Season 3 Week 1 | Highlights | Enemies vs. Bivouac

Share
Embed
  • Published on Jun 23, 2019
  • The battle of the expansion teams got heated quickly and set the stage for a new BIG3 rivalry.
    Watch the BIG3 LIVE Saturdays and Sundays on CBS and CBS Sports Network all summer long!
    The BIG3 is coming to a city near you:
    big3.com/schedule/
    Download the BIG3 app for exclusive content and breaking news.
    App Store: bit.ly/BIG3App
    Google Play: bit.ly/BIG3Google
    Follow us on Facebook - facebook.com/thebig3basketball/
    Follow us on Twitter - twitter.com/thebig3
    Follow us on Instagram - instagram.com/thebig3/
  • SportsSports

Comments • 840

  • Chicagolarrylive2020

    WOW ...HE PLAYED #1
    GAME & GOT #2 BUCKETS
    & NOW DEACTIVATED???
    ITS PROBABLY PLAYERS
    STARTED COMPLAINING
    ABOUT HIS PAST ????
    & NOT GIVING HIM A
    CHANCE😞😞😞
    KEEP UR HEAD UP
    LAMAR 👍☺

  • Paco A
    Paco A 7 days ago +1

    if they were to get Kobe OMG

  • Jose Velazquez
    Jose Velazquez 7 days ago

    This video contains Lamar Odom's entire big3 career.

  • Taderyl Gibbs
    Taderyl Gibbs 19 days ago

    Where tf Gilbert

  • jonathan oh
    jonathan oh 19 days ago

    Where areanas

  • WAYNE POTPOT
    WAYNE POTPOT 20 days ago

    Lamar is fcking drained hahaha dont know what to do on court

  • Vince Jones
    Vince Jones 21 day ago

    How is morrow out of the league already?

  • Leopard Bra Brado
    Leopard Bra Brado 21 day ago

    Good to see Lamar still alive

  • Haryo Radityo
    Haryo Radityo 21 day ago

    i wanna see Gilbert Arena...but the guy didn't show up....why?

  • pendletondrew
    pendletondrew 21 day ago

    Glad to see Royce White hoopin, he was mfin beast...

  • Deep hug
    Deep hug 22 days ago

    looks so cool

  • tpclod
    tpclod 22 days ago +1

    Lol ejected? Guess Big3 hired NBA refs

  • Rock girl
    Rock girl 22 days ago

    Lavar Ball needs to play on the Big 3...

  • AYANDA PHILA LUNGA GWALA

    Can someone tell me wtf happened to Gilbert and why he aint playing?????

  •  22 days ago

    Big3 looks like G League compared to FIBA 3x3

  • Puppet lover
    Puppet lover 22 days ago

    Anyone else read the title and thought it said Eminem vs...

  • Zickery Kung
    Zickery Kung 22 days ago

    Let's go Bop!

  • Joanna
    Joanna 22 days ago

    My boy perry

  • Lee Cambell
    Lee Cambell 22 days ago

    Josh looks like he grapples. Nice wrist control. Lol

  • West Craven
    West Craven 22 days ago

    Ice cube... The Don doesn't get enough credit for what he does musically and in business period. This shit is going n ppl are watching

  • Antonio Frajha
    Antonio Frajha 22 days ago

    Thought this league was for older players who been out the league. Premier older players tf.

  • Kruppt808
    Kruppt808 22 days ago

    I'm pleasantly surprised that this league is getting stronger every year. Congrats Ice Cube.

  • MYCOMMENTS NOTUP4DEBATE

    Where is Gilbert 🤦🏿‍♂️

  • Be Better Tomorrow
    Be Better Tomorrow 22 days ago

    Who the fuck is Joss Smith? 😅

  • Need you now
    Need you now 22 days ago

    Good aggression and hand control by Josh Smith, he won that round 10-8! 😎

  • Cyrus Olayres
    Cyrus Olayres 22 days ago

    I thought they were doing arm wrestling.

  • Carlos Roshi
    Carlos Roshi 22 days ago

    Good to see Lamar still alive

  • BossTalkLive
    BossTalkLive 22 days ago

    Isn’t the enemies Gilbert arenas team?

  • Bad Kitty Kitty
    Bad Kitty Kitty 23 days ago

    Great to see that crack head Odom back on the court so he can keep his head out of that damn crack that almost ended his life 😢 😭

  • Steve
    Steve 23 days ago

    Lol wow

  • T.K Jenkins
    T.K Jenkins 23 days ago

    2 wack squads

  • JoyMcFly S
    JoyMcFly S 23 days ago +2

    Lavar Ball needs to play on the Big 3...

  • Rawkstar
    Rawkstar 23 days ago +1

    So good to see Lamar Odom playing basketball again

  • Calvin Browder
    Calvin Browder 23 days ago +2

    Damn Will Bynum a classic, he use to go crazy on 2k when he was on the pistons 😂😂

    • mike cutler
      mike cutler 21 day ago +1

      Calvin Browder Georgia tech boy right there and Anthony Morrow. Back when they were good.

  • Powerful Young Moses
    Powerful Young Moses 23 days ago

    Anyone else read the title and thought it said Eminem vs...

  • Sauce Mamba 24
    Sauce Mamba 24 23 days ago

    They should add this in 2k or give the big 3 it's own game

  • J W
    J W 23 days ago

    More views than any WNBA championship series

  • bigskinny61
    bigskinny61 23 days ago

    My boy perry

  • Lenny Wiggins
    Lenny Wiggins 23 days ago

    Smith killing the 3

  • Nexus Fantismo
    Nexus Fantismo 23 days ago

    Josh Smith counts 5 million against the Pistons salary cap this season btw.

  • Lenny Wiggins
    Lenny Wiggins 23 days ago

    Feeling this big 3

  • AFTW KING
    AFTW KING 23 days ago

    This league is a joke nobody wants to see washed up nba players turn this league to 1v1 put exciting names in basketball simple

  • Marcus Reyes
    Marcus Reyes 23 days ago

    Did anybody click the video thinking it was Carmelo Anthony on the thumbnail.

  • Corey Nolan
    Corey Nolan 23 days ago

    Royce white is such a shit head

  • Sganet
    Sganet 23 days ago

    Good aggression and hand control by Josh Smith, he won that round 10-8! 😎

  • matt loumeau
    matt loumeau 23 days ago

    0:47 all that shirt.

  • Victor Marmol
    Victor Marmol 23 days ago

    Same

  • Q. Hurt
    Q. Hurt 23 days ago

    Smack who is these niggas?

  • Heavy Lifted
    Heavy Lifted 23 days ago

    What a shame I grew up with Perry, his bigget mistake what not coming out after his freshmen yr when they had him projected the #1 pick off his potential alone. You can't go any higher man, he had a great 2 week stretch with OKC with WB and KD were injured, they came back and he got injured and never returned, hope it all works out for him.

  • Rusty Shackleford
    Rusty Shackleford 23 days ago

    Anthony morrow haven’t heard that name in a minute

  • Dgrimz G
    Dgrimz G 23 days ago

    The Big 3 league is evolving Cube a mastermind

  • Real Talk University Founder

    What the hell is a Bivouac 😂

  • Jordan
    Jordan 23 days ago

    I want a team of Duncan Kobe and Nash out here

  • Nico Hendricks
    Nico Hendricks 23 days ago

    This shit is gay as fuck! Dudes that couldn't hack it in the NBA play 3 on 3!.....! Lmfao! Fuckin school girls playin with each other's buttholes lol!

  • NiteStick Nick
    NiteStick Nick 23 days ago

    Where is Arenas

  • Cold cold World
    Cold cold World 23 days ago

    He called him Royce west

  • luvstatus1
    luvstatus1 23 days ago

    Boring

  • Onboarddatracks
    Onboarddatracks 23 days ago

    They got ejected for that, I could see where this is headed....soft like the nba

  • loraxxx hippie
    loraxxx hippie 23 days ago

    soundcloud.com/loraxxxhippie hemp hop smoketape

  • BKB 2017
    BKB 2017 23 days ago

    1st time watching the big 3....not that bad

  • Fishing & Adventures With DC

    Carmelo needs a home in the big 3

  • TexasTea 713
    TexasTea 713 23 days ago

    Why is this monkey garbage recommended to me?

  • chuckmoney21620
    chuckmoney21620 23 days ago

    They getting ejected for some bs like that smh... I seen Lance Stephenson blowing in people ear harder than that

  • Marcus Van Brunt
    Marcus Van Brunt 23 days ago +1

    frick the nba, i wanna go here

  • The One
    The One 23 days ago

    Who comes up with these stupid names for the teams?

  • Aashish Kumar Hamal
    Aashish Kumar Hamal 23 days ago

    Today it is my birthday! Nobody will notice this, but I wish you happiness and wealth with this: no1profits.club?678

  • kimberly moreno
    kimberly moreno 23 days ago

    Why is Royce white here? He ain’t shit

  • john hand
    john hand 23 days ago

    I like the part that they love to touch each others jersey

  • Special Ed yaay
    Special Ed yaay 23 days ago

    So what team does Carmello Anthony play for??

  • Travis Edwards
    Travis Edwards 23 days ago

    Josh smith had a low key retirement I just woke one season and bam he’s playing for the BIG THREE 🤣