City Girls - You Tried It (Lyric Video)

Share
Embed
  • Published on Nov 27, 2019
  • Stream "You Tried It" here: qualitycontrol.lnk.to/YouTriedItYD
    Follow City Girls:
    citygirls
    CityGirls_QC
    CityGIrlsQC
    #citygirls #youtriedit

    Music video by City Girls performing You Tried It (Lyric Video). ยฉ 2019 Quality Control Music, LLC, under exclusive license to UMG Recordings, Inc.
  • MusicMusic

Comments • 1 610

  • She who's different
    She who's different 2 hours ago

    The twerking graphics is so cute

  • Mayah Page
    Mayah Page 10 hours ago +1

    RIP KOBE ๐Ÿ•Š๐Ÿ’”

  • Ink Pen
    Ink Pen 11 hours ago +1

    Yo ass at werk...periodT

  • Atakan Tuncer
    Atakan Tuncer 17 hours ago +2

    Why hasn't this already like 20 mil views? ๐Ÿ˜

  • Gabriella Brown
    Gabriella Brown 18 hours ago

    Love this song โค๏ธ๐Ÿ˜œ

  • Sephorah Dessa
    Sephorah Dessa 21 hour ago

    "calling up babara bitch this Shirley we sharing dat nigga sis dont b salty"
    FELT DAT

  • sorrowsuperstar10

    Cartoon bitches can shake dat ass tho

  • Lil Jay
    Lil Jay Day ago

    BANGING THIS!!! 4AM!!! GET ITTTT!!!

  • Justin Armstrong
    Justin Armstrong 2 days ago +1

    Yung Miami verses keep getting better and better !!๐Ÿ’ฅ๐Ÿ’ฅ

  • sorrowsuperstar10
    sorrowsuperstar10 2 days ago

    the "Ratchet" in this song is Evolving !

  • Jacory Jaleel
    Jacory Jaleel 3 days ago

    Sum tells me Saucy Santana wrote this lol

  • KEL IS WINNING
    KEL IS WINNING 3 days ago +1

    2020 Vision

    Side bih Winninnnn ๐Ÿ‘…

  • dbevans1328๐Ÿ˜€
    dbevans1328๐Ÿ˜€ 3 days ago +2

    WHERE'S THE MUSIC VIDEO

  • BYRON ANTHONY EDWARDS

    BYRON own UNITED STATES OF AMERICA for real everything with BYRON face owning it every day you BYRON room replay for rebirth after death ok bye.

  • BYRON ANTHONY EDWARDS

    Thanks

  • Sonya lewis
    Sonya lewis 3 days ago +2

    The ratchet is real

  • crazycookie21
    crazycookie21 4 days ago

    1.25 speed is the best version for me when I'm driving my car.

  • MC Luvvyn
    MC Luvvyn 5 days ago

    Yachty best frmale in the industry ,dont @ me

  • Eating with Gabe
    Eating with Gabe 5 days ago +1

    they use the same flow over and over but guess what Iโ€™m here for it PERIOT!!!

  • BYRON ANTHONY EDWARDS

    O made him BYRON ANTHONY EDWARDS robot humans of TEXAS.

  • bharbie doll
    bharbie doll 6 days ago +3

    Ariana: yuh
    cardi: okurr
    Selena; mmmmmm
    Camila: oh Lala
    City girls: period
    Hotel: trivago

  • dbevans1328๐Ÿ˜€
    dbevans1328๐Ÿ˜€ 6 days ago +1

    Caresha: YOU TRIED IT HO, THAT SHT AINT WORK
    I felt that

  • dbevans1328๐Ÿ˜€
    dbevans1328๐Ÿ˜€ 6 days ago +1

    Who's here after they hit 1M subscribers

  • Alexis Mari
    Alexis Mari 7 days ago

    I need a video yโ€™all!! ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ญ

  • Lance Butler
    Lance Butler 8 days ago

    Fuck voides

  • Breezy gold Still cute

    Iโ€™m soo happy jttttt homeeeee ๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹

  • Anthony Bacon
    Anthony Bacon 9 days ago +1

    Strait trash

  • Nesh Babe
    Nesh Babe 9 days ago

    i love CITY GIRLS but this aint it....this is trash!

  • FoxPlays Games
    FoxPlays Games 9 days ago +2

    6th Graders At The Back Of The Bus:
    5th Graders: Listening to Dababy-

  • Lashah Evans
    Lashah Evans 10 days ago

    Where cityboys at they killing Men... if you gay you MEN lol ... they coming for you too Sis lol "Woman " are taking over rap game "Women"

  • FoxPlays Games
    FoxPlays Games 11 days ago +2

    This song is for those girls Who be getting in fights every 3 days bringing hot Cheetos and Starbucks to school and wear different weaves to school everyday. and has 20 ex boyfriends. and be yelling this at the back of the bus.

  • MEDAL OGBEIDE
    MEDAL OGBEIDE 11 days ago

    look at the comments๐Ÿคฃ

  • Toya lavette
    Toya lavette 11 days ago

    That beat hard asf ๐Ÿ”ฅโ—๏ธand the video hard, everything hard ๐Ÿคฏ๐Ÿคญ

  • Wanda Walker
    Wanda Walker 11 days ago

    Yess mama!!!!๐Ÿ’ƒ๐Ÿ‘Œ๐Ÿพ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‘๐Ÿ–•๐Ÿพfuck it up city girlzzzzzz

  • Spike Kakeru
    Spike Kakeru 11 days ago

    poor black women gotta be whores

    • Spike Kakeru
      Spike Kakeru 10 days ago

      @QueenCami it is this shit really making yall look bad then yall think its cool smh
      no wonder they say our race is the ''LEFT BEHIND RACE'"

    • QueenCami
      QueenCami 10 days ago

      Spike Kakeru tbh*

    • QueenCami
      QueenCami 10 days ago

      Spike Kakeru Oh shut tf up u wish u would be like ya thh

  • ChOu WaLkS
    ChOu WaLkS 12 days ago

    This shit is wretched and i live for it lol

  • Rantoro Blader
    Rantoro Blader 13 days ago +1

    This my shit

  • Marble Manngg
    Marble Manngg 14 days ago +2

    305 in the building city girls ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ #period

  • Chantal Battle
    Chantal Battle 14 days ago +3

    Miami ateeeeeee bitchhhh

  • Nehemiah Smith
    Nehemiah Smith 14 days ago +2

    Miami and JT

  • Nehemiah Smith
    Nehemiah Smith 14 days ago

    Can I please have your TikTok name

  • Nehemiah Smith
    Nehemiah Smith 14 days ago +2

    He independent But I got him in a 360

  • Mo Anderson
    Mo Anderson 14 days ago +1

    I love y'all play fornite

  • Amazing Amy
    Amazing Amy 14 days ago

    Welp look at me now look at all the people around me... you can't offend my with your hiv positive ass

  • SMILLADONBABY
    SMILLADONBABY 15 days ago

    SHE GO SHAK DAT AZZ ๐Ÿ‘ TO THESE RHYMES
    tvclip.biz/video/HRFkCnzeeiI/video.html

  • heavyoungx
    heavyoungx 15 days ago +1

    Damn why Miami last now?

    • Theyscreaming J
      Theyscreaming J 14 days ago

      heavyoungx you right lol but nah they been switching since day one jt was 1st on fuck that nigga & on d to the a they first songs

    • heavyoungx
      heavyoungx 14 days ago

      Nah JT usually last cus she got the hardest verse.. itโ€™s weird hearing her in the front

    • Theyscreaming J
      Theyscreaming J 14 days ago

      heavyoungx they switch all the time dont start

  • S85 5.0
    S85 5.0 16 days ago +2

    Where are the girls with honor? Wtf i mean how can a real Woman be proud of shit like this?

  • K.
    K. 16 days ago

    gutter music. lmao

  • RedC
    RedC 17 days ago +2

    Horrible

    • M S
      M S 17 days ago

      Ghetto

  • M S
    M S 17 days ago +1

    GHETTO ass song

  • Jordan Anderson
    Jordan Anderson 17 days ago +7

    Imma tell my kids this was Destinyโ€™s Child

  • Nicholas Dixon
    Nicholas Dixon 18 days ago +1

    Hoe music

  • _Chiynka_Baebรญ
    _Chiynka_Baebรญ 18 days ago +8

    The way she said "I ain't tryna meet ya mama," had me ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ

  • OG SauceGod
    OG SauceGod 18 days ago

    Demar

  • OG SauceGod
    OG SauceGod 18 days ago

    Ggf

  • Joseph Kiwango
    Joseph Kiwango 18 days ago

    g!!!!!

  • Alize Morris
    Alize Morris 18 days ago

    ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿคธ๐Ÿพโ€โ™€๏ธ๐Ÿคธ๐Ÿพโ€โ™€๏ธ

  • funny stuff
    funny stuff 19 days ago

    More songs for 14 year old slags to go on the liveme app and sing to and lie about there age lol ๐Ÿคฃ

  • Semira Ahmed
    Semira Ahmed 19 days ago

    MUSIC VIDEO ASAP !!!

  • vicky odeyemi
    vicky odeyemi 19 days ago

    I found this cuz of Sarah margursa ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚