Gordon Ramsay Savagely Critiques Spicy Wings | Hot Ones

Share
Embed
  • Published on Jan 24, 2019
  • Gordon Ramsay is one of the world's most decorated and successful chefs, with an empire that includes more than a dozen restaurants, countless best-selling cookbooks, and seven hit TV shows, including Master Chef Jr., which returns to Fox this February. But how is he with spicy food? Find out as the MOST-REQUESTED GUEST in Hot Ones history finally sits face-to-face with Sean Evans. Despite his misgivings about the culinary quality of the wings of death, Gordon throws himself into the challenge full force. Along the way, he discusses his chef influences, explains how to make the perfect scrambled eggs, and tries to find an antidote to spicy food.
    BUY THE CLASSIC HOT ONES HOT SAUCE NOW!: bit.ly/2Q1VfIh
    BRAND-NEW HOT ONES MERCH available now: bit.ly/2AIS271
    BUY your bottle of Los Calientes from Heatonist: bit.ly/2LMDxqS
    SIGN UP for the Hot Ones Monthly Hot Sauce Subscription box: bit.ly/2veY50P
    SUBSCRIBE to the brand-new Hot Ones podcast for extended cuts of classic interviews: apple.co/2vAceoH
    Subscribe to First We Feast on TVclip: goo.gl/UxFzhK
    Check out more of First We Feast here:
    firstwefeast.com/
    firstwefeast
    FirstWeFeast
    firstwefeast
    Season 8
    Episode 1
    First We Feast videos offer an iconoclastic view into the culinary world, taking you behind-the-scenes with some of the country's best chefs and finding the unexpected places where food and pop culture intersect.

    #hotones #spicywings
  • Howto & StyleHowto & Style

Comments • 154 839

  • First We Feast
    First We Feast  8 months ago +123965

    It's been a long time coming-this one's for the fans! Favorite quote??

  • Geneva
    Geneva 9 minutes ago +1

    Just gotta put this out there, Sean is so quick with his retorts.
    -“Have you ever killed anyone?”
    -“We haven’t heard from Coolio in a long time.”
    -“What does that need, quick?”
    -“Hot sauce.”
    Aside from the brilliance of this show’s questions/editing/etc., we need to acknowledge that Sean Evans is the real star of this show - after being told he was only interesting enough to make it on TV as a weatherman. Kudos to you, Sean, for being such a badass. I’ve seen every single episode of Hot Ones at least twice, and it’s cause EVERYTHING on this show works, especially you!

  • Rick McGhee
    Rick McGhee Hour ago

    This was awesome

  • TheHappy Juicebox
    TheHappy Juicebox 2 hours ago

    You look like a million bucks. FUCK YOU

  • Ikokoleo
    Ikokoleo 5 hours ago

    However made the sounds at the background should get an award :)) it made it more intense haha

  • Kyra Carmody
    Kyra Carmody 7 hours ago

    Take a shot every time Gordon Ramsey says shit

  • keith suriani
    keith suriani 8 hours ago

    He's a man-baby like the one I know. and... he has the perfect description of "Ring of Fire"

  • Mohammad Suhaib
    Mohammad Suhaib 9 hours ago

    Plzzz bring Jonah Hill....😊😊

  • Mohammad Suhaib
    Mohammad Suhaib 9 hours ago

    All time favorite 😍😍😍 episode...

  • Andrew Iandolo
    Andrew Iandolo 11 hours ago

    What does it need...some hot sauce

  • the invisible me
    the invisible me 12 hours ago

    He curses so much
    I like it

  • Wandy Oei
    Wandy Oei 13 hours ago

    👍❤👍😂

  • superlbc
    superlbc 15 hours ago

    What a light weight... XD

  • Rendered Space
    Rendered Space 15 hours ago

    I will comment on every single video until it happens! I had a dream about this and it needs to happen! Have Nick Offerman on the show! However it needs to be Ron Swanson which is basically Nick offerman's internal spirit animal. could you imagine how amazing it would be talking about being a man, woodworking, government, meats, breakfast foods etc while his glorious mustache laughs off the Heat from the wussy sauce while his dry humor put's Sean in humor tears???

  • Trafalgar Bull
    Trafalgar Bull 16 hours ago

    Brilliant!!! Gordon you’re a legend!!!

  • Julia Stinson
    Julia Stinson 17 hours ago

    gordons got the mouth of a sailor lolll

  • Shae Garwood
    Shae Garwood 19 hours ago

    And he just keeps asking him questions as Gordon Ramsay is dying.

  • Its All Good Games
    Its All Good Games 19 hours ago

    i feel like i justed went on an epic journey

  • Shae Garwood
    Shae Garwood 19 hours ago

    Take a shot every time he says “fuck”.

  • cody 4298
    cody 4298 21 hour ago

    He just pulling shit out

  • cody 4298
    cody 4298 21 hour ago

    Gordon Ramsay is the shit

  • cody 4298
    cody 4298 21 hour ago

    THIS FUCKING GREAT!!!! 4 AM IM LAUGHING MY HEAR OUT. NEXT TO MY GIRLFRIEND SLEEPING

  • Sad_Old_Wise_One
    Sad_Old_Wise_One 22 hours ago

    We havent heard from Coolieo in a long time

  • Ba Contrails
    Ba Contrails 23 hours ago

    Did it come out of Portland? Lmfao

  • Theresa UzhcaP
    Theresa UzhcaP Day ago

    I’d love to see Chuck Norris, Alec Baldwin, and Dr Phil on here

  • MrGamerThreeSixty Montage

    How is Sean Evan's still alive?

  • LightGesture
    LightGesture Day ago

    I can't say enough about this episode. LMAO
    I totally knew he was about to destroy the chef on the wings, though. HAHAHAHA
    I love how he came so prepared, man this shit was hilariously fire.

  • Do-Nothing Bear
    Do-Nothing Bear Day ago

    He’s seriously running through food items in his bag like an rpg character going through consumables.

  • Windsor Alan
    Windsor Alan Day ago

    16:58 Da bomb

  • Nanci Bobadilla
    Nanci Bobadilla Day ago

    This is, hands down, the best video in the world 😂

  • george solomon
    george solomon Day ago

    Probly the best Episode ever

  • Nayops 18
    Nayops 18 Day ago +1

    22:29
    When she says water isn’t the only thing that’s wet....

  • PurpleWeasel1323

    just re watched this, I completely forgot he tossed a fucking wing across the room lmao

  • Sara B
    Sara B Day ago

    biggest ***** ever.

  • ano niem
    ano niem Day ago

    23:37 the way he filled his glass of water disturbes me

  • Ritchie Rosson
    Ritchie Rosson Day ago

    Is this the best episode of Hot Ones? Surely there can’t be better?

  • United Emu
    United Emu Day ago

    19:15 lmfaoo sean looks like a little shit right there

  • LovelyxPanda Uwu

    Best Friends?

  • kaelan sullivan
    kaelan sullivan Day ago

    we need elon musk and keanu

  • seaza roll
    seaza roll Day ago

    Can confirm siting of Coolio in Perth WA a couple months ago, strangely enough performing at a nightclub with trap artist flosstradamus. Both put on a show. I Have some foootage If you want me to upload.

  • pumpkininja
    pumpkininja Day ago

    get twenty one pilots plz!!

  • Robert Cook
    Robert Cook Day ago

    Gordon ramsay rubbing lime on his asshole well you learn something new everyday

  • Rebby K.
    Rebby K. Day ago

    The more I watched, the more I felt bad for Gordon. His taste buds! It was a good episode

  • Stevie Wyche
    Stevie Wyche Day ago

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣when he pulled out the pepto bismol

  • That8One4Dude
    That8One4Dude Day ago

    Either Sean is really small or Gordon is really big.

  • Darth Stannis
    Darth Stannis Day ago

    No one:
    Gordon Ramsay: "Fuck"

  • I'm actually the Stig

    shit, shit, fucking hell, shit, fucking hell, fucking hell, shit, shit.

    ALRIGHT GORDON SHUT UP ALREADY LOL

  • Christopher Seitz

    WHAT THE FUCK IS HAPPENING

  • Morgan Guelich
    Morgan Guelich Day ago

    How the heck did Liza Koshy eat these like it’s nothing but a chef like Gordon can’t even take the 4th to last hot sauce without crying. Lol

  • Allexis Ala
    Allexis Ala Day ago

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣 I love this

  • Natalee Rio
    Natalee Rio Day ago

    I really like Gordon

  • Gail Joy
    Gail Joy Day ago

    What a neurotic!
    How many times can a person say fucking hell?
    Let’s not forget shit!

  • Tea King
    Tea King Day ago

    me : sees gordon
    also me : DISGUSTING!!!

  • Salty Queen
    Salty Queen Day ago

    what...the literal f*ck this guy has like a magical endless bag of a survival kit....

  • Salty Queen
    Salty Queen Day ago

    9:00 a whole stick of butter...for ONE burger?! this is why i can't with chefs and their fancy ass food. They eat to play around, not to fill their stomachs and survive. I can't bring their recipes into my life because I wouldn't be able to eat it everyday! One whole stick of butter, pfft!!!

  • Salty Queen
    Salty Queen Day ago

    ...wtf are they talking about?? name dropping chefs and talking about brilliance... it's just food..

  • FlurK
    FlurK 2 days ago

    Dude Gordon doesn’t have manners

  • Joselin Garcia
    Joselin Garcia 2 days ago

    this was great lol

  • Brandon Desroches
    Brandon Desroches 2 days ago

    "How did you get a chicken wing to look like my granddad's big toe?"

  • Paul N
    Paul N 2 days ago

    for real. Garlic reaper is FUCKING HOT!