SURPRISING MY GIRLFRIEND WITH HER DREAM CAR!!! **VERY EMOTIONAL**

Share
Embed
  • Published on Jan 13, 2019
  • The Johnson Family Channel: tvclip.biz/channel/UC5uSCN4IwOqvthlodJ3MNcQ
    Carmen And Corey: tvclip.biz/channel/UC2rWFYjCHFcnjNnWhnGvv7Q
    King Channel; tvclip.biz/channel/UCb6WkU9NUDLCdZ9UtJQyeXA
    Nique Channel; tvclip.biz/user/MzIHeartDancing
    HELP US GET TO 2MILLION SUBCRIBERS: bit.ly/2yub9Sw I
    *THE COPS ARE AFTER ME: tvclip.biz/video/g4UVrg0N3mI/video.html
    *I LIKE YOU PRANK ON FUNNYMIKE: tvclip.biz/video/XJ1HJMYp9dQ/video.html
    *MOM IM PREGNANT: tvclip.biz/video/LamCdS2jupo/video.html
    *EXTREME IM GAY PRANK: tvclip.biz/video/tfTeB2j-mYk/video.html
    Follow Our Couples Instagram➡️:
    niqueandking
    Follow NIQUE Social Medias:
    Snapchat➡️: @Niqueee2
    Instagram➡️: _excuse_my_beauty
    Twitter➡️: mobile. rroyaltyyy
    Follow KING Social Medias:
    Snapchat➡️: @KingKaiser18
    Instagram➡️: therealkingkaiser
    Twitter➡️: mobile. KingGetMeWetter
    Business Contact➡️: Nique.King1820@gmail.com
    Let's get this Video to 10,000 LIKES!
    PRESS NOTIFICATION BELL!!🔔
    Ages:
    Nique: 19
    King: 21
    #QwazyMOB
    #TeamNique
    #TeamKing

Comments • 1 011

  • Chris Drayton
    Chris Drayton Month ago

    “Shrimp fried rice” lmbo🤣🤣🤣🤣

  • Anise Westbrook
    Anise Westbrook Month ago

    TRULY BLESSED!!!!🙏🏽 🆗!!! 💥💥♥️

  • RED INDO & Red Predator

    You sound like K.S.I

  • Air_Condltloning
    Air_Condltloning 3 months ago

    My guy you need a new camera

  • Xp3rt3 C.
    Xp3rt3 C. 5 months ago

    Bentley is my dream car too

  • Rheshonda Adams
    Rheshonda Adams 5 months ago

    Awe 😍😍😍

  • maya demani
    maya demani 5 months ago

    Happy birthday dear ❤️ ❤️ God bless you God protect you God makes your dreams come true God make you a good wife and mom ❤️❤️❤️❤️❤️thank you king for the car

  • Breezyboss 127
    Breezyboss 127 5 months ago +1

    That’s a nice ass Bentley car

  • Demya Russell
    Demya Russell 6 months ago

    That's so sweet

  • demetrius allen
    demetrius allen 6 months ago

    New to the channel that was very nice what you did for her Y'all keep loving each other an keep winning together keep coming up

  • Tamia Dacres
    Tamia Dacres 7 months ago

    Guys I think you should get each other’s name tatted ♥️♥️♥️♥️📖📖🙏🏽🙏🏽🙏🏽 love y’all

  • King Chris TV
    King Chris TV 7 months ago

    Dope🔥🔥🔥🔥🔥

  • mary Acker
    mary Acker 7 months ago

    Hey nique and king

  • mercy agada
    mercy agada 9 months ago +1

    waoh ,just watching for the first time ,same birth day.

  • P&J Entertainment
    P&J Entertainment 9 months ago

    Happy Birthday Nique 🎊🎂🍨🎁🎈🎉

  • Deontae Belcher
    Deontae Belcher 9 months ago

    That's wassup what he did for his girl if u got it like that u gotta spoil ur girl so she want for nothing

  • Juan Ervin
    Juan Ervin 9 months ago

    HBD NIQUE ENJOY UR SPECIAL DAY 🎂 🎉🎈🍹🥃🥂

  • Chyna Legier
    Chyna Legier 9 months ago

    When she started doing those deaf girls cheers I started dyingggg lmfaooo I love yall

  • Mazen Gh
    Mazen Gh 9 months ago

    20min 2get da car like wtf

  • Mazen Gh
    Mazen Gh 9 months ago

    Got exposed faker ugly ass nigga

  • Keaira Sharper
    Keaira Sharper 10 months ago

    Bruh that’s a long assssssss walk

  • Earl Tha Pearl
    Earl Tha Pearl 10 months ago

    You a real dude for stopping for that supporter. You made that girls day. Because of that i gotta subscribe. Good ppl still out hear.

  • SayHolmes
    SayHolmes 11 months ago

    Ayeeee Jefferson Lakes I stayed over there. My lil uncle Michael Ely said what up bruh

  • Chaz Rogers
    Chaz Rogers 11 months ago

    She look like the wayans brothers on white chicks😂😂🤣🤣🤣

  • Rudyard Pierre
    Rudyard Pierre 11 months ago

    I wish for a girl full of energy like yours man 😂😂😂😂 I love watching you all and don’t forget #CCgang your family

  • Omar Scott
    Omar Scott 11 months ago

    He can’t contain all of her lmao😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Jessica Rosario
    Jessica Rosario 11 months ago +1

    Happy birthday

    • Lyhia
      Lyhia 11 months ago

      Jessica Rosario hi Hey I have 1K subs can you please come support my channel for 2019 I promised to post more also I have a giveaway coming soon 😊😊❤️

  • Eat With LaTaysha Ann
    Eat With LaTaysha Ann 11 months ago

    Can somebody tell me the camera they use ? Quality 100 💯

  • MBM Success
    MBM Success 11 months ago

    😎😎😎M pa gen yon ayisyen parey mw la ki pou pase al banm yon support sou channel mw an stp🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  • young boy 38
    young boy 38 11 months ago

    We're the Lamborghini

  • NaKayla Bowman
    NaKayla Bowman 11 months ago

    y’all are so nice to your subscribers!!! I love it 💖💖

  • Loyalty Ova Royalty

    👀 I'm lateee... Lol just now really catching up I moved 😇🙏 yay... Any whoo happy belated birthday Nique... Yasss y'all was litty... Lmao I seen #Carmen an Corey.. Vlog... 😇🙏💯🛫📹💸💰💃😍😘🤗

  • Kevin Jones
    Kevin Jones Year ago

    TVclip paying yall good 💰

  • IndyFendi TV
    IndyFendi TV Year ago

    She rock his jean jacket good, I thought that shit was hers lol and her weave is shpoooopppinnnnn

  • KELSEYBRIONE
    KELSEYBRIONE Year ago

    u trippin walking that far. lol I’m from br

  • ti'yan stockman
    ti'yan stockman Year ago

    damn yall just be blowing stacks

  • Lovely Brittney
    Lovely Brittney Year ago

    They always wash the car when you buy it before you pull off the lot

  • EbbsWebbTV
    EbbsWebbTV Year ago

    Are yall investing in businesses? If so I'd like to be a partner with you both maybe open up a Subway,Smoothie king, Gas station,Daycares,Car Wash,Nail salons,ETC... HMU email in my bio. :) love yall channel hope to hear from you both I live about 2 hours away from Houston so we can do this!!

  • Kush! The Green Iguana Green iguana Florida to Ohio

    My dream car!! Aye‼️🔥🔥

  • lllkeelinttv3lll yt

    Damm tht fare

  • Vanessa Jones
    Vanessa Jones Year ago

    She was so happy😍😩
    Love y’all😍😍❤️

  • Mickayla FC
    Mickayla FC Year ago

    I ain’t walked in so long, that I need to be walking 🤣 king kills me.

  • Dj Rozaye TV
    Dj Rozaye TV Year ago

    FAKE

  • DKC FAMILY
    DKC FAMILY Year ago +1

    King soooo nice but he could of did a lil more! Not the same thing she did 🤷🏽‍♂️

  • Love_no_limit zai

    Meeting a supporter must be the best feeling ever

  • Jasmine Webber
    Jasmine Webber Year ago

    Ya’ll really don’t pay attention to the video in the beginning he said she set up the Uber. Plus he already got her a car and vise versa. He just did it to make her feel special on her bday. You don’t know what people do with they money so don’t speak on nothing before you actually watch the video.

  • E&T Nation
    E&T Nation Year ago

    This Video is Lit ash🔥. I Love yo Vids, You deserve more than what you have💯, Be your own person and keep grinding💰. Do me a favor and go check out my Channel🤟🏽💚
    tvclip.biz/video/8X0UUgGzAS8/video.html

  • M&K Gang
    M&K Gang Year ago

    Let’s support each other go subscribe to my channel and I’ll subscribe back 💞‼️

  • neisha baby
    neisha baby Year ago +1

    Happy birthday nique n that beautiful

  • LiLi Valdez
    LiLi Valdez Year ago

    Damn how many dream cars y’all gone dream of y’all just doing too much now y’all ass gone be in debt

  • Rebeka Alvarado
    Rebeka Alvarado Year ago

    Can someone subscribe at least one person😔

  • Gah London
    Gah London Year ago

    I was dead when she said “cuz it’s gon be lit litty litty litty litty lit”then she was twerkin lmao💀

  • Zaneia Gardner
    Zaneia Gardner Year ago

    i though he bought the car for her to keep

  • odas bk
    odas bk Year ago

    Rented

  • HUNCHO JACK
    HUNCHO JACK Year ago

    Y’all put the baby up for adoption ?????

  • Naenae _
    Naenae _ Year ago

    So that’s what these TVclip stars be doing renting cars

  • Its Mia Sherell
    Its Mia Sherell Year ago +1

    Trying to figure out how y’all in Houston and I still haven’t met y’all yet 🤦🏾‍♀️

  • Jordan Shepherd
    Jordan Shepherd Year ago

    This a prank watch 😂😂😂

  • Danesha Mitchell
    Danesha Mitchell Year ago

    That's a beautiful car #TeamNique #Teamking

  • Starla Sanders
    Starla Sanders Year ago

    Happy birthday nique