Rich House Poor House S02E04 HD

Share
Embed
  • Published on Dec 12, 2017
  • Rich House Poor House Season 2 Episode 4 S02E04
    Who noticed the Sims music in this episode? :)
    Buy Sims 4 here (affiliate links):
    US customers:
    Sims 4 PC/Mac: amzn.to/2FVjlgX
    Sims 4 PS4: amzn.to/2I1wtVj
    PS4 console: amzn.to/2G5h0RB
    UK customers:
    Sims 4 PC/Mac: amzn.to/2D2aSYK
    Sims 4 PS4: amzn.to/2OUvlmO
    PS4 console: amzn.to/2Ddjax1

Comments • 16 142

  • Volkan İsik
    Volkan İsik 4 hours ago

    Fuck the arabic familiy

  • Earth Chan
    Earth Chan 8 hours ago

    As An Arab This Is Too The Narrator
    Don't Even Try To Say There Names

  • Earth Chan
    Earth Chan 8 hours ago

    1:10 Is It Me Or Does It Look Like
    Bich House
    Poor House

  • Anonymous X
    Anonymous X 10 hours ago

    To me money do buy happiness, if my life was changed by the amount of money we had I would be different.

  • Anastazija
    Anastazija 10 hours ago

    Poor family: omg!!! 😜😜😋
    Rich family : this is nice😣😣

  • COUSINS vs COUSINS
    COUSINS vs COUSINS 18 hours ago

    At 40:46 why did they kiss that’s Alabama shit

  • My crazy Chaos
    My crazy Chaos 19 hours ago

    The poor family isn’t that poor there is way more poor people

  • Tomato
    Tomato 23 hours ago

    9:35 there are ANIME posters?? Kool.

  • xGusty Zzzz
    xGusty Zzzz Day ago

    That family is poor.
    I am poor af.

  • Mat102 dion
    Mat102 dion Day ago +1

    There so stupid

  • SANDRA CARMONA
    SANDRA CARMONA Day ago

    No matter the style of life we have.. Meanwhele we filled happiness.. Is OK. But is good to know and expiring different styles of life too.

  • The Grind Don’t Stop

    They might as well record them while dumping a shit

  • O x y g e n black

    Thats tuff

  • E-Leazy
    E-Leazy 2 days ago

    Why do those two rich underage feens have their own debit cards?? Thats illegal??

  • Jaz Galvan
    Jaz Galvan 4 days ago

    The oldest daughters weren’t snobby at all yet the youngest is a bit more spoiled

  • Spe3ctRA
    Spe3ctRA 4 days ago

    I hate the poor family THEY ARE ACTUALLY SOOO EXTRA they be touching SO MANY STUFF like calm down my friend kinda over rich but I dont touch ALL HIS SHIT edit : btw Ik they haven't seen stuff like that but calm down I'm Just saying c'mon be respectful

  • Sksksk 123
    Sksksk 123 6 days ago

    Spoiled brats

  • PotatoPup
    PotatoPup 6 days ago +1

    Yesterday I was complaining about not getting AirPods and a new iPhone. Now I realize some people have it way worse than I do. I have so much respect now for people who do so much for their family. ❤️

  • Yo Yo
    Yo Yo 6 days ago

    40:45 did she just kiss her son on the lips
    Whaaaa

  • Yo Yo
    Yo Yo 6 days ago +1

    In my country everyone is in the top 10 percent
    But in my country they call it the top 99:9 percent
    The 00:1 percent are like.....................workers or teachers
    We literally have no no homeless people

  • Sadaf Khan
    Sadaf Khan 7 days ago

    The little boy from poor family resembles alot with Miley cyrus

  • 021 Nemo
    021 Nemo 7 days ago

    Immigrants always work hard not shocked

  • Kaylee Thacker
    Kaylee Thacker 8 days ago

    Dude the Syrian Family’s daughters have some REALLY cute clothes. The doctor with the short hair and glasses was wearing a knitted crop top that was SOOOOO cute. Jealous

  • SUNNY SALAZAR
    SUNNY SALAZAR 8 days ago

    I live in America and don’t move here because shit is expensive my phone was 2 thousand dollars

  • Ailyn MoralesDiaz
    Ailyn MoralesDiaz 8 days ago

    H

  • Lol Lol
    Lol Lol 8 days ago +1

    OMG MY NAME IS FARAH

  • FakeStreamerBTW -
    FakeStreamerBTW - 9 days ago

    Welcome to the nut house

  • Marcos
    Marcos 9 days ago

    who is the HD??

  • Nawaaz Niamut
    Nawaaz Niamut 10 days ago

    That little grl frm the rich familly was spoiled for ice cream

  • Lil Wołfy
    Lil Wołfy 10 days ago +1

    40:45 The poor mom kissing her son made me uncomfortable. When I first saw it, I thought it was the rich families father and mother...

  • global tips
    global tips 10 days ago

    Why would you save money if you have milions bro thats stupid

  • Draxula
    Draxula 10 days ago

    The rich girl Is the biggest bitch

  • Jade Baker
    Jade Baker 10 days ago

    How in the hell is that a poor family? Hell no lol. They don't know shit about poor. Outta my face lollll

  • Blue Lettuce
    Blue Lettuce 11 days ago

    Who else noticed the little boy kissed the mom’s mouth on the bed

  • Olga Martinez
    Olga Martinez 11 days ago

    ℕ𝕠𝕥 𝕥𝕠 𝕓𝕖 𝕣𝕦𝕕𝕖 𝕓𝕦𝕥 the mother kissed the kid on the lips

  • Wiyze
    Wiyze 11 days ago

    40:30
    Man if I had said that to my mom , unbelievable 🤦🏼‍♂️

  • GALAXY HAMSTER 2d3d
    GALAXY HAMSTER 2d3d 11 days ago

    I thought both houses looked big ... she said there was a room for everyone except the mom so that's still pretty big XD

  • Elvira Z
    Elvira Z 11 days ago

    Must to be nice to have enough money to cover the expenses and joying your family like a vacation and buying
    Ps.i never have a vacation before since I was born

  • marsh_mellow king
    marsh_mellow king 11 days ago

    I was confused why the poor family was riding horse until I watched the
    Vid

  • Anastasia Binios
    Anastasia Binios 12 days ago

    I love this video, it's so wholesome to see families from completely opposite sides of the wealth spectrum swapping lifestyles for a week and experiencing the hardship and rewards that accompany each way of life.

  • • iiChelsxaii •
    • iiChelsxaii • 12 days ago +1

    Why were they just standing in a line to go to the bathroom though, they could just sit and wait.

  • Tommy Berger
    Tommy Berger 12 days ago

    It's crazy how being rich in the UK is like being middle class in the US.

    Also, pause at 43:41 who tf looks that good in profile

  • Umeys Life
    Umeys Life 13 days ago

    They have roof over there head they have food in there plates tbh that’s not poor✋🏾

  • blynk
    blynk 13 days ago +1

    Rich family نعمة من الله

  • OfficialxAysia baller
    OfficialxAysia baller 13 days ago

    Im exactly like the poor family sadly but we are making it🙏

  • T. V.
    T. V. 13 days ago

    What’s the Syrian daughter that is in Medical school @, need that 😻😻

  • Monica Burks
    Monica Burks 13 days ago

    I bet I could be the top ten percent for the rich family maybe a little bit poor

  • flask kiss
    flask kiss 13 days ago

    i love how the girls learned alot

  • sohiela makoul
    sohiela makoul 13 days ago

    i'm watching this and all i could think about the fact that the poor family just wants to spend spend spend.......................AND THEY WONDER WHY THEY'RE BROKE.................unbelievable....smh

  • Bruder Muss SooS
    Bruder Muss SooS 14 days ago

    In title it says "HD" but its only 360p. THATS NOT HD!

  • kayla leyla
    kayla leyla 14 days ago

    32:35 my heart melts😭

  • Rtblax 51
    Rtblax 51 14 days ago

    I think my favorite is when she gave her oldest son that nice watch and he cried that was very nice to see, for him to appreciate something as small as a watch (although expensive) as much as he did

  • Gabrielle Marc Estandarte

    The Sims 3 background musix

  • Blu
    Blu 14 days ago

    Money buys happiness idc what tou say

  • ZombieMaster peace
    ZombieMaster peace 15 days ago

    that girl in the rich family was wearing SOCKS AND SANDLES! 3:16

  • Adam Smyth
    Adam Smyth 15 days ago +1

    "I never even knew they did fifties" I'm sorry what

  • Bhad Rachel
    Bhad Rachel 15 days ago

    Kinda feel bad for my parents like for asking them for balenciaga and Gucci everyday and they give me lmao

  • Bhad Rachel
    Bhad Rachel 15 days ago

    I have like 6 mansions but lmao

  • Bhad Rachel
    Bhad Rachel 15 days ago

    That’s the rich family? Damn that is a small house compared to mine

  • Kueen Karmah
    Kueen Karmah 15 days ago

    May God Bless Both Beautiful Families so much 👍🏼🌈⚓😇❤😘

  • Ester Monteiro
    Ester Monteiro 15 days ago

    I really can't understand anything they say

  • Sarah Kralikova
    Sarah Kralikova 16 days ago

    We live in three room flat with one bathroom... We have eight members in our family... Sometimes we dont even have money to buy food... we dont even have suitcases... We live in Slovakia... this made me cry for a second... but I am grateful to God that I can have this because it can be worse... Thank God for everything! Because you dont even know that there are people that live in much worse situations...

  • xloutlxrd
    xloutlxrd 16 days ago

    U meant ugly vs damn the daughters cute not gonna cap

  • sssop ar
    sssop ar 16 days ago +3

    “She’s a pediatrician. She’s a working mom too. Go girl”

  • Jada Alston
    Jada Alston 16 days ago

    Sims theme song.

  • Fami 58
    Fami 58 16 days ago

    I Rich na potwierdzenie

  • darius coleman
    darius coleman 16 days ago

    19:09 rest in peace toysrus

  • Angelina Castaneda
    Angelina Castaneda 16 days ago

    I live in a three bedroom house and sleep on a pull out bed out of a couch. Struggles when you don’t have enough rooms for the amount of people living in the house

  • Air stxched
    Air stxched 16 days ago

    WELL GUESS WHAT I HAVE 150 SKINS IN FORTNITE SO IM ALREADY SMART Ah Ha Ha

  • brianna quintana
    brianna quintana 16 days ago

    but the guy 23:52

  • Oliver Tripp
    Oliver Tripp 16 days ago

    Next up: 3 girls one bathroom

  • jijji rose
    jijji rose 16 days ago

    I feel bad for rich cause the poor wasted all there hard money work :c

  • Cesar Gonzalez
    Cesar Gonzalez 16 days ago

    the poor families kids all have elf ears

  • Natalie Andujar
    Natalie Andujar 17 days ago +6

    I didn't know poor people had a 3 bedroom house and a trAmpoline !!

  • Filip Kristing
    Filip Kristing 17 days ago

    Houses in England is cheap