Kitchen Nightmares US S04E10 Kingston Cafe

Share
Embed

Comments • 1 554

  • sugah boo
    sugah boo Day ago

    Let me finish...lol she is ok but she was stressed

  • sugah boo
    sugah boo Day ago

    Tell her rassclaat chef...she must be bloodclaat smoking lizard tail in a har ganja

  • sugah boo
    sugah boo Day ago

    Dutty bitch renk

  • sugah boo
    sugah boo Day ago

    Yes! It is an insult to jamaica an jamaican

  • sugah boo
    sugah boo Day ago

    Good jamaican jerk chicken moist

  • sugah boo
    sugah boo Day ago

    You partner no nyam wid sauce it sells in a a brown paper bag

  • sugah boo
    sugah boo Day ago

    Mi a jamaican, jamaican cook fresh food everything day...only food leave over is sunday food an that eat off by monday morning its cqlled sunday monday🇯🇲💯🗣

  • Tony Pogodin
    Tony Pogodin 6 days ago

    “I’m not in denial because I’m not in denial” guys I’m not sure but I think she’s in denial

  • Aragon1325
    Aragon1325 6 days ago +1

    I don't even know if somethings overcooked or too raw. All the food I ever eat is cooked to shit anyway. Can't cook or learn to either due to the paranoid guard dog of a mother in the kitchen. Going to a nice restaurant is flavour heaven!

  • Ikhwan Syafiq
    Ikhwan Syafiq 7 days ago

    the customers were so lucky for having the opportunity of eating Chef Ramsay's masterpieces!

  • Ayd Tube
    Ayd Tube 10 days ago

    He’s getting me very upset! Supposed I punch him out 👵🏿 😂😂

  • Yuuka Omr
    Yuuka Omr 10 days ago

    So again this restaurant closed last Aug 1, 2018. WHY most restaurants featured on this show end up closed??

  • Bobble_OwL 12
    Bobble_OwL 12 14 days ago

    “He’s never seen something like this before.” OH PLEASE he has so much episodes of kitchen nightmares (and hotel hell) and has seen even worse.

  • ChemicalViruS004
    ChemicalViruS004 15 days ago

    Jamaican food can't be cooked fresh everyday.... Wtf im not even Jamaican and I think this is an offense to Jamaican cuisine. I'm glad she decided to hear Chef Ramsay.

  • Alan Teh
    Alan Teh 15 days ago +1

    The first waitress at the front desk who served Chef Ramsay is very cute. Is nobody gonna comment on that? 😂

  • UnholyEternity
    UnholyEternity 17 days ago +1

    Yo what if she Made fuckedup food on purpose so the people get sick and they would visit the doctors Office next door
    Greatest plot twist ever

  • UnholyEternity
    UnholyEternity 17 days ago +1

    Doctor: let me finish

    Me: Immo letchu finish
    Immo letchu finish
    But gordon ramsay has one of the best jerk chicken of ALL THIIIMMEE

  • yin yan
    yin yan 18 days ago

    And a doctor needs a doctor😂

  • Muhammad Hussain
    Muhammad Hussain 20 days ago

    Her face fucken pisses me off

  • Blacklabel1449
    Blacklabel1449 21 day ago

    Lol u can't cook Jamaican food fresh every day cmon men 🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️😂

  • Charles Simpson
    Charles Simpson 21 day ago

    I wouldn't touch anything this lady makes. Fake just like her Jerk Chicken. BBQ chicken sucks. He should have showed her how to OVEN make some Jerk chicken. Maybe he didn't want to hurt her disingenuous feelings.

  • akatsuki club
    akatsuki club 22 days ago

    21:53 Gordon says the N word hidden in a other word ?!?

  • Shepard
    Shepard 22 days ago

    I know this sounds weird but when i look at this doctors face the first thing that comes to my mind is "i wanted it medium rare not overdone"

  • Αλλέγκρα Μαρτσούλλι

    "I think the doctor needs a doctor" 🤣🤣🤣🤣

  • Fillet O Shit
    Fillet O Shit 24 days ago

    Are they still open?

  • exrxexnx YT
    exrxexnx YT 24 days ago +1

    3:57 Owner: Chef Ramsey’s is my last resort
    Ramsey: Try’s to help
    Owner: NO LET ME TALK

  • Faffy Shantelle
    Faffy Shantelle 25 days ago +1

    This was the most funny , emotional and courageous episode! If you say your Jesus one more time he’s gonna appear! Hahaha Doc Morris

  • Kurokochi
    Kurokochi 26 days ago

    "shef ramsy is my last resort"
    doesn't accept any of the criticism
    genious

  • Mohammad Shegarzi
    Mohammad Shegarzi 26 days ago

    Pasadena.. Where is sheldon Cooper??

  • Commissar Purity
    Commissar Purity 26 days ago +2

    "How about i punch him out"
    He's a black belt millionaire with tons of lawyers.
    If you don't get sued you get an ass whooping.

  • KLVZ
    KLVZ 26 days ago

    This doctor has too much pride, the miss know it all douche my god

  • Camelia Donaldson
    Camelia Donaldson 27 days ago

    Jamaica cook everyday so she is lieing am for Jamaica so I know about the food and a day to day

  • Camelia Donaldson
    Camelia Donaldson 27 days ago

    She must not been to Jamaica for 50 year

  • Pyrovan
    Pyrovan 27 days ago

    OMG IM 13 AND IM WATCHING THIS OMG OMG OMG IM A THUG

  • ZeidGho
    ZeidGho 29 days ago

    For the love of God everybody, just. her. finish. This is the only thing she want
    JUST LET HER FINISH!

  • ZeidGho
    ZeidGho 29 days ago

    I have a feeling that she fertilized herself and had herself a son..
    Or another man fertilized her egg and she killed him immediately after!
    What a character

  • ZeidGho
    ZeidGho 29 days ago

    Dr. Morris: I don't know what to do, Chef Gordon is my last resort
    Gordon: ok let me tell you what you need to do
    Dr. Morris: stop! Let me finish talking

  • Wamuu chan
    Wamuu chan 29 days ago

    Doctor, Call a DOCTOR!!!

  • Dee Dudnath
    Dee Dudnath Month ago

    “Jamaican food can’t be cooked fresh everyday”
    WHAT THATS WHAT THE CARIBBEAN THRIVES OFF OF LOL

  • Kees zit in zn space

    Gordon should be a therapist lol 🤣

  • Hard Logic
    Hard Logic Month ago

    I feel bad for her son. No wonder she has no husband.

  • tyson mccorkle
    tyson mccorkle Month ago +1

    Watched the entire episode just to find out what the flying fuck is a british guy doing being a waiter in a restuarant somewhere in the middle of the US, but I never got the answer.
    Seriously, are we just gonna ignore this? It's unusual to say the least!

  • Melty Draws Art
    Melty Draws Art Month ago

    "I'm not.. in denial because.. I'm not in denial.."

  • shakira konde
    shakira konde Month ago

    the doc.reminds me of that black mean sheep of d movie sing!sounds like!!but I like her though!

  • Ashley Cross
    Ashley Cross Month ago

    “jamaican food cannot be cooked everyday”

  • thejudge 1897
    thejudge 1897 Month ago

    Horrible, deluded, arrogant and ignorant.

  • LoraKendall
    LoraKendall Month ago

    These 'authentic cuisine' people don't understand that what might be beloved in their country, isn't necessarily going to be a party for non-natives. If you're having a Jamaican in USA, you need to adjust some stuff if you're going to have a larger restaurant. Americans aren't down for dry chicken, so even if it's the 'Jamaican way' according to Doctor, you need to provide for the demands.

  • throw back gammer 1

    just for the record im from belize a carribean county and we have rice and beans here as well but lemme tell you this rice and beans when served cold microwaved or re heated will never have the same taste as fresh rice and beans

  • martijns ark15
    martijns ark15 Month ago +1

    Maby she should have been a pyschtyrorist instead of a doctor

    Sr for spelling dam dyslexia

  • The Rocket Tester
    The Rocket Tester Month ago +1

    Sheldon Cooper as a black woman = Dr. Morris

  • Name Name
    Name Name Month ago

    "I think the doctor needs a doctor"

  • Ra P
    Ra P Month ago

    Watching in 2019 it is now permanently closed

  • Senadin Music
    Senadin Music Month ago

    Holy Toledo?

  • Andre P
    Andre P Month ago

    I think the doctor needs a doctor 😂😂😂

  • L K
    L K Month ago

    100% sure this woman is divorced

  • Please Enter Name
    Please Enter Name Month ago

    Dr. Gordon Ramsay

  • Rahul Sharma
    Rahul Sharma Month ago

    Gordon just asked an asian "do you have a dog at home?"
    Asian: "nods"
    Gordon: "don't feed this to him"
    The dog is the Asian's livestock

  • Hipsterjelly214 Real

    From Jamaica to depressing

    Best line I’ve ever heard

  • Gekko Bos
    Gekko Bos Month ago +2

    I'm not in denial. *I'm not in denial.* *I'M NOT IN DENIAL.*

  • Gekko Bos
    Gekko Bos Month ago

    I dont think that her son called because he wanted to save the restaurant