INSTAGRAM CONTROLS OUR LIVES FOR A DAY!

Share
Embed
  • Published on Jan 11, 2019
  • Hi babygirls! ❤️ Hope you guys enjoy this vlog!! LOVE YOU BABYGIRLS!!❤️❤️
    ----------------------
    FOLLOW ME! ❤️
    Instagram- instagram.com/leeexlieee
    Twitter- twitter.com/LEXXXLIEEE
    Facebook- facebook.com/Lesdomakeup1/
    Snapchat @lexxxlieee
    PO BOX 972657
    El Paso, TX 79997
    Business inquires : quezada_1383@yahoo.com
  • Howto & StyleHowto & Style

Comments • 3 784

  • Marisol Garcia
    Marisol Garcia Day ago

    Ohh finally my toes are done mood 😂

  • john flores
    john flores 2 days ago +1

    “Atari” 🤭🤣😂😂 lol

  • Entusiastic Girl
    Entusiastic Girl 3 days ago

    18:06 and 18:30 pobre crystal se quedo con el antojo de Buffalo Wild Wings😂

  • Lili C
    Lili C 4 days ago

    9:52 was that a fart

  • Lili C
    Lili C 4 days ago

    Dont worry I use oil all the time to so ya

  • Juelz Pintor
    Juelz Pintor 6 days ago

    #BadBunnyForLife ✌🏼

  • Juelz Pintor
    Juelz Pintor 6 days ago

    Ok I have a confession to make!! 😕
    I just started watching you, your videos always came up on my recommended but I never clicked. I’m so glad I clicked I did cause you guys are absolutely incredible, so humble and simple I love that

  • Rosalia Menchaca
    Rosalia Menchaca 8 days ago

    ♥️

  • Sadie Haury
    Sadie Haury 9 days ago

    25:02 Alex's face was like "get it out sis"

  • Maribel Quevedo
    Maribel Quevedo 9 days ago

    Did you guys also see that little woah les did? 😂 14:03

  • MeKa J
    MeKa J 9 days ago

    The guy strutting his stuff behind you when you take your shots 🦚 LMAO!!!!

  • Joanna Zamora
    Joanna Zamora 10 days ago

    I need a hoop. ASAP

  • Jocelyn Orozco
    Jocelyn Orozco 11 days ago

    😂😂😂😂

  • Jocelyn Orozco
    Jocelyn Orozco 11 days ago

    “What did u do in school today”. “Fart”

  • Daniela Loredo
    Daniela Loredo 12 days ago

    What did you do in school today “fart”😂😂😂

  • i lean
    i lean 14 days ago

    She talks so funny I love it😂

  • jenny villarreal
    jenny villarreal 14 days ago

    Who else noticed Alex drunk beer and drove

  • Alexa Gomez
    Alexa Gomez 16 days ago

    I love you

  • Ely Shorty
    Ely Shorty 19 days ago

    Girl eres bien buena para arreglar te pero no para cosinar

  • Valerie Marie Alameda
    Valerie Marie Alameda 22 days ago +1

    Love crystal she said FART I mean lol 😂 but Alex and les y’all are the cutest 😻

  • David heath
    David heath 24 days ago +1

    2%2$@#%@

  • Jonae Pebeahsy
    Jonae Pebeahsy 26 days ago

    Omg you talk to fast girl, I can barley understand you 😂

  • Evelyn Rodriguez
    Evelyn Rodriguez 27 days ago

    I hope you guys do more of these 😂 i enjoyed the super long vlog! And i couldnt stop replaying certain parts from the H&M haul hahaha you guys remind me of my relationship 😂 (the broken glass every time you threw something had me deaaddd)

  • Yareli Hernandez
    Yareli Hernandez 27 days ago

    Does Leslie have her butt done?
    She's just so Perfect 🥰

  • Lorena Gutierrez
    Lorena Gutierrez 27 days ago

    Les kinda looks like Candy from "The aguilars"

  • XxSurgexXHype21
    XxSurgexXHype21 28 days ago

    No homo 🤦🏽‍♂️😂

  • Cerina Rascon
    Cerina Rascon Month ago

    she talks so fast😩

  • Luisa Dominguez
    Luisa Dominguez Month ago

    I use butter for all most of my cooking and when it comes to fried I use oil

  • Planningwithalo
    Planningwithalo Month ago

    Lmao y’all crack me up

  • Hillary Urizar
    Hillary Urizar Month ago

    It’s funny how much she talks and she doesn’t even let alex talk 😂😂

  • Crisanta Mauricio
    Crisanta Mauricio Month ago

    what’s the song called on 10:19??

  • Shey Garcia
    Shey Garcia Month ago

    You guys are so cute dude.

  • Anamaris Colon
    Anamaris Colon Month ago

    Les asks wa did u do in school today she says fart 😂😂😂😂😂 me muero

  • stephanie negrete
    stephanie negrete Month ago

    I'm so glad my boyfriend loves bww just as much as I do , hasta el mismo sauce dos gusts #goals ahhh lmao

  • Eli Colunga
    Eli Colunga Month ago

    where did you guys pierce your nose at

  • Geminii Babe
    Geminii Babe Month ago

    He is so annoying. I hate when someone is telling me how to cook. Like damnnn u cook it then 🤣🤣🤣

  • Theresa Pilone
    Theresa Pilone Month ago

    Lmao... Crazy Ass 😂😂😂😂

  • Margie Corzantes
    Margie Corzantes Month ago

    Wow she talks fast

  • Carmen Nieves
    Carmen Nieves Month ago

    You’re supposed to leave it on one side to get really brown and then flip to just cook the other side just enough but not too brown.

  • Gracie9656
    Gracie9656 Month ago +1

    When Alex is more of a house wife than you 😂😂

  • Jocylyn Garcia
    Jocylyn Garcia Month ago

    Your niece looks like me when I was little lmaoooo stg I’ll send you a pic!!!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Emily Garcia
    Emily Garcia Month ago +1

    You guys are going to be great parents !!!! I love you guys !!❤️❤️

  • Perla Valeria
    Perla Valeria Month ago

    Congrats again Leslie!!

  • britnyrocks1
    britnyrocks1 Month ago

    It’s hilarious how more domesticated Alex is. They are def gonna be in for a surprise when they have the baby les ur gonna have to learn how to cook baby girl

  • soso sam
    soso sam Month ago +1

    Omg. Alex is hilarious. Subscribing 🤣

  • Jennifer Mc
    Jennifer Mc Month ago

    All I here is fun fact

  • Emma Aguilera
    Emma Aguilera Month ago +3

    New subscriber here.. As someone who’s from El Paso/Juárez I can totally relate to you & even the way you speak Spanglish LOL

  • iJacqueline Nolasco
    iJacqueline Nolasco 2 months ago

    1:21 lmao I’m dead 😆

  • makayla elyse
    makayla elyse 2 months ago +1

    ok who eats breakfwst at 12:30

  • Salma Perez
    Salma Perez 2 months ago

    8:51 🤣🤣🤣

  • Yolanda Ibarguen
    Yolanda Ibarguen 2 months ago

    Who is from el pasooo like les? I am!!

  • Vanity Vermeulen
    Vanity Vermeulen 2 months ago

    Yall speak half spanish and i cant and i am so confused 💀💀💀

  • Bri Leilani
    Bri Leilani 2 months ago

    Does anyone know what style lashes she’s wearing??? I need them in my life 😩😩😩❤️

  • Yulissa Stevens
    Yulissa Stevens 2 months ago

    Yeah you can use vegetable oil for eggs 😂😂 but yeah team bad bunny all the way😂💯

  • dlara
    dlara 2 months ago

    We use platos desechables too girl don’t worry 😂

  • KC
    KC 2 months ago

    I died when Lesly asked about major arteries in her nose 😂

  • Jazmin Perez
    Jazmin Perez 2 months ago

    Les with the Shot😂😂😂 Me everytime!🤷🏻‍♀️😂😂

  • Cynthia Moreno
    Cynthia Moreno 2 months ago

    literally all I have ever used is oil never butter lol

  • Noemi Celedon
    Noemi Celedon 2 months ago

    I use mantequilla or aceite, but with mantequilla they taste better 😩

  • leenee Montana
    leenee Montana 2 months ago

    When the phone was ringing i was really looking around like there was a phone ringing at my house 😂😂

  • Lovely Idalyy
    Lovely Idalyy 2 months ago

    At the end alex was like you this girl when she couldn’t talk 😂😂

  • Prycilla Almaguer
    Prycilla Almaguer 2 months ago

    Lesdomakeup
    Where do I find that song you played for making hash browns ?

  • Teresa Armes
    Teresa Armes 2 months ago

    I have laughed so hard!!! ESP at the end! My fav!!!

  • Diana Renteria
    Diana Renteria 3 months ago

    I am kassandra✋🏻✋🏻 i love your 👄💅🏿

  • Jayelle Green
    Jayelle Green 3 months ago

    Hahahahaha frickin Les “ why you bending down like that? “ 😂😂💀💀

  • Dalila Contreras
    Dalila Contreras 3 months ago

    🤣🤣🤣😃😂 i love your vlogs.

  • Atxgirl 00
    Atxgirl 00 3 months ago

    Lmfaooo I’m dying with your niece

  • Maritza Tirado
    Maritza Tirado 3 months ago

    I love how fast les talks lol

  • Patricia Lazaro
    Patricia Lazaro 3 months ago +1

    Les: what did you do in school today
    Cristal: FART 🤣💀
    Cristal: LOOK AT MEEEEE💀

  • Dina Guzman
    Dina Guzman 4 months ago

    Oh my gosh the beginning of the video had me 😂😂😂😂😂😂😂

  • Les Flores
    Les Flores 4 months ago

    i love h&m

  • Babyhope ThinksGodIsGood

    Omg you guys are too cute im hooked. 😍

  • Briseida Medrano
    Briseida Medrano 4 months ago

    I loved spending the whole day with you guys!!! Keske “the lonja holds it up” 🤣🤣🤣 you guys should totally have your own reality tv show I would so watch and pretty sure many others would too!!!

  • Monica Contreras
    Monica Contreras 4 months ago

    La Nina moy monira

  • Monica Contreras
    Monica Contreras 4 months ago

    Hola leslie

  • Jennyfer Aguilar
    Jennyfer Aguilar 4 months ago

    and why not make videos speaking in Spanish

  • EX HÉ
    EX HÉ 4 months ago

    “Either I’m hydrated or drunk” boooooooy if that ain’t me!!👏🏽👏🏽🙃

  • Mia Segoviano
    Mia Segoviano 4 months ago

    Lol you talk soooooooooooooo fast

  • Jhoanna Rivera
    Jhoanna Rivera 4 months ago

    Literally... my favorite couple. Love you guys

  • Ja_zeeh
    Ja_zeeh 4 months ago +1

    "Your hips, your body, like la lonja"
    I DIED! 😂

  • tinger Rivss
    tinger Rivss 4 months ago

    😂😂😂😂🤣

  • Ana Velazquez
    Ana Velazquez 4 months ago +1

    I use aceite when making huevos😭🤷🏻‍♀️🍳

  • Becca VHL
    Becca VHL 4 months ago

    Huevos al pastor lol

  • Jacqueline Montoya
    Jacqueline Montoya 4 months ago

    P

  • Adriana Rangel
    Adriana Rangel 4 months ago

    Does anyone know where her phone case is from ? 😫 I keep searching but I can’t find it 😞😓

  • Sara Verduzco
    Sara Verduzco 4 months ago

    You gave me a damn near stroke while you cooked lol

  • Esmeralda Garcia
    Esmeralda Garcia 4 months ago

    Les: What did you do in school today?😂
    Her Niece: Fart😂😂💀

  • Shelby Sanchez
    Shelby Sanchez 4 months ago

    Those sound affects tho 😂

  • Lizeth Gonzalez
    Lizeth Gonzalez 4 months ago

    You eat exactly what i eat 😂😭❤️ & i eat all the time 😂😂❤️❤️❤️❤️

  • ELENA BAEZ DE ACUÑA
    ELENA BAEZ DE ACUÑA 4 months ago

    Saludos y Bendiciones desde Galveston TX 🙏❤😍

  • Jenn R
    Jenn R 4 months ago

    This bitch said attire or Atari 😅😅🤣

  • Brenda Diaz
    Brenda Diaz 5 months ago

    I loved this it was funny you guys are cute together you’re so pretty les 😍

  • Reen H
    Reen H 5 months ago

    Why does she talk so damn fast😖

  • Bianca Garcia
    Bianca Garcia 5 months ago

    Do a laundry routine!

  • Giovanny Perez
    Giovanny Perez 5 months ago

    Y’all my favorite couple ☺️yalll so cute

  • Janeth Ruiz
    Janeth Ruiz 5 months ago

    Fuck why talking so damn fast slow down😂

  • Makaila Ruth
    Makaila Ruth 5 months ago

    Ian really know what your saying you talk so fast 😂

  • Arturo and Zuly
    Arturo and Zuly 5 months ago

    Talk so damn fast ...

  • Sierra HP
    Sierra HP 5 months ago

    Les you are soo funny

  • Vanessa
    Vanessa 5 months ago

    I love your videos but you talk so damn fast 😂😂😂