This video is unavailable.
Sorry about that.

Soulja Boy Drags Tyga, Drake, Kanye West & Reclaims The Best Comeback Of 2018

Share
Embed
  • Published on Jan 16, 2019
  • Soulja Boy makes his first appearance on The Breakfast Club to talk about the greatest comeback of 2018, being the first to bring social media to the culture and much more.
    Subscribe NOW to The Breakfast Club: ihe.art/xZ4vAcA
    Get MORE of The Breakfast Club:
    ► WATCH MORE: tvclip.biz/user/breakfastclubpowerfm
    ► LISTEN LIVE: TheBreakfastClub.iheart.com/
    ► CATCH UP on What You Missed: ihe.art/Dx2xSGN
    ► FOLLOW The Breakfast Club on Instagram: instagram.com/BreakfastClubAM/
    ► FOLLOW The Breakfast Club Twitter: twitter.com/BreakfastClubAM
    ► LIKE The Breakfast Club on Facebook: facebook.com/BreakfastClubAM/

    Get more Power 105:
    ► Listen LIVE: power1051fm.com/
    ► Facebook: facebook.com/Power1051NY/
    ► Twitter: twitter.com/power1051/
    ► Instagram: instagram.com/power1051/

    The Breakfast Club features celebrity interviews, Charlamagne tha God’s Donkey of the Day, Angela Yee’s Rumor Reports, DJ Envy’s mixes and so much more! Every guest visiting the world’s most dangerous morning show is grilled with their signature blend of honesty and humor. The results are the best interviews to be found on radio.
    #BreakfastClub
    #SouljaBoy
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 102 301

  • Breakfast Club Power 105.1 FM
    Breakfast Club Power 105.1 FM  3 months ago +10790

    Did Soulja Boy Pave The Way For The New Generation Of Hip-Hop Artist? VOTE HERE: ihr.fm/2CumMcH

    • Kamau Saadiq
      Kamau Saadiq 2 days ago

      Facts facts. Yea. He gotta point once you think about it. Like damn. This crazy azz nigga right

    • evangelina grey
      evangelina grey 5 days ago

      ego

    • Bryanna's world
      Bryanna's world 9 days ago

      I mean why else would it be so trash

    • TAYLSE MUSIC
      TAYLSE MUSIC 20 days ago

      Breakfast Club Power 105.1 FM Soulja check my song boy lol ❤️

    • John Sabin
      John Sabin 20 days ago

      Dude he shot tells a different story on vladtv

  • Dez Anthony
    Dez Anthony 17 hours ago

    Lol she said fight me thru the phone

  • Ashley Nicole
    Ashley Nicole Day ago

    good interview

  • Nayah Mitchell
    Nayah Mitchell Day ago

    He not playing wit y’all ass😭

  • Terren Craig
    Terren Craig Day ago

    He jive got my respect with this one tho

  • BijinXOXO
    BijinXOXO Day ago

    Gucci Mane had the biggest comeback low key

  • Domma C
    Domma C Day ago

    Say what you want.. He is right about the whole social media thing! Ppl underestimate this dude non stop.

  • BijinXOXO
    BijinXOXO Day ago

    If I’m in a bind I want somebody like Soulja Boy around, he gonna leap right into action and save the day!

  • Terren Craig
    Terren Craig Day ago

    "THEY LAUGHED AT ME" 😂😂 props tho

  • Tinashe Hula
    Tinashe Hula Day ago

    Draco Malfoy looking frail af

  • landofobscure
    landofobscure 2 days ago

    38:40 was fucking gold

  • DrFruityLoops
    DrFruityLoops 2 days ago

    he fucking steals games and then tries to say it is okay

  • Dreazy
    Dreazy 2 days ago +1

    He’s hiding a 3rd eye under that bandana

  • noisy comment
    noisy comment 2 days ago

    Draco, master troll + Charlamagne, master instigator = POP CULTURE GOLD

  • robert_19p
    robert_19p 2 days ago +1

    What type of glasses are those? Anyone knows?

  • young ohio baby
    young ohio baby 2 days ago +2

    FREE BIG DRACO.ohio

  • Dion Donaldson
    Dion Donaldson 2 days ago

    from 20:35 to 20:45 charlamane came off like soulja big brother lol..

  • Bianca Toscano
    Bianca Toscano 3 days ago

    Shoutout to charlamagne for putting soulja in his place! He come into the interview rude af thinking he owns the world. Cocky and dumb as shit.

  • Felita Calhoun
    Felita Calhoun 3 days ago

    Classic,

  • Kristie Sellers
    Kristie Sellers 3 days ago +1

    I have entirely new perspective of Soulja Boy #respect

  • أمين Ben
    أمين Ben 3 days ago

    Everyday I wachted it lol .. tayga taaaaaYga ... DraaaaKe .. Kanye west kaaaaanye west

  • Muhammad Knight
    Muhammad Knight 3 days ago +1

    They really trolling this man

  • EVaFRESH MOLINO
    EVaFRESH MOLINO 3 days ago

    *dddDRRRRAKKKKKEEE WHY DOES THIS LINE ALWAYS MAKE ME LAUGH ALL IN WORK*

  • Ryan Rediger
    Ryan Rediger 3 days ago +2

    This man put on every piece of jewelry he owns for this interview

  • SimeonIsMyName
    SimeonIsMyName 3 days ago +1

    Bruh, Soulja is intelligent. He speaks sense. Entrepreneurial. Respectful even when being tried, but not letting nobody just try him and hear nothing back. Put some of that respek on his name.

  • Flipflops_with_socks_on

    I admit, I've ALWAYS laughed at his antics throughout the years but he never really came off as malicious. He was really hurt by how he was mocked and ridiculed for his style of music. I respect this young brother because if you're honest with self then its nothing to tell the truth about others. Havent heard of anyone disputing what he said so congratulations to him and still having some integrity in that industry 👏🏾

  • ganjalo
    ganjalo 4 days ago

    I think aftoman was the burst artist on TVclip

  • john cardo
    john cardo 4 days ago

    Yo his Gucci band is old as shir

  • Frankie Romero
    Frankie Romero 4 days ago

    50:28 love Charla's reaction to..
    BIG DRACOOOOOOOOO 😂😂☠

  • poetmm
    poetmm 4 days ago

    Soulja Boy 16,141,752 views
    VS Tekashi 17,094,641 views

  • Enviouz Skillz
    Enviouz Skillz 4 days ago

    tvclip.biz/video/BHiilx4tvHQ/video.html

    • Enviouz Skillz
      Enviouz Skillz 4 days ago

      Im fucking dead soulja I can't even tell his story straight

  • Ladedra Williams
    Ladedra Williams 4 days ago

    I like soulja boy in this interview❤

  • Pedro Barreda
    Pedro Barreda 4 days ago +1

    Google it my nigga 😂

  • Kenan Catovic
    Kenan Catovic 4 days ago

    17

  • Frankie Espino
    Frankie Espino 4 days ago

    My nigga Soulja boy hard core trolling in this one 😂

  • S1MNICITY
    S1MNICITY 4 days ago

    39:04 #Kanye 😂😂😂😂😂

  • Cliffton Norflet
    Cliffton Norflet 4 days ago

    Between Gucci and Soulja idk who put the most niggas on 🤫 and Charlamagne tried it but it ain’t work and Soulja took it in stride. Idc Soulja then said and done so crazy stuff but when it comes to changing the game he did that and you can’t take that from him he exposed a lot of people to the spotlight before they got they break

  • Ira crawford
    Ira crawford 4 days ago +1

    I definitely remember the wave Soulja birthed cause I was bumping all that shit heavy as a kid. Niggas finally catching on👏🏾

  • Bahama Black
    Bahama Black 4 days ago

    Why am I just watching this? 😂😂😂 fuckin hilarious

  • Gee Cee
    Gee Cee 5 days ago

    This nigga got 16 million views damn this some shiznit

  • Brendan Cornish
    Brendan Cornish 5 days ago

    I got this clip I’ll show you the video, show me the video, nah charla you funny, so where’s the video 🤔

  • LegendaryElite
    LegendaryElite 5 days ago

    DEM CRACKAZ

  • BIGCHIEF_05
    BIGCHIEF_05 5 days ago

    Drake drake

  • Chantizzle
    Chantizzle 5 days ago

    I made the biggest comback

  • A C
    A C 5 days ago

    In 2008 maybe late 2007 when I was like 14 soulja boy hit me up on bebo and I was so excited I showed all my friends the messages then a couple of years ago at a family party my brother said they didn't you used to talk to that guy and I denied the shit out of it ...my brush with questionable fame :')

  • jaleeda Moore
    jaleeda Moore 5 days ago

    Now I get the Soulja Memes.. "Draaaaake"

  • jaleeda Moore
    jaleeda Moore 5 days ago

    So i'mma fan. I like this dude. Underrated.

  • MAK 16
    MAK 16 5 days ago

    Check out my newest song! 🔥
    tvclip.biz/video/xUKiHM304nQ/video.html

  • Evelyn Ayala
    Evelyn Ayala 5 days ago

    🤣🤣🤣🤣

  • julian campa
    julian campa 5 days ago +1

    I like big draco he’s hella funny.

  • Genesis
    Genesis 5 days ago

    “ Oh shit Big Draco!!! Shiet!”😂😂😂😂

  • Marvisha Elaina
    Marvisha Elaina 5 days ago +1

    He hella funny lmao this one of the best interviews I ever seen

  • Stockton T.V
    Stockton T.V 5 days ago

    Man, this is garbage. No real knowledge of the world around you guys. You only talk to people who also have no real grasp on reality. Nothing to project positive influence toward the youth. Rap is poison to our young. It is no longer poetic. You all will have to answer for the idolatry you are all so ignorant of. What a shameful nation. I don't even live in the United States and I am embarrassed as a person this uninformative news happens. Desperation for attention lovers of themselves.

  • kwesi bell
    kwesi bell 5 days ago

    Damn they going in lmao but seems no one is listening😂😂😂

  • LovinMe60
    LovinMe60 5 days ago +1

    But why he keep calling him Charla?!😂😂😂

  • Revan Fernando
    Revan Fernando 5 days ago

    I can relate to that much bein underrated

  • Revan Fernando
    Revan Fernando 5 days ago

    He talking sense tho

  • LovinMe60
    LovinMe60 5 days ago +3

    If he doesn't do cocaine, he DEFINITELY has anger problems.

  • Jade Kareem
    Jade Kareem 6 days ago

    this is the best interview ever

  • Shine baby shine
    Shine baby shine 6 days ago

    49:57 😂

  • Salt
    Salt 6 days ago

    When Soulja Boy said, "it's in the proof it's in the pudding" was the moment I realized he made the biggest comeback of all time.

  • David Long
    David Long 6 days ago +1

    My favorite breakfast club interview in a long time 🤣🤣🤣

  • luis enciso
    luis enciso 6 days ago

    This nigga ain't from compton .... Wtf

  • Desiree Lewis
    Desiree Lewis 6 days ago

    That headband stressed TF out

  • JustDoYourWork
    JustDoYourWork 6 days ago +4

    49:14
    What we all here for.

  • Gary Lopez
    Gary Lopez 6 days ago

    Souldja Boy is the Model T of digital-age hip hop

  • Anthony House
    Anthony House 6 days ago

    Damn Soulja changed for the better

  • AbuOuf Tube
    AbuOuf Tube 6 days ago

    من دايلر

  • moodle41654
    moodle41654 6 days ago

    Soulja boy gets his video swag from a white boy rapper tvclip.biz/video/ycQpYO1e8dM/video.html. YALL LATE 😴😴😴🤘

  • Ntethelelo Madlala
    Ntethelelo Madlala 6 days ago

    Big Draco!!!!!!

  • Silver Ninja
    Silver Ninja 7 days ago

    49:50 thats what your here for

  • Hunter Gray
    Hunter Gray 7 days ago

    This might be the single greatest breakfast club interview (sorry to break it to you, Charlamagne)

  • 8DAndi
    8DAndi 7 days ago

    Man this dude is this generation Little Richard. With “I made this & I started that.” Which both men have proven is facts, but the reason why folks b laughing @ them is bcuz they don’t state them graciously. They yelling, throwing tantrums is making themselves look like cornballs. So they look whack & no 1 is taking them seriously. Also, Solider is still an ignorant ass lil boy, bcuz he supports gangs with that “Bompton” shit.
    He’d probably b 1 of those ppl those shouts about how we should end gun violence bcuz a relative got shot, but doesn’t want 2 acknowledge the ignorance behind the violence. Like, there’s gang initiation, “you wearing the wrong color in the wrong hood. You should be shot.” “You looked me in the eye. You be shot.” “You step on my shoe.” *bang bang* Like, if y’all don’t think that that’s some ignorant as shit, you buggin’. Cuz Boondocks agrees with me. They’re called “nigga moments.” Dudes be crying & saying how their person was a father, brother, son, & friend, & folks should think about b4 they pull something on a person, but do their ppl think about think that? No. Solider (& other ppl who think & act like him), still speaks in his feelings, waiting 4 folks to pop off, possibly resorting to end of a life. Man, miss me with all that shit about “he intelligent” & “he got his ears to the streets,” bull. Dude, if he did, he’d see that the streets are crying for a different result with the same mentality;& that’s what you call insanity my friends. I’m born & raised in Gardena, Mum from Watts, & dad (who ain’t shit), is from Compton. I’m saying this bcuz we don’t rep either these places for intimidation proposes, but as receipts to show that we know what the hell we are talking about. Bcuz we’ve learn that its not where you come from that should intimidate ppl, but where you are mentally. Cuz more that half of the sniper shootings, mass murders, bombing, & secret murders come from dudes from the suburbs. All in all, I’m just saying not addressing the ignorance behind the violence gives the movement no voice, & no fuel. It continues the cycle, we still look uneducated. Sorry for the rant, & the bad grammar. Stupid shit like this & ppl who agree with it just piss me off, & triggers me 2 (sometimes), say something. Thanks 2 whomever reads this.😅 & sorry again 4 it being so long.

  • Pedro Amador
    Pedro Amador 7 days ago +1

    He looks like he don't shower that's why he's so stale

  • IPearlBlunts Eb
    IPearlBlunts Eb 7 days ago

    Why he go so hard 😂😂 @49:49-@50:05

  • Terrence Ray
    Terrence Ray 7 days ago

    Thts a lie bout chief keef, tadoe nd fredo put him on nd discovered him because there related

  • Reggie Warrington
    Reggie Warrington 7 days ago

    Souljas IG keeps getting hacked 🤦🏾‍♂️
    EDIT : here’s the video tvclip.biz/video/7xgoK4MpM2Y/video.html

  • THEGREATONE WP
    THEGREATONE WP 7 days ago

    😂😂😂😂😂😂😂😂Draaaaaakkkkkeeeee???????😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Diere Stephens
    Diere Stephens 7 days ago

    This is the funniest interview lmfaooo

  • Ĕñvý Łøñé
    Ĕñvý Łøñé 7 days ago +4

    Soulja:my first name is dra middle name cortez Draco
    Charlemagne:OUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
    😂😂😂😂🤣

  • Noah Dixon
    Noah Dixon 7 days ago

    8:06 BIG DRACOOO

  • Ivan Loera
    Ivan Loera 7 days ago

    I fucks with solja now lol
    I been sleep this whole time 🙈

  • vanity 6
    vanity 6 7 days ago

    Respect

  • Rome
    Rome 7 days ago

    Those console games are available direct from Ali Express for much less

    www.aliexpress.com/item/Retro-Mini-Video-Game-Console-Support-4K-HDMI-Output-64-Bit-800-Classical-Games-for-PS1/32869617870.html?spm=2114.search0104.3.60.6f573a23rL8tJB&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_6_10065_10130_10068_10547_319_317_10548_10696_10192_10190_453_10084_454_10083_10618_10307_10820_10301_10821_10303_537_536_10059_10884_10887_321_322_10103,searchweb201603_61,ppcSwitch_0&algo_expid=bd724baf-4455-4460-851d-b29a0192faff-9&algo_pvid=bd724baf-4455-4460-851d-b29a0192faff&transAbTest=ae803_3

    - tvclip.biz/video/bA5o2gmpgBI/video.html

  • Name Searching
    Name Searching 7 days ago

    nth but facts..... blessings all pon yuh life Soulja

  • Mustaf Ali
    Mustaf Ali 7 days ago +77

    Souja boy: I had the biggest comeback of 2019
    Tiger woods: hold my club

    • Stephanie Ford
      Stephanie Ford 4 days ago +2

      Y’all clearly didn’t get the joke it went over your head.

    • TeamSesh97
      TeamSesh97 5 days ago

      Mustaf Ali makes no sense

  • Mike Davidson
    Mike Davidson 7 days ago

    Bunch of low iq retards with money. Some mexidyke with cornrolls how original. Real black people think these people are lowlife poser fags. Soulja boy remember when you were called out for talking garbage about real military ? funny how all these feces for brains try sounding intelligent on their fake news show

  • Donald Jones
    Donald Jones 7 days ago

    Big Draco you have to give it To Tiga Woods the biggest come back of 2019.

  • bru Bna
    bru Bna 8 days ago

    Everyone stolen some bars from some body

  • deon allen
    deon allen 8 days ago

    One of the best interviews ever bro on the breakfast club !! I've watched this video so many times !! Classic #BigDraco

  • GAMING
    GAMING 8 days ago

    #tyga #drake

  • GAMING
    GAMING 8 days ago

    Yall here for 1:15

  • 757brendan
    757brendan 8 days ago +1

    49:16 you’re welcome

  • myz music
    myz music 8 days ago

    that headband moody

  • RAWW90S
    RAWW90S 8 days ago

    That ain’t no gah dam fact

  • SURFACES for Mural Visionaries

    Soulja Boy tells the most patchy stories...

    • Koldraiyne DownSkayle
      Koldraiyne DownSkayle 8 days ago

      Soulja drops facts mixed in with
      B.s. You gotta mentally manuever through.

  • SURFACES for Mural Visionaries

    I’m from Bompton!
    Where were you born?
    Chicago!

  • SURFACES for Mural Visionaries

    Soulja Boy didn’t kill anyone... facts. Vlad interrogated everybody involved and everybody is alive.

  • Lil Boozie
    Lil Boozie 9 days ago

    He sounds so smart here vs his TVclip videos where he’s all coked up ranting and yelling

  • cecily the great
    cecily the great 9 days ago +2

    lmao he said nahi aint giving you my number i dont want chu bothering me AHHHHHHH 😂