I Thought The Longest Yard Would Change My Life | Joey Diaz

Share
Embed
  • Published on Jul 13, 2019
  • TCOWHN# 700 - Ian Edwards
    Joey Diaz and Lee Syatt
    tvclip.biz/video/qShTGucSrR8/video.html
    #JoeyDiaz #LeeSyatt #Madflavor

Comments • 435

  • douglas jardine
    douglas jardine 19 days ago

    The ending is the opposite of endearing or funny

  • Adam Cole
    Adam Cole 28 days ago

    Why did I think Joey was interviewing Chad Johnson...

  • King Jerel
    King Jerel 28 days ago

    Sad bc I remember this dude on NYPD blue and Baseketball... NYPD blue had the first naked people on regular TV I think 🤔.. just asses but it was crazy seeing that shit as a kid but oh my how times have changed.. Big props brother Joe 👍🏾💯

  • Kurt Matejkowski
    Kurt Matejkowski Month ago

    You don't want to join that hollyweird elite they become puppets!What your doing is great!Wish i could do what you are doing peace brother!

  • Anthony Ornelas
    Anthony Ornelas Month ago +1

    Joey didn't get work after the longest yard because he didn't stand out in the movie and was overshadowed by the other cast members. His entire persona is a typecast which makes finding work difficult.

    • MosEisleyBlues
      MosEisleyBlues Month ago

      Anthony Ornelas I thought having a typecast persona made work easier to find

  • Tariq Whiting
    Tariq Whiting Month ago

    I'd hand Joey some toilet paper if I seen him in person cuz that mothafucka is the shit

  • ultrarooster
    ultrarooster Month ago

    Damn bro. I fuckin feel you man. Keep grinding is what I take from this. Thanks for the inspiration.

  • The Bill Show
    The Bill Show Month ago

    It almost feels like you need to lose the part of you, that made you. Fun, but lots on the cutting room floor.

  • Shogun San
    Shogun San Month ago +1

    “SOMEBODY GET ME A DIET COKE”

  • Devin Mounce
    Devin Mounce Month ago

    How did people not know Joey Diaz?

  • Rich Ratchford
    Rich Ratchford Month ago

    Lee and his damn levels of shots.

  • kingjappyjoe420
    kingjappyjoe420 Month ago

    Now I gta go watch My Name is Earl all over again

  • Jamie Wright
    Jamie Wright Month ago +1

    Got to be able to act to get a call back dude

  • Pat Topo
    Pat Topo Month ago

    I feel he is full of shit

  • Dee Dee
    Dee Dee Month ago

    The longest yard kinda of did change his life

  • Mike Burda
    Mike Burda Month ago

    Let me get that Roberto Clemente photo in the background#21

  • Kknelson Nelson
    Kknelson Nelson Month ago +3

    Joey Diaz is my new spiritual guide on how to make it as a comedian, I'll see yous on the podcast in a few years 😚 and stay alive Joey

  • Matthew Horizon
    Matthew Horizon Month ago

    Joey "it's all about cultures " Diaz

  • South Philly Mafia Tours

    Joe Diaz looks like a real southern looking Italian

  • MR SKANDAL BEATS OFFICIAL

    You was in my name is Earl?? I've watched every episode of that I can't remember seeing u haha

  • Chris Broughton
    Chris Broughton Month ago

    What the hell's a treeout.

  • Josh Hopgood
    Josh Hopgood Month ago

    Fell in love with you Joey after seeing U on JRE and now I watch your podcasts but was on a flight and watched spider man two and was blown when I saw you on the train!

  • Jax Pebz
    Jax Pebz Month ago

    Omfg I didn’t even clock it was joey

  • kilo dogz
    kilo dogz Month ago

    I respect joey but he and Joe rogan are terrible comics but great at podcasts that's why they're not so big comically

  • ARIEL GOLD
    ARIEL GOLD Month ago

    Had NOOO clue till I saw a random clip of him ranting on alex jones and JRE back in 2011-2012

  • You're the man now Dog

    I had no idea Joey was in the longest yard, but I remember him from Mad TV, playing Big Pussy in that Soprano sketch

  • hector Torres
    hector Torres Month ago

    On gAwd that man is lying he ain't even watch that shit
    If you watched the longest yard you remembered Joe Diaz 💯💯💯💯💯

  • JSL2001_ 2001
    JSL2001_ 2001 Month ago

    "Come to tr..tree out. "
    "It says try out...tree out wtfucks a tree out yeh half a meatball "

  • Gabriel Galactic
    Gabriel Galactic Month ago

    Adam Sandler is a clown 😂

  • BosoxnationI972
    BosoxnationI972 Month ago +3

    How exactly did Joey think his career was gonna take off? The movie was AWFUL, and he was a 450lb buffoon. Terry Crews was a jacked former NFL player who looked like an action star. Nick Tuturo's career didn't take off at all after The Longest Yard. He did a guest spot on King of Queens, and then Kevin James put him in a few of his movies, including Zookeeper, Here Comes the Boom, Paul Blart 2, etc. James even let him do a spot on his new sitcom Kevin Can Wait. Lobo's career didn't take off either, as he just did a bunch of guest spots on TV shows playing such pivotal roles as Sawyer's sparring partner in 1 scene of lost, a drug dealer on Reno 911, and Eblin on Arrested Development. Joey was doing bit parts like this too, so what the fuck is he talking about?

    • BosoxnationI972
      BosoxnationI972 Month ago

      @Jesse Grimley It's unreal. I mean the truth about Sandler is that he made 2 funny moves 25 years ago, 2 decent ones, and about 25 shitty ones since! Sandy Wexler, The Cobbler, Grown Ups, Little Nicky, Click, I Now Pronounce you Chuck and Larry, Pixels, Grown Ups 2, You Don't Mess With the Zohan, Jack and Jill, That's My Boy, Just Go With It....would you watch any of these abortions again?

    • DEEP WEB VIP
      DEEP WEB VIP Month ago

      Jesse Grimley you missed half of what he said, misunderstood the rest, and now you’re talking out of your ass. Spend time listening to something you enjoy, maybe you’ll listen better.

    • Jesse Grimley
      Jesse Grimley Month ago

      Exactly bro, I liked him until I heard him on here, whining about not blowing up after doing a terrible , shitty movie, and then crying about the people that did do bigger things after the movie and saying it should of been him instead. Dude is a overweight, mouthy , uncontrollable comic and he thought a shitty ass B movie with Sandlar was gonna launch his career?!? SMH , dudes got millions in the bank and he's whining like a toddler after mommy said no more Oreos. Bitch

  • John Chase
    John Chase Month ago

    The original is why the remake didn't do shit.

  • dejesus32
    dejesus32 Month ago

    Whoever this other guy is doesn't know shit about the longest yard. I wouldn't take his opinion for shit.

  • Kristopher S. Douglas

    That 250 half a mill is my shot fuck dat

  • J.P Sensational
    J.P Sensational Month ago

    Damn I never noticed

  • Corey berkompas
    Corey berkompas Month ago +3

    I didn't know Joey was in 50shades of grey! Crazy

  • ninja xjets
    ninja xjets Month ago +1

    “I guess we get to watch tv alllllllll night” 😁

  • Thomas Paiva
    Thomas Paiva Month ago

    Ok how did you also forget Terry crews was in the movie? You probably didnt see it

  • solid snake
    solid snake Month ago

    joe is a great guy i feel sorry for him dont making the break but still much people love him and he has his own shit

  • pootie tang
    pootie tang Month ago

    This motherfucker talks too much about himself nobody even asked stfu already.

  • michael martin
    michael martin Month ago

    Wtf does coming back in cultures mean...

  • ImInnuendo
    ImInnuendo Month ago

    Wasn't he in Mafia 3?

  • Grrrface 5283
    Grrrface 5283 Month ago

    Seen spider Man 2 the other day, n he's like" (swallow) u gotta go thru us", I was like oh shit lol

  • Timothy Carr
    Timothy Carr Month ago

    Wait, Lee does stand up?

  • jbeats._rlrr arimoto

    Joey I've always known u as the guy from longest yard loved your character.get me a can of corn and I'll be fine.

  • ShugoBear
    ShugoBear Month ago

    you got fans from the longest yard get that man diet coke

  • Joey The Eagle
    Joey The Eagle Month ago

    Try to act better looking

  • William Hargraves
    William Hargraves Month ago +4

    My favourite line of yours comes from that movie . Can of corn and I'll be fine . I say it everytime I hurt my self 🤣 .

  • Lucas 011
    Lucas 011 Month ago

    It’s bullshit he didn’t get a big break he was really good in that role .

  • Kenny Bucketz
    Kenny Bucketz Month ago +37

    The Longest Yard was like The Expendables of comedy movies.

  • Kenny Bucketz
    Kenny Bucketz Month ago

    To be fair, I think Terry Crews took off because of a White Chix, not The Longest Yard. I think he got The Longest Yard as a result of his fame from White Chix

  • Lick Muhsach
    Lick Muhsach Month ago

    Fuck that my favorite part of that movie was “can of corn! Can of corn and I’ll be fine!”

  • Daniel Lee
    Daniel Lee Month ago

    Somebody bring me a Diet Coke !

  • Skufius trood
    Skufius trood Month ago

    I thought that dude on the floor with the burger was some famous guy I was too young to know.

  • Cryomaniac2099
    Cryomaniac2099 Month ago +3

    They don't let Joey be mega famous cause he isn't scared of speaking the truth and ain't a puppet

  • Tyler Heberer
    Tyler Heberer Month ago

    “What’s a tree out? “
    “It’s a try out ya half a meatball”

  • Kevin R.
    Kevin R. Month ago

    For a second I thought Joey was Big Pussy. But nah, he's not Vincent Pastore. Joey can play Tiny Puss, Big Pussys son

  • O C
    O C Month ago

    I don't remember longest yard but I remember BASEketball

  • africaRBG
    africaRBG Month ago

    Joey had a little scene in the first spiderman too

  • JohnE
    JohnE Month ago

    I forgot how this guy was on that movie😂😂😂 he was funny af

  • Pj Marsden
    Pj Marsden Month ago

    Some fat bloke who talks bullshit
    Mate there are about 5 joeys in every pub here in Australian .

  • Hunter Routh
    Hunter Routh Month ago +3

    Honestly, Joey was one of my favorite parts of the movie. It took me years to find out who he was. Loved him in that movie. Never understood why he wasn't in more movies.

  • Payne
    Payne Month ago

    Joey is more famous now than ever and I love it. He is a national treasure and must be protected

  • armenS2K
    armenS2K Month ago

    Steve Reeves was Batman not Superman

  • diego hernandez
    diego hernandez Month ago +15

    Nah son. “Can of corn, can of corn I’ll be alright” 😂😂😂😂 or “somebody get me a Diet Coke”

  • da ra
    da ra Month ago +1

    Nick tuturro and Tracey Morgan were already famous before longest yard.. Joey wasn't known I had no idea who he was when the movie came out

  • Eric Hall
    Eric Hall Month ago

    Hell yeah I never forgot about a diet coke after Joey Diaz yelled for one on the track field lol big fan tho love Joey hes a badass guy 💪

  • Dave Dave
    Dave Dave Month ago

    Seems like you gotta drink baby blood to get ahead in this world. Don’t worry about it Joey.

  • Dariusg_ 55
    Dariusg_ 55 Month ago

    No way he’s that guy whaaaaaaa

  • Eric Belinc
    Eric Belinc Month ago

    “You assholes better not cut me, someone bring me a Diet Coke” 🤣 😂 wtf, why hasn’t this guy been in more movies. Joey would of been good in the Sopranos. Oh well, love his pod casts.

  • Fernando Amador
    Fernando Amador Month ago

    Sorry joey but your character wasnt liked thats why you didnt blow up after

  • Darth Star Killer
    Darth Star Killer Month ago

    Joeys voice is gold

  • chris bribiescas
    chris bribiescas Month ago +1

    We had uncle buck
    We need a remake
    Uncle Joey

  • chris bribiescas
    chris bribiescas Month ago

    If you want some truth come to uncle Joey
    If you want a history lesson go to rogan
    Put them both together you got 🔥

  • chris bribiescas
    chris bribiescas Month ago +1

    I remember you on the longest yard
    But what did it for me is
    This isn't happening
    Beating up the nun

    • 49erfanoz
      49erfanoz Month ago

      Great story teller. The nun hit me lol

  • Steven Ford Gamatan

    This is the wisest thing I ever heard