BTS Tries Churros, In N Out & Gets LA Dodgers Gear!

Share
Embed

Comments • 5 702

  • Joëlle Bvs
    Joëlle Bvs 2 days ago

    V face when he see burgers omg 😭😭❤

  • Army Flower Bomb
    Army Flower Bomb 4 days ago +1

    When its food, No one can stop the golden maknae😂😂😂😂👑

  • Carina R
    Carina R 4 days ago

    Jungkook is definitely me when it comes to food

  • Eunjung Lee
    Eunjung Lee 5 days ago

    Tae's handed the hat and his hand goes to the burgers. Someone please feed him.

  • Kang Seongwoo Stan
    Kang Seongwoo Stan 5 days ago +2

    *0:40** "I WANT EAT" OMG HOW CUTEEEEE 😆😆😩😩😩*

  • sugababy
    sugababy 6 days ago +2

    the best part 0:37 😂😂

  • Martha Zelaya
    Martha Zelaya 7 days ago

    Jungkookie English is so cute he can act like that but when performance come he turns to jungcock but love him either way

  • Cynthia G
    Cynthia G 8 days ago

    What about Randy's Donuts? I'm not even from LA, granted I have family in LA, but I even know Randy's donuts.

  • My Heurtheu OMG
    My Heurtheu OMG 8 days ago +1

    1:14 hummmm so good
    😋😍

  • L-Hope_ Army2.0
    L-Hope_ Army2.0 9 days ago

    Yoongi looks at the hats like: WTF is that shit!
    And Tae only wants to eat his burgers😂

  • vio christy
    vio christy 9 days ago +2

    What the heck. Lol. They are biggest boyband in the planet but still hungry everytime everywhere lol. What an innocent they are ☺

  • Charlie Charlie
    Charlie Charlie 10 days ago +1

    OMG! My baby Kookie wants to eat. I'll feed you! Ugh 💋💜

  • FrazerFoong
    FrazerFoong 10 days ago +1

    1:22 Dojes!

  • meow c.
    meow c. 11 days ago +1

    MOOD: JM being cozy and comfortable in that guy's shoulder
    Wat a cute lil mochi 😊

  • Flabbergasted
    Flabbergasted 11 days ago +1

    Jk- * eating churro* “daajjers”
    😭❤️❤️

  • MoonlightBae*
    MoonlightBae* 11 days ago +1

    Everytime i look at them I reminisce on the wings storyline😭 I’m crying

  • Juliana. Bella
    Juliana. Bella 12 days ago

    "I want eat" -- Jungguk

  • 파스텔 플라워
    파스텔 플라워 12 days ago +1

    *i want..... eat*

  • Katie Sherlock
    Katie Sherlock 14 days ago

    I want eat 😂😂😫 so cute

  • Donut Simpson
    Donut Simpson 15 days ago +1

    0:27

  • Cool DIY's
    Cool DIY's 19 days ago +1

    They had such small portions tho...😂

  • Candice
    Candice 21 day ago

    They want the food so bad, they're barely paying attention to what's being said

  • Anumta Haider
    Anumta Haider 23 days ago +1

    Jimin is completely clueless in the whole video😂

  • Bubble Gum
    Bubble Gum 23 days ago

    Poor baby just look at V's face he looks so hungry and junkook is just going to eat all the churros right in his face ❤😍

  • Miane C
    Miane C 24 days ago +1

    Poor junkook jealous to the host because of jimin. why oh why jimin always gorgeous and pretty cute face in the big screen shot camera video's everytime he performed television .. Jikook are real couple indeed and your a good example for all the people who have a partners and lovers all over the world.. 💖😍 we love you both and God bless you both hoping one-day we saw your wedding day in television soon.. 💖😍💖😍

  • LIPA B
    LIPA B 24 days ago +1

    I want eat💜

  • Maroon King
    Maroon King 25 days ago

    This so crazy every bts interviews have at least a million views even if that chanel doesn't have much much views in other interviews

  • BANGTAN_ LOVER
    BANGTAN_ LOVER 25 days ago

    1: 35 How Jin said thank you 😂😂

  • Park박수민
    Park박수민 25 days ago

    RIP taehyung his favorite

  • bts7member Kookie
    bts7member Kookie 26 days ago

    I like the way JK said
    I want eat.
    Waaah baby JK

  • WIG WIG
    WIG WIG 27 days ago +2

    *0:21* "A churro"
    0:28 Rapmonster- *"Is it a churro?"*
    ME: *your doing amazing sweetie*

  • idk
    idk 29 days ago +1

    1:03

  • alexis gubot
    alexis gubot Month ago

    Taehyung-ah Being Like "Can I Have Some Churros?" 0:36 LOL

  • park jimin
    park jimin Month ago +1

    jimin looks like he wants to eat them all

  • heykahanele
    heykahanele Month ago

    *iS iT a ChUrRo??!?* uM?? RM DID WE NOT JUST DISCUSS THE NAME?

  • SBLSOBCHL Yang
    SBLSOBCHL Yang Month ago

    1:33 Taeyung touching the wrapper of the burgers like he wants to eat it awww. He didn’t even talk the whole vid!

  • SBLSOBCHL Yang
    SBLSOBCHL Yang Month ago

    0:47 Taeyung looking at junkook getting the food

  • GachaStudio Video s

    Awwwe V/Tae tae if u really wanted to eat the chiros just ask!haha

  • catherine chiran
    catherine chiran Month ago

    did u see taes face the whole time? ig im the only 1

  • Margarita Campos
    Margarita Campos Month ago

    Minuto 1:07 Jin pidiendo a JK que le invite su churro XD

  • Maddie Zoldyck
    Maddie Zoldyck Month ago

    They know that they’ve had churros before right

  • Celia Sanchez
    Celia Sanchez Month ago +1

    Jung kook doesn’t ever care his just eating 🤣🍽

  • Feri dlt
    Feri dlt Month ago

    💗💗💗😍😍😍😍

  • Piixy Army
    Piixy Army Month ago

    Jungkook is so cute 😍😍😍

  • Juleng Euqmel
    Juleng Euqmel Month ago

    Kookie feeding his mom😂

  • Adriana FM
    Adriana FM Month ago +1

    But can you just come to Spain we have true churros

  • _.namjinie._
    _.namjinie._ Month ago

    Junkook *i want eat*

  • Lima A
    Lima A Month ago

    Wheres this full video....

  • Bts Is My Everything

    1:00
    Jungkook: lol fu** it

  • Katie Howard
    Katie Howard Month ago +1

    Look at 1:08 Jin the Hyung getting fed by Jung Kook the golden Maknae haha he is so cute and sweet

  • Verojen
    Verojen Month ago

    Full interview? Anyone?

  • Sreekari
    Sreekari Month ago

    J-Hope's "what's this" and Jungkookie's I want eat are soooo cute.

  • Sweet Arianator`
    Sweet Arianator` Month ago

    Dangerous Woman ali a traz

  • zaynxjaan
    zaynxjaan Month ago

    Jungkook comiendo churros xd💜

  • zaynxjaan
    zaynxjaan Month ago

    😭👏

  • faerieskies
    faerieskies Month ago

    ggukie loving those churros😂

  • Dali Army
    Dali Army Month ago

    0:40 I WANT EAT
    JUNGKOOK ♡♡SO CUTE

  • Illogically Logical

    Jungkook saying "I WANT EAT" AND NODDING HIS HEAD WHILE ENJOYING THE CHURROS IS LEGIT THE CUTEST THING 😍😍😍😍

  • chimchim bangtang
    chimchim bangtang Month ago

    Kookie was hungry

  • Chloe White
    Chloe White Month ago

    2 best moments:
    Jungkook: I want eat.
    Guy: You will be trying churros.
    BTS: Churro. *all starts saying "churro"

  • Ema
    Ema Month ago

    What kind of interview is that ? Lol

  • your dog speak chinese?!?

    why am i laughing so hard even though it wasn't that funny

  • Elena Martin
    Elena Martin Month ago

    i swear jungkook was on crack for this entire video

  • The Dark Knight
    The Dark Knight Month ago

    They're so cute! Their reactions are so funny and cute!😍😂😆😄😘

  • Щщщ Ж
    Щщщ Ж Month ago

    정국이는 이미 먹고있고 뷔는 햄버거 잡고있고...
    저 화면상에서 인터뷰랑 모자에 관심 1도없는 두사람 ㅋㅋㅋ
    아 귀여워

  • Shoehi Akter
    Shoehi Akter Month ago

    jk why you cant wait

  • JunRiz dupaya
    JunRiz dupaya Month ago

    tae doesnt want thw burger he wants churros
    he glanced at jk many times
    poor taetae

  • JunRiz dupaya
    JunRiz dupaya Month ago

    v wants to eat the churros but they gave the whole plate to jk

  • Swift Wind
    Swift Wind Month ago

    *I WANT EAT*

  • MiN YoOnGi I lUv U
    MiN YoOnGi I lUv U Month ago

    I love it when my city has an in and out burger place but barely anyone goes there because my city isn't popular like LA, soo basically, the drive threw takes like 8 mins to get through and inside takes 10 mins lol

  • Marisol Garduno
    Marisol Garduno Month ago

    I love churros

  • 뵈-
    뵈- 2 months ago

    Jungkook:
    “I want eat”
    He’s so precious

  • Calum Wood
    Calum Wood 2 months ago

    "I want eat"
    watches rm chuckle

  • Kpop Relief
    Kpop Relief 2 months ago

    Jungkook is crazy for food!! 😝

  • Chicken Wang
    Chicken Wang 2 months ago +1

    holy hell i still love bts but i’m a brewers fan and brewers play dodgers today....

  • Hafsa Sherjeel
    Hafsa Sherjeel 2 months ago

    jungkook looks like he sucks dick on regular basis like the rest of the band

  • The JERATIN Kids
    The JERATIN Kids 2 months ago

    0:40
    *I WANT EAT*
    ME: SAME GIMME SOME UH DAT CHURROS

  • Luina Caine Serious
    Luina Caine Serious 2 months ago +1

    0:05 Ok I saw you Suga

  • Smrity rekha Neog
    Smrity rekha Neog 2 months ago

    TaeTae looks so lost in this interview UwU

  • army nator
    army nator 2 months ago

    0:40 " I want eat" jungkooKING 😍👑😭
    0:50 jk is just like " ok I don't care let's eat 😍" 😂😂

  • Jimin Kook
    Jimin Kook 2 months ago

    I am spain

  • Sapan Saikia
    Sapan Saikia 2 months ago

    Jungkook is busy in eating the chrurros 😂😂😂

  • Edelyn Aranjuez
    Edelyn Aranjuez 2 months ago

    jimin's reaction so cuteeee ^_^ jin and kookie shared how cute

  • Priscilla Ibarra
    Priscilla Ibarra 2 months ago

    A churro is a Mexican donut

  • ronan jude
    ronan jude 2 months ago

    V looks like contemplating really hard whether or not to ruin his diet. He really wanted that churros and burger.

  • Marceline
    Marceline 2 months ago

    V in the back of his head: goddamit that’s supposed to be mine i want eat firts 😤

  • Ankita anu Ds
    Ankita anu Ds 2 months ago +1

    😀😀😜omg jungkook eating baby.. and V also 😀😀😂

  • Zoey Striker
    Zoey Striker 2 months ago

    Hobi : What's this?
    *churro heateu flashbacks*

  • LNS Hokid
    LNS Hokid 2 months ago

    Comeback for "i want eat" 😭😭😭

  • CHARIS DEAN NELVINA
    CHARIS DEAN NELVINA 2 months ago

    I want eat :c

  • Linda
    Linda 2 months ago

    0:39 "I want to eat" OK KOOKIE THEY'LL GIVE YOU THOSE CHURROS NO WORRIES

  • Anna Eeve
    Anna Eeve 2 months ago

    Tae be like: What am i even doing here?

  • alyson
    alyson 2 months ago

    jinkook

  • BTS ARMY
    BTS ARMY 2 months ago +1

    I've never heard anyone describe a churro by calling it a fancy donut until now

  • Diksha Shetty
    Diksha Shetty 2 months ago

    V's expression from O.36 to 1.08...what was he thinking😂😂 even j-hope gave a side eye to him

  • cringe kween
    cringe kween 2 months ago

    they're not even putting on the hat they just did it softly so they dont mess up their hair

  • Maniac Illness
    Maniac Illness 2 months ago

    Kookie is so hungry XD

  • morango kpop
    morango kpop 3 months ago

    Jimin end so caring 😍😍😍😍😢

  • Starlight 97
    Starlight 97 3 months ago

    "I want eat" the cutest boy ever!