TRYING TACO BELL IN ANOTHER COUNTRY 🌮 DID I SURVIVE?!

Share
Embed

Comments • 18 831

  • James Hewitt-Hulin
    James Hewitt-Hulin 3 hours ago

    It aggravates me that most Americans don’t have table manners like us brits 🤦‍♀️

  • cerftu ki
    cerftu ki 6 hours ago

    Those tacos are an insult to real mexican tacos

  • ninavninavninav
    ninavninavninav 18 hours ago +1

    I would watch Jeffree do ANYTHING lol

  • Cory Schneider
    Cory Schneider Day ago +1

    The words on the sauces sound like they could be lipstick shades.

  • Shopaholic xox
    Shopaholic xox Day ago

    HE SAID CENTS INSTEAD OF PENCE IM SCREAMING (and I’m from England lol)

  • Livys Life
    Livys Life Day ago +3

    OMG I LIVE IN MANCHESTER AND I NEVER KNEW THERE WAS A TACO BELL ! I only ever have it in Canada 🇨🇦😂❤️

  • Boo Flynn
    Boo Flynn Day ago

    I have never had taco bell

  • Bumble Bee
    Bumble Bee Day ago +1

    I love him so much like whatever he enjoys, I enjoy too except that I would never have a maintained body like he does 😣

  • Bumble Bee
    Bumble Bee Day ago +1

    Jefree really make me want taco bell so bad, but the problem is, there are no taco bell in my country or my nearest neighborhood country 😣

  • Lori miss
    Lori miss 2 days ago

    That's a good price for all that food

  • Emma Simmonds
    Emma Simmonds 2 days ago

    Our Taco Bell is da bomb. Go Britain 🇬🇧

  • Kelly Phillips
    Kelly Phillips 2 days ago

    Not all taco bells have the same drink options ill go to the second closest one to me because I love cherry pepsi and the one closest doesn't have it. Plus if they have the volcano sause I'm moving to the UK!!🤤

  • Lollypops Aj
    Lollypops Aj 2 days ago

    65 pounds and 68 cents

  • amanda110885
    amanda110885 2 days ago

    Fggfukkk

  • La Pasgo
    La Pasgo 2 days ago

    Lol 65 pounds and 60 cent yass for switching currency's in-between words

  • Akil Jones Jr.
    Akil Jones Jr. 3 days ago

    It’s funny how he says” I’m probably gonna order the whole menu” so chill🤣

  • Im a cat Lover
    Im a cat Lover 3 days ago

    The reason why jeffee dosent like the drinks is because they have less sugar in america

  • Mufasa 16
    Mufasa 16 3 days ago

    Only Jeffree could pull of spending £65 on Taco Bell and then go to Gucci after😍😍

  • Mufasa 16
    Mufasa 16 3 days ago

    Jeffrey face at 14:31-34 is the face baby's make when they taste lemon for the first time . so cute😂😂😍

  • Mufasa 16
    Mufasa 16 3 days ago

    Zack is so cuuteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • Mufasa 16
    Mufasa 16 3 days ago

    The cashiers hairrr is firee😍😍
    We loove a Melanin Queen

  • Maddy Bear
    Maddy Bear 3 days ago

    I thought this was a girl

  • DirectorJK
    DirectorJK 3 days ago

    What kind of creature is on the video?

  • youwhatmate
    youwhatmate 4 days ago

    Wtf did I just watch, this dude is one weird mofo. No wonder the world is going crazy.

  • HC Erocdrah
    HC Erocdrah 4 days ago +1

    OH wow the one girl with black sunglasses she looks like Hannah from 13 reasons why damn like identical 😮😮😱😱😳

    • HC Erocdrah
      HC Erocdrah 4 days ago

      Sorry... shes wearing the leather jacket lol

  • rachael Dermott
    rachael Dermott 4 days ago

    When they say taco bell is a national monument but yet there is a fucking greggs down the street

  • Ashleigh Botha
    Ashleigh Botha 4 days ago

    I’m wearing a London onesey

  • Tegan Wands
    Tegan Wands 4 days ago

    Hi not trying to be that one British person that ruins it but that was big Ben and he said it was Manchester?

  • Modernjuliet247
    Modernjuliet247 4 days ago +1

    I’m so hungry

  • Modernjuliet247
    Modernjuliet247 4 days ago

    Jeffree if you ever visit New Orleans head to Taco Tico it’s not beautiful but the taste is amazing and omg buttttt the building is a bit old but don’t let it stop you

  • Modernjuliet247
    Modernjuliet247 4 days ago +1

    I hope to one day be so rich i want everything

  • Modernjuliet247
    Modernjuliet247 4 days ago

    Um hotel please so me and bae can visit

  • unknown
    unknown 4 days ago

    When jeffree stars comes after the sugar tax so the drinks are dead😂😂

  • Regine tolentino
    Regine tolentino 4 days ago

    I love how Jeffree takes care of his team. like " do you need napkins?" "Just grab food".. I think he is a good boss. He treats his team with respect.

  • Rachean Morgan
    Rachean Morgan 5 days ago

    Love how watching this makes you so real & down to earth but still keeping yourself boujee lol haha you’re too awesome!! 👌

  • AwakeAtMidnight
    AwakeAtMidnight 5 days ago

    Jeffree I’m sooooooooooooooooooo picky

  • Alex Walker
    Alex Walker 5 days ago

    I love that Jeffree still eats crap food like sis yes I love it

  • Gil&Spencer McKay
    Gil&Spencer McKay 5 days ago

    My favorite go to at Taco Bell is the 2 Chicken Chalupa supremes with lots of El Diablo taco sauce. Drink Mountain Dew Baja Blast. Dessert Cinnabon Delights 😍🤤

  • Pumpkin R
    Pumpkin R 5 days ago

    68p (pence)

  • Ali_B_ Lush2
    Ali_B_ Lush2 6 days ago

    We should get that marshmallow and chocolate desert in America! Yum!

  • Nicole Kobey
    Nicole Kobey 6 days ago

    we love a eating sister

  • Amanda Thomas
    Amanda Thomas 6 days ago

    I know this might be a CrAzY question but do you an Nate ever pick families in need that are busting their ass to get somewhere in life with their kids but everything just seems to fall apart....Do y'all ever pick a family to help like not giving cash or anything like that but maybe helping with dreams come true....My husband is a truck driver an he is only home 2 days a week we have 4 kids an have been living in a motel for 2 months an it just seems that we can't get a step ahead we also have a son that has medical problems an it's just been really hard an my dream is to have a home for Christmas but I don't see it happening an I don't see Christmas being that good for my kids I mean they understand but it's not fair u know.....Please let me know

  • Hitmonkey
    Hitmonkey 6 days ago +1

    Why on earth would you go to Taco Bell when Gregg's is two doors down? Biggest mistake

  • stefani mcgorrin
    stefani mcgorrin 6 days ago +1

    Taco Bell was my favourite when I lived in the states!! I was sooo disappointed with when I tried in back here in the uk 😩

  • Sophia Solis
    Sophia Solis 6 days ago

    15:03 lmao guy on the far left is me! Love how he alrrady took the bite!😂💀

  • Hana M
    Hana M 6 days ago

    He's never had a crunch wrap.
    Jeffree: *flies off*

  • Conspiracy Hamster
    Conspiracy Hamster 7 days ago

    Jeffree you are ANYTHING but boring!

  • Soy Nguyen
    Soy Nguyen 7 days ago

    TACO BELL IN KOREA is so popular!

  • Ashely
    Ashely 7 days ago

    I am getting heartburn just watching this haha

  • Bethany Wright
    Bethany Wright 7 days ago

    Jeffrey Star and Taco Bell. I have one word: ICONIC.

  • Fernando Hernandez
    Fernando Hernandez 7 days ago

    2 am in california watching your videos ...just made my boyfriend take my prego ass to tacobell....he did❣

  • Lucy TheLion
    Lucy TheLion 8 days ago +3

    *no one cares about Cardi and Louis Vuitton anymore we’re at taco bellllll*

  • Mari’s Channel
    Mari’s Channel 8 days ago

    🤤 it looks so good

  • RocKeritapop
    RocKeritapop 9 days ago

    Omg i think i just found my husband.... He is so cute 😍😍😘😘

  • nicki maliki
    nicki maliki 9 days ago

    “let try this orange tango”
    *puts apple tango in cup*

  • sarah lyons
    sarah lyons 9 days ago

    Wait... is Zach vegetarian???? Or did he just want to try a vegetarian burrito

  • Trymebitch 008
    Trymebitch 008 9 days ago

    OMG! I wish I saw this sooner because I would have saw you

  • Becky Gudhair
    Becky Gudhair 9 days ago

    When Jeffree threw his food down at 9:43 I lost my shit😂😂

  • That Bitch
    That Bitch 9 days ago +4

    I love the strawssss and the cups are so small omg

  • NL StarGamer
    NL StarGamer 9 days ago +3

    There is no tacobell in the netherlands 😭😭

  • Naomi Mickens
    Naomi Mickens 9 days ago +1

    I never ate a Crunch Wrap before

  • William The MIchael Fan

    Not sure if Jeffree has the right to says he’s boring

  • BombDame
    BombDame 10 days ago

    When you don't eat a lot of food that's called annorexia not naturally skinny

  • Em ma
    Em ma 10 days ago

    Well they don’t have Baja

  • xcacoethes
    xcacoethes 11 days ago

    he has to go to australia and try the taco bell here (we have one store in one city in the whole country but i think it’s expanding all over)

  • xcacoethes
    xcacoethes 11 days ago +4

    his relationship with his employees is adorable i love it

  • lectro101
    lectro101 11 days ago

    you fucking gay bastard fuck you and your life

  • Coralline
    Coralline 11 days ago

    We only got Taco Bell so recently hasn’t even been a year. And there’s only one in London luckily in my area. I still haven’t had it though 😅

  • Shakir Ullah
    Shakir Ullah 12 days ago

    Anyone know what that fit guy is called

  • Crystal Crumpets12
    Crystal Crumpets12 12 days ago +1

    YOUR FABOULSE and welcome to the uk

  • Valiant Bruizer
    Valiant Bruizer 12 days ago

    Jeffreestar there is also another Taco Bell in the Arndale centre in Manchester city centre.

  • Kim
    Kim 12 days ago +2

    omg you stayed there???? i wanna go there so bad!

  • amanda tomes
    amanda tomes 12 days ago

    If you ever need a new bestie or ya know an entire family of 5, I am your girl :)

  • Morgan Boyd
    Morgan Boyd 12 days ago +1

    Madison was tearing it up!! Love

  • Maiko Chan
    Maiko Chan 12 days ago +9

    I regret watching this 😭 now i feel hungry fck it 😂 HAHAHAHAHA

  • Mao Fujino
    Mao Fujino 13 days ago +1

    Taco Bell in japan has such a small menu I’m so jealous

  • danielle daffers
    danielle daffers 13 days ago +1

    U was in Manchester omg I’m only in Nottingham 😫😭

  • Dahlia Lavender
    Dahlia Lavender 13 days ago

    There is taco bell in the UK? Lol ive never seen one

  • Bambi
    Bambi 13 days ago +7

    Jeffree next time your in the UK you need to do this but at Greggs with some cheese pasties. 😂🇬🇧

    • tim91279
      tim91279 6 days ago

      Yessss maybe the sausage bean and cheese ones they are the best!

  • Angelina Harwood
    Angelina Harwood 13 days ago

    I live in London and I have never had taco bell

  • thisisconniee
    thisisconniee 14 days ago

    Im hungry now

  • Desirae Pacheco
    Desirae Pacheco 14 days ago

    taco bell is my favorite thing in the whole world but it’s so expensive and this made me so hungry 😫

  • Celeena G
    Celeena G 14 days ago

    Fuck im hungraaaaaaaaaaaaaaaaaay!

  • Ruth Haboian
    Ruth Haboian 14 days ago

    how do you just share everything from taco bell like i need my OWN food

  • Alizé Moon
    Alizé Moon 14 days ago

    i am literally so hungry looking at you eat

  • 벙샛별_Venus
    벙샛별_Venus 14 days ago

    Can I date Jeffree's bodyguard? 👀

  • jayden's university
    jayden's university 14 days ago

    I've never had taco Bell

  • 》Gissell Lizarraga《

    9:38 😂

  • lauren Lps
    lauren Lps 14 days ago +1

    i live in uk near london :3

  • shelby0mcg
    shelby0mcg 14 days ago

    Okay but Jeffree's security tho... 😍😍😍

  • Norm Al
    Norm Al 14 days ago +5

    Jeffree Star reality show NOW. Is Dane part of JS security team???? He is HOT!!! Hell, the whole team is beautiful.

  • Giselle Acevedo
    Giselle Acevedo 14 days ago

    I love you 😂♥️

  • Paula Armor
    Paula Armor 15 days ago

    The entire time I was watching this I was so jealous and I wanted it

  • Jayden Unuia
    Jayden Unuia 15 days ago

    Can they bring Taco Bell to nz 😂

  • osmara gonzalez
    osmara gonzalez 15 days ago

    I want Taco Bell now! 😩

  • Sugar Ann
    Sugar Ann 15 days ago

    Taco shaped palette next? 😍

  • myhugesmallworld
    myhugesmallworld 15 days ago

    Pisses me off how they only have like 6 Taco Bells in the whole of the UK. Like, there’s a maccies on everyone corner but it’s literally star dust if you find a Taco Bell

  • Jaelynn M
    Jaelynn M 15 days ago

    I’m just as picky as Jeffree 😂😂 sauce and condiments are big NO for me too.

  • Aaron Corpse
    Aaron Corpse 16 days ago

    Dane is cute as fuck !!!! ♥️♥️😍😍😍😘😘😘💦💦🍆🍆😭

  • Robyn Hill
    Robyn Hill 16 days ago

    Jeffree gonna shun me but I’ve never had Taco Bell