ngurat awek jer hehehe..

  • Izzati Nazrie
    Izzati Nazrie 6 months ago

    muke cm babi kmu ni

  • ShukrieShukor VEVO
    ShukrieShukor VEVO 6 months ago

    Gemok ni siapa pulak?

  • Mat Eh
    Mat Eh 6 months ago

    hahaha... bolat ni mncari popuriti la...dia nk komen dari netizen utk famous...hahahaa.... klu rsa diri tu dh pndai nk komen... buat la lagu sndri...nk tgk rmai mna nk komen or views lagu hg

  • Abu Bakar
    Abu Bakar 6 months ago

    Hati2 dik ...
    Di ggelor "hhadikkk_bawang" ntiii,..

  • mr ez
    mr ez 6 months ago

    aqil empire ke ni....

  • Steve Jul
    Steve Jul 6 months ago

    Pendapat saya la kan gemok.. ko terlalu kuat makan. Takut2 kene kencing manis je.. obes memang dah .. so ermm.. gemok.. kurangkan makan makanan X seimbang Dan lebihkan kepada bersenanam.. ye.. pendapat saya la kan Kan..

  • Syed Jamaluddin
    Syed Jamaluddin 6 months ago

    jadi batu api ke bos ku... tempah tiket neraka ek.. jangan tak sempat minta maaf pada oner ye..

  • Mirza Danish
    Mirza Danish 6 months ago +4

    Biar mereka berlawan kita pecahkannya...... jngan mereka lwn kita jadi batu api

  • Mirza Danish
    Mirza Danish 6 months ago

    Mmmm jap ni video apa yng aku tengok ni,

  • Funky Fame
    Funky Fame  6 months ago

    Saksikan Video baru Saya kecam artis
    tvclip.biz/video/k3xEsV3ig44/video.html

  • shizo paranoia
    shizo paranoia 6 months ago

    altimet mata bulat elok.... cip cip

  • Adam Shahril
    Adam Shahril 6 months ago

    Gemuk bodoh

  • MUHAMMAD UTHMAN AKIF BIN MOHD ZAINI -

    janganlh kite sebok memfitnah dan membuat statement seseuka hati kite baik kite jgn msk cmpr hal orglh mok gi study

  • Firdausroro Roro36
    Firdausroro Roro36 6 months ago

    Woi bdk gemok.. Batak famous ke..

  • Azmi Omar Azmi
    Azmi Omar Azmi 6 months ago

    Kau gemuk mesti sbb bnyak dosa nie kan,pergi study la gemuk..xyah jadi batu api la gemuk...wat dosa free je kau nie

  • Suhaimi Zam
    Suhaimi Zam 6 months ago

    Ala ko ni gemuk...yg ko nk heboh pasal org napa...org mcm ko ni hindustri muzik di malaysia x blh nk p jauh....org lain dgr cool je.tp ko lak yg lebih..ke ko nk tumpang glemour...