"Tak boleh buat apa kalau terasa" - Ben Ladin komen lagu sindir Altimet

Share
Embed

Comments • 558

  • khutub khanahz
    khutub khanahz 11 days ago

    tomboi ke ni?

  • BULATO
    BULATO Month ago

    aku sorang je ke yg perasan dia cakap "lagu ni SAYA takde buat tuju kpd sesiapa"??? thats malique's work bro not yours

  • edy lacoste
    edy lacoste Month ago +1

    Kalau korang semua tak minat ben ladin ,jangan kata macam macam

  • Muhd Hakimi
    Muhd Hakimi Month ago

    belagak betul ben ni. malique yg naik kan kau.

  • *CAN WE GET 1000 SUBCRIBERS WITH NO VIDEO THANK U

    Jangan macam setaik

  • Muhammad Amin
    Muhammad Amin Month ago

    Kuat aura malique ni, baru je budak dia hantar semua goyang hhhhhhhh respeck buat abg malique.
    Lagu hikayat ben ladin pon x puas2 kita dengar dah dengar, dengar lagi

  • nattassia azeba
    nattassia azeba Month ago

    Sblm apa2, nk tny.. ben ladin ni umo bape? ๐Ÿ˜…

  • ABDUL Malik
    ABDUL Malik 2 months ago

    Bodoh...

  • ga Banta
    ga Banta 2 months ago

    nahhhhhhh ramadhan dh jd penyanyi....

  • sk langgar alor setar
    sk langgar alor setar 2 months ago

    PENYANYI ATAU PELAKON BEN LADIN KENA KECAM

  • Gaming For A Day
    Gaming For A Day 3 months ago +1

    1:42 hahaha kepala retak๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Putri Adyella
    Putri Adyella 3 months ago

    knp nk skit hati sgt... biarkn mereka... ini cara mereka menghiburkn pmint mereka... smbil berhibur smbil bljr dr setiap perkara skeliling utk dijdkn tauladan atau iktibar buat kita sndri... dlm dunia rapp nie bls membalas ulasan kiasan sindir menyindir sudah menjadi mknn utama utk mereka... smkin bnyk sindirn yg ign diperkatakan maka secara tak lgsg smkin bnyk idea2 baru yg dpt diilhamkn... n dpt menaikn nma mereka secara sht n bkn niat menaikn nma dgn menjatuhkn seseorg dgn cara yg kotor.... sekadar pendapat... ajum kita layan lgu2 mereka.. jgn kita terikutttt nk mengutukk sesiapa....hehe

  • review vaper tegarr
    review vaper tegarr 3 months ago

    Tak boleh buat apa la kalau muka dah macam safiey ilias๐Ÿ˜Š

  • Faizrosli Faizrosli
    Faizrosli Faizrosli 3 months ago

    aku meluat btol la dgn brader yg tnya ben tu bajet bagus soalan tu dh berkali2 dh ben jawab dok tnya jugak!!! jilake...

  • mia zara
    mia zara 3 months ago +1

    matang tp bunga kebangsaan malaysia pon xtau..puihhh..telalu banyk keluar masuk gua

  • Avellyn lilly
    Avellyn lilly 3 months ago

    Paling suka ben nii.. Berlakon cite "Maafkan saya cikgu" sedih giloo kott

  • Lan Yee
    Lan Yee 3 months ago

    support and respect

  • Shamiza Shari
    Shamiza Shari 3 months ago

    Assalamualaikum hensemnya Ben

  • Hairi ุจู„ุงู„ูข

    Ada.. Bindawood

  • monked D Nizar
    monked D Nizar 3 months ago

    Styloo laaa jwappann bdak ni, matured answer bro.....

  • Antoine Griezman
    Antoine Griezman 3 months ago

    osama bin ladin dah mati kr belum . ?

  • Mancis Pecah
    Mancis Pecah 3 months ago

    osama bin ladin tu apanya pulak

  • Ikonoklast
    Ikonoklast 3 months ago

    Apa siak

  • Faez Hashim
    Faez Hashim 3 months ago

    Bila safiey ilias jadi rappers ni?

  • ahmad maliq
    ahmad maliq 3 months ago

    Kucing sopan santun? way off.....kucing is a domesticated animal, just waiting to be fed.

  • YG EMPIRE
    YG EMPIRE 4 months ago

    Dh2 laa tu Mstar..... pnjg2 kn cerita pulak.....agak2 apa perasaan altimet bile isu ni dipanjangkn.....seolah-olah mcm dia dh serang malique.....

  • cik sarip
    cik sarip 4 months ago +1

    mcm kimak je budak ni

  • Frawes Ziqqew
    Frawes Ziqqew 4 months ago +1

    Lagu budak2 bodoh baru nak up

  • Helmi Kadir
    Helmi Kadir 4 months ago

    Adik safee liyas ke?

  • Nurul Ain Rashidah
    Nurul Ain Rashidah 4 months ago

    hg bru nk up laa dikk oii. xpyh ckp besaq sgt. hg bru nk masokk blik dlm industri. ckp tuh brlapik skitt dikk oiii. hgg pown nkk bermuka2 gakk

  • roxar69
    roxar69 4 months ago

    Ni safiey liyas masa muda ke

  • Robin Roxca
    Robin Roxca 4 months ago

    Suara x sesuai nk nyanyi lgu rap .

    • Robin Roxca
      Robin Roxca 4 months ago

      Tu la ..rap ni kalau suara garau bru enak di dengar

    • Nurul Ain Rashidah
      Nurul Ain Rashidah 4 months ago

      xsedap.. lagu lirikk okk. nynyi dri bdx nie mmg out

  • Razalybp Razaly
    Razalybp Razaly 4 months ago

    Ni budak bodoh + mangkok..

  • zacky benjen
    zacky benjen 4 months ago

    Babi punya budak kecik.

  • JACXK NAZIR
    JACXK NAZIR 4 months ago +1

    alaa alat je pon

  • mr enjings
    mr enjings 4 months ago

    hate future rap peace

  • PUBG ON
    PUBG ON 4 months ago

    Ben aku xnmpk hang umuq 17 misai pon xdk pendek orangnya ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚..Tapi apapon rapp gan lagu hang mmg best bagi aku goodjob bro ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

  • MINOZ FANS
    MINOZ FANS 4 months ago

    Lajunya ben cakap aduh ,mcm keta f1 lalu

  • Amzar Ammar
    Amzar Ammar 4 months ago

    Kau hebat ooo

  • PENGKRITIK DUNIA ALAM MAYA

    aku rasa dia ni Sharifah Amani la.dia keluar time isu LGBT sedang hangat di perkatakan.maka S.A jadi la lelaki.tulah hikayat dia ni

  • Robin Roxca
    Robin Roxca 4 months ago

    Melibatkan budak2 mcm bodoh

  • mpd Vas
    mpd Vas 4 months ago

    ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

  • mr marq
    mr marq 4 months ago

    yang peliknya masih ada yang cakap lagu ni balasan untuk mambang..jadahnya lagu ni santai je xde bait offensive pon..ada yg kata lagu perang la..ramai yg acah buat spekulasi ikut imaginasi sendiri

  • Just Me
    Just Me 4 months ago +1

    Bagus lh cara Ben ckp๐Ÿ˜ป

  • nazaraelizwan 1990
    nazaraelizwan 1990 4 months ago

    Cara cakap hebat.. nama pon budak budak.. dah x reti respek org tua tua.. rasa diri hebat.. pasal lagu pon nak gadoh..

  • Muiz Izz
    Muiz Izz 4 months ago

    umur berapa..aku rasa 17 thn

  • sammy San
    sammy San 4 months ago

    motomotokoromoto

  • Afirol ku
    Afirol ku 4 months ago

    yg kutuk2 ckp rukun negara la apa la dia xtau tu korang yg tnya ni tau ke??elehhh xyah acah2 tau la......klau tnya dpan2 mcm dia kna aritu komfom la korang pn sama....sembangg lebih.......hahahaha..acah2 plak korang ni.......ntah2 rukun islam pn kantoiii....

  • Afirol ku
    Afirol ku 4 months ago

    yg kutuk2 ckp rukun negara la apa la dia xtau tu korang yg tnya ni tau ke??elehhh xyah acah2 tau la......klau tnya dpan2 mcm dia kna aritu komfom la korang pn sama....sembangg lebih.......hahahaha..acah2 plak korang ni.......ntah2 rukun islam pn kantoiii....

  • sakinah
    sakinah 4 months ago

    besar dah budak idola kecil ni

  • Time Skipper VLog
    Time Skipper VLog 4 months ago

    Altimet hantar (muda)

  • syahmi shqhrom
    syahmi shqhrom 4 months ago

    jawapan fuh.. rukun negara xtau chor

  • Jayremy zr Jayremy
    Jayremy zr Jayremy 4 months ago

    You the best rap๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

  • Syaqieralyaa_ putrilyaa_

    Smua jer nk kecam dya? X abis ii agi ker? ๐Ÿ™„

  • imran ranran
    imran ranran 4 months ago

    Dh la...... fakta tentang negara sendiri pun fail malu wooo ngn mamat bangla ๐Ÿ˜’๐Ÿ˜’

  • Roberto A. Philip
    Roberto A. Philip 4 months ago

    Ingatkan Safiey .

  • MrPadukaRaja
    MrPadukaRaja 4 months ago

    memalukan..rukun negara,bunga kebangsaan,bendera malaysia pon kau tatau..baik kau g blaja lagi la budak..memalukan rakyat malaysia jek..

  • Nazreen rahim
    Nazreen rahim 4 months ago

    Budak2 tak tahu rukun negara

  • Zulaikha Zulkifly
    Zulaikha Zulkifly 4 months ago

    tapi sayang...tak tahu bunga kebangsaan tu bunga apa..๐Ÿ˜‚

  • Oguri Cloud
    Oguri Cloud 4 months ago

    ๐Ÿ˜ช๐Ÿ˜ช๐Ÿ˜ช๐Ÿ˜ช๐Ÿ˜ช

  • FAI ZulFar
    FAI ZulFar 4 months ago

    Panjang dah budak ni..dulu Comey ja...alhamdulillah...suara nak berubah dah

  • ็ฑณ้˜ฟ
    ็ฑณ้˜ฟ 4 months ago

    ๐Ÿ˜๐Ÿ˜

  • marvin J Ramos
    marvin J Ramos 4 months ago

    Budak rever jdi rap๐Ÿ˜‚

  • Sawa Sawa
    Sawa Sawa 4 months ago

    his voice is not for rap smh he should smoke weed for a raspy voice

  • Muhammad Fadzil
    Muhammad Fadzil 4 months ago

    Xkisah la nk perang ke ape. Yang best lagu ni n penyanyi mmg sesuai. Teruskn berkarya.... Nasihat umum yang bgs untuk direnungkn

  • Herman L. M. S
    Herman L. M. S 4 months ago

    Ckp pun exyn

  • Herman L. M. S
    Herman L. M. S 4 months ago

    Ben laden, xpnh dgr..apa a.. Dia ni.pndi ja ckp.. Ikut skrip.

  • May
    May 4 months ago

    laki ke pmpuan ni ?

  • Muhammad Ayden faiq Muhammad ayden faiq

    Makin sem lah.suara pon makin sedap

  • King George
    King George 5 months ago

    Gua terasa ni hahaha

  • Nur Atika Jamian
    Nur Atika Jamian 5 months ago

    Mature bhai cara die bercakap. Well,aq suke tgk ben pakai spek ngn cap.

  • ฮฑะธฮฑั• gฮฑะผฮนะธg

    Muka minta kaki

    • zack daneal
      zack daneal 4 months ago

      ฮฑะธฮฑั• gฮฑะผฮนะธg ekeke.. komen dlm ni boleh la dik..

  • NOR HELMI
    NOR HELMI 5 months ago

    Dah dewasa jgn hisap Batu ye dik

    • zack daneal
      zack daneal 5 months ago

      NOR HELMI pulak dah .. adik pn nanti dh besar jangan jadi pondan . Ekekeke..

  • domokunjack77 shadow
    domokunjack77 shadow 5 months ago

    Hahaha, cara percakapan budak ni tak berapa nak matang lagi, bakat ada dah adik, tapi jangan cepat jadi riak sangat tKot nanti nama sifu jatuh.. Rilek jee.. Jgn nmpak sangat ok.. Altimet pun kira legend jgk kita yg ditengah2 ni kena chill aje k. Respect dua2.

  • Auk
    Auk 5 months ago

    Dia nie adik safiey illyas versi laki ke?

  • Just random people
    Just random people 5 months ago

    Acah2 babi je budak pondan ni

    • zack daneal
      zack daneal 4 months ago

      Just random people ekekek ksian la lu dik.. xde album ke ? Xfemes ek dik ? Haha . Simpan bangang tu cket dik . Kahkah. Ayat gay la lu ni dik. Stakat komen dlm ni wtpe jah . G jmpa ckap dpan2 . Ksian adik ni otak celah kaki

    • Just random people
      Just random people 5 months ago

      +zack daneal dh sakai tu sakai je la ,backup budak pondan tu knpa ? main bontot dengan dia ke

    • zack daneal
      zack daneal 5 months ago

      Just random people ekekeke.. simpan cket bangang tu utk ari tua dik. Bangang jelas sgt tu. Kah kah

  • JJ
    JJ 5 months ago

    Laki ke .... ermm

  • Muhammad Afiq Fikri Bin Mohd Nor

    budak ni mmg power ahhh.i like it

  • Khairul Hisyam
    Khairul Hisyam 5 months ago

    hahaaa kau kena altimet

  • Mhd Aiman
    Mhd Aiman 5 months ago

    Dap nye em

  • Hisham Sham
    Hisham Sham 5 months ago

    Terbaik la adik...maju terus jgn pedulikan dgn org yg terasa hati dgn awk..sbb kn lirik pun nk berbalas tembakan....caiyooo

  • hyie rose
    hyie rose 5 months ago

    perlu ke nak banding kn dia dgn haqiem rusli.. tak de kena mengena kot.. enth pape la..

    • zack daneal
      zack daneal 4 months ago

      hyie rose tdo apa nye. Keje

    • hyie rose
      hyie rose 4 months ago

      tido la

    • zack daneal
      zack daneal 4 months ago

      hyie rose tdo dik

    • hyie rose
      hyie rose 4 months ago

      lol.. mcm tau je aq ni budak sekolah ke bukn..

    • zack daneal
      zack daneal 4 months ago

      hyie rose g tido dik sok skolah .

  • Athirah Ira
    Athirah Ira 5 months ago

    siapa mkn cili dia rasa pedas. siapa mkn gula2 dia rasa manis...

  • memei shuaida
    memei shuaida 5 months ago

    Nmpk mcm kunyit je??

  • Mr R
    Mr R 5 months ago +2

    haaaa. Ini bgosss. Keep it up dik.
    Tolong tolong tolong jangan jadi mcm Haqiem Rusli.
    #AkuHatersHaqiemRusli

  • LMAOretarded
    LMAOretarded 5 months ago

    Adakah Ben Ladin anak kepada Ladin Ben Osama? ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Angelina Haze
    Angelina Haze 5 months ago

    Comel

  • Mr. Zemporio
    Mr. Zemporio 5 months ago

    Aku suka ahh jawapan muu ben....steady err๐Ÿ‘

  • Bolok Bolo
    Bolok Bolo 5 months ago

    Kesian bdak ni x fhm ape2..hahahahaha..blaja skolah bgus2 dik nnti kerja jd cikgu

  • Nasir Yusof
    Nasir Yusof 5 months ago

    Dia lelaki ke perempuan?

  • hanns tay
    hanns tay 5 months ago

    Awat nmpk lembut ๐Ÿ˜‚

  • alip dave
    alip dave 5 months ago

    Akulah ben sadin...hikayat ben sadin...wkwkwkw

  • LMAO SKOODISH
    LMAO SKOODISH 5 months ago

    dah baligh... terbaik

  • nerdy moon
    nerdy moon 5 months ago

    Dulu kecik2 rasa mcm acah2 je budak ni minat justin bieber lah.. tapi skang mmg matang dah dia. Alhamdulillah

  • Afiff Zaidi
    Afiff Zaidi 5 months ago

    budak ni dulu elok je main futsal dengan member aku last ii skrg sombong syal

    • micheal espinoza
      micheal espinoza 5 months ago

      Afiff Zaidi Proof, or bullshit. Noob.

    • Afiff Zaidi
      Afiff Zaidi 5 months ago

      micheal espinoza budak ni b4 famous lagu ni semua.. dia memang main futsal tapi sayang ah nooob woops

    • Afiff Zaidi
      Afiff Zaidi 5 months ago

      micheal espinoza hahahaa budak ben ni duduk ampang kau ape tahu dekat ngn AP tu๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ selidik sebelum borak jangan jadi bodoh sangat.. budak ni pon umur bawahan dari mem aku 1-2 tahun

    • micheal espinoza
      micheal espinoza 5 months ago

      Afiff Zaidi Yeye je member ko main futsal dgn dia. Silap2 member di Fb sahaje. Hahaha

  • rohaya tarmizi
    rohaya tarmizi 5 months ago

    Ayat2 dlm lirik lagu tu tersusun dengan gabungan lakonan seniman2 dulu.. Dan setiap ayat2 itu dicipta sendiri tanpa ada gabungan mana2 lirik dr lagu2 melayu sebelum ini.. Suka2.. Lagu nasihat๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

  • MUHD SYAMIL BIN RAMLAN
    MUHD SYAMIL BIN RAMLAN 5 months ago

    bercakap matang gila

  • High Speed
    High Speed 5 months ago

    Mr Malique๐Ÿ•ต๐Ÿ‘‘
    I๐Ÿ‘€๐Ÿ‘Œ
    ๐ŸŽ™๐ŸŽต๐ŸŽถ๐ŸŽผNext Song U๐Ÿ•ต

    SALAM.......

  • BarCode
    BarCode 5 months ago

    Hmm..Entahla

  • Afyff Ayman
    Afyff Ayman 5 months ago

    pasal Muke dye mcm safiey illias