Sean Evans and Chili Klaus Eat the Carolina Reaper, the World's Hottest Chili Pepper | Hot Ones

Share
Embed
  • Published on Dec 3, 2015
  • In the first season of Hot Ones, host Sean Evans proved that there's no wing he can't handle. But the world of spicy foods doesn't end at Mad Dog 357 hot sauce. To train for Season 2 and ensure his invisibility on the Hot Ones stage, Sean met up with a true legend of the chili world-Denmark's ghost-pepper-popping Chili Klaus-to take on the hottest chili pepper known to man, the Carolina Reaper. Special thanks to "Smokin' Ed" Currie of PuckerButt Pepper Company in South Carolina for providing the heat.
    Watch more episodes of Hot Ones:
    firstwefeast.com/tag/hot-ones/
    Watch more Chili Klaus:
    tvclip.biz/user/wunderhits
    ChiliKlausDK/
    Subscribe to First We Feast on TVclip: goo.gl/UxFzhK
    Check out more of First We Feast here:
    firstwefeast.com/
    firstwefeast
    FirstWeFeast
    firstwefeast
    www.reddit.com/r/hotones/
    Season 1
    Episode 9
    First We Feast videos offer an iconoclastic view into the culinary world, taking you behind-the-scenes with some of the country's best chefs and finding the unexpected places where food and pop culture intersect. Click here to purchase Hot Ones hot sauces: bit.ly/2ja8sx2
    #hotones #spicywings
    #hotones #spicywings
  • Howto & StyleHowto & Style

Comments • 6 174

  • Glitzer Suite
    Glitzer Suite 12 hours ago

    real men

  • Tejas
    Tejas 18 hours ago

    chili klaus didnt even drink anything after?

  • F77 RAPTOR
    F77 RAPTOR Day ago

    Nice

  • Lars de Vries
    Lars de Vries Day ago

    This is the best reaction to eating a carolina reaper EVER

  • WiseNibba
    WiseNibba Day ago

    8:13 NO NO NO NO NO 😂

  • envy
    envy 2 days ago

    “Auuuugggghhhh, that makes me nervous!”
    “No no n-n-n-n-no.”

  • Servicka
    Servicka 2 days ago +1

    crying: "you like it ?"

    also crying: *cough ,cough "yeah"

  • SUCK MY MOTHERFUCKING DICK

    Peppers: are spicy so it hurts if you eat them so they wont get eaten
    Humans: eats them because of that and the more you hurt them the more they eat you
    Legit

  • Ian Houk
    Ian Houk 2 days ago +1

    As klaus is dying he still has the nerve to say "it has a very good taste". Yeah ok maybe for like 2 and half seconds.

  • Cescolo
    Cescolo 2 days ago

    Oh boy.. I thought I was dying, I couldn't breathe with laughter.. jesus christ LOL

  • Terra Ann Trenton
    Terra Ann Trenton 3 days ago

    Pepper at 8:35 like it if ya use it

  • 2241RYAN
    2241RYAN 3 days ago

    Ghost peppers grows in my backyard ! Been eating it since I was 8-9.
    Ps : I’m from one of the 3 north eastern Indian states where ghost peppers originated. We eat them regularly

    • 2241RYAN
      2241RYAN Day ago

      @Governor I know ! And I will never eat it. I can't even imagine the heat.

    • Governor
      Governor Day ago

      this is hotter than ghost pepper

  • Em Teltz
    Em Teltz 3 days ago

    omg this pepper is used as a natural pesticide and they put it in their bodies o.o r.i.p.

  • Gabez Polanski
    Gabez Polanski 6 days ago

    Please! Jim Carrey Please!! #hotoneswithjimcarrey

  • Peak Poorformance
    Peak Poorformance 7 days ago

    i'd fuck that cutie german man

  • WitchDoctor02
    WitchDoctor02 7 days ago

    Can't get enough Chili Klaus and Sean Evans! Rewatching again and again over the years. Love each video - need another - Chili Klaus is our barometer for the survivable pepper.

  • Lluc Hernandez Grau
    Lluc Hernandez Grau 11 days ago

    10:05 HAHAHAHAH hahahahHAHAHAHAHA its so awesome... in your ears... in my neck.. ok... JAHAHAHAHAHAHHA

  • Tony Starks
    Tony Starks 13 days ago

    I think the euphoria got them high a little lol

  • Jarrid Smith
    Jarrid Smith 13 days ago +1

    I ate a Carolina Reaper sophomore year of Highschool and it didn’t do shit to me until I had to shit

    • Bob Marley
      Bob Marley 8 days ago +1

      I've been growing reapers for 4 years now, I've eaten multiple pods in a single day. I make powder, jelly, sauce, and other things. And yes the worst part is the capsaicin leaving your body.

  • Raed Gaj
    Raed Gaj 14 days ago

    oh he said 'tasteful'.... I thought he said "its in my testicle" :)

  • Zach Normand
    Zach Normand 14 days ago

    Fuck that! Nope, nope, nope. I don't care how tasty that is not in a million years.

  • Xyong Lee
    Xyong Lee 16 days ago

    @11:11 that’s where real friends are made..., they basically experienced death together.

  • Moumita Debnath
    Moumita Debnath 17 days ago

    Gosh...............

  • Enrique Espinosa
    Enrique Espinosa 17 days ago

    They make a good speech r a speach later too but in a different voice talk why !

  • Enrique Espinosa
    Enrique Espinosa 17 days ago

    Hot Chili...you or male or female or basketball players...!

  • Enrique Espinosa
    Enrique Espinosa 17 days ago

    Do they grow in the winter or just before or after or ! and in snowing or icing places but in the ground like in Iceland...!

  • sioSIN SIN
    sioSIN SIN 17 days ago

    Am I the only one who just feels really bad 😭

  • Psychotropic Traveler
    Psychotropic Traveler 18 days ago

    Lmao this is fucking hilarious

  • B - Man-Vaper
    B - Man-Vaper 21 day ago

    This would be nothing for Johnny Scoville, he would pop these peppers like candy

  • Bossmann 1981
    Bossmann 1981 21 day ago +1

    I'm high as hell smoking weed, watching this shit!💨 Laughing my ass off! 😁😆🤣💯♾

  • Valerie Flynn
    Valerie Flynn 21 day ago

    9:55

  • Booyah2 Strong
    Booyah2 Strong 22 days ago

    i think sean evans better than chili claus😅

  • P _____
    P _____ 22 days ago +1

    Uh yeah any thing that makes you cry and tell a stranger i love you is a near death experience 🤔

  • Bad for Your health
    Bad for Your health 22 days ago

    the hug at the end is PRICELESS!

  • nwo reble
    nwo reble 23 days ago

    Lol

  • Elizabeth Lee
    Elizabeth Lee 23 days ago +2

    We need more Chili Klaus! I could watch him talk about chilis all day.

  • Michael Barrett
    Michael Barrett 24 days ago +1

    The next morning, they both woke up and pissed liquid fire. Anyone who has had the extreme hot stuff knows what I'm talking about.

  • Mixalis Konstantinidis

    I got all teary-eyed laughing about both of their reactions, especially that of Klaus!

  • Miss G
    Miss G 25 days ago +1

    Is Chili Klaus testing his hearing with that snapping lmao

  • Kent Basconcillo
    Kent Basconcillo 26 days ago

    Man, that guy on the right turned autistic

  • Outerflesh Entertainment

    Do NOT drink beer with super hots!! It makes the pain SO much worse lol

  • Gregory Wiebers
    Gregory Wiebers 27 days ago

    "Wow"

    -Chili Klaus 2015

  • Ali
    Ali 27 days ago

    poor elephant bb 😭

  • Arthur Bessette
    Arthur Bessette 27 days ago

    Lmfao! Hahaha

  • - Reagan
    - Reagan 27 days ago

    Beautiful!! I wish you'd kept rolling; I

  • Klore pinne
    Klore pinne 29 days ago

    That pepper turned Chili Klaus into Lewis Qball.

  • Mathias Tureson
    Mathias Tureson 29 days ago

    If your having a bad day, just put this on.

  • leah Bea
    leah Bea Month ago

    I mean they're both dying, but it seemed like Sean really killed it

  • SpeedyKQ
    SpeedyKQ Month ago

    Holy crap! Sean Evans is actually a mortal. Who knew?

  • Harvey Haycock
    Harvey Haycock Month ago

    I ate one of these today


    I shit myself

  • karole
    karole Month ago

    Bhut jolokia i can eat it....wanna try carolina reaper

  • place pages
    place pages Month ago

    Chili tourettes

  • Max Kvam
    Max Kvam Month ago +1

    Bring back Chili!

  • iMolika Men-Thlang
    iMolika Men-Thlang Month ago +1

    R.I.P. to all the Booty holes. 🤣😂🤣

  • kimiyeto sumi
    kimiyeto sumi Month ago

    Whahahahaahah

  • Sketch Worm
    Sketch Worm Month ago

    If you want to skip to the pain 8:35

  • ultimate challenge
    ultimate challenge Month ago

    overnight in toilet?

  • ohbabycat
    ohbabycat Month ago

    sean is sexy af, fer real

  • Luis Kern
    Luis Kern Month ago

    Wow, laaaaaughable. This guy calls himself ' chili klaus ', yet pusses out like a lil bitch. Even sean seems to be taking it better. What a fucking poser.

  • Jay Burnham
    Jay Burnham Month ago +1

    This truly is one of the funniest and most sincere TVclip videos of all time. From the undecidedness at the beginning with some funny commentary in the middle, to the hurried but genuine display of friendship at the end. I laugh harder every time I watch. Thanks guy’s!!