TESTING LOW-RATED AMAZON MAKEUP

Share
Embed

Comments • 5 703

  • pinkbubblegreys
    pinkbubblegreys 15 hours ago

    I laughed so loud, Tati marathon so worth it

  • KatelynASousa
    KatelynASousa 22 hours ago

    Being such a baby. So dramatic.

  • bark
    bark Day ago

    "let's dig into the crappy brushes and see if we can make a look happen!......wow, literally all of these are the same brush?" IM DEAD LMAO!!

  • Ashley Pitkin
    Ashley Pitkin 3 days ago

    best makeup video I HAVE EVER SEEN IN MY LIFE πŸ˜‚πŸ€£ you are hilarious

  • Zachary Lefebvre
    Zachary Lefebvre 3 days ago

    Liked watching the video because you are my favourite TVclip star, however silly makeup I rather not see because it was awful. Love you
    Sophie Legresley

  • Aking Feng
    Aking Feng 4 days ago

    The WNXX eye palette only costs 2 bucks on TaobaoπŸ˜‚

  • A name maybe I don't know

    9:29 I love you tati

  • Stephy MC
    Stephy MC 4 days ago

    "Uhp well let's give it a go ... nope I don't like it" That is as me as someone else can possibly get.

  • Melissa Renteria
    Melissa Renteria 5 days ago

    πŸ˜πŸ˜‹πŸ˜ŽπŸ˜ŠπŸ˜ŽπŸ˜πŸ˜πŸ™‚πŸ˜ŠπŸ˜ŽπŸ˜ŽπŸ˜Šβ˜ΊοΈβ˜ΊοΈπŸ™‚πŸ™‚

  • Product Junkie 53
    Product Junkie 53 6 days ago

    OMG!! I’m laughing out loud. Tati...you look like an alien... Too funny..So glad you don’t always take yourself so seriously.

  • Moorain
    Moorain 7 days ago

    i dont really do my eyebrows so id rather be good at making a perfect eyeliner :) i love a good thick eyeliner even though my eyeshape isnt suitable in my opinion T_T

  • jenandmoAG
    jenandmoAG 7 days ago

    *To correct around my nose and give myself acne* πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ’€

  • Audrianna Talkington

    Wow it actually looks pretty lovely!

  • Dezzy Zoe
    Dezzy Zoe 8 days ago

    I'd rather be good at eyebrows. I need those things on a daily basis lol. Eyeliner is only sometimes

  • Raging Mrs
    Raging Mrs 9 days ago

    This was an interesting video. I would love to see you do a full Mary Kay face!

  • Mandi Taylor
    Mandi Taylor 9 days ago

    You might have saved your face if you would have bronzed it all with that bronzer then contoured on top of it. The bronzer was actually really nice.

  • Lucy Fabbri
    Lucy Fabbri 9 days ago

    Your sounds, make me laugh. Love that eyeshadow.

  • mdy
    mdy 10 days ago

    i use the luxe focallure β€˜lipstick’ as a shimmer shadow because it actually dries really well and the pigment is amazing on the eye

  • Kali Guest
    Kali Guest 10 days ago

    Good at eyeliner because brows can be micro laser!

  • brooklyn stooksberry
    brooklyn stooksberry 10 days ago

    jokes on you i’m awful at doing my eyebrows AND my eyeliner so

  • peachylvke
    peachylvke 11 days ago

    You kinda looked like lana del rey at the end of the video i don't even know

  • Shay Nicz
    Shay Nicz 11 days ago

    jeeze youre absolutely gorgeous with and without make up!! super jealous lol

  • Anna Nutella
    Anna Nutella 11 days ago

    0:42 I hope you don't get copyrighted

  • Jimins Jams
    Jimins Jams 12 days ago

    I mean I use amazon lashes for a dollar and ppl keep complimenting me on it bc it looks so good
    Just find the right stuff lol

  • Who Am I? I'll Never Tell

    17:36 Tati: Just what I need....more Shine.
    I lost itπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Ashley Stack
    Ashley Stack 12 days ago

    Thumbs up for β€œit's number two brown" πŸ’©πŸ’©πŸ˜‚

  • Ashley Stack
    Ashley Stack 12 days ago

    Tati complaining for 20 minutes straight.... She's normally fair and that's why I like her so much but this was really whiney.

  • E.L. Meggs
    E.L. Meggs 12 days ago

    Eyeliner 100% I have come to terms with the fact that my eyebrows are sisters and not twins

  • Cassidy Smith
    Cassidy Smith 12 days ago

    Lavender only irritates the skin when its mixed in with a whole bunch of chemicals. Love you tho

  • Sami Suoud
    Sami Suoud 13 days ago

    The powder would be good as a highlighter

  • CEEGII .M
    CEEGII .M 13 days ago

    I cants stop looking at her eyebrows

  • CEEGII .M
    CEEGII .M 13 days ago +2

    Tati: this is not foundation
    Me:....well at least you look luminous

  • Dez Chapman
    Dez Chapman 14 days ago

    You look like Lana Del Rey

  • Kasey-ann Lane
    Kasey-ann Lane 14 days ago

    Rimmel is a good english brand,, i dont mind it,,good video idea btw love youuu 😘😘😘

  • Sneha Mallya
    Sneha Mallya 14 days ago

    Tati you have not done a nail paints video in many many years... and I love the nail paints choices you make. Please make a video recommending new shades and nail paint brands.. :*

  • renee yu
    renee yu 15 days ago

    'im ready to go to a date with James" idk why i choked

  • a human 745
    a human 745 15 days ago

    14:43 me before a test

  • Lia Brownson
    Lia Brownson 15 days ago

    Like no offense, but Tati is so adorable, down to the cat ear headband put on backwards

  • Bernadette Marie Sheerin

    I would like to be good at eye liner, i can thankfully get away with not touching my brows ( I think)

  • Sumeya J
    Sumeya J 16 days ago

    Best at brows

  • morgan jeremias
    morgan jeremias 17 days ago

    I actually have that concealer pallette and I actually mix strawberry oil from the body shop in it and use the dark shade to contour and I kinda prefer it over alot of other contours πŸ˜‚

  • Chenoa Curtis
    Chenoa Curtis 17 days ago

    I have never seen Ur pores before. That says ALOT about the foundation!!!!!

  • K L
    K L 17 days ago

    Lol that's the concealer pallet that gave me such a bad reaction that i ended up at the ER. Same box and everything. I was really broke and took a chance, but lost :)

  • Or Nah
    Or Nah 17 days ago

    "Wei No Xiao Xiong"
    I realized my last name is in hereπŸ˜‚

  • Randi Mcdaniel
    Randi Mcdaniel 18 days ago

    10:57 when I entered 6th grade my mom knew I’d wanna wear make up and she got it for me. I even used the little applicator and I remover the colors not being terrible! It was a great palette so I would recommend.

  • Nicole Maj
    Nicole Maj 18 days ago

    I have that bronzer as well and I LOVE it! It is a lovely formula and color! A little goes a long way, it goes on smooth and isnt too dark for my pasty white skin!

  • B**** clap BACK
    B**** clap BACK 18 days ago

    *Flashback Mary* πŸ‘

  • Ella Swenson
    Ella Swenson 18 days ago

    SHINY.

  • Marinette Afton Schmidt Dupain

    That foundation is my actual color

  • Nebel tante
    Nebel tante 18 days ago

    A german TVclipr bought exactly the same concealer palette months ago and even got a free fly in her product. Wow! Quality products!

  • Bri
    Bri 18 days ago

    I love that Rimmel bronzer !!! And I don’t even usually shop drugstore

  • Monique Castelli
    Monique Castelli 19 days ago

    I’ll suck at eyeliner lol! I mean I could be great at eyeliner and maybe not do my brows, but I love to have really even brows... and sadly my eyebrows are normally sisters not twins

  • Alli Ament
    Alli Ament 19 days ago

    Although I’m sure the eyelashes weren’t super comfortable, they did look really nice on you for the price and ratings :)

  • aleeba c cater
    aleeba c cater 19 days ago

    I've got that eyeshadow and I think it's fine I have loads of glitter butttttt... one of the colours ain't the same colour it's different when you put it on

  • Faith Lee
    Faith Lee 19 days ago

    I'd rather be good at liner cause my brows are fine

  • Kate Parr
    Kate Parr 19 days ago

    Hey Tati! Not sure if you'll see this but I have a suggestion: I'd love to see a full face of Pacifica makeup. I've never seen anyone review their stuff so I GUESS?? it's bad??? the packaging isn't promising... but it's all vegan and I love that sooooo a review would be cool

  • Nameless Grace
    Nameless Grace 19 days ago

    I would check to see if the Burt's Bees foundation actually has an expiration. Natural products go bad faster than others because they don't use the same preservatives. It may actually be rancid.

  • Eve Fritter
    Eve Fritter 19 days ago

    Intros are always wayyy too long😫

  • Amber Elias
    Amber Elias 19 days ago

    I wanted to see James’ reaction πŸ˜‚!

  • Alexa Gooden
    Alexa Gooden 20 days ago

    you look like malories sister from bird box

  • bluerosegurl
    bluerosegurl 20 days ago

    Jefree Star's suddenly jealous when you apply the foundation =)

  • Spice E
    Spice E 20 days ago

    Tati, i can see my eyelashes 🀨 (my natural ones)

  • Melany Verna
    Melany Verna 21 day ago

    She can wear the most terrible make-up and make it look just fine

  • Typical Tara
    Typical Tara 21 day ago

    Definitely would rather be killer at eyeliner than brows. I feel like brows are much easier to fix if you make a mistake. Eyeliner not so much

  • Typical Tara
    Typical Tara 21 day ago

    Glitter in the shadows looks WAY too chunky and doesn’t look well on the your eyes

  • Typical Tara
    Typical Tara 21 day ago

    I LOVE the darker brows on you!!

  • Menoly Cates
    Menoly Cates 21 day ago

    I don't ever do my eyebrows so I'd rather be the best at eyeliner. Cause I suck at it right now. haha

  • Sara Balt
    Sara Balt 22 days ago +3

    "And also to give myself acne." LOL

  • Taneleer Tivan
    Taneleer Tivan 22 days ago

    Your foundation make you look like youve done a all highighter challenge lols

  • Khuyen Tran
    Khuyen Tran 22 days ago

    You look like a goddess ong :))

  • Andrea McKeehan
    Andrea McKeehan 22 days ago

    I seriously do not know how you still look absolutely stunningly gorgeous with all that on your face. I literally don't know anyone else that could pull that off 🀣

  • NWOTheories
    NWOTheories 22 days ago

    ...and also...give myself acne!!! ....hilarious

  • Pragya Pancholi
    Pragya Pancholi 22 days ago

    I have that shadow pallet I love it

  • Courtney Gruber
    Courtney Gruber 22 days ago

    You seem so bitchy in this video. Not the Tati were used to.

  • victoria e
    victoria e 23 days ago

    *This is low-key high-key a full face of highlighter*

  • Jieyu G
    Jieyu G 23 days ago

    I think you look good in fair foundation

  • Just Nothing
    Just Nothing 23 days ago

    You must test others Focallure products

  • Queen 벌
    Queen 벌 23 days ago

    2:35-2:49 is me literally 24/7.

  • Haley H
    Haley H 23 days ago

    Brows! I don't wear eyeliner everyday but I definitely draw in my brows every day

  • Melissa Klokocki
    Melissa Klokocki 24 days ago

    I’ve always loved that Rimmel bronzer too πŸ€”

  • Madison Shayy
    Madison Shayy 24 days ago

    Ok but why am I low key living for the eyes... like done properly with the right products it would be a super pretty New Years look... but like with a pop of lavender under the eye 😭

  • Retaj Algethami
    Retaj Algethami 24 days ago

    Your headband is on backwards

  • Steel Blade Alchemist
    Steel Blade Alchemist 24 days ago

    The eyes look great. Everything else...... yeah

  • Kimberly Fugate
    Kimberly Fugate 25 days ago

    girl,..... that powder foundation, you could go running at night and have a full face as a headlight reflector. you will be seen 5 miles away. :)

  • Yah girl Katelyn
    Yah girl Katelyn 25 days ago

    Ok but why do I get Lana del Ray vibes?πŸ™„πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜³πŸ˜³

  • l e x b a b y
    l e x b a b y 25 days ago

    i bought the same concealer palette like last year 😐 horrible. trash. throw the whole palette away πŸ—‘

  • Dikshya Tripathy
    Dikshya Tripathy 26 days ago +1

    Let's use the crappy brushes🀣🀣🀣🀣

  • Benjamin LaBrie
    Benjamin LaBrie 26 days ago

    Flashback Mary 2.0 πŸ˜‚

  • Настя Π¨.

    you kinda look like Evangeline Lilly when you're not wearing makeup

  • luvbbh
    luvbbh 27 days ago

    perhaps the reason the powder foundation was shiny was maybe because in asia, natural and glowy makeup is common? maybe thats not the case and its just a bad foundation lol

  • Angie Angel
    Angie Angel 27 days ago

    I wouldn't use that concealer palette. Noways!!

  • LiLpEeP 4ever
    LiLpEeP 4ever 27 days ago

    this look is giving me big lana del rey vibes tbh

  • Julie Nguyen
    Julie Nguyen 27 days ago

  • Loria_Y
    Loria_Y 28 days ago

    The WEI NI XIAO XIONG eyeshadow make me laugh πŸ˜‚ hhhhh OMG ,and WEI NI XIAO XIONG means β€œWinnie the bear”

  • Alicia Costello
    Alicia Costello 28 days ago

    That Rimmel bronzer is my go-to! I love it!

  • Isabela Ramirez
    Isabela Ramirez 28 days ago

    I wish I could do eyeliner my brows are naturally good so

  • N A
    N A 29 days ago

    I had the exact cream contour palette- it was my first one lol. Absolutely terrible but I tried so hard with it lol

  • Saskia
    Saskia 29 days ago

    Love this, so funny πŸ˜‚

  • Chek Yo Own Shiz Out
    Chek Yo Own Shiz Out 29 days ago

    Check out AlexisJayda, you’ll love her 🀩πŸ€ͺ😍

  • Lucy Bishop
    Lucy Bishop 29 days ago

    You look literally so cute in this video I love your joy!!