gabriel iglesias aloha fluffy part 1

Share
Embed
  • Published on Jan 10, 2017

Comments • 943

  • Asa Seahorse
    Asa Seahorse Hour ago

    You area very funny man. I have chronic pain, better and bad days, I love your comedic outlook on real day to day lives. Tonight am sore, watching your shows makes me laugh in turn, along with some pain meds have me in a happier mind frame. Totally enjoying myself and less sore. Laughter like you produce is a great pain med

  • Isaac Prin
    Isaac Prin 6 hours ago

    Maybe Frankie has high functioning autism.

  • HENRY is the name
    HENRY is the name 8 hours ago

    a man exploded today πŸ˜‚

  • Mark Warren
    Mark Warren 11 hours ago

    Love this guy, can never get bored listening to his jokes and sound effects

  • Christina Martinez
    Christina Martinez 19 hours ago

    R.I.P

  • Ramen_Nigga_Soup 123
    Ramen_Nigga_Soup 123 2 days ago +1

    πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Bam Santana
    Bam Santana 2 days ago

    They thought i was tech support hahahahahahahaha im dead

  • Besha Biibii
    Besha Biibii 2 days ago

    He calls me "His Little Punani" 🀣 goddammm

  • Legends di Angelo
    Legends di Angelo 2 days ago

    What idiot goes to a different country and puts graffiti on a wall? Wait till you get home and do it on a box cart

  • Nick Hastings
    Nick Hastings 3 days ago

    Hooooonk poof

  • Ali Yavan
    Ali Yavan 3 days ago

    Dude.. This guy is awesome.

  • Rick Emery
    Rick Emery 3 days ago

    It’s Sunday kid! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Jordan Nardone
    Jordan Nardone 4 days ago

    Come to brampton before you say indians are nice. (Not saying they are mean but in brampton there is always a indian on the news killing someone

  • Miyazaki 90909
    Miyazaki 90909 4 days ago

    The Singapore one my grandpa told me about

  • kubel83
    kubel83 5 days ago +27

    R.I.P Fluffy’s mom. You have a great son. If not the greatest. We all love him.

  • Daniel Alvarado
    Daniel Alvarado 5 days ago

    @Gabriel. it's actually pronounced meshico. But when the Spanish came over. would pronounce it wrong. so now people say it wrong. Mexico is an Aztec word, means where the moon sits.

  • Michelle Barip
    Michelle Barip 5 days ago +5

    Hawaiian time.... it means we get there when we get there! πŸ’― πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Let’s get 5000 subs With content

    Welcome to Singapore
    Singapore is very beautiful country
    Singapore is very clean
    If you are caught bringing drugs into Singapore
    I STAB YOU I STAB I PEE OVER YOUR BODY DOING GANGAM STYLE
    enjoy your stay at Singapore
    πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ€£

    • Moon Fox Studios
      Moon Fox Studios 5 days ago

      Jesus Christ.....my girlfriends in Singapore the fuck u taken?

  • Jay witha Dee
    Jay witha Dee 6 days ago

    For 15:12

    www.google.com/amp/s/whotv.com/2019/06/17/deaths-of-family-of-four-in-west-des-moines-ruled-murder-suicide/amp/

  • Michael Mejia
    Michael Mejia 6 days ago

    It was a great show. So sorry his mom passed. She seemed like a really cool woman from what we know of her.

  • Wesley Reinhard
    Wesley Reinhard 6 days ago

    Voice crack 25:09

  • Desaree Bourdon
    Desaree Bourdon 6 days ago +1

    OMG!!! I'm sooooo triggered!!!! My mom did that shit to me!! "Wake up!!!! You're late for school!!" So I speed dress ... grabbed my school bag and WALKED to school!! Half running and half speed-walking! It was Saturday and in an age when cell phones did NOT exsist!! I had to walk to the 7/11 and call, collect, to have my dad pick me up. Tsk ... I still have trust issues with my mom! πŸ˜‰β€

  • TrinitySolo
    TrinitySolo 6 days ago

    "Its Sunday kid"πŸ€£πŸ€£πŸ’€πŸ’€

  • Sagar Kapoor
    Sagar Kapoor 7 days ago +4

    I am from India.. I work in tech support πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • god level
    god level 7 days ago

    6:30

  • Ron Swanson
    Ron Swanson 7 days ago

    He really likes coconuts yeah!

  • jordan dee
    jordan dee 7 days ago

    Hawaii is the best us state because they still have the union flag on there flag my dudes

  • jazzy_poo da
    jazzy_poo da 8 days ago +1

    He's ghetto πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Femi Esho
    Femi Esho 9 days ago

    is this Andy Ruiz? Bro got jokes.

  • P J
    P J 9 days ago +2

    β€œ...it was sunday”

  • Marius McMoney
    Marius McMoney 10 days ago

    He uses the microphone for the noises that’s the only reason he can make certain noises

  • kitty cat lover
    kitty cat lover 10 days ago

    Did anybody else see at the beginning when somebody tried to smack his ass while he was high fiving people

  • Kookie Bruh
    Kookie Bruh 10 days ago

    Honey, sweetie, sucia πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Swintin Tin
    Swintin Tin 11 days ago

    5:27

  • grimm gaming
    grimm gaming 11 days ago

    me and Gabriels Sun shod meet

  • Toby Hankins
    Toby Hankins 11 days ago +1

    Yoooo it’s the guy who knocked out Anthony Joshua πŸ€£πŸ€£πŸ’€πŸ’€

  • Emma Saddoris
    Emma Saddoris 12 days ago

    Women: I'm from Oregon
    Me: YAAAAASSS OREGON
    p.s. That's were I'm from

  • PlatinumEagleStudio's
    PlatinumEagleStudio's 12 days ago

    LMAO I'M DEAD "I PEE ON YOU WHILE DOING GANGNAM STYLE" πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€£πŸ€£

  • ???
    ??? 12 days ago

    10:47 you see that you see that ,om? they make them in different colors-

  • Cody Boothe
    Cody Boothe 12 days ago

    The check from singapore wasn't fat it was fluffy some may even say he said DAMN when he saw all those 0s

  • Nau shaf
    Nau shaf 12 days ago

    the best stand up comedy i ever watch

  • Anyanwu Chrisangelo
    Anyanwu Chrisangelo 13 days ago

    I love Mr. Fluffy, one of my favorites!

  • Cyro Jay Fullero
    Cyro Jay Fullero 13 days ago +18

    7:47
    What happens if it rains
    Hoho .. oh yo gonna get wet!!
    πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Chezuz Inferno
    Chezuz Inferno 13 days ago

    My smile fade at the end when i saw your mom :,( aye....

  • Ian Bos
    Ian Bos 13 days ago

    gangnam style is korean right? or am i missing the joke.

  • Pdor Figlio Di Kmer
    Pdor Figlio Di Kmer 13 days ago +1

    Agree 100% on the kids part. Great comedian, great man!

  • Veronica Rocha
    Veronica Rocha 14 days ago

    I got the same from my family when they met my husband & his name is Lee James Rocha. He has green eyes, light complexion & dirty blond hair. They were oh well another gringo in our family*;0)

  • Jamaica Babe
    Jamaica Babe 15 days ago

    He wasn’t that big here.. damn he got huge lol

  • MamaQueen&Majesty HTD4L

    Tooooo damn FUNNY

  • Joanna Blueberry
    Joanna Blueberry 16 days ago

    2:09 is when the comedy actually starts, for anyone that wants to skip the extra

  • Illuminaughty -
    Illuminaughty - 17 days ago +1

    The dog argument lmao

  • Illuminaughty -
    Illuminaughty - 17 days ago

    The dog argument lmao

  • Eric Draven
    Eric Draven 17 days ago

    His mother was a year older than my grandfather and he died in 1990. Died too young

  • ComED Sketch
    ComED Sketch 17 days ago

    Dang he did his son like that

    • Friendly Redneck Neighbor
      Friendly Redneck Neighbor 7 days ago

      ComED Sketch I feel like he didn’t, think about it if he did this AND talked about it on a international special... the kid would probably grow up to be the next Charles Manson.

      Ps: obvious Manson joke is obvious

  • Lucky Red
    Lucky Red 17 days ago

    child abuse is not funny

  • RuBdX 951
    RuBdX 951 18 days ago

    After you missed 27 calls from the wife never shut your phone off though cuz we all know what's nextπŸ™πŸ’€πŸ’―

  • Gerald Tumbleson
    Gerald Tumbleson 19 days ago +1

    Fluffy one of the best shows I've ever seen my condolences on your passing will see her again soon and she's smiling at you keep it up buddy!

    • RYAN
      RYAN 16 days ago

      He died πŸ˜•

  • Edward Flickinger
    Edward Flickinger 19 days ago

    I did the Indian robber joke to a cute girl around my age (Indian and early 30s). Surprisingly she was very amused by it.

  • Kelly Norman
    Kelly Norman 19 days ago

    16:14 they thought I was tech support!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Thelightgamer 1
    Thelightgamer 1 19 days ago

    So that’s why double decker buses are colored red

    • Thelightgamer 1
      Thelightgamer 1 19 days ago

      I wonder what happens when he is going 30 and hits someone

  • Adrianna Frankk
    Adrianna Frankk 19 days ago

    Poor kid!!! I'm crying!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€¦β€β™€οΈ

  • Roberto Garcia
    Roberto Garcia 20 days ago

    And I'm a little whore!

  • Charith Hewawasam
    Charith Hewawasam 20 days ago

    I know one thing, one day you gonna kill me out of breath fluffy...

  • KillerBeat Plus
    KillerBeat Plus 20 days ago

    I love the part where he said it was Sunday

  • Jared Pono
    Jared Pono 20 days ago

    Part 2?

  • JC JJ
    JC JJ 20 days ago

    Nice

  • Zenon Kuciapa
    Zenon Kuciapa 20 days ago +1

    13:50-14:02 why they have showed a muslim girl inside after a bomb joke?? hmmm imma wonderig :D

  • Sam Ortiz
    Sam Ortiz 20 days ago

    ”Put on deodorant fucker!”

  • kathleen keenan
    kathleen keenan 20 days ago

    Little punani 🀣🀣 i died hahahaha

  • Nerd 123
    Nerd 123 21 day ago

    What does that word after little mean at 5:29 and 5:30?

  • Jose Gonzalez
    Jose Gonzalez 21 day ago

    Good show Gabriel RIP your mom ❀πŸ”₯

  • michaelsmith5583
    michaelsmith5583 21 day ago

    True story: man robbed abc store in waikiki, runs outside the store, doesnt look while crossing, gets hit by city bus, dies. The OG instant karma.

  • Missy Easterling
    Missy Easterling 22 days ago

    Omg love island time

  • Boathekilla Playz
    Boathekilla Playz 22 days ago

    Yeah she bitch πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • ArtistLovesTo Fangirl
    ArtistLovesTo Fangirl 22 days ago

    #fluffy

  • Vanessa-Mae Watson
    Vanessa-Mae Watson 22 days ago

    also i live in englad

  • Vanessa-Mae Watson
    Vanessa-Mae Watson 22 days ago

    also love fluffys comedy

  • Vanessa-Mae Watson
    Vanessa-Mae Watson 22 days ago

    lol i was hit by a single decked bus and sustaing no broken bones lol achualy looking back it was funny but also terifying lol true story btw

  • Robin Bruce
    Robin Bruce 22 days ago

    TAKE A SHOWEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!

  • Ψ§Ω„ΨΉΩ€Ω†Ω‚ΩˆΨ― Ω°Ω“

    why is the audience clapping and whistling instead of laughing πŸ€”

  • Iconicoals
    Iconicoals 23 days ago +1

    This is the guy who beat aj smh

  • INNOCENT
    INNOCENT 23 days ago

    β€œWhere did you get the computer?”
    β€œTHEY TOLD I WAS TECH SUPPORT”

  • Saketh Kukkala
    Saketh Kukkala 23 days ago

    As for indians and why they don't rob banks. We don't need to. Earning a living is easier than robbing a bank. :)

  • RARE BLOOD
    RARE BLOOD 24 days ago

    Fyi! Singapore don't belong to the Chinese !!!! Singa means Lion in malay. Keep in mind. bt still he's funny.. Hands down

  • Pink PUBG
    Pink PUBG 25 days ago

    Its more funny when you know both languges like me no brag still dont know how to spell tho

  • Siva Raj
    Siva Raj 25 days ago

    The Singapore bit was inacccurate and exaggerated.

  • eleven0xi
    eleven0xi 25 days ago +1

    16:16 they thought he was a tech 😭
    That was insane lol

  • Matt Fabay
    Matt Fabay 25 days ago

    Mean

  • Matt Fabay
    Matt Fabay 25 days ago

    What does punony

  • TGA GAMING
    TGA GAMING 25 days ago +1

    *Singapore sound asian the momment he did a voice impression*

  • Islandboy
    Islandboy 25 days ago

    what about travellng to saipan 9695o to do show..India are scammers...

  • DrOrtmeyer
    DrOrtmeyer 25 days ago +1

    *southern accent* FLUFFEEEH, YEAH!

  • Kupono Bueltmann
    Kupono Bueltmann 26 days ago

    They call me his punani but punani=v$@&$a

  • Roger Limoseth
    Roger Limoseth 26 days ago

    having a 15 yr old step son I totally relate!

  • spookybwi
    spookybwi 26 days ago

    He sounds like apu from the simpsons

  • spookybwi
    spookybwi 26 days ago

    Indian robs the bank, that kill me

  • Zaria Jenkins
    Zaria Jenkins 27 days ago +1

    My favorite parts πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
    20:13
    27:17
    34:55

  • Mr Foxydoodles
    Mr Foxydoodles 27 days ago +3

    Rip Momma Fluffy

  • B.Joseph Chakma
    B.Joseph Chakma 27 days ago

    Indian people are nice πŸ‘Œ

  • Bxla _200_
    Bxla _200_ 27 days ago

    yo why dude in the start slapped his ass