How to Make Clear Ice - Tipsy Bartender

Share
Embed

Comments • 1 795

  • Crlng
    Crlng 16 hours ago

    Take the Tawp owff. Fill it with wawdah. 😍

  • GleaseMan
    GleaseMan 16 hours ago

    Gosh this was cringy.

  • Vighnesh ku. Murty
    Vighnesh ku. Murty Day ago +1

    Bruh!!!?That girl is shit.

  • Jonathan JamesPatterson

    They live in LA? Yeah she baked

  • Ray Rocco
    Ray Rocco 2 days ago

    That Sweat Shirt hiding some Big Boobies !!! LOL

  • Nemesis0047
    Nemesis0047 3 days ago

    She's so annoying

  • James Williams
    James Williams 5 days ago

    That’s pretty ice. 👍

  • Du Mass
    Du Mass 5 days ago

    Get a new girl

  • fred
    fred 8 days ago

    Todo ese despiche para eso!!!

  • jlr022159
    jlr022159 8 days ago

    She’s cute as a button... made the video!

  • Ho Chau
    Ho Chau 10 days ago

    Why do i find this so entertaining to watch lol

  • K Harris
    K Harris 10 days ago

    What is the thing that made the ball

  • Alex Avina
    Alex Avina 10 days ago

    Fail make a big mess.

  • Garold Taha
    Garold Taha 11 days ago

    Just wasting water... and she high!

  • Toby Bryant
    Toby Bryant 12 days ago

    What's kelsay instagram handle, asking for a friend.

  • 大大怪biubiu
    大大怪biubiu 13 days ago

    Couple question: 1. Do you need to close the lid when you put the box into the fridge?
    2. What’s that thing you use to make the ice ball? I want one of that! Can you link it? Really appreciate!

  • Unknown clepto
    Unknown clepto 14 days ago

    Is he a bahamian👀?

  • Warrior of Radness
    Warrior of Radness 14 days ago

    Lmaooo this was so funny and educational 🤣🤣

  • Stanley Keith
    Stanley Keith 15 days ago

    What is the silver thing that makes the round ice ball, where can you buy it, and how does it work. Thanks

  • Stanley Keith
    Stanley Keith 15 days ago

    What if your Tap water taste funny ( City water ) ! Can you boil it first ? How about Distilled water ?

  • amber clark
    amber clark 15 days ago

    She’s my favorite😭😂

  • Braxton Fowler
    Braxton Fowler 16 days ago

    There was vaseline right there at 1:45

  • Erick Cisneros
    Erick Cisneros 17 days ago

    I WAS WAITING FOR SKY TO ACCIDENTALLY SWALLOW THAT ICE BALL...

  • Abilash Sam
    Abilash Sam 17 days ago

    Boys How many times did u scratch ur balls today?
    Not as many times u picked ur nose 👃.

  • Sambo Walshi
    Sambo Walshi 19 days ago

    She’s annoying

  • Jose Cortez
    Jose Cortez 20 days ago

    Caribbean don't got no love for lazy people.

  • Steve Pettit
    Steve Pettit 22 days ago +1

    You two are great fun, and now I know how to make great clear ice. Thanks guys 🥶

  • cindy friely
    cindy friely 24 days ago

    Am I the only one who think he’s a douche

  • Akito Kikugawa
    Akito Kikugawa 25 days ago

    Will the ice stay clear even when you refreeze it?

  • Edword
    Edword 25 days ago

    Sphere

  • Fuck you all Chinese
    Fuck you all Chinese 26 days ago

    Wow

  • Ian Yang
    Ian Yang 26 days ago

    You guys are so funny lol

  • TurntNug
    TurntNug 27 days ago

    Here you are talkin bout shapes like she actually thinks she knows what she’s saying. It’s a sphere not a circle 😂😂 get ya shit straight before you start dissin.

  • Makailiana Arnae
    Makailiana Arnae 27 days ago

    isn't all ice clear??

  • Caleb Rodriguez-Tamayo

    She’s being cringe

  • loststar07
    loststar07 Month ago

    Kelsey is so annoying. Bring back the good girls, like emma, or the russian chick.

  • Jadyn Aran
    Jadyn Aran Month ago

    ice like that is the best ice

  • meidarrr
    meidarrr Month ago

    Top of f woooowooo the way the guy looks hahahah

  • Errick Richardson
    Errick Richardson Month ago

    GET TO IT ALREADY

  • Sean
    Sean Month ago

    So it doesnt bother anyone else that she cracked it on the table and water went everywhere including the floor?

  • Ernest Ells
    Ernest Ells Month ago

    Nice I never knew I saw clear ice but I never knew how they made it thanks

  • —_*SlickySlickDo* _—

    Lay off the weed if you’re gonna make clear ice

  • Prissy Felicity
    Prissy Felicity Month ago

    What is the name is that gadget that made the sphere??

  • kimchi
    kimchi Month ago

    is it weird I watched this channel in third grade

  • Jesse Anderson
    Jesse Anderson Month ago

    If its been 24 hours they have the same close

  • Yougant S
    Yougant S Month ago

    Look at my ball boyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • benjamin villalvazo

    What’s her instagram

  • Denied- Gaming
    Denied- Gaming Month ago

    Yeaaahhhh. You Bahamian

  • 4wolverines
    4wolverines Month ago

    That's cool. If you made the balls & put them in a plastic bag in the freezer would they stay clear?

  • Oh yeah yeah
    Oh yeah yeah Month ago

    "Dis" your assistant is cute!

  • noah stump
    noah stump Month ago

    What she on

  • Nate Hilton
    Nate Hilton Month ago

    I got anxiety when he was holding that ball

  • J3 Beats
    J3 Beats Month ago

    Got damn she bad af!!😆🤘🏼 omg I wud spend a check on her lol

  • Si_Vis_Pacem Para_Bellum

    I have a 12 hour flight in a couple of hours, why am I watching this 😂

  • PHOTON
    PHOTON Month ago

    **OMG. like. im so querky and funny** said the black girl.

  • Tamar Lockhart
    Tamar Lockhart Month ago

    Why you sound like you is a bahamian lil bit tho

  • joshua manley
    joshua manley Month ago

    If this girl high let her be high y'all stop snitching man goddamn

  • Daniel Högberg
    Daniel Högberg Month ago

    they are so smart they call a "globe" a circle

  • Markus Ortega
    Markus Ortega Month ago

    Is ice like not clear to start off

  • TerraMerc 73
    TerraMerc 73 Month ago

    Shes drunk

  • Zak New
    Zak New Month ago

    Went from hot girls to that

  • Assassinext
    Assassinext Month ago

    I thought we came here to make clear "ice"

  • Reed Daniel Cuevas
    Reed Daniel Cuevas Month ago

    I never knew this was cooking topic

  • Lui
    Lui Month ago

    This episode lmao

  • Cheezypoofs
    Cheezypoofs Month ago

    You know he be fuckin all of em afterwards

  • mihir gilbile
    mihir gilbile Month ago

    6:09 I don't drink
    She smoked up a real good jumbo Wiz !

  • Street Heat
    Street Heat Month ago

    Well this is an awkward video.

  • Technical Brother
    Technical Brother Month ago

    Shes high af

  • Neverwas
    Neverwas Month ago

    You aren’t funny

  • Nathan Hong
    Nathan Hong Month ago

    Next Up: How to Make Clear Glass

  • EnVelvet
    EnVelvet Month ago

    use sandpaper

  • moh emara
    moh emara Month ago

    your daughter ?

  • Mehar Rehan Shafiq
    Mehar Rehan Shafiq Month ago

    You know you can get clear ice by boiling water first and then freeze it without spending $12 and wasting 5 mins on this video....

  • Kyle Moore
    Kyle Moore Month ago

    What was the item you used to make the sphere?

  • Quiggly
    Quiggly Month ago +5

    Lol she' so frikin high

  • Lillie Rutherford
    Lillie Rutherford Month ago

    Why is his vlog channel gone? And what happened to his gf?

  • Tasunke
    Tasunke Month ago

    Pretty sure I saw her on that hamster streaming site

  • John Jason
    John Jason Month ago

    She's gorgeous

  • Kevin France
    Kevin France Month ago

    She is beautiful

  • TheVentura133
    TheVentura133 2 months ago

    this guy is annoying

  • stanleythemanley
    stanleythemanley 2 months ago

    @6:00 wtf did i just saw

  • Isaac Esqueda
    Isaac Esqueda 2 months ago

    Cómo se llama la máquina con la que derrite el hielo? ❄

  • randy johnson
    randy johnson 2 months ago

    Is she a prostitute that stayed over the night and now she is somehow in the video saying stupid things??

  • Makayla Theodore
    Makayla Theodore 2 months ago

    She is totally high

  • TFS Sergio
    TFS Sergio 2 months ago

    Who else got thirst cuz she smashed it

  • Cory Klein
    Cory Klein 2 months ago

    I love this dude

  • Mike1614b
    Mike1614b 2 months ago

    all I need is whiskey and a glass. the glass is optional

  • elmo omle
    elmo omle 2 months ago

    Top off...TOP Off!!

  • The T of Bahz
    The T of Bahz 2 months ago

    She was fucken annoying.

  • NIKHIL LAL N. J.
    NIKHIL LAL N. J. 2 months ago

    ചേച്ചി അടിച്ച സാധനം എന്താണാവോ

  • Y Yang
    Y Yang 2 months ago

    Look at my ball😂

  • HeavyIzThaCrown -
    HeavyIzThaCrown - 2 months ago

    She’s annoying

  • Goraksh Bendale
    Goraksh Bendale 2 months ago

    The cringe on his face tho

  • tramaine godette
    tramaine godette 2 months ago

    What is that thing called that made it round and how do I get it

  • Gaelin Wade
    Gaelin Wade 2 months ago +1

    Wait. All that just to say go buy it?

  • Tord :3
    Tord :3 2 months ago

    They just froze holy water and made it into holy ice

  • Serena Shugars
    Serena Shugars 2 months ago

    YASSS getting the views back agine i missed this formate

  • ROUSH4203
    ROUSH4203 2 months ago

    Fiji brand water freezes clear out of the bottle. It's cheaper to do it this way instead of buying Fiji everytime.

  • JC Denton
    JC Denton 2 months ago

    0:51 akedemiks? Like DJ akedemiks?