“NEW CAR SWAG”

Share
Embed
  • Published on Aug 8, 2018
  • GO FOLLOW tvclip.biz/channel/UCqGCDq5I4YjXNEBUtjBQMcw
    GO TO www.ezautousa.com/ FOR YOUR NEW CAR!!!!
    ARTIST: tvclip.biz/user/ReezyMLB
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 1 308

  • Kebron Gee
    Kebron Gee 5 hours ago

    This nigga be having some bad ass bitches on here

  • Donae Morrow
    Donae Morrow 6 hours ago

    Besides chemistry being on point, these two come up with the BEST CHARACTER NAMES!
    Amu'lette?

  • Jamison H
    Jamison H 11 hours ago

    0:10 daym!

  • O.G Francis
    O.G Francis Day ago

    Fyn Af

  • Rollin Sixties
    Rollin Sixties Day ago

    Darker the berry sweeter the juice

  • Killer kl-rt
    Killer kl-rt Day ago

    I could watch her walk in slow mo for hours......

  • Suave NO504
    Suave NO504 2 days ago

    Love this video man and whats the name of the song fam?

  • TonyDont PlayThat
    TonyDont PlayThat 3 days ago

    🔴 What's her name

  • Shaquille Lewis
    Shaquille Lewis 4 days ago

    NAME OF SONG PLEASE> ITS FIRE NEED TO HEAR THE FULL THING

  • Silent 205
    Silent 205 5 days ago

    That girl is fine...

  • Antowan Stanback
    Antowan Stanback 6 days ago

    she SLUGGING!

  • Nas
    Nas 6 days ago

    ♿♿🤜🤛

  • Omar Barreto
    Omar Barreto 7 days ago

    Boulevard 7s

  • KING ELLIS
    KING ELLIS 8 days ago

    She so MF bad!!!!

  • James Dinkins
    James Dinkins 8 days ago

    damn man you didn t show the yams? give that camera to someone that know what to film

  • Cornelius Oliver
    Cornelius Oliver 8 days ago

    What's da name of these songs playing they banging

  • Roy Word
    Roy Word 9 days ago

    Jesus Christ, I love my black women. #OnGod

  • nigelb29
    nigelb29 11 days ago

    2008 Nissan altimas for the lowski. Let me get a ride lil mama.

  • Vemeshio Hoskin
    Vemeshio Hoskin 11 days ago

    Dis nigga said da Blvd 7's lol man dis guy funny

  • Return_Of_The_Mack
    Return_Of_The_Mack 11 days ago

    That motherf*cker right there so bad......EVERYWHERE!

  • Nino Brown
    Nino Brown 12 days ago

    This chacolate chick here mane.

  • Sam The Man
    Sam The Man 12 days ago

    Yeah she was bad

  • Great One
    Great One 13 days ago

    DAM SHE HOT. WHAT THE NAME OF THAT SONG

  • Edward Joshua
    Edward Joshua 14 days ago

    She is fine as fuck

  • Cloudland Report
    Cloudland Report 15 days ago

    She can push my face like that any time

  • Jon Gordon
    Jon Gordon 15 days ago

    Boujee and broke!
    Bahahahahahaha

  • Djehuti Sundaka
    Djehuti Sundaka 15 days ago +1

    She needs to play the role of a queen like Nzinga or Aminah or as my wife.

  • Courtney Scullark
    Courtney Scullark 15 days ago

    🔥🔥🔥🔥🤣🤣

  • saydee saydee
    saydee saydee 15 days ago

    Tryna find that song thats playen when she walk to her car all stuck up !!!

  • saydee saydee
    saydee saydee 15 days ago

    Omelet ? Lol . cocky for real !

  • George Glass
    George Glass 15 days ago

    Good Lord

  • i. Am Hymn
    i. Am Hymn 16 days ago

    👀... #SheTHICCAsFogg! 💨

  • csmemarketing
    csmemarketing 18 days ago

    She got plenty sauce. Didn't know.

  • ravi hudson
    ravi hudson 19 days ago

    Nigga said boulevard 7's 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • scorlin gonzalez
    scorlin gonzalez 20 days ago

    daaamn lol always gets me

  • MrBoJangles
    MrBoJangles 20 days ago +1

    Dayuuuummm.. id sniff that booty

  • Terran Carr
    Terran Carr 20 days ago

    Still love this one
    😂😂😂

  • llw53one
    llw53one 21 day ago

    This was too funny! Thanks for sharing. Peace and Blessings to all!

  • Stacey F.
    Stacey F. 22 days ago

    Damn he missed that black goddess.😆 not the max

  • jay j
    jay j 22 days ago

    😳😳😳😳🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

  • Chanda H. Da Samurai
    Chanda H. Da Samurai 22 days ago +1

    Her body is to the maxxxx

  • Will Jackson
    Will Jackson 23 days ago

    Blovard seven l harlious

  • Julian Harmon
    Julian Harmon 23 days ago

    She so freakin BAAAAAD, DOG!

  • Deon Kumbirai Mandebere
    Deon Kumbirai Mandebere 24 days ago +2

    "...rocking the boulevard 7s" took me 🤣🤣🤣

  • Night Wing 16
    Night Wing 16 25 days ago +1

    She sexy asf

    • Akuma
      Akuma 24 days ago

      Damn right.. i will eat her up.

  • Hakan
    Hakan 26 days ago

    idk why someone find this body shape attractive. it's weird to me.

  • Mr. Grumpy Grumpy
    Mr. Grumpy Grumpy 27 days ago

    Who's the actress?

  • meatoplease
    meatoplease 27 days ago

    All of that and no ass shot! What the fuck......

  • Suliasi Uluilakepa
    Suliasi Uluilakepa 27 days ago

    Man I’ve been.following this Brutha as well don’t know him but this shit is FANDANGO GOOD KEEP UP THE GOOD WORK

  • Darylifill Ifill
    Darylifill Ifill 27 days ago

    Gorgeous Beautiful Black Queen

  • Carmelita Samuel
    Carmelita Samuel 27 days ago +1

    😂😂😂😂😂😂

  • NathanielEssex
    NathanielEssex 27 days ago

    She is fine before and after. Sweet mother Africa

  • elimastermind
    elimastermind 27 days ago

    The best 😍😍

  • IFiguredItOut 999
    IFiguredItOut 999 27 days ago

    Need a woman who touched the bottom and the top

  • Henry Zelaya
    Henry Zelaya 28 days ago

    🤤🤤So thick and curvy.....So good!

  • The Lunch Special (texas101jams.com)

    Jah be having the baddest women on his vids!

  • Stephano Dreakford
    Stephano Dreakford 28 days ago

    Those hips. 🔥🔥

  • Antione
    Antione 28 days ago

    Amyulet....wtf😂🤣

  • DDauntless
    DDauntless 28 days ago

    She sexy ASF

  • YAHSuN
    YAHSuN 28 days ago

    Damn 😂

  • FuCKa TV
    FuCKa TV 28 days ago

    " I HAD MY TONGUE OUT THE WHOLE TIME.....DAMMMMMMMM

  • Sosa Ruhinda
    Sosa Ruhinda 28 days ago

    Lisa yaro... wow ... just ... wow

  • Reign Supreme
    Reign Supreme 28 days ago +2

    She's so yam-tastic!✊🏾👊🏾👑🖤🙌🏾💪🏾

  • Jubei Jackson
    Jubei Jackson 29 days ago

    She’s perfect.

  • Rollin Dub
    Rollin Dub 29 days ago

    Move them cheeks to the side and go str8 dumb “for about 3mins hahahahahahahaha”

  • Mour
    Mour 29 days ago

    Damn who the African Queen?

  • Cane Sugar
    Cane Sugar 29 days ago

    What's the song???

  • TDPerry Chatham
    TDPerry Chatham 29 days ago +1

    Damnnnn!!!! What a shape and walk!!!! I would be dangerous with that ammo!!!

  • Dray Don
    Dray Don 29 days ago

    She got major yams

  • Alvin Pate
    Alvin Pate 29 days ago

    Alright got dammit!! I’m crying 😭😂😂😂 laughing!! She got the hook up and treated my boy like shit lol!! But damn she fine!!!! Love y’all work man keep I listen to you and CT all day.. love y’all work

  • Grade A Pedigree
    Grade A Pedigree 29 days ago

    Damn...this woman is beyond fine 😘😍

  • JOEGGGJOE
    JOEGGGJOE 29 days ago

    Damn she bad. Funny stuff though.

  • Yves Saint Laurent
    Yves Saint Laurent Month ago

    She bawwwwddddd

  • Mark Young
    Mark Young Month ago

    Pleeaasseee.....😀😃😀

  • K Diggs
    K Diggs Month ago

    Ain't that some sh#@.... She mushed him lol

  • Iceberg slim
    Iceberg slim Month ago

    I don't trust hoes named after breakfast

  • ace boogie
    ace boogie Month ago

    Hmmmmm my word....Look at this Browning 😍

  • emil griffin
    emil griffin Month ago

    wow!

  • William Coulter
    William Coulter Month ago

    Who is this girl?

  • James Roberts
    James Roberts Month ago

    hot damn those yams

  • Fresco gedime
    Fresco gedime Month ago

    The way she show the car keys lol

  • Headless Horseman
    Headless Horseman Month ago

    Ungrateful hoe.

  • antwain porter
    antwain porter Month ago +1

    JA GOT THEEE BADDEST WOMEN IN HIS SKITS FOREAL!!!

  • Heavy Chevy
    Heavy Chevy Month ago

    She the baddest mofoin chocolate swirling night glitter ✨ ass!

  • Backyard BBQ Moore
    Backyard BBQ Moore Month ago +1

    If so every girl needs a new car 😂😂😂💯 beautiful

  • Billy Times
    Billy Times Month ago +1

    Dam i love me some Black woman. Gurl body is like stew meat no bones 😀😀😎😎

  • Usman Chaudhary
    Usman Chaudhary Month ago

    Song??

  • Antowan Stanback
    Antowan Stanback Month ago

    You Kat’s are naturally funny, a lot of you tubers try too hard to be funny..... Keep thriving bruh!

  • IMGETTINGMONEY WHATRUDOING

    Her body is viscous!!!

  • Tony Superman
    Tony Superman Month ago

    She wouldn't find a man in Atlanta ga because men in Atlanta like men too🤣🤣

  • robert brooks
    robert brooks Month ago

    The side boob is poppin

  • Shedric Logan
    Shedric Logan Month ago

    Tell her to call me

  • NOOTHER 69
    NOOTHER 69 Month ago

    So everybody just gon ignore her name? Omulette. (Omelette.)

  • raimhotep360
    raimhotep360 Month ago

    Damn she is so fine goodness gracious

  • Brian Napier Sr.
    Brian Napier Sr. Month ago

    One fine melanated woman! There’s just no other substitute!

  • TJ Patterson
    TJ Patterson Month ago

    DAMN

  • Rashon Moss
    Rashon Moss Month ago

    Damn what's the name of the song tho

  • STRATE PAPER
    STRATE PAPER Month ago +1

    If that's NOT a Tranny she bad💯 if SO I take that back and going back to SPIRITUAL eye doctor SMH

  • J H
    J H Month ago

    Goddamm she got on the boulevard 7s haha

  • Reido S
    Reido S Month ago

    This nigga said the blvd 7s 😂😂😂😂😂😂😂😂