how to become a VSCO girl *basic AF*

Share
Embed
  • Published on Jul 30, 2019
  • BASICALLY I learn what's fun fresh and trendy with teenagers these days, following their "VSCO girl" aesthetic...! basically becoming a vsco girl means being basic?! I dare you to count how many times I say vsco in this video... lmao
    I became the ~ULtiMaTe~ vsco/basic girl in this video, and due to way too much caffeine I have to apologize for my obnoxious-ness!!!! Do we want more transformation videos?! Idk if I really transformed here, I actually had a lot of these things without realizing they fit the "vsco girl" aesthetic lol. Just could NOT commit to the crocs concept... no way, no thank you.

    Here’s my shirt -
    Outfit details & fun shit over on my bloggggg!
    --- www.imtaramichelle.com
    &&
    VLOG CHANNEL (daily but not daily vlogs lol)
    --- tvclip.biz/user/taramichellevlogz
    YOU GUYS ARE THE BEST!!!! MAKE SURE TO LIKE AND SUBSCRIBE ;)
    SOCIAL MEDIA:
    ➜Instagram: imtaramichelle
    ➜Twitter: taramassicotte
    ➜Facebook: TaraMichelle/
    ➜Pinterest: www.pinterest.com/imtaramichelle/
    --------------------------------------------
    ➜Business inquires: TaraMichelle@select.co & CC taramassicotte@mac.com
    --------------------------------------------
    You guys are seriously the best & I can’t thank you enough for all your love and supportttt!!! Let me know in the comments what videos you want to see next!
    PS if you’re reading this, comment “sneaky fam!!!!!!” So I know!!!!
    Q&A:
    What camera is this? Canon 80D or M6
    How do you edit? Final Cut Pro X
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 980

  • Paris-leigh Xo
    Paris-leigh Xo 4 hours ago

    Can’t believe non of you understand vsco ugh😡
    Summer vsco girl wears:
    Nike shorts
    Oversized T-shirt
    Crocs
    Fans
    Winter vsco girl wears
    Oversized hoodies
    Vans
    Nike joggers or leggings

  • elizabeth rocks
    elizabeth rocks 5 days ago

    Where is your AND I OPP

  • wendy ayebale
    wendy ayebale 6 days ago

    you look like your in your 30's

  • ATOMIX187
    ATOMIX187 7 days ago

    I'm trying to be a vsco guy/make vsco girl if it exists

  • Christina Peck
    Christina Peck 8 days ago

    Follow my weird money songs

  • Christina Peck
    Christina Peck 8 days ago

    Your 1000000000000000000000000

  • Katie Ferrell
    Katie Ferrell 13 days ago

    Ok what is wrong with people?why can't pepole just be there self instead of being someone there not ??everyone thinks oh I have to be someone I'm not !just be you there's No rule here Just be your self !

  • PicoBello
    PicoBello 14 days ago

    VSCO girls are basically hippies

  • Dennis Maunder
    Dennis Maunder 14 days ago

    I turned into a vsco girl but you forgot to add a metal straws vsco girls have metal straws

  • Kris Rose
    Kris Rose 15 days ago

    Chep scat

  • Eàť Thé Tűrtľeş
    Eàť Thé Tűrtľeş 15 days ago

    Ani oop sksksk eat the turtles.... LOL I am a VSCO girl but I don't agree with saving the turtles I'm sorry but I am big and recycling saving everything else so ani oop

  • Anna Leuratti
    Anna Leuratti 19 days ago

    I'm a vsco girl but I don't know how to say it :))

  • Zoey Mauro
    Zoey Mauro 23 days ago

    i LOVE crocs ;c *cry*

  • Araya Gaming
    Araya Gaming 23 days ago

    I just LOVE how many times she calls vsco girls crap.

  • Laura Finnan
    Laura Finnan 25 days ago

    I'll guess you're 35.

  • Angelica Yeeterz
    Angelica Yeeterz 29 days ago

    Tara Michelle said she is goin on a date tonight

  • Angelica Yeeterz
    Angelica Yeeterz 29 days ago

    Yeet

  • Angelica Yeeterz
    Angelica Yeeterz 29 days ago

    Sksksk and I oop

  • Spinel
    Spinel 29 days ago

    *S K S K S K*

  • Call me Nosebleed
    Call me Nosebleed 29 days ago

    falling

  • ALYVIA_IS_THE_BEST_179

    Totally not Vsco uh heh heh SKSKSKSKSKSKSKSKSKSKSKSKSKSKSKSKSKSKSK AND I OOP

  • DaUnicornGirl Sparkle

    Wow

  • rejoyce neema
    rejoyce neema Month ago

    I think you are 36 years old

  • AnimalCrossing011yt
    AnimalCrossing011yt Month ago +1

    I think you are 22 if I'm wrong sorry🌈 lol

  • Sergio Guille7rmo
    Sergio Guille7rmo Month ago +1

    AND I OOP SKSKSKKSSK

  • The German Shiba
    The German Shiba Month ago

    Tip: most hydroflasks have a plastic straw to be able to drink out of it, next time check your hydroflasks

  • •_•
    •_• Month ago

    im a vsco girl but im not friends with any other vsco girls
    (+I'm broke so i don't really have the coolest things that vsco girls have)

  • Teodora Rosianu
    Teodora Rosianu Month ago +1

    You forgot a part:
    AND I OOP- SKSKSKSKSKSKSKKSSKKSSKKSKSKSKSKSKSK

  • Haley Shaw
    Haley Shaw Month ago

    I now know i'm a vsco girl because i love scrunchies i love jeeps, crocks,#save the turtels is another thing,HYDRO FLASK YASSSSSSS!!! Also a lot of other things :3

  • Emz Life
    Emz Life Month ago

    Uhmm
    I have...
    scrunchies
    Vans
    Fjallraven kanken
    Puka shell neklace
    Friendship bracelet
    Not all the stuff lol

  • Gamer Girl
    Gamer Girl Month ago +1

    Me: Since the tic tok vsco girls are brainwashing me into being a vsco girl I should learn how to since it sounds exciting!!

  • SLEEPPARALYSIS CAT
    SLEEPPARALYSIS CAT Month ago

    Can I be a vsco man?

  • Michaela Dyer
    Michaela Dyer Month ago

    Aesthetic E-Girl! I’m a Aesthetic E-Girl also she has a hydro peak!

  • Comrade on wii
    Comrade on wii Month ago +1

    Are you 54

  • Betaah Apolinário
    Betaah Apolinário Month ago

    I'm Brazilian / Carioca, and I live in the United States for 2 years

    • Betaah Apolinário
      Betaah Apolinário Month ago

      And I intend to have more friendships here, but since I live here for 2 years, I don't have many friendships

  • Ghalia Al Roudan
    Ghalia Al Roudan Month ago

    she forgot skksksksksksks :(

  • シPow3r
    シPow3r Month ago +1

    I’m being one today for Halloween!

  • hG.
    hG. Month ago

    I’m here for Halloween and Halloween only

  • Itz Lizzy
    Itz Lizzy Month ago +1

    I wanna be in trend so I just become a VSCO girl

  • aionna washington
    aionna washington Month ago

    What is the vsco app

  • Denise Magdangal
    Denise Magdangal Month ago

    OMG ksksksksks I'm a ksksks opppopp VSCO GIRL

  • Nierra Ingram
    Nierra Ingram Month ago

    Vsco girl and hot girl summer is two completely different things 😂

  • gacha life
    gacha life Month ago

    I think u r 17 to 18 cuz u look so young

  • Ryan Avent
    Ryan Avent Month ago

    My daughter is the vsco queen she has 173 scrunchies

  • galaxy wolfie playz

    Girl you dont know what is a girl skskksksks and i oop and i oop

  • PennyWise The Dancing Clown

    You look 20...

  • Gacha Addy
    Gacha Addy Month ago

    Tbh, VSCO is kinda my style lol... I like to wear long shirts with super short shorts, I love scrunchies and Starbucks, I also love turtles and hate plastic straws. Hmmmm...

  • superkatånna
    superkatånna Month ago

    idc if the trend dies im still gonna be a vsco girl

  • Diamond Survivor
    Diamond Survivor Month ago

    VSCO looks stupid

  • Diamond Survivor
    Diamond Survivor Month ago

    SWEET I CAN END THIS CRAP AT MY SCHOOL
    CROKS SUCK
    I CAN KILL IT FINALLY

  • AJ
    AJ Month ago

    Ehhh you know a lot of these girls are young and are probably just in their teenager experimental phase. A lot will most likely mellow or grow out of it pretty quickly. I say just let them explore it without judging them too harshly unless they're actually somehow causing harm to someone.

  • Gidena Kindeya
    Gidena Kindeya Month ago

    THIS IS RETARDED

  • Catherine West
    Catherine West Month ago

    You dont like crocs?? I love them!!!!

  • Cutiekat Lance
    Cutiekat Lance Month ago

    Ur prob 19

  • Enya
    Enya Month ago

    *sKskSk aNd I oOP- AnD I OoP-*

  • pooja pandey
    pooja pandey Month ago

    Sksksk

  • Lauren Losada
    Lauren Losada Month ago +4

    If you are vsco girl or want to be a vsco girl like this comment

  • hey queen
    hey queen Month ago +1

    So unvsco

  • hey queen
    hey queen Month ago +1

    20?

  • Rileys - Sunflower
    Rileys - Sunflower 2 months ago +1

    “What is with the hydroflasks???”

    Me: Yeah really. Please tell me. somebody.