COMEDIAN DARREN KNIGHT: TEENAGE GIRLS! LOL FUNNY LAUGH COMEDY

Share
Embed
  • Published on Feb 8, 2019
  • COMEDIAN DARREN KNIGHT: TEENAGE GIRLS!
    Darren Knight aka Southern Momma's Official Website & Apparel
    www.ComedianDarrenKnight.com
    Facebook
    www.Facebook.com/ComedianDarrenKnight
    Instagram
    www.Instagram.com/ComedianDarrenKnight
    Bang Productions
    www.BangProductionsTV.com
    Darren Knight, aka Southern Momma from Munford, Alabama, is the fastest rising comedian in American history. In just a few short months, he has cultivated a massive online presence, accumulating over a half a billion views across multiple social media platforms. Darren takes his persona to the stage, selling out theatres and casinos nationwide. He's been compared to Jeff Foxworthy, as the next star of redneck comedy.
  • ComedyComedy

Comments • 305

  • Janice Larsen
    Janice Larsen 23 hours ago

    Absolutely love your videos. Hilarious. Saw you in person in I believe Schaumburg Illinois you were great keep up the great videos. Your damn talented honey

  • Lisa Hatton
    Lisa Hatton Day ago

    "Don't cut those eyes at me"..lol .man ol Man how many times did I hear that growing up.."don't look at her, don't look at her"..lol Omg he is absolutely right in alot of households..I love it!!

  • ezrabrooks12
    ezrabrooks12 2 days ago

    I REMEMBER GROWING UP IN A HOUSE WITH MY SISTERS AND MOTHER,A BUNCH OF CRAZY BITCHES ONCE A MONTH!!!! ONCE A MONTH LASTED OVER 2 WEEKS,THEN IT STARTED OVER AGAIN!!!!! MY DAUGHTER STARTED PULLING HER PMS SHIT ON ME,WASN'T HAPPENING!!!!! I JUMPED RIGHT BACK IN HER FACE AND TOLD HER THAT I HAD TO DEAL WITH HER MOTHER,BUT I SURE WASN'T GOING TO DEAL WITH HER BULLSHIT!!!!! SHE MIGHT BE GRUMPY AFTER THAT,SHE NEVER PULLED ANY OF HER BULLSHIT ON ME AFTER THAT,HER MOTHER WAS A DIFFERENT STORY!!!!

  • ezrabrooks12
    ezrabrooks12 2 days ago

    FUNNY STUFF!!!!

  • Lexi_Moch Frap
    Lexi_Moch Frap 2 days ago

    “Some nights I sit there and wonder if she’s gonna get up in the middle of the night and kill our a$$”

    IM WEAK 😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Jennifer Norton
    Jennifer Norton 4 days ago

    Teen girls??? This must be an older video cause umm....you just described my 7 year old!!! Down to a T!!! And your me in the video. I react the exact same way!!! And yes, I'm 85% sure shell murder me come puberty. Please pray I can at least get outta the teen years alive!!!

  • PENNY LANE
    PENNY LANE 4 days ago

    Haha "Cut those eyes at me again" Lol I so love you, My daughter and I Enjoy your videoes so much, Thank you

  • Michele Hinson
    Michele Hinson 5 days ago

    I love him ..his videos make smile and take me out of my on negative world sometimes-...you can't help but want to see more. His voice just is addictive lol 😂😂😂

  • Emma Harrington
    Emma Harrington 5 days ago

    Typical crazy hormonal teenage antics!!!! Love you southern momma

  • Nancy Foroughi
    Nancy Foroughi 5 days ago +1

    Dont make eye contact!! Omg!!

  • Brenda Lewis
    Brenda Lewis 5 days ago

    Tossn present says he still ain't a wig.

    • Brenda Lewis
      Brenda Lewis 5 days ago

      Which I think,means he can act like a pussy but he can't do,what one does for a woman...in other words he can't not,feel them and she did not,tell,him to,touch,one hare.

  • Pamela Shore
    Pamela Shore 7 days ago

    I had 2 Sisters, my poor parents. We had so many different personalities running around I'm sure it was like living with Sybil.

  • Jillian The Great
    Jillian The Great 9 days ago

    I thought Bethany was a little girl?

  • Jenni Is Bored
    Jenni Is Bored 11 days ago

    JCpANNYS

  • laurenmlahrman
    laurenmlahrman 11 days ago

    Bill Eichler much?

  • Nicole Crandall
    Nicole Crandall 14 days ago

    If I gave my mom attitude or didn't help with chores it be my ass

  • COWGIRLBABY19841
    COWGIRLBABY19841 14 days ago

    You should make a video about teenage boys. Because from what I just learned a little while ago teenage boys can be just as Moody as teenage girls if not even worse.

  • Julie Anne
    Julie Anne 14 days ago

    I love you Darren!!!💕

  • Courtney Pepper
    Courtney Pepper 14 days ago +1

    OMG, giiiirl, my daughter is only SIX!??? 😅😮🤐😢

  • dal rhoads
    dal rhoads 14 days ago

    this is worse than dane cook

  • Ms. D
    Ms. D 17 days ago

    Too true

  • Sasha Kazmar
    Sasha Kazmar 18 days ago

    The struggle is real:)

  • joym824
    joym824 19 days ago

    This is so true about teenage girls!

  • Lillie Albert
    Lillie Albert 20 days ago

    OMG you funny as hell💯

  • Victoria Martin
    Victoria Martin 21 day ago

    Teenage boys are no better

  • Julia Wilson
    Julia Wilson 22 days ago

    Nailed it👍

  • Amy Mancini
    Amy Mancini 22 days ago

    This is the funniest thing I have seen in a long time! I am dealing with a teenage daughter and this is spot on!

  • Jazzy Mia
    Jazzy Mia 23 days ago

    The door part happened in our house and the I brought you in and take you out! I did it one time!

  • Robin Mayfield
    Robin Mayfield 24 days ago

    Lord this my husband and daughter. We laughed so hard knowing they just like that 😂

  • Shoshanah8
    Shoshanah8 26 days ago

    That behavior was not allowed in our house growing up, heck naw.....

  • Melanie Cravens
    Melanie Cravens 27 days ago

    I didn't give my mom trouble she had the fear of God in us and she meant business. Wasn't any teen years she would take your lips off lol

  • Melanie Cravens
    Melanie Cravens 27 days ago

    The teenage years are a nightmare. Where are the joy of being a parent during the teenage years I'll tell you they don't exist

  • Midnight Fairy
    Midnight Fairy Month ago

    God reminds me of my 13 yr old lol..

  • Kelly Kirkland
    Kelly Kirkland Month ago

    This is my favorite. I'll sit here and watch it over and over. It just never gets old.

  • Summer Time
    Summer Time Month ago

    His videos make the world seem safe and small again. Thank you!

  • Crystal
    Crystal Month ago

    You have a lump below your ear on your neck. Just FYI, you should have that looked at.

  • One Two
    One Two Month ago

    They're gonna wind up on Dr Phil. Lol!

  • Mike Dorsey
    Mike Dorsey Month ago +1

    Not sure if anyone else has mentioned this already but I hope that lump on his neck at the end of the video wasn't anything to worry about.

  • Chelsea babygirl
    Chelsea babygirl Month ago

    This is reality tho my niece is 13 and she's a moody Judy fr amd that attitude sometime you wanna love on her but sometimes you wanna slap her but she's still a good kid most of the time lol

  • Genevieve
    Genevieve Month ago

    Lmao! Brings back memories 😂your Awsome Daren!

  • deneece smith
    deneece smith Month ago

    thank you jesusssss for this vid poppn in my feed omg im crackn up so true so true..ALL OF IT..count me in as a new sub!!!!

  • LaDazha Ford
    LaDazha Ford Month ago

    😍 🤣 I'm NOT ready. Time please slow down! I don't know how my parents didn't put my outside on the back porch with a cot until I was 18.

  • Teresa Whetzel
    Teresa Whetzel Month ago

    OMG, I have said and thought some of these exact things

  • Alisha Murphy
    Alisha Murphy Month ago

    Seen you today thank you so much for making my daughters day and mine!

  • Heather Parker
    Heather Parker Month ago

    This is 💯. On point!!

  • Sara Mcgaha
    Sara Mcgaha Month ago

    Don’t you sass me!

  • Lauren Claire
    Lauren Claire Month ago

    My momma sends me this video every time I start acting up

  • Olive Dog
    Olive Dog Month ago +1

    When he said that she might get up in the middle of the night and kill them 😂 “she’s mean”

  • Mindy mae
    Mindy mae Month ago +1

    Ommfg he's funny as hell . 😂😂😂😂

  • Rowdy Jamez Yancey
    Rowdy Jamez Yancey Month ago +1

    This is the funniest damn thing I've ever seen 😂😂😂😂 I'm from Texas lololol

  • FadedPegasus h
    FadedPegasus h Month ago

    I'm so sorry I wasn't being rude I was just confused cos I could figure out who you was in Los Mex in oxford

  • Bethany
    Bethany Month ago

    My name is Bethany lol You know what's kinda funny is that this was absolutely my mom when I was a teenager lol I was a sassy smartass backtalker. Now, I'm 32, married, have a successful job and am now dealing with the same thing I put my mother through. No,I dont have kids. I'm taking care of my mom who is in the middle stages of Dementia. It is JUST like having a back talking, stubborn, disrespectful, disobedient child. It came back to me 10folds lol ♡

  • Stephanie Ward
    Stephanie Ward Month ago

    He reminds me of Todd Crisley... Lmmfao... I love him

  • Terry Braley
    Terry Braley Month ago

    O man my mother took my door off because of my mouth and slamming it lol

  • Terry Braley
    Terry Braley Month ago

    I was that girl as a teenager lol

  • Kara Nolan
    Kara Nolan Month ago +2

    I have 2 teenagers and you absolutely nailed this!!! 😂❤️

  • Colleen Posey
    Colleen Posey Month ago +1

    Bethany clearly wasn’t raised by my moms type.
    My cajun mother is a woman of few words and she made it very clear she didn’t give a damn if we liked her or not! Lol 😂 she hoped we didn’t so we would “get the hell out”. My mom would stare at us with those Emerald eyes that seem to glow like green swamp gas and dare us with ‘Momma ESP’ to cross the line between teenager and stupid. She was always willing to take her bad day out on teenager brain. 😜
    Needless to say, me and my sis joined the military and took it out on bad guys. 😂😂

  • ARedGirl
    ARedGirl Month ago +1

    “I gotta get her looked at inside or something!” HAHAHA!

  • luvmycatz92
    luvmycatz92 Month ago

    Love your videos! Saw u in Nashville - too funny! Just a comment ( don't know how to reach YOU) I hope you or your friends have noticed what appears to be an enlarged lymph node under your R ear - at the jaw line. ONLY concerned ... hope you're feeling ok.

  • alex boydstun
    alex boydstun Month ago

    My mom with my two older sisters 😂 they would fight over clothes and makeup every morning, I was the good kid lol

  • Cathy G
    Cathy G Month ago

    Hilarious as usual!!

  • Beth Worrells
    Beth Worrells Month ago

    Somehow I feel like this video was made about me. It literally describes what goes on in my parents house between me, my mom, and my dad and it’s funny but ironic 😂 my dads always like “Don’t cut them eyes at me, Bethany Cheyenne.”

  • Madison Allen
    Madison Allen Month ago

    @DarrenKnight you should do a drive throu taking to long.

  • Baba 0'Riley
    Baba 0'Riley Month ago

    Wow !! So right on. Have a stepdaughter 17 and one 15. 17 yr oldhas CP and she helps more than younger one. Her Floors a mess,mall every other day,late for everything,cusses like a sailor,always hungry("I don't like that this week")!!

  • Lisa Martin
    Lisa Martin Month ago

    Bahahaha. Love it!!!!

  • mommymode1985
    mommymode1985 Month ago

    I shared this with my 12yr old daughter LOL

  • Kelley Broussard Mackaig

    My son is about to turn 14 in a month... And. I. Swear. To. GOD.... I don't know who this kid is - but I used to have this preciously sweet angel of a son who couldn't get enough of his mama - and now I have this temperamental, door slamming, mama-testing, money grubbing, insta-gramming teenaged walking hormone who has taken his place. Lord please help me, and please help everyone else who's raising a testy teenager. 😑

  • Calk27
    Calk27 Month ago

    😂

  • Catherine Stemm
    Catherine Stemm Month ago

    I just dont know why u aren't on a stage somewhere you are hilarious!🤣🤣🤣

    • Catherine Stemm
      Catherine Stemm Month ago

      +Erica Roscoe he's just too funny..I never get tired of him talking to the fake kids, he's so on point! Freaking hilarious!!!

    • Erica Roscoe
      Erica Roscoe Month ago +1

      I am pretty sure that he does. I think he is coming to my area sometime this year. I won't be able to go because I think it is when I am leaving town for 4 days.

  • Holly H
    Holly H Month ago

    Wow this is surreal because it’s like seeing my own teen years and also my daughter who is now 16 all rolled in one. Awesome

  • Katelinlmao 38
    Katelinlmao 38 Month ago

    Once I stated that I hated my cousin and my grandma broke the door down and slapped me lol

  • Crystal Stotesberry

    Me and my 2 daughters 👸👸👸😂😂🤪🤪😑😑😩😩🙄🙄

  • Elisa WVMama'sDogsCatsBunRatties

    Cracking up here. My daughter is having the same behavior from her 3 year old and I just sit back and LAUGH

  • lorie posey
    lorie posey Month ago

    Spot on!!!!!

  • Sharon Kemp
    Sharon Kemp Month ago

    Them damn teenagers will drive you crazy. When my daughter was 14 years old I knew the shit had hit the fan. I started smoking weed daily. Hell she 31 now and i'm still smoking...LOL

  • Brenda Watson
    Brenda Watson 2 months ago +1

    OMgosh I thought it was only BOYS. My sons were just as hard to deal with, thank the lord we survived the teenage years.

  • Pepper Corn
    Pepper Corn 2 months ago

    Cut those eyes at me!!!!!

  • MidwestMom MaBear
    MidwestMom MaBear 2 months ago

    HAHAHAHA YUP!

  • Christy P
    Christy P 2 months ago

    Omg, I have a 17 yr old,, You nailed it

  • personal convictions
    personal convictions 2 months ago

    Lmao. Glad I have for boys Lord knows we don't need another one to me thanks for sharing

  • Rebecca Wagner
    Rebecca Wagner 2 months ago +1

    I have always had a very close and happy relationship with my two youngest, so iam sure none of that will happen to me right !! WRONG !!
    I have been very ill this weekend, and was in bed the whole time, all i asked of my 15 and 14 year old sons was to check on. Thats all, come sunday which was yesterday and they still hadnt spoken to me i relayed to them that i was hurt by that, to which my darling youngest yelled from his room because it was too much trouble to walk into my room to talk, that would mean putting down the xbox or phone !! God forbid ! No so my son yelled " I F YOU THINK YOUR DIEING CALL GRANDMA " !! Thank god for a sense of humour, with out it i would have lost my mind, and my son would have lost their testicles !!!!!

  • Joseph Lassiter
    Joseph Lassiter 2 months ago

    We've got a 15 yr old, 13 yr old, and 12 yr old. All girls. If this ain't accurate. Lord help me. Pray for us y'all.

  • Susan LaCour
    Susan LaCour 2 months ago

    OMG, ARE YOU LOOKING IN MY WINDOWS???!!!!! I HAVE PTSD NOW......HAHA...... LOVED IT

  • Nicole Crandall
    Nicole Crandall 2 months ago

    Love this video 😂😂😂

  • Rodeo Queen
    Rodeo Queen 2 months ago

    I always know I can watch your videos to make my day better, and just laugh! I LOVE all of your videos! Heel my only daughter is only 6 and she is like this in some ways already! My 16 year old boy has a attitude sometimes...OH LORD :-D "cut your eyes at me again and see what happens" "did you really just say that bad word".... "I brought you into this world I can take you out"...SO FUNNY!!

  • Sharon Palmisano
    Sharon Palmisano 2 months ago

    I've always loved southern mama but it seems like the language has gotten out of hand. It seems there's a cuss word in every sentence. I live in the south and never hear it to this extreme and it really takes the humor out of it. That's just my personal opinion. You're still cute as a button, southern mama and I'll miss you. Get that gland checked.

  • Neka’s Nook
    Neka’s Nook 2 months ago

    This is freaking accurate it’s scary! 🤦🏽‍♀️🤣

  • Cynthia Martin
    Cynthia Martin 2 months ago

    This was me and my daughter from sixteen to eighteen. Oh and my closet was her personal Dept store

  • VirginiaGirl 66
    VirginiaGirl 66 2 months ago

    I love it! Teenagers, lol!

  • 109367
    109367 2 months ago

    This ... is so relatable xD

  • Rosann Supino
    Rosann Supino 2 months ago

    This is just too funny. Lol!!!

  • Jaykob Compton
    Jaykob Compton 2 months ago

    Love him. Got a new place I see. Good job!! :) Love ya from va

  • Kimberly Dunn
    Kimberly Dunn 2 months ago

    We use ta paint each other's toenails!!! HAHA
    My daughter is in her early 30s now, we didn't go thru 98% of this and me and MY mama?? She didn't bother talkin', she'd just go ahead and knock my smartass clear into the next week, I never even knew what day it was, half the time. (I am exaggerating, of course. My mama was an even-tempered lady and I still got all front teeth to prove it)

  • Lucretia Varner
    Lucretia Varner 2 months ago

    This is the truth I have 3 girls

  • takemethere78
    takemethere78 2 months ago

    I am the parent of a 14 yr old i can totally relate. The door thing and all. All you can do is walk away sometimes. I miss my babygirl so much.The backtalk and all. She is married to her cell phone.

  • Hollie Bowman
    Hollie Bowman 2 months ago

    I went most of my teenage years with no door 😂

  • Ty Nickerson
    Ty Nickerson 2 months ago

    "Bethany I need to talk to you about.......OPEN THE DOOOOR!!!!!!!!" 😂😂😂😂😂😂😂

  • Lisa Mulloy
    Lisa Mulloy 2 months ago

    Anybody get “don’t let your alligator mouth override your hummingbird ass”?

  • Lisa Mulloy
    Lisa Mulloy 2 months ago

    Been there with my daughter who’s 27 now and here again with my stepdaughter who’s 15. 🙄 I’ve threatened to take the door off the hinges (my dad threatened to take my and my sister’s doors off the hinges, too). The mood swings are horrible!!! Thank the gods for antidepressants!!

  • Shada Slaughter
    Shada Slaughter 2 months ago

    Not hair bow one😂😂😭😭😂😂just don't make eye contact 😂😂