100 Kids Imitate Their Parents | 100 Kids | HiHo Kids

Share
Embed

Comments • 2 440

  • Alex
    Alex 7 hours ago

    You can do it mica!


    I hope I spelt that right!

  • Iris For Life
    Iris For Life 19 hours ago +1

    *02:53** Bye, Felicia! im dead.*

  • Michael Drobenko
    Michael Drobenko 2 days ago

    Dam! Momma hits her with the “bye Felicia”... that’s rough

  • Aniyah Garrett
    Aniyah Garrett 5 days ago +1

    2:15 that’s the best you came up with😭
    And 2:46 was the best😂

  • chemicalromance? morelikechemicalreaction

    3:10
    woah did that kid just say, "You little b****!"

  • cookies and joy paige and alleyah

    The boy who imitated their parents on Indian accent was too funny !!!! Hahahahahq

  • Kym Xie
    Kym Xie 9 days ago

    快做作业hahahahha yes girl sameeeeeeeeeeeeee til this dayyyyyy and im 25

  • Jxanne
    Jxanne 10 days ago

    Oh George the whole internet knows about all your businesses now

  • Gabrielle Rife
    Gabrielle Rife 11 days ago

    Its so weird that they tell each other that they love them😂

  • la vie de kim
    la vie de kim 11 days ago

    Can you guys give me a follow on Instagram please ❤️ ? @laviedekim

  • Zulfikar A.Patuti
    Zulfikar A.Patuti 13 days ago

    Clara the swetest

  • alyssa caeytano
    alyssa caeytano 16 days ago

    It’s hope not expect. I love that.

  • alyssa caeytano
    alyssa caeytano 16 days ago

    The Indian kid. Lol International parenting still allows us to scream at our kids and yell without being scared that someone’s calling Acs.

  • snatched
    snatched 19 days ago

    OMG 3:24 REMINDS ME OF THAT ONE EMEMDMDMEMEMEME

  • linda yazdani
    linda yazdani 19 days ago

    about what?

  • Philly Neon
    Philly Neon 20 days ago

    So funny

  • KELLY MELICHAR
    KELLY MELICHAR 22 days ago

    My.mom speaks korean to me and I don't know how to type korean so yeah !

  • Oneandonly zaii
    Oneandonly zaii 24 days ago +1

    WHERE'S THE BATH SALTS?!?!

  • mid air stars
    mid air stars 24 days ago

    The ones about mornings and love were too cute. How many of us miss this?

  • Isla Barry
    Isla Barry 26 days ago

    3:26 AHAHHAHA

  • Ofelia Martinez
    Ofelia Martinez 26 days ago

    2:26 AVA IS SO CUTE! 😁😁❤

  • sophia.covers
    sophia.covers 27 days ago

    “Sweaty balls “-is it sad my parents say that to 😂😂

  • Aviator21
    Aviator21 27 days ago

    Sweaty balls. That's what she says

  • Aviator21
    Aviator21 27 days ago

    Baa Felicia

  • Kawaii Unikitty
    Kawaii Unikitty 28 days ago

    THATS WAT SHE SAYSSSS

  • Tommy Hargrove
    Tommy Hargrove Month ago +1

    kidazzler.com/invite/df1b66

  • Mafe Vásquez
    Mafe Vásquez Month ago

    0:33 I’M SCREAMING 😭😂

  • No _ Emotions
    No _ Emotions Month ago

    *bye Felicia* that made laugh so hard!

  • Sapphire Shaggy
    Sapphire Shaggy Month ago

    "It's hope not expect "

  • Ellora Rangel
    Ellora Rangel Month ago

    y’all she said bad girl not fat girl

  • MsPowerpuff20
    MsPowerpuff20 Month ago

    This video in slo-mo is awesome! I rewatched the whole thing in slo-mo 😂🤣

  • Poppy-Jaspis latifah
    Poppy-Jaspis latifah Month ago +1

    "Fat Girl" or the ones who said "Don't do that !" are by far the funniest ones 😂😂😂

  • Maria Gu
    Maria Gu Month ago

    These 100 kids can make anyone smile 💓

  • Jetun Nadine
    Jetun Nadine Month ago

    Omg “what? That’s what you say to me” OMG LOL

  • DatSav_Kendall
    DatSav_Kendall Month ago

    0:43 😂

  • Fiza Firoz
    Fiza Firoz Month ago

    fat girl 😂😂😂😂

  • Samara Is Bored
    Samara Is Bored Month ago

    2:37 'daddy poopy head'

  • Ravenclaw201
    Ravenclaw201 Month ago

    2:38 daddy pooopyhead 😂

  • Juju Apples
    Juju Apples Month ago +1

    omg "Fat Girl" killed me

  • Fouzia Kad
    Fouzia Kad Month ago

    "Fat girl" 😂

  • Katie Appleton
    Katie Appleton Month ago +1

    Shweaty balls

  • Rony
    Rony Month ago

    2:43 :(

  • dragoin civy
    dragoin civy Month ago

    wadedadudu
    what are they saying ??
    i dunno

  • Jolina Rica
    Jolina Rica Month ago

    2:21

  • Chastity Pittman
    Chastity Pittman Month ago

    As a parent, why do i feel so embarrassed?? LmaO

  • Victor Claw of Hogwarts

    Umm... 3:51

  • Jhanina Villafaña
    Jhanina Villafaña Month ago

    I don't know if Kristen talked alien or what 😂

  • Radoa Ahmed
    Radoa Ahmed Month ago

    0:43
    Only me who can’t stop laughing? 😂😂

  • RAT ness!
    RAT ness! Month ago

    0:44 0:46

  • Yusur's Life
    Yusur's Life Month ago +1

    Anybody watching January, 2019


    Btw I’m a small TVclipr who would appreciate any support!

  • Chelsea M
    Chelsea M Month ago

    0:43 😭😂

  • Why you wanna know who I am???

    What kind of parent would tell their child go sleep with the rats !?!??!!? 😡😠

  • Drea Doesnt
    Drea Doesnt Month ago

    Today i met up with this guy named George... at the... work????? Dur dur dur.

  • yor dum
    yor dum Month ago

    1:23 sooo cute

  • Drancoexperience
    Drancoexperience Month ago +3

    1:48 go sleep with the rats GO EAT THE RATS!!!!!
    *child protective services i would like to make a call about a child parents telling them to go sleep with the rats and eat them😑😶*

  • Drancoexperience
    Drancoexperience Month ago

    *Sweaty balls* lmaooooo😂😂

  • Gizmo Games
    Gizmo Games Month ago

    Imitate you parents -
    *drinks bottle then throws it*

  • AnjaliComedy
    AnjaliComedy 2 months ago +1

    “At the...work” 😂

  • Rahaf G
    Rahaf G 2 months ago

    2:47
    MMEEEEEEEEEEEE

  • Boss Rissy
    Boss Rissy 2 months ago

    “Make like Michael Jackson and beat it”😭 Gonna start saying that to my siblings to prepare for when I have kids💀

  • Marsella Metta Arvia
    Marsella Metta Arvia 2 months ago

    2:37 mood af

  • Amel1a loveanimals
    Amel1a loveanimals 2 months ago

    2.30 sounds like batman😂

  • I Am Truly Greg
    I Am Truly Greg 2 months ago

    Kristin 😂😂

  • Lani Smith
    Lani Smith 2 months ago

    I loved the older girl in the yellow shirt and white sweater

  • elessar29311
    elessar29311 2 months ago +34

    3:25 GIMME A PEPSI IM TAKIN A BATH

  • Pragya Sharma
    Pragya Sharma 2 months ago

    1:38 Emma Stones!

  • Queen Rania
    Queen Rania 2 months ago

    Hahah he's only 8

  • Ur mom
    Ur mom 2 months ago +2

    @ 2:38😂😂

  • Allyra Kerlin
    Allyra Kerlin 2 months ago

    1:49

  • Greg Greg
    Greg Greg 2 months ago

    2:00 to 2:13 😂😂


    *go sleep with the rats*
    *fat girl* 😂😂

  • Tricked ya
    Tricked ya 2 months ago

    My mom says,
    “BESHEEN MASHGHET RA BENEVEES TAMBAL KHANŪM!!!”
    “SIT DOWN AND WRITE YOUR HOMEWORK LAZY MISSY!!”
    (Farsi)

  • Tricked ya
    Tricked ya 2 months ago

    Meh mum farts

  • elicia rocha
    elicia rocha 2 months ago +2

    atleast the indian boy spoke in his language i would do the same i speak European Portuguese 😁 im also 11

  • BeauxAnd Frida’sShop!
    BeauxAnd Frida’sShop! 3 months ago +6

    1:59-what did she say???

  • Faye Lacson
    Faye Lacson 3 months ago

    3:16 Is the cuteeest part hehehe

  • heather faythe
    heather faythe 3 months ago +5

    “Sweaty balls”
    dead 😂😭

  • Galaxis
    Galaxis 3 months ago +1

    Hey, if you let people ask your kid what you always say, don't be surprised if... a certain Saturday Night Live skit comes up. lol But we also learn some expressions like, "go sleep with the rats" and "fat girl" that are not what you think.

  • Our Little Hicks
    Our Little Hicks 3 months ago

    Claira is my FAV

  • Imad Jusic
    Imad Jusic 4 months ago +1

    *snap* ALEXIS GO CLEAN UR ROOM UP, ITS MESSY

  • yara dirbashi
    yara dirbashi 4 months ago +1

    “They say go sleep with the rats and they said eat the raAats” and “daddy poopy head” and “fat girl”

  • Oodle Doodle
    Oodle Doodle 4 months ago +2

    *Today I met this guy named GOREGE at the...WORK*

  • Yahia Khaled
    Yahia Khaled 4 months ago +1

    It is terrible when parents body shame their kids! I am 19 years old and my parents body shame me to this day, and let me tell you even if your aim is to let your kids gain/lose weight by your harsh talk, it is totally unaccepted! Help them instead... if they are over weight cook healthy meals that taste good, if they are underweight get them to the nutritionist. It is that simple...

  • Green Teh
    Green Teh 4 months ago

    1:41, is that the kid that, you know, got high after an injection or something

  • Captain Canty
    Captain Canty 4 months ago

    Get out your feeling about “fat girl” it’s a black people thing “fat fat” “booder belly” “fat girl” whatever it’s not a insult we just think Lil fat babies are cute

  • Captain Canty
    Captain Canty 4 months ago

    The kid at 2:30 parents must be Batman or the devil lol

  • Eko supriyanto
    Eko supriyanto 4 months ago

    It's so fun

  • Mr Bubbs
    Mr Bubbs 5 months ago

    Put on captions 😂😂

  • Sound Games
    Sound Games 5 months ago

    I’m gonna steal all your ice cream

  • Jhoany Sanchez
    Jhoany Sanchez 5 months ago +2

    *i love you gigi*
    *oh thank you* ❤️

  • Breanna A
    Breanna A 5 months ago +10

    3:26 will literally be me as a parent 😂😂😂😂

  • i_am_elizabeth
    i_am_elizabeth 5 months ago

    What the heck was Kristen saying

  • Cookie plays
    Cookie plays 5 months ago

    "bai felicia" xd

  • Nazifa Taohed
    Nazifa Taohed 5 months ago

    EAT THE RATS!!

  • Angels Rolling Cafe
    Angels Rolling Cafe 5 months ago

    “I’ve never done that before“ = “You ain’t gettin’ my butt whooped today” LOL

  • Niko Nanette
    Niko Nanette 5 months ago

    Fat girl 🙁

  • Melody Lonebear
    Melody Lonebear 5 months ago

    Thank God none of those were my kids who knows what they'd say!!! Hahaha

  • Melody Lonebear
    Melody Lonebear 5 months ago

    Sweaty balls!!! Hahaha I'm dead!!!

  • Grace Rolek
    Grace Rolek 5 months ago

    "Bye falisha

  • eleonora sava
    eleonora sava 5 months ago

    what i learned from this video, don't fart in front of your kids, they will expose you

  • Damon Casabar
    Damon Casabar 5 months ago

    1:49 and 2:41, 3:18 is what my mom says.3:25 is so funny😂