Autumn Makeup Tutorial for Straight Men

Comments • 3 729

  • AnthonyPadilla
    AnthonyPadilla  4 months ago +4229

    Sorry I had to re-upload because there was a glitch in the upload yesterday but here it finally is! Hope you enjoy C**ktober. See ya later bye guys, press a like 👍

    • Joe Nilly
      Joe Nilly Month ago

      I feel like this is kinda homophobic, not all gay men wear pounds of cover girl make-up. Why do you assume all gay men are flamboyant?

    • Manuel Ojeda
      Manuel Ojeda 2 months ago

      what song, is in the minut 0:10

    • Winter Wolf0986
      Winter Wolf0986 3 months ago

      AnthonyPadilla lmao. Add straight hair to this look and back to ur emo days😂😂

    • Kayla Jarrels
      Kayla Jarrels 3 months ago

      AnthonyPadilla that true

    • Deana Marko
      Deana Marko 4 months ago

      I have the same eyebrows as you.. I can only have straight.. can't arch them.. kinda like Bella on Twilight..

  • Opal Grace
    Opal Grace Day ago

    Literally why is he better at makeup than I am. Like I know everyone’s gonna say that but I’m not even kidding. What. The. Fuck.

  • Eros Delorenzi
    Eros Delorenzi 2 days ago

    He's gay as a straight dollar bill

  • Brando Zaciga
    Brando Zaciga 2 days ago

    Xd heterosexuales o bisexuales :v xddd

  • Gracie Strachan
    Gracie Strachan 3 days ago

    Anthony should be a beauty guru 💋😍😂

  • Sophia
    Sophia 3 days ago

    Do a collab with Ian

  • Luke Allen
    Luke Allen 4 days ago

    It was straight until the eyeliner

  • Orla Miller
    Orla Miller 6 days ago

    Is this just a Kat Von D promo tho?

  • Solara
    Solara 6 days ago

    Fuuuuuck that's hot

  • Ignacio Paillalef Sammur

    4:44 best pick up line ever

  • Anna K
    Anna K 9 days ago

    why do his eyebrows actually look amazing

  • PinkFluffy Kava
    PinkFluffy Kava 12 days ago

    You look different

  • Sophie Kay
    Sophie Kay 12 days ago

    is it weird he looks hella good and he doesn't sound like an idiot or like 87 percent of it???

  • __
    __ 13 days ago

    I love how people are saying he looks good; he looks fucking terrible! xD

  • TheDannyYanes
    TheDannyYanes 15 days ago

    I swore this was a real video!!!! Omg I was like wow ok and then it just turned and I still kept watching !!! Hahahaha had to subscribe

  • OlavStevens
    OlavStevens 16 days ago

    "You think these lashes are long, wait 'til you see my d--" 😂🤣

  • Manya Goyal
    Manya Goyal 16 days ago +2

    "When in doubt ,blend it out." -Anthony Padilla ,2017

  • Nora Kate
    Nora Kate 16 days ago

    YAAAS QUEEN

  • siiri toivanen
    siiri toivanen 18 days ago

    Dude can you just do My makeup every morning

  • Paola Park
    Paola Park 18 days ago

    When el se maquilla mejor que tu :'v
    PFD:Única que habla español??

  • RANDOM CJ
    RANDOM CJ 18 days ago

    Ugh I wish you were gay waa

  • Freya
    Freya 19 days ago

    I want jesus in my life

  • Freya
    Freya 19 days ago

    Im so confused

  • Freya
    Freya 19 days ago

    This made me fuckin wett

  • Luma
    Luma 19 days ago

    Jeffree who? Manny who?

  • Brooke Duncan
    Brooke Duncan 19 days ago

    *suh dude*

  • Hunter Delaney
    Hunter Delaney 19 days ago

    You look like Joey Graceffa

  • Alex L
    Alex L 19 days ago

    i will take this over james charles ANY DAY

  • I y a n a
    I y a n a 19 days ago

    I thought this was gonna be a joke but this actually looks good ahaha :D

  • Wat Am I Even Doing
    Wat Am I Even Doing 20 days ago

    I clicked on this video.

    But I’m a girl

    And I’m not even straight

  • Skye Mc
    Skye Mc 21 day ago +1

    Not gonna lie.......you look better than me when I have a full face 😂

  • Hen-dizzle Vlogs
    Hen-dizzle Vlogs 21 day ago +1

    Are you gay or emo or bouth

  • It's me
    It's me 22 days ago

    I honestly thought it would be comedy.

  • mochapup60
    mochapup60 22 days ago

    Damn. Anthony looking fine.

  • Azrael Andersen
    Azrael Andersen 22 days ago

    I laughed my *as off.

  • Rosie Kim
    Rosie Kim 23 days ago

    ok but straight kpop idols wear makeup too... makeup is not only for girls so boys... go wild

  • Noah Hedman
    Noah Hedman 24 days ago

    Fuck straightness

  • Krystal Paul
    Krystal Paul 26 days ago +1

    That moment when the Straight Dude has better makeup than you do...
    Also, "I know it seems backwards, but the first step here is to pull out." 😂

  • kiah Allaire
    kiah Allaire 26 days ago

    Why do his brows look better then mine

  • wholesomelikedan
    wholesomelikedan 26 days ago

    This video deservers far better credit. I love this so much. You look amazing.

  • Mariana B
    Mariana B 26 days ago

    why is anthony so good at makeup though?

  • Ashley Spurgin
    Ashley Spurgin 27 days ago

    Ok why is this better than 90% of actual beauty gurus lol

  • Mollie
    Mollie 27 days ago

    is this serious

  • Shiny Sylveon
    Shiny Sylveon 27 days ago

    Anthony does his makeup better than I can

  • LilSkorpion
    LilSkorpion 27 days ago

    This does not look straight.

  • Isabella Ramirez
    Isabella Ramirez 27 days ago

    His lipstick makes him look emo but he doesn’t have the hair anymore which sucks

  • Millie Rogers
    Millie Rogers 29 days ago

    fit

  • It's Aimy
    It's Aimy 29 days ago

    poor miel

  • Mer Bear
    Mer Bear Month ago +1

    K but he actually has really good products

  • TheCreaterKeygen
    TheCreaterKeygen Month ago

    He actually look good w/ this make up

  • DJ LW
    DJ LW Month ago

    I am usually turned on, I need to rethink my sexual orientation.

  • Logan Dolan
    Logan Dolan Month ago

    yesss anthony💕

  • bossasaurusrecks Aidan

    So straight

  • Noa Iaac
    Noa Iaac Month ago

    3:49 OH ... MY ... GOD ❤💔

  • Lindsay Nunez
    Lindsay Nunez Month ago

    I'm sorry but are you gay

  • Qwe Asdf
    Qwe Asdf Month ago +1

    At that start though I was like "or a fan who like to watch your videos ❤

  • Tanisha Pawar
    Tanisha Pawar Month ago

    I love this video so goddamn much

  • Pineapple Paradise
    Pineapple Paradise Month ago

    I love how he kind of new what he was doing

  • Angelique Dayandas
    Angelique Dayandas Month ago

    my man anthony knows his makeup oh shit i see you

  • Majo Uribe
    Majo Uribe Month ago

    Se maquilla mejor que yo :'v

  • HawkShot
    HawkShot Month ago +1

    This nigga gay

  • Maylee Cao
    Maylee Cao Month ago

    90% of the things women wear and use were invented and first worn by men including makeup, skirts and dresses.

  • Ileanna Calderas
    Ileanna Calderas Month ago

    Holy shit you actually look really good 😂😂

  • Matthew Cooper
    Matthew Cooper Month ago

    And he's gay lmao

  • dmitri _blunt
    dmitri _blunt Month ago

    tf dude
    stick to smosh
    u suck

  • amparo cespedes
    amparo cespedes Month ago

    Y los subtítulos en español donde están :,(

  • green alien
    green alien Month ago +1

    When a man is better in makeup than you
    () ()
    (·=·) kill me
    ( )þ/
    (Non sense)

  • Pam Pam.
    Pam Pam. Month ago

    Gay

  • Hasan Evans
    Hasan Evans Month ago

    4:21 when he added the faded soundtrack , my heart stopped

  • Hasan Evans
    Hasan Evans Month ago

    OMG!!! Anthony, i didnt know you were a makeup artist

  • Kaia
    Kaia Month ago

    Where THE FUCK was dickcember?

  • Call Me Al
    Call Me Al Month ago

    why is he better than me?

  • caroline_lovegymanstics

    WHY DOES THAT LOOK GOOD ON YOU?!

  • Samuel Henriquez
    Samuel Henriquez Month ago

    Vuelve a smosh

  • sade truran
    sade truran Month ago

    “this part is hard to explain so i’m not going to show you...sorry”

  • J_Savage_Is_ Only
    J_Savage_Is_ Only Month ago

    ...

  • Fonze Buclay
    Fonze Buclay Month ago

    But...but...this was a perfect perfect to gain views. Why was this sooooo good??!?!?!?

  • SlenderMat 5
    SlenderMat 5 Month ago

    u gey shit

  • Caroline Ring
    Caroline Ring Month ago

    I'm so PROUD OF YOU

  • Nasrullah Sitepu
    Nasrullah Sitepu Month ago

    This is actually cute! The manke up is great! I should try it im actually impressed

  • Steven Lopez
    Steven Lopez Month ago

    Beautiful!! 💓💓

  • The Phandom
    The Phandom Month ago

    When he said he was going to start by chiselling his jaw, I actually thought he was going to take out a nail and a hammer as a joke, so I was bracing myself for that moment. idk why, I'm a deranged child so.... dOn'T qUeStIoN mE

  • Tiffany Urbay
    Tiffany Urbay Month ago

    Nigga u look goth as fuckkkkk 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • The Gay Catholic
    The Gay Catholic 2 months ago

    Only a real man can wear a full face of makeup voluntarily in a society that stigmatises it. God bless you.

  • caN YOu SaVe mY fRE shA vOCa dO

    I'm a bisexual female....what am I doing here

  • Oda Lyngskor
    Oda Lyngskor 2 months ago

    You make me laugh😂😂

  • Slytherin Urie_patd
    Slytherin Urie_patd 2 months ago

    "See you later bi guys" -Anthony padildo
    Thought this was for straighties?!

    (Its a pun ik what he said.)

  • Dear Rain
    Dear Rain 2 months ago +12

    OMG . This guy is so damn hot.

  • Kirti Manger
    Kirti Manger 2 months ago

    When he said "Just imagine the pores on your face have mouths that are begging for hydration" all I could think was "MOISTURISE ME"😂

  • MagicCereal 123
    MagicCereal 123 2 months ago

    Slay

  • D.I.Y /Awesome Gamin
    D.I.Y /Awesome Gamin 2 months ago

    WTF GAY BASTARD WTF DICK HEAD YOU WERE MY HERO GAY BITCH

  • Caylainc
    Caylainc 2 months ago

    I’m totally fine with everyone wearing makeup lmao other cultures do it and it’s perfectly acceptable girls get to leave their houses flawless but a guy couldn’t bc they’d be seen as gay. It’s expression my dude 😊

  • Brianna Dominguez
    Brianna Dominguez 2 months ago

    When he held up the item like a beauty guru I immediately lost it 😂

  • True to You
    True to You 2 months ago

    I want to see the bloopers on this one.

  • raihana adinda
    raihana adinda 2 months ago

    this is so cute ??

  • S D
    S D 2 months ago

    You couln't splurge and cast a straight man in this? Really?

  • Grace Armstrong
    Grace Armstrong 2 months ago

    wow. you probably had miel teach you makeup words.

  • Mason Soderstrom
    Mason Soderstrom 2 months ago

    Haha, you look FUCKED

  • Mason Soderstrom
    Mason Soderstrom 2 months ago

    I don't understand why you sensor "cock", but you say "fuck" regularly

  • サスケうちは
    サスケうちは 2 months ago

    i still dont know if this is forreal or not