Pawning A Fake iPhone 11!

Share
Embed
  • Published on Dec 8, 2019
  • Legit Tim Pawns A Fake iPhone 11 pro max!
    What's good Legit Nation! Thanks for watching and supporting the channel! I Legit Vlogs am a 21 year old guy living in Los Angeles, California working harder each day to make my dreams become a reality as a latino influencer. With The Lord and my family and friends by my side, nothing will be able to stop us. Let's get it Legit Nation!
    BUY LEGIT MERCH
    www.shoplegitmerch.com/
    - SOCIAL MEDIA (FOLLOW ME)
    legittim
    Twitter: legittim_
    MORE DAILY EPISODES HERE
    tvclip.biz/p/PLL_I76GNm_F6drpVNfkeXnSsScJyNVqXG
    For business inquires please contact : LegitBookTim@Yahoo.Com

Comments • 400

  • Jayden Mont'e Phillips
    Jayden Mont'e Phillips 15 minutes ago

    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Cristian Playz
    Cristian Playz 3 days ago

    5:26 to 5:35 is favorite part

    • KC Guy 88
      KC Guy 88 2 days ago

      Who is "5:26"?.. and what is a "5:35"? I didn't see any throwing in the video.. what do u mean?

  • Tyler Basil
    Tyler Basil 6 days ago

    Why this video so funnyyyy lmao

  • Juliee Codena
    Juliee Codena 7 days ago

    But itโ€™s like scamming and scamming is not nice

  • Mustache Madness
    Mustache Madness 7 days ago

    Who else thought that it was Alex in the video picture from wasabi productions

  • Jason Alcala
    Jason Alcala 8 days ago +1

    Bro this guy is annoying poor guy just trying to see the phone

  • Christian Williams
    Christian Williams 8 days ago

    Your so lame ๐Ÿ˜’ no hate itโ€™s just you be so extra for no reason

  • LT JG
    LT JG 9 days ago

    sarah grace did it first

  • SAVAGE cb
    SAVAGE cb 10 days ago

    ayyy lol

  • Tripix
    Tripix 11 days ago

    Broing

  • MARTIN TAPIA JR
    MARTIN TAPIA JR 11 days ago

    I'm deaddddd๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ

  • joseph roberts
    joseph roberts 11 days ago +1

    I swear if this real๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Ruben Torres
    Ruben Torres 12 days ago

    Why your name is legit Tim but you lie to people

  • Moe
    Moe 12 days ago

    thatโ€™s not very legit of you

  • Ryder Robison
    Ryder Robison 12 days ago

    9kkk

  • Leah Tyers
    Leah Tyers 13 days ago

    9kkx

  • Davina Russell
    Davina Russell 14 days ago

    I thought this was Alex Wasabi from the thumbnail!

  • broke boy 999
    broke boy 999 15 days ago +28

    Tim: you said sprint
    Pawner: yeah we take sprint
    Tim: why u looking at me like that
    Pawner: bro why u looking at me

  • X YZ
    X YZ 18 days ago

    Bro you so fucking smooth๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Riyan Djelal
    Riyan Djelal 18 days ago +1

    Please make me the first one 9KKXMPNE8XJN

    • Riyan Djelal
      Riyan Djelal 11 days ago

      Omg I just realised you highlited my comment

  • Storm Mohammed
    Storm Mohammed 18 days ago

    Oh my God Iโ€™m subscribing now ๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น

  • LifeofMeh_YT
    LifeofMeh_YT 18 days ago +1

    Isnโ€™t that illegal?

  • Melissa !
    Melissa ! 18 days ago +5

    6:33 LMFAOO why he pose like that thoughhโ˜ 

  • panda KR
    panda KR 24 days ago

    i felt bad for the guy โ˜น๏ธ

  • Roxcyn on YouTube
    Roxcyn on YouTube 25 days ago +2

    5:09 hahhahahahahahahahah funnyest iโ€™ve ever seen, you my Homeboy is gonna hook you up with a dimond ring

  • Joshua Trujillo
    Joshua Trujillo 25 days ago

    If anyone came in and asked "do yall ever get robbed?" You'll be shot in my state.
    Like I said Tim, these vids are getting wack...

  • Tejalkera_Msp love
    Tejalkera_Msp love 25 days ago

    Great video!!!!!! ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ’ž๐Ÿ”ฅ๐Ÿ’ž๐Ÿ”ฅ๐Ÿ’ž๐Ÿ”ฅ๐Ÿ’ž๐Ÿ”ฅ๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’ž๐Ÿ’•โฃโฃโฃโฃโฃ Hiiii everyone

  • Mission Noel
    Mission Noel 25 days ago

    Thought you were a Christian

  • Mission Noel
    Mission Noel 25 days ago +1

    So now you cuss??? ๐Ÿค”๐Ÿคจ

  • Minecraft Steve
    Minecraft Steve 26 days ago

    Bro that guy looked like he was grossed out because of the spit

    • panda KR
      panda KR 24 days ago

      Minecraft Gaming ikr he spat on it fr and the guy was trying not to touch it im grossed out by tim

  • Annie Nguyen
    Annie Nguyen 29 days ago +8

    There are lots of scammers out there

    Take this: โš”๏ธ ๐Ÿ›ก

    Good luck my friend

  • Jerimiah Patterson
    Jerimiah Patterson Month ago

    9kkx

  • Lรฏl Stรธnรซr

    Automatic unfollow for being so childish and talking too much like atleast be a normal person

  • jtors5
    jtors5 Month ago

    You are not a 1% likable.

  • Ree Ree
    Ree Ree Month ago

    ๐Ÿ˜‚

  • Marquel Carter
    Marquel Carter Month ago

    9kkx

  • Dakota Dukes
    Dakota Dukes Month ago +4

    How is it the same guy everytime

  • Brady Buyck
    Brady Buyck Month ago

    How did he set up the camera

  • Pedro Velazquez
    Pedro Velazquez Month ago

    ?He puerto rican?

  • Hi Hi
    Hi Hi Month ago +7

    Who else sees those beats studio in the background for 119 $

  • Ahmed Adam
    Ahmed Adam Month ago

    The code is 9kkx how do I win

  • Tristan
    Tristan Month ago

    Whyโ€™s the tag still on him

  • GoldGodzTNS
    GoldGodzTNS Month ago

    Nahhhh girlll

  • Mairila Juarez
    Mairila Juarez Month ago

    Lol the funny thing is that he said he has a ps4 but i dont even own any ps4,Xbox,neither nintedo switch ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ

  • Victoria Benjamin
    Victoria Benjamin Month ago

    yo

  • DJ โ€ข
    DJ โ€ข Month ago +1

    Lmao

  • Arquel Cudia
    Arquel Cudia Month ago

    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Radwanul HAQUE sakib

    Your video make my day keep going wish u good luck

  • Christopher Robles
    Christopher Robles Month ago +3

    Bruh I use to live in the same apartments as him when he was in sa look at him now big moves

  • NotAndrew Z
    NotAndrew Z Month ago

    It's for entertainment purposes, this ain't real.. Thumbnail says it all

  • Say yay everyday Yay
    Say yay everyday Yay Month ago +1

    This is how many times he said my man!๐Ÿ‘‡๐Ÿป

  • Carlos bellido
    Carlos bellido Month ago

    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Tim u funny bro

  • Platinum arts
    Platinum arts Month ago

    why is it he same guy

  • Add me on fortnite wimpxr

    Stop messing with your dad at work

  • mrangel210
    mrangel210 Month ago +43

    Has anyone else realized that Tim goes to the exact pawn shop every time

  • 25636 15794
    25636 15794 Month ago +5

    Leave your dad alone heโ€™s trying to do his job not clown around

  • Kennedy Suggs
    Kennedy Suggs Month ago

    Can you do a giveaway

  • nandaa ramasamy
    nandaa ramasamy Month ago

    The code is 9kkxmpne

  • Beastgamer0011
    Beastgamer0011 Month ago +6

    Thats Iphone 11 is really Legit Tim!

  • Diego Gonzalez
    Diego Gonzalez Month ago

    Is legit tim mexican