This video is unavailable.
Sorry about that.

The Spencer Lee Band - The Wolf (Audio)

Share
Embed
  • Published on Jan 19, 2018
  • The Wolf (Official Audio)
    Song available on the Fifty Shades Freed Original Motion Picture Soundtrack
    FiftyShadesFreed.lnk.to/TheWolfYD
    Fifty Shades Freed, in theaters February 9.
    Watch the trailer, and book tickets now: unvrs.al/FSFTix
    Connect with The Spencer Lee Band
    www.spencerleeband.com
    facebook.com/spencerleeband
    instagram.com/spencerleeband
    twitter.com/spencerleeband
    Music video by The Spencer Lee Band performing The Wolf. © 2018 Republic Records, a Division of UMG Recordings, Inc.
    vevo.ly/kIWwvg
  • MusicMusic

Comments • 475

  • Cinare Bayramova
    Cinare Bayramova 23 hours ago

    August???😉

  • Haley Rose
    Haley Rose 3 days ago

    Yes.

  • Tanisha Christie
    Tanisha Christie 8 days ago

    Who sing that song

  • Alex henrique
    Alex henrique 9 days ago

    😍

  • MsSpark111
    MsSpark111 11 days ago

    Lyrics
    Just like the rain outside
    Your body's sweating, dripping wet
    And I just can't control myself, no, baby
    Be my obsession, my possession
    Baby, I got fine selection
    This must be your lucky day, baby
    I wanna jack it, smack it
    You know the shit that turns you on? Ah
    I wanna lick it, kiss it
    I'll give you everything you want
    Ooh, howling out your name
    Ooh, red like champagne
    Ooh, you're gonna feel the vibes
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight (oh, yeah yeah)
    I watch you burn this place to ashes (ooh)
    Move that ass and raise a glass to how you love to misbehave, baby
    Be my addiction, my prescription
    Baby, I got a condition
    It must be your lucky day
    I wanna jack it, smack it
    You know the shit that turns you on? Ah
    I wanna lick it, kiss it
    I'll give you everything you want
    Ooh, howling out your name
    Ooh, red like champagne
    Ooh, you're gonna feel the vibes
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight (yeah, yeah, yeah, baby)
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight
    I wanna see you breathing
    I got the windows steaming
    I wanna see you breathing
    Howling out your name (oh)
    Red like champagne
    You're gonna feel the vibes
    When the wolf comes out tonight (tonight baby, woah)
    When the wolf comes out tonight (can you feel it baby?)
    When the wolf comes out tonight (oh yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah)
    When the wolf comes out tonight (can you feel the vibes?)
    When the wolf comes out tonight (oh yeah)
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight

  • Sophia Bler
    Sophia Bler 12 days ago

    2018?

  • MultiRock888
    MultiRock888 13 days ago +1

    JobberSlam, baby!

  • Alicia Haine
    Alicia Haine 19 days ago

    Thus song fits perfectly for Christian grey

  • zaid aljanabi
    zaid aljanabi 22 days ago

    ❤️❤️❤️❤️❤️🇮🇶

  • aguila norte
    aguila norte 22 days ago

    yeah suck it to me ladies of the world

  • Samsung J2prime
    Samsung J2prime 27 days ago

    Smack it😉

  • Bode Torgrimson
    Bode Torgrimson Month ago

    This band is *AWESOME!!!*

  • Lori Wise
    Lori Wise Month ago

    Ive been FREED....

    • Lori Wise
      Lori Wise Month ago

      I want to Jack it I want To Smack it I want to Lick It...you know the shit that turns you on..when the Wolf comes Out Tonight..😻👹

  • Zayne Hew
    Zayne Hew Month ago

    When the wolf comes out tonight?
    NOW!

  • thao phan
    thao phan Month ago

    so good

  • Firut Sabina
    Firut Sabina Month ago

    Just like the rain outside
    Your body's sweating, dripping wet
    And I just can't control myself, no, baby
    Be my obsession, my possession
    Baby, I got fine selection
    This must be your lucky day, baby
    I wanna jack it, smack it
    You know the shit that turns you on? Ah
    I wanna lick it, kiss it
    I'll give you everything you want
    Ooh, howling out your name
    Ooh, red like champagne
    Ooh, you're gonna feel the vibes
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight (oh, yeah yeah)
    I watch you burn this place to ashes (ooh)
    Move that ass and raise a glass to how you love to misbehave, baby
    Be my addiction, my prescription
    Baby, I got a condition
    It must be your lucky day
    I wanna jack it, smack it
    You know the shit that turns you on? Ah
    I wanna lick it, kiss it
    I'll give you everything you want
    Ooh, howling out your name
    Ooh, red like champagne
    Ooh, you're gonna feel the vibes
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight (yeah, yeah, yeah, baby)
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight
    I wanna see you breathing
    I got the windows steaming
    I wanna see you breathing
    Howling out your name (oh)
    Red like champagne
    You're gonna feel the vibes
    When the wolf comes out tonight (tonight baby, woah)
    When the wolf comes out tonight (can you feel it baby?)
    When the wolf comes out tonight (oh yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah)
    When the wolf comes out tonight (can you feel the vibes?)
    When the wolf comes out tonight (oh yeah)
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight

  • GLIV- GLIV
    GLIV- GLIV Month ago

    😍🎧

  • Yatna Aswari
    Yatna Aswari Month ago

    We are in parking "i know".. haha,,

  • GRASSHOPPER
    GRASSHOPPER Month ago

    Post lyrics please

  • Mike Tyler
    Mike Tyler Month ago

    Wicked..This song jams

  • Michael
    Michael Month ago

    Thanks for the amazing show at Bonnaroo!!! Please give us more!!

  • Sandra Smith
    Sandra Smith Month ago

    Wooow that is one 🔥🔥🔥🔥🔥tune💗💙💗💙😁

  • Leyla Ars
    Leyla Ars Month ago

    Powerful song !!

  • Fire Distguishinger
    Fire Distguishinger 2 months ago +1

    I love the song!

  • Becca Willingham
    Becca Willingham 2 months ago

    favorite song

  • "Anonymous???????? "
    "Anonymous???????? " 2 months ago

    Why is this here.

  • Pricia Bunn
    Pricia Bunn 2 months ago

    Just like the rain outside, your body sweatin' dripping wet and I just can't control myself no baby. Be my obsession, my possession baby I got fine selection this must be your lucky day baby.
    I wanna jack it, smack it, you know the shit that turns you on? I wanna lick it, kiss it, I'll give you everything you want.
    Howling out your name. Red like champagne. You gonna feel the vibes...
    When the wolf comes out tonight(x3)
    I watch you burn this place to ashes, move that ass and raise a glass to how you love to misbehave baby. Be my addiction, my prescription baby I got a condition it must be your lucky day.
    I wanna jack it, smack it, you know the shit that turns you on? I wanna lick it, kiss it, I'll give you everything you want.
    Howling out your name. Red like champagne. You gonna feel the vibes...
    When the wolf comes out tonight(x4)
    I wanna see you breathing. I got the windows steaming. I wanna see you breathing.
    Howling out your name. Red like champagne. You gonna feel the vibes...
    When the wolf comes out tonight(x7)

  • PLESSIS Kelly
    PLESSIS Kelly 2 months ago

    Ça me donne envie de rouler tt la journée mais j’ai pas de voiture alors super merci je fais comment moi mtn ?
    Pouce rouge dsl

  • Melissa Schmitz
    Melissa Schmitz 2 months ago +1

    Adam Lambert ?

  • Loka Love
    Loka Love 2 months ago

    Estava que nem uma louca procurando essa música,até que enfim eu encontrei 😍linda🤗

  • Shadab Khan
    Shadab Khan 2 months ago

    Grey: Flash your lights
    Ana: It's a dick-boob!

  • Muhammad Ali Hassan
    Muhammad Ali Hassan 2 months ago

    ♥️🔥

  • Book Stealer
    Book Stealer 2 months ago +1

    This track is DOPE!!!!

  • Gać Patrycja
    Gać Patrycja 2 months ago

    💪👌❤️ Przy rehabilitacji kolana 😍😎😀!!!!

  • aditya saraf
    aditya saraf 2 months ago

    listen to it at x1.25 sounds like a Micheal Jackson song XD

  • Aaliyah Dayne
    Aaliyah Dayne 2 months ago

    Hmmm🤔 i wonder what kind of wolf are going to come out

  • Mandy Mansfield
    Mandy Mansfield 2 months ago

    I agree

  • Rupesh Patil
    Rupesh Patil 2 months ago +1

    So sexy song ...I love it..

  • fatosss kalkan
    fatosss kalkan 3 months ago

    Love it ! Oooo yes sexsy 🔪

  • GameGirl
    GameGirl 3 months ago

    Just like the rain outside
    Your body sweating, dripping wet
    And I just can't control myself, no, baby
    Be my obsession
    My possession
    Baby, I got fine selection
    This must be your lucky day, baby
    [Pre-Chorus]
    I wanna jack it, smack it
    You know the shit that turns you on?
    I wanna lick it, kiss it
    I'll give you everything you want
    [Chorus]
    Howling out your name
    Red like champagne
    You're gonna feel the vibes
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight
    [Verse 2]
    I watch you burn this place to ashes
    Move that ass
    And raise a glass to how you love to misbehave, baby
    Be my addiction
    My prescription
    Baby, I got a condition
    It must be your lucky day
    [Pre-Chorus]
    I wanna jack it, smack it
    You know the shit that turns you on?
    I wanna lick it, kiss it
    I'll give you everything you want
    [Chorus]
    Howling out your name
    Red like champagne
    You're gonna feel the vibes
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight
    [Bridge]
    I wanna see you breathing
    I got the windows steaming
    I wanna see you breathing
    [Chorus]
    Howling out your name
    Red like champagne
    You're gonna feel the vibes
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight
    (Can you feel the vibes?)
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight

  • usasstar
    usasstar 3 months ago

    I love this song. I just finished watching the fifth shades freed.

  • Christian Grey Vids
    Christian Grey Vids 3 months ago

    Listen to it 1.25

  • Ts Austin
    Ts Austin 3 months ago

    This is tight
    Diggin it lol

  • nandini n
    nandini n 3 months ago

    Love it!

  • Javo Arias
    Javo Arias 3 months ago +1

    Just like the rain outside
    Your body's sweating, dripping wet
    And I just can't control myself, no, baby
    Be my obsession, my possession
    Baby, I got fine selection
    This must be your lucky day, baby
    I wanna jack it, smack it
    You know the shit that turns you on? Ah
    I wanna lick it, kiss it
    I'll give you everything you want
    Ooh, howling out your name
    Ooh, red like champagne
    Ooh, you're gonna feel the vibes
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight (oh, yeah yeah)
    I watch you burn this place to ashes (ooh)
    Move that ass and raise a glass to how you love to misbehave, baby
    Be my addiction, my prescription
    Baby, I got a condition
    It must be your lucky day
    I wanna jack it, smack it
    You know the shit that turns you on? Ah
    I wanna lick it, kiss it
    I'll give you everything you want
    Ooh, howling out your name
    Ooh, red like champagne
    Ooh, you're gonna feel the vibes
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight (yeah, yeah, yeah, baby)
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight
    I wanna see you breathing
    I got the windows steaming
    I wanna see you breathing
    Howling out your name (oh)
    Red like champagne
    You're gonna feel the vibes
    When the wolf comes out tonight (tonight baby, woah)
    When the wolf comes out tonight (can you feel it baby?)
    When the wolf comes out tonight (oh yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah)
    When the wolf comes out tonight (can you feel the vibes?)
    When the wolf comes out tonight (oh yeah)
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight

  • Urvashi Rathod
    Urvashi Rathod 3 months ago

    Just like the rain outside
    Your body's sweating, dripping wet
    And I just can't control myself, no, baby
    Be my obsession, my possession
    Baby, I got fine selection
    This must be your lucky day, baby
    I wanna jack it, smack it
    You know the shit that turns you on? Ah
    I wanna lick it, kiss it
    I'll give you everything you want
    Ooh, howling out your name
    Ooh, red like champagne
    Ooh, you're gonna feel the vibes
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight (oh, yeah yeah)
    I watch you burn this place to ashes (ooh)
    Move that ass and raise a glass to how you love to misbehave, baby
    Be my addiction, my prescription
    Baby, I got a condition
    It must be your lucky day
    I wanna jack it, smack it
    You know the shit that turns you on? Ah
    I wanna lick it, kiss it
    I'll give you everything you want
    Ooh, howling out your name
    Ooh, red like champagne
    Ooh, you're gonna feel the vibes
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight (yeah, yeah, yeah, baby)
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight
    I wanna see you breathing
    I got the windows steaming
    I wanna see you breathing
    Howling out your name (oh)
    Red like champagne
    You're gonna feel the vibes
    When the wolf comes out tonight (tonight baby, woah)
    When the wolf comes out tonight (can you feel it baby?)
    When the wolf comes out tonight (oh yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah)
    When the wolf comes out tonight (can you feel the vibes?)
    When the wolf comes out tonight (oh yeah)
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight

  • Kay Ess
    Kay Ess 3 months ago

    Love hearing it in my Edifiers...🎵🎸💓

  • Kvng Crvsh
    Kvng Crvsh 3 months ago

    Does anyone know what the notes for the guitar riffs are?

  • Denada Deny
    Denada Deny 3 months ago

    Just like the rain outside
    Your body's sweating, dripping wet
    And I just can't control myself, no, baby
    Be my obsession, my possession
    Baby, I got fine selection
    This must be your lucky day, baby
    I wanna jack it, smack it
    You know the shit that turns you on? Ah
    I wanna lick it, kiss it
    I'll give you everything you want
    Ooh, howling out your name
    Ooh, red like champagne
    Ooh, you're gonna feel the vibes
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight (oh, yeah yeah)
    I watch you burn this place to ashes (ooh)
    Move that ass and raise a glass to how you love to misbehave, baby
    Be my addiction, my prescription
    Baby, I got a condition
    It must be your lucky day
    I wanna jack it, smack it
    You know the shit that turns you on? Ah
    I wanna lick it, kiss it
    I'll give you everything you want
    Ooh, howling out your name
    Ooh, red like champagne
    Ooh, you're gonna feel the vibes
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight (yeah, yeah, yeah, baby)
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight
    I wanna see you breathing
    I got the windows steaming
    I wanna see you breathing
    Howling out your name (oh)
    Red like champagne
    You're gonna feel the vibes
    When the wolf comes out tonight (tonight baby, woah)
    When the wolf comes out tonight (can you feel it baby?)
    When the wolf comes out tonight (oh yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah)
    When the wolf comes out tonight (can you feel the vibes?)
    When the wolf comes out tonight (oh yeah)
    When the wolf comes out tonight
    When the wolf comes out tonight

  • Vimla Sharma
    Vimla Sharma 3 months ago

    Who has come for this song from hast kargrah berolf video coming soon

  • Corina Berevoianu
    Corina Berevoianu 3 months ago

    I love💖love💖love💖love💖love💖this song❤very very much💝The scene when Ana drive and after they kiss and...😉😂💟💟💟

  • Amélia Sunvalley
    Amélia Sunvalley 3 months ago

    OH MY GOOOOOD THIS SING IS ALL MY LIFE 😍 I CAN’T STOP LISTENING IT 😍 THIS IS SO MUCH CHRISTIAN !

  • Tori Jacklyn
    Tori Jacklyn 3 months ago

    LOVEEEE THIS ❤❤❤

  • pochunk
    pochunk 3 months ago

    I personally hate this movie/book franchise but the soundtracks are pristine tbh

  • Mike Sturgeon
    Mike Sturgeon 3 months ago

    Love it I think that it has The BeeGees vibes

  • LankanHitSquad
    LankanHitSquad 4 months ago

    Tuneeeeeeeee!!!!!!!!!!!

  • Natalia Panic
    Natalia Panic 4 months ago

    Thank you

  • NIKI PETKIDOY
    NIKI PETKIDOY 4 months ago

    Yes master

  • Cathal Keenan
    Cathal Keenan 4 months ago

    Best track on here by far so sexy

  • Maria Rinta-Rahko
    Maria Rinta-Rahko 4 months ago

    This is so good👍amazing album😊

  • elena pedrozo
    elena pedrozo 4 months ago

    me encanta la musicalizacion de 50

  • Patrizia Volpe
    Patrizia Volpe 4 months ago

    Maroon 5 and jameroquai that s what it sounds like ! 😉

  • daline
    daline 4 months ago

    can someone please find me an instrumental of this? :'(

  • Augusta Muresan
    Augusta Muresan 5 months ago

    Amaizinggg...i love itt❤💝💘🥀👑

  • Camila Cabello
    Camila Cabello 5 months ago

    Video!!!

  • Thais Santos
    Thais Santos 5 months ago +1

    QUE MUSICAAAA FODAAAAAAAA AHHHHHHH MELHOR SOUNDTRACK

  • Marine Lomalo
    Marine Lomalo 5 months ago

    It's a magic moment ! In the car of Mr Grey ! 😍😍 very good song 😍

  • ForTheVirtue
    ForTheVirtue 5 months ago

    Sounds like Bruno Mars wrote this x

  • Mehsina Marin
    Mehsina Marin 5 months ago

    the hush... man. awesome...

  • Lisa Caraballo
    Lisa Caraballo 5 months ago

    Sweet Jesus! That's one Wolf that I want to make me his prey! Love Christians Red Room Jeans.

  • Nadya Martinez
    Nadya Martinez 5 months ago

    ❤❤❤❤

  • Harriet Wallace
    Harriet Wallace 5 months ago

    Mr Situ "NASTY"😄😄😄😍😍😍😍💋💋💋

  • Jodye Ëdler
    Jodye Ëdler 5 months ago

    Wow every FSF soundtracks are so rockin good! ❤❤👏👏 💃💃

  • Anna Brown
    Anna Brown 5 months ago

    How come the movie is so awful but the soundtrack is still amazing? I don't get it *sigh*

  • The Photographer
    The Photographer 5 months ago

    love the funk in this song ....

  • Harriet Wallace
    Harriet Wallace 5 months ago

    👌👌💞💞💞💞😍😍😍💖

  • Isabelle Constantine
    Isabelle Constantine 5 months ago

    Independently of the movie or the book, this jam is d*mn good! The rhythm, the lyrics, how the bass hit my eardrums so deliciously. I'm totally addicted to them; too bad they don't have so many songs yet.

  • bubblegum943
    bubblegum943 5 months ago

    LOWKEY DYING!!!!!!

  • Isla McMinn
    Isla McMinn 5 months ago

    It is the best movie i have ever seen.
    Don't be afraid to watch it.
    Fifty Shades Freed fuII movie nerdy.bid/Nerdybid

  • MsCandy181
    MsCandy181 5 months ago +1

    Was in FS3 yesterday for the second time ... love that film soooo much * - * Could watch it again and again :)
    And this song is amazing ♥

  • Sakshi Jaitly
    Sakshi Jaitly 5 months ago

    ❤❤❤❤❤❤

  • Teerex Radio Teerex
    Teerex Radio Teerex 5 months ago

    This is too much
    Added to www.teerexradioteerex.com

  • Рузанна Казарян

    Oh Maroon 5.lovely

  • Alessio Senese
    Alessio Senese 5 months ago

    R8 race!!!!

  • FABI Yo
    FABI Yo 5 months ago

    💋be my medicine baby 💋

  • Gabriela Balcázar
    Gabriela Balcázar 5 months ago +7

    I imagine a young Remus Lupin singing this in the middle of the Great Hall and it's just hot af

    • Nick Rahman
      Nick Rahman 14 days ago

      Gabriela Balcázar WHAT UP HARRY POTTER REFERENCE 😂💖

  • A M
    A M 5 months ago

    This song screams sex

  • Taneika OBrien
    Taneika OBrien 5 months ago

    Im in love with this song

  • Lalaland Effect
    Lalaland Effect 5 months ago

    Oh come on!! How fuvking kinky beautiful song let me demonstrate please

  • norann mc guire mcguire

    Going to church.. Not... Wolfs be ffing

  • lorena Rodriguez
    lorena Rodriguez 5 months ago

    Haha love this song

  • Dave Gwapo
    Dave Gwapo 5 months ago

    Who else thinks this sounds like Superstitious?

  • Khouloud r
    Khouloud r 5 months ago

    this is lit

  • Crystal Genaille
    Crystal Genaille 5 months ago

    I feel like if Michael Jackson was alive still. He would make this song so much more amazing. 🔥

  • Letícia Tezza
    Letícia Tezza 5 months ago +2

    For me it's my favorite song of this soundtrack. Impossible not remember de R8 Scene. It's a good song for driving too. LOL!

  • Karin Kasprzak
    Karin Kasprzak 5 months ago +11

    I don't care what people think of the 50 Shades movies.. All 3 soundtracks kick ass 🤘👍🤘👍

  • eshita sinha
    eshita sinha 5 months ago +2

    DAMNNNN. I'm in LOVEEE with this song!!

  • Lhaiya Iya
    Lhaiya Iya 5 months ago +1

    sounds like adam lambert

  • The Magster
    The Magster 5 months ago +1

    I LOVE THE SCENE THIS IS IN. ITS SO AMAZING