PICKED MY LIL SISTER UP IN AN UBER UNDER DISGUISE *went terrible*

Share
Embed
  • Published on Jun 17, 2019
  • Gaming Channel: tvclip.biz/channel/UCPHR...
    IF YOU EVER WANT TO SEND ME SOMETHING HERE IS MY P.O. BOX LOVE YOU!:
    501 W GLENOAKS BLVD SUITE #10 GLENDALE, CA 91202 United States
    just a kid with a camera
    LIKE, COMMENT, AND SUBSCRIBE!!!
    WATCH THESE ADS SO I CAN EAT PLEASE! LMAO!
    WATCH ALL MY OTHER PRANKS BELOW
    tvclip.biz/channel/UC_Ks...
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM
    INSTAGRAM: deshaefrost...
    TWITTER: deshae_frost?lang=en
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 4 562

  • flex kid
    flex kid 3 months ago +622

    Damn deshae was the first to do this prank now everyone doing it.

  • Jay Hamilton
    Jay Hamilton 4 days ago

    What face wash do you use my guy ๐Ÿง

  • Shermzz shermzz
    Shermzz shermzz 4 days ago

    Stay frostyyyyyyyy

  • Norma Jane
    Norma Jane 8 days ago

    this had me laughing๐Ÿ˜‚

  • Perry Plays
    Perry Plays 11 days ago

    She not a millennial btw

  • Diana Lopez
    Diana Lopez 14 days ago

    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚am dead

  • Christine Bangisa
    Christine Bangisa 14 days ago

    Who else noticed his beard falling off๐Ÿ˜‚๐Ÿคฆ๐Ÿพโ€โ™€๏ธ

  • Nehboo love
    Nehboo love 15 days ago +1

    7:38
    Brooklyn crazy!! She grabbed the wheel

    Deshae: Girl you better let go!
    Brooklyn:No!

  • lake neemykah
    lake neemykah 17 days ago

    She said 12๐Ÿ˜ญ

  • LaShay Oreo
    LaShay Oreo 18 days ago

    Screaming ...๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ shaking

  • Derrick Riley
    Derrick Riley 18 days ago

    Just kidding

  • Derrick Riley
    Derrick Riley 18 days ago

    He is all ways wearing a black shirt ya dig

  • Jasmine Mohammed
    Jasmine Mohammed 27 days ago

    Haha i was lmao wen deashes beard was fallin off

  • Miya Puciaty
    Miya Puciaty 28 days ago +1

    At 8:00 his beard is falling off ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ

  • Zyriana Allen
    Zyriana Allen 29 days ago

    Why are u cussing and your like 79

  • Macaela Walker
    Macaela Walker 29 days ago

    Lol๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

  • Niyahzz
    Niyahzz Month ago

    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ’€

  • kitty litty
    kitty litty Month ago

    Yall are my favorite youtubers

  • McClure Girls
    McClure Girls Month ago

    She said 12

  • Jeanette Uwineza
    Jeanette Uwineza Month ago

    Low key/ haha

  • Slim Nasty Heart
    Slim Nasty Heart Month ago +1

    Omg

  • Tyjon Hunter
    Tyjon Hunter Month ago

    I can't believe she can't tell it's him.

  • Noah Smith
    Noah Smith Month ago

    She knew when she first saw him

  • Life of Taiwo
    Life of Taiwo Month ago

    Beard fallin off and everything .

  • Life of Taiwo
    Life of Taiwo Month ago

    Why she sit in the front ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ .

  • Kamshii
    Kamshii Month ago

    She really 12 I thought she was like 14 or 15

  • Lil Nene Brb
    Lil Nene Brb Month ago +1

    "The frick is a folk?!"๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • xsha_
    xsha_ Month ago

    its so obvious

  • Saishnie Pillay
    Saishnie Pillay Month ago

    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚the way he dance and cough though

  • Tiava Duncan
    Tiava Duncan Month ago

    Omg

  • MsFancy B. Morris
    MsFancy B. Morris Month ago +3

    When he said R.Belly

    His Mom: oh god
    ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ’€

  • Angelica Flores
    Angelica Flores Month ago

    She knew it was him... Cโ€™mon

  • Mike s
    Mike s Month ago

    Good morning. My people The Power of Love no one can break it
    go out and shares.
    Go with God in your heart and Jesus at your side love peace and happiness. Follow me on Facebook the path of Peace TV also on TVclip thepathofpeacetv like share and subscribe. By Mike. September 27th 2019 7:19 a.m.

  • Nigga Penis Portable Phone Charger

    8:26 she run like the AI in gta5 when you steal a car and they jump out the passenger seat

  • Ashley Moore
    Ashley Moore Month ago

    When you was shaking tho

  • Chรผn ลi
    Chรผn ลi Month ago

    The Beard Started Falling Off ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • itstamiyah
    itstamiyah Month ago

    she definitely had to know it was deshae๐Ÿ˜ญ

  • Tim Draco
    Tim Draco Month ago +2

    โ€œ why u calling ya mom Iโ€™m probably her daddyโ€ ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

  • ThePrincessAshlei
    ThePrincessAshlei Month ago

    Omg ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ

  • willy 4thgena vevo
    willy 4thgena vevo Month ago

    ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃbro the ๐Ÿง” fuckt up

  • Savage Tyra
    Savage Tyra Month ago

    ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

  • Heinrich Kasper
    Heinrich Kasper Month ago +1

    Deshae look like uncle Drew bruhh ๐Ÿ’ช

  • Heinrich Kasper
    Heinrich Kasper Month ago +1

    Yo Deshae so funny and lit ๐Ÿ

  • Pamela Thobela
    Pamela Thobela Month ago

    Deshae;was is this time face?
    Me:ohhhh facetime๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Ta'Ja Manley
    Ta'Ja Manley Month ago

    He should've wore glasses

  • Officialhonie
    Officialhonie Month ago

    Omg this was funny ๐Ÿ˜ I'm ๐Ÿ’€๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • thisis josh
    thisis josh Month ago

    Is she really 12??????

  • Melanie Rodriguez
    Melanie Rodriguez Month ago

    Brok really 12???

  • La LA
    La LA Month ago

    *call an amber call an amber* ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Sydelle Lรญor
    Sydelle Lรญor Month ago

    U can easily tell thatโ€™s dashae

  • ImRisqi X
    ImRisqi X 2 months ago

    Deshae beard falling off Iโ€™m dead๐Ÿ˜‚

  • v cry
    v cry 2 months ago

    Lollllll he said i like my girls 18 R belly

  • Octavia Leon
    Octavia Leon 2 months ago

    LMao

  • danielle mills
    danielle mills 2 months ago

    Loool daumm

  • Princess Nyla
    Princess Nyla 2 months ago +1

    the seizure caught me ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ.

  • Netty Arthur
    Netty Arthur 2 months ago

    7:49โ˜ ๏ธ๐Ÿ˜ญ

  • Blessed family
    Blessed family 2 months ago +1

    Omg I was living crying she was trying so hard to o help him๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Kotaplaysroblox
    Kotaplaysroblox 2 months ago

    You not 12

  • Dmell Branch
    Dmell Branch 2 months ago

    He look the same

  • Kelly Martinez
    Kelly Martinez 2 months ago

    Awwwe she so cuteee