CAN WE REALLY TRUST EACHOTHER ? (LIE DETECTOR TEST CHALLENGE)

Share
Embed
  • LAST VIDEO:
    *MAKE SURE OUR POST NOTIFICATIONS ARE TURNED ON*
    MAKE SURE YOU LIKE, COMMENT, SHARE & SUBSCRIBE TO OUR TVclip CHANNEL AND JOIN THE ROYAL FAMILY!!!
    WATCH MORE VIDEOS!!!

    FOLLOW US ;
    Queen's Instagram: queennaija
    Queen's Twitter: queennaija/
    Queen's SnapChat: Queennaija
    Clarence's Instagram: clarencenyc
    Clarence's Twitter: clarencenyc/
    Clarence's SnapChat: Clarencenyc
    CJ's Instagram: official_chrisj
    Legend's Instagram: iamlegendwhite
    Business inquires: info@spicymanagement.com

Comments • 80

  • Naanaa Dunbar
    Naanaa Dunbar 3 days ago

    Queen be high dab , she ain't fooling nobody 😂😂

  • Chantavy Jasmine
    Chantavy Jasmine 4 days ago

    Lmaooooo Queen!!!! 😭🤣 when you hit the lie detector test off the table, low key felt better tho 😤👌🏽👍🏽 #releasingstress #healthyrelationship

  • NoLxve ?
    NoLxve ? 4 days ago

    WE NEED A PART 2 KUX YA DID IT WRONG

  • kaicen moore
    kaicen moore 7 days ago

    question 2 ewww

  • phenomenal1975
    phenomenal1975 7 days ago

    Devices are created to cause problems just like misery loves company... not a fan of either!

  • Naelle 12321
    Naelle 12321 9 days ago

    clarence voice at the beginning killed me

  • Donterrious Horton
    Donterrious Horton 10 days ago

    Cool

  • Aaminah Atkinson
    Aaminah Atkinson 11 days ago

    Couples

  • Rudston Salvodon
    Rudston Salvodon 12 days ago

    Is a true that that ass real

  • Mel Pineda
    Mel Pineda 14 days ago

    He’s always wearing pumpum shorts 🩳 🤣🤣

  • Sel Ric
    Sel Ric 15 days ago

    Clarence: ''Was you single when we first met?''
    Queen:Stop it.Yes! I was single
    Clarence: Let's see
    Queen: In my heart and soul
    Lie Detector: dun dun dun dun dun dun dun dun AHHHHH

  • Sel Ric
    Sel Ric 15 days ago

    the part in the beginning had me rolling when queen laughed weird and clare gave her the weirdest look and i and not even kidding i couldn't breath i kept on playing it over and over again until i made the decision to comment. LOL. I LOVE U.

  • Kaysen Tv
    Kaysen Tv 21 day ago

    Y’all stupit

  • Kenibel Delgadillo
    Kenibel Delgadillo 27 days ago

    I just started watching the video and I’m crying 😭😭

  • gabrella harrison
    gabrella harrison 27 days ago

    Queen is so cute

  • Ayla Gardner
    Ayla Gardner 27 days ago

    Clarence ain’t for you pooh, minus the lie detector test. I can see the vibes

  • DA Crew
    DA Crew 29 days ago

    This video was so funny and fun that we had to do it on our channel lmao 😂 check it out !

  • Desha Williams
    Desha Williams 29 days ago

    OMG Clar had me crying laughing....my side hurting 🤣😂🤣😂🤣....I love ❤️❤️❤️❤️❤️y'all together and throw the DEVIL out your 🏠

  • Trb Bam
    Trb Bam Month ago

    Nah at the end why it turned into a autobiography moral of the story video 😭

  • Trb Bam
    Trb Bam Month ago

    Lmao nah the lie detector said put tyb on Clarence resume

  • maranda Freeman
    maranda Freeman Month ago

    Look at 14:17 in the video

  • CarGoes Vroom
    CarGoes Vroom Month ago

    Tell me why i was actually listening to her speech😂😂

  • The Johnson Kids
    The Johnson Kids Month ago

    Queen is so ugly 🤦🏾

  • LA ThaDon
    LA ThaDon Month ago

    That mane dont want her you can see that shit smh

  • Christen Ann
    Christen Ann Month ago

    High as hell lol

  • Jessica Rainey
    Jessica Rainey Month ago +1

    ok

  • Chloe Kenzie
    Chloe Kenzie Month ago

    Queen is really looking for answers x

  • Peace And Love
    Peace And Love Month ago

    6:49. 😳 queen tell me you not malfunctioning!!

  • Prinxess Fauzia
    Prinxess Fauzia Month ago

    Queen is soo funny 😭😭😂😂😂

  • Awa Sanneh
    Awa Sanneh Month ago

    You guysss are so cute you need to get married like yesterday😍

  • Jessy Cendejas
    Jessy Cendejas Month ago

    Omg I love her lmao she is so cute

  • Alonya TV
    Alonya TV Month ago

    The intro was funny 😂😂

  • Xofficiallexx
    Xofficiallexx Month ago

    Lmaooo they fake laugh

  • Xofficiallexx
    Xofficiallexx Month ago

    Queen is weird.. I love it😭😭🤣

  • Annora’s World

    I love the #royalfamily
    Watching from Nigeria🇳🇬

  • Shyanna Haggins
    Shyanna Haggins Month ago

    Him:it will shock you too many times
    Queen:oh... I was gonna say it will end this relationship but
    .... oK😁

  • DREY_YT
    DREY_YT Month ago

    Then tight shorts

  • Princess Nyiere
    Princess Nyiere Month ago +5

    She been cheated on so much she doesn’t trust any female around her man and I don’t blame her

  • Treazure Deskins
    Treazure Deskins Month ago

    I was dieing when she was like thanks it felt good 😂❤️

  • Mikeyo
    Mikeyo Month ago

    Her booty nice💙🤤

  • Jae Haze
    Jae Haze Month ago

    I looked it up on Amazon it's called Lion tech detector test

  • ENElii THY QU33N
    ENElii THY QU33N Month ago

    I like when y’all do these types of stuff 👏

  • Neish Paul
    Neish Paul Month ago

    Why the hell is clearence shorts so tight😂

  • Royal Mitch
    Royal Mitch Month ago

    You need Jesus Clarence

  • Lovelyme
    Lovelyme Month ago

    Would've been sweet if one of clearance questions was would you marry me since it was a topic.

  • TheLoveofAsia
    TheLoveofAsia Month ago

    I never saw this side to Queen before 🤦🏽‍♀️ not attractive at all she seem real insecure

  • Crystal Blu
    Crystal Blu Month ago +1

    When you get done giving all your kids college fund to Clare go check out Tweezy Williams and Vaya, and see how a guy who loves you treats your kids by another.
    And Clare give her money back, you're a Man that is good with his own money remember...is that a good decision for her to invest in you starting a business and you can't pay it yourself cause you didn't finish college, she has two sons to give opportunities to if you should leave, and you are Not married. She is not Cardi, has mentioned tax issues, aaand you not even keeping the hot water going in your bachelor pad... Come on now
    You and her manager would not do the same... Teach her to be wise With her time and money.

  • Ava Slattery
    Ava Slattery Month ago +1

    Get back with chrissss

  • omar
    omar Month ago

    this liar machine thing ruining the family

  • Jade Benjamin
    Jade Benjamin Month ago

    Queen is so meee! Lots of love from south africa! !!❤❤

  • Sheree Hill
    Sheree Hill Month ago

    He sed don’t ask no booty questions like boy if u ate the booty u just ate the booty 😂😂😂🤣😂🤣

  • 2nikki7
    2nikki7 Month ago

    Ppl overthink this stupid whacky crap lie detector it true! 😆😣 I know it’s for content but just cheesy 🤷🏼‍♀️

  • Nikki O
    Nikki O Month ago +1

    All of CLARENCE questions are like
    " EXPOSING QUEEN " type questions its weird🤔...I THINK YA BOTH LYING 🤷

  • GCory 216
    GCory 216 Month ago

    This nigga Clearence funny asf 😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Ileana Mendez
    Ileana Mendez Month ago

    QUEEEENNNN YOUR SONG MAMAS HAND IS IN ALL AMERICAN EP:11 near the end I LOVE UU

  • Aleigha & Lynno
    Aleigha & Lynno Month ago

    😂😂😂😂

  • Brandis Crosby
    Brandis Crosby Month ago

    He's cute

  • Brandis Crosby
    Brandis Crosby Month ago

    ❤❤❤❤❤

  • Daj Mønäe
    Daj Mønäe Month ago +1

    Clare makes queen nervous that’s why she kept failing

  • Samantha Slone
    Samantha Slone Month ago

    In my heart and soul 😂😂

  • i wrath
    i wrath Month ago

    queen is f*ckin nuts. lol

  • Koality Naylor
    Koality Naylor Month ago +3

    The intro 😂 “this rn may look like a girl with braids under a stocking cap” 🤣 ion think I knew that Clarence ate Queen booty before 😭😭 “baby yes I do wanna marry you” aww that was so cute when he said that 🥰 when he mocked her @12:42 💀

  • Keairra Kavona
    Keairra Kavona Month ago +19

    She Was So Happy Saying That , “Im Not Lying I Really Sniffed My Own Fart” 😂😂

  • Beautiful G
    Beautiful G Month ago

    Y’all look sooooi cute together

  • clssexy9185
    clssexy9185 Month ago

    😂😂

  • Munnchiee Badasx
    Munnchiee Badasx Month ago

    why clare shorts so small 🤣

  • King Puncho
    King Puncho Month ago

    Does clearance smoke weed?

  • Its Peyton
    Its Peyton Month ago

    Queen looks so much better then Kennedy 🥰lol 😂 so Claire would be stupid to drop queen for her. Mixed girls so better 🥵🥵

  • Missy Lenaee
    Missy Lenaee Month ago

    He makes her nervous 😍

  • Kiyah Vlogs
    Kiyah Vlogs Month ago

    Her face be soo cute❤️

  • Tianna Magee
    Tianna Magee Month ago

    This shit bumps 🔥👉🏼 tvclip.biz/video/WPKVB7QUJCA/video.html

  • Dubs
    Dubs Month ago +3

    This relationship doomed, why do people do this to themselves 😂😂😂😩

  • karina janation
    karina janation Month ago +2

    Queen is seriously the most funniest person ever.....

  • blaccat
    blaccat Month ago +1

    Lol...of course he wanted to do the swap girlfriends thing, that’s what the channel is about and that was the task on hand. He already said in another video that he thought Kennedy was spicy. And of course he thought about his ex before while with Queen (especially) in the beginning...HE’S ONLY HUMAN!! Even though she will never admit it, I know Chris crossed her mind especially and probably the only time when looking at CJ thinking would’ve/could’ve been the three of them for CJ....SHE’S ONLY HUMAN!!! And at one point he more than likely didn’t want to marry her, I don’t even think he liked her until he got to know her. And maybe not finalized by law, but like she said she was single in her heart & soul. THEY ARE ONLY HUMAN. NOBODY IS PERFECT!! They’re both where they want to be now!!
    The real polygraph test aren’t even 100%.

  • Tracey
    Tracey Month ago

    7:48 🤨 lmao im done sis that thang got to go!

  • TROUBLE617& DOLLYBADD

    Please stop editing your videos if you guys are being honest with your fans SMH

  • Mook & Marr
    Mook & Marr Month ago

    Any small youtubers want to support eachother?

  • Samila Fancher
    Samila Fancher Month ago

    her personality is the best

  • Samila Fancher
    Samila Fancher Month ago +2

    No one:
    No one at all:
    Queen: eo eo eo eo

  • Candi Lease
    Candi Lease Month ago +1

    Y'all KNoW you can't take a toy too seriously right!?!? I mean it's operated by freakin AA batteries! 😚😚🤔🤔