WHO KNOWS ME BETTER? CHALLENGE BOYFRIEND VS BROTHER

Share
Embed
  • Published on Jun 23, 2019
  • Thank you for watching this video!! I hope you guys enjoy and continue to follow my journey. All the love and support is never unnoticed! I am grateful to have the opportunity to brighten your day and put out positivity.
    Love you all so much!

    - Mae


    Please Comment Down Challenges for the next video!


    ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

    - DISCOUNT CODES !
    OOTDFASH- 15% off entire purchase
    www.ootdfash.com
    Code - “PMAE15” ❤
    Fashionova: 20% off entire purchase
    www.fashionnova.com
    Code - “ MAELOVECLEOXO” ❤
    Laurasboutique - 10% off your entire purchase
    lauras-boutique.com
    Code- “Maelovesyou” ❤

    Lashlabel - 10% off entire Purchase
    www.lashlabel.co
    Code: “MAE15” ❤
    Delightbrandclothing " 10% off your purchase
    delightbrand.bigcartel.com
    Code " PMAE10"


    __

    ❤ INSTAGRAM - MAELOVECLEO
    ❤ DAUGHTER’S INSTAGRAM- CLEOAMOREAMIOTONU
    ❤ TWITTER - LOVEXMAE
    ❤ SNAPCHAT - BABBYMAE
    ❤ Business Inquiry - Princessmae.contact@gmail.com
    Christopher Instagram - @MisterWontons
    Cleo's Instagram - @CleoAmoreAmiotonu

Comments • 8 443

  • ROBLOX SIBLINGS
    ROBLOX SIBLINGS Day ago +1

    *6:31** my favorite part of the video*

  • EpicLovely
    EpicLovely Day ago

    Wtf he’s mad cute 😱😱

  • Lucilli Shae
    Lucilli Shae Day ago

    0:32 YESSS SIP WITH THAT METAL STRAW AND *SAVE THE TURTLES*

  • Milo Yourlo
    Milo Yourlo Day ago

    Mickey Minaj 😂

  • Candyce Thao
    Candyce Thao Day ago

    Oh my gosh boo we got the same favorite number

  • kidzbols
    kidzbols Day ago

    Your bf is handsome. 😘

  • Just Whitney
    Just Whitney Day ago

    Level Your P**** Up 💀😂

  • Sophie Garcia
    Sophie Garcia Day ago

    When bretman said “Level your pussy up Chris” 😂😂😭😚

  • Daniel Iakopo
    Daniel Iakopo Day ago

    Alcoholic by Common Kings😍 Poly vibes!

  • T A Y A
    T A Y A Day ago +1

    Princess and Chris are made for each other Lmfaoo 🤣🤣

  • YeE yEe
    YeE yEe Day ago +1

    “Level your pussy up Chris”
    “Dafuq”
    “BITCH”
    “P-lease”
    “Your BREATH”
    “Fuck”
    “Dumb bitch”
    I fucking love himm 😍🔥😂

  • Fovvs PH
    Fovvs PH Day ago

    5:02 my favorite part 😂😂😂

  • nap cruz
    nap cruz Day ago

    Princess: what is my favorite number?
    Bretman: tf! Do you have one?

  • - Moonlight Potato -

    Bretman: WeLl BiTcH i WoRe ThAt To PrOm
    Chris: Oh HeLl No

  • jeffrey palma
    jeffrey palma Day ago

    Princess laugh be killin me 😂

  • Charlene Liao
    Charlene Liao Day ago

    HAHAHAHAHA KNOW UR ANATOMY HAHAHAHAHA

  • SauceChicken nugget

    Chris And Princess Are such a great couple They better not Break up😂🥺

  • Rodnie Gayta
    Rodnie Gayta Day ago

    Such a good collab

  • Hilal
    Hilal Day ago

    6:12 “Mickey Minaj” 😂😂😂😂😂😂

  • Jazmin Cook
    Jazmin Cook Day ago

    hi my b day is july 22 can I get a few likes for my b day

  • deraley roxx
    deraley roxx 2 days ago

    So nobody saw Chris wink at the end🤤

  • Paris Unique
    Paris Unique 2 days ago +1

    *DUMB BEECH*

  • Rara Frahman
    Rara Frahman 2 days ago

    It's like breman dosen't like Chris lmao
    (Srry if i'm wrong)

  • Gia Talion
    Gia Talion 2 days ago

    Tanginang dede yan lawlaw hahahaha

  • hallieberry
    hallieberry 2 days ago

    WHY U BUILT LIKE THAT?

  • Sina Tafa
    Sina Tafa 2 days ago

    stop swearing ya dogs

  • Dela- Pro
    Dela- Pro 2 days ago

    No hate i love thischannel but am i the only one that findes her laugh a little annoying?

  • Lala Haha
    Lala Haha 2 days ago

    Y u don’t post

  • ML and BTS
    ML and BTS 2 days ago

    Mikey minaj lmao 😂

  • Abril Lopez
    Abril Lopez 2 days ago

    Girl what did you do to your hair !!! 😩

  • Selena Padilla
    Selena Padilla 2 days ago

    Princess ima need you to stop playing and post another video

  • Melissa Peña
    Melissa Peña 2 days ago +1

    That guy is too cute for her 😩😭💀

  • Girly Girl
    Girly Girl 2 days ago

    Bretman is soo different!
    If James Charles was there!
    He would gladly flirt with her boyfriend!
    I love Bretman's personality 😊💞

  • Khushiful •••
    Khushiful ••• 2 days ago +8

    I’m sorry but I don’t like princess’ hair

  • Xo Jaks
    Xo Jaks 2 days ago +1

    I’m actually annoyed that she didn’t come thru with those videos every week & she got a lot of subs quick af

  • Julissa Valle
    Julissa Valle 2 days ago

    😂😂❤️

  • Dai'Lisha Gulley
    Dai'Lisha Gulley 2 days ago +19

    Okay first question....
    BRETMAN SDFU !!!
    I literally died laughing

  • raeann bulac
    raeann bulac 2 days ago +1

    Chris is soooo handsome princess.. i seen your video and bretts video where your daughter calls chris daddy and brett is like thats not your daddy lol. My son did that to my husband when my husband was just my boyfriend at the time lol

  • Official .kennedi
    Official .kennedi 2 days ago

    I love saweetie too bitch

  • missy
    missy 2 days ago +22

    I love how Bret’s talking to princess’s boyfriend the same as her 😂

  • Miso . CH
    Miso . CH 2 days ago

    Your laugh scary me Lol

  • Potatoes 101
    Potatoes 101 2 days ago

    5:27 that laugh 😂😂😂😂

  • Potatoes 101
    Potatoes 101 2 days ago

    1:19 💀

  • Potatoes 101
    Potatoes 101 2 days ago

    BRENTMAN SHUT THE F UP 😂😂😂

  • Jess Stuvaints
    Jess Stuvaints 2 days ago

    I really love Breatman 😂😂

  • margartte Macaraig
    margartte Macaraig 2 days ago

    ILOVE PRINCESS LAUGH VERRY MUCH HAHHAAHIHIHAHA LIKE THIS IF YOU LIKE TOO

  • jamies vs tutorials
    jamies vs tutorials 3 days ago

    3:52 I was rolling

  • Juliette Hassan
    Juliette Hassan 3 days ago +1

    Is he Cleo’s real dad?

  • Treze 13
    Treze 13 3 days ago

    We flip it, on the same time,, Dumb Bitch!! 😁😁😁😁 Ohhh bretman

  • Rigo Valdez
    Rigo Valdez 3 days ago

    Eww your laugh lmaoooo

  • Rigo Valdez
    Rigo Valdez 3 days ago

    Holy shit lmaooooo you look EXACTLY LIKE YOUR MOM HERE IN TJE THUMBNAIL I THOUGHT IT WAS YALLS MOTHER 😂

  • ankitha johnas
    ankitha johnas 3 days ago +6

    Her laugh brings a smile on my face idk why 😂

  • hazelkiss2389
    hazelkiss2389 3 days ago +1

    Bretman saying the word bitch gives me pure LIFE everytime ok 😂😂😂 Esp @ 1:21 🤣🤣🤣

  • joshuaPURI09
    joshuaPURI09 3 days ago

    Her BF is so damn cute. Bagay sila ni ate gurl. Infairnesss

  • Officer. Steal Comments

    He cute. ✌🏻 lmfaooo Bretman “Dumb bitch” 😭😂😂😂😂

  • Millie’s World
    Millie’s World 3 days ago

    She gave her boyfriend a answer

  • JacquiSkye
    JacquiSkye 3 days ago

    Y’all are funny af 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Lynnn Lynnn
    Lynnn Lynnn 3 days ago

    Princess boyfriend tho!!!!!!!!!!! Omgggggg woahh

  • Seema Kurdi
    Seema Kurdi 3 days ago

    your breath that way hahaha

  • Amanda Salgado
    Amanda Salgado 3 days ago

    Okay but where can I get that case bc it’s super cute

  • Tellywood Vms
    Tellywood Vms 3 days ago

    Omg i love bretmanrock so much. Like i look at him laugh pause play again laugh and pause😂

  • Eric Wedderburn
    Eric Wedderburn 4 days ago

    You should do a ‘What’s on my iPhone’

  • Ana Cecilia Ochoa
    Ana Cecilia Ochoa 4 days ago

    Princess acting kinda stupid, she doesn't normally do that in Bret's videos. And her laugh is annoying tbh.

  • Baby Doll
    Baby Doll 4 days ago

    Thats her bf? Wow

  • Yseea Mae Diampoc Orpilla

    Is cleo boy or girl?

  • Alice Mc
    Alice Mc 4 days ago

    Her bf is soo cuteee damnnn

  • PolliaVouge
    PolliaVouge 4 days ago +3

    her laugh tho. filipinas laugh like that HAHAHAHAHA

  • Lth Gmz
    Lth Gmz 4 days ago

    Guto ko sila maglaro sa minute to win it AHSHHAHSHSHS

  • jefreelover &james
    jefreelover &james 4 days ago

    omg that’s my favorite number

  • Maia DeJesus
    Maia DeJesus 4 days ago

    Love you guys too funny