Post Malone Pranks People with Undercover Record Store Surprise // Omaze

Share
Embed

Comments • 14 201

  • Mark Rivera
    Mark Rivera 40 minutes ago

    Salute post malone godbless more blessings

  • Meme Juice
    Meme Juice 3 hours ago

    It's kinda hard not to notice.

  • GRCM 12
    GRCM 12 3 hours ago

    I m listen better now, sunflower, rockstar, too Young, Wow, the White inversion and more songs, post Malone its my Hero i love your work i need your opinion and one heart πŸ˜πŸ˜ŽπŸ˜€

  • Marta Laszczewski
    Marta Laszczewski 7 hours ago

    The guy who said he needs more Jesus, is right! Man, we all do! Don't dismiss it, we all need a savior! God bless you Post

  • kidrobot
    kidrobot 9 hours ago

    lmao rejected 0:17

  • Tony Grand
    Tony Grand 12 hours ago

    He's a clown

  • Efh Fourlh
    Efh Fourlh 14 hours ago

    I Love you β€οΈπŸ’‹πŸ’œ

  • Never Back Down
    Never Back Down 16 hours ago

    It is weird people who live in US don't recognize Post Malone, in my country people would've recognize him!

  • brianna gray
    brianna gray 18 hours ago

    WE STAN

  • kazumi morales
    kazumi morales 18 hours ago

    My babyyyyyyy

  • Adam Butcher
    Adam Butcher 20 hours ago

    I’m booting in for Bentley

  • Diana A
    Diana A 22 hours ago

    He's so funny

  • Eden Rose
    Eden Rose Day ago

    Malon : do you like hip hop music ?
    Old man with long white hair and long white beard : i lik..humm i think i dont realy understand it .

  • Kammaiii Gamergirl

    Lol do more ur the best my mom is a big fan

  • Larseus
    Larseus Day ago

    I like post malone, good guy. However some of his music is repetitious, apparently that's becoming the new thing I have noticed in today's music. It seems like filler lyrics, I wish he wouldn't follow that trend, because I think he can do way more then that. I am not dogging on him, just saying a lot of songs repeating words in the songs throughout the whole thing is just too much. Of course this is all my opinion from some one born in the early 80s, 90s is the last best genre in my book, some early 2000s but nowadays, it's fairly rare. Sign of age I guess, I am seeing I am stuck in my era of music.. lol

  • TJ Scotty
    TJ Scotty Day ago

    "I think you need more Jesus." "I need je-" walks off πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Youtube Kills My Brain Cells

    *Deep Undercover*

  • Albanianhustler
    Albanianhustler Day ago

    Who is this pensionist?

  • Ali Khalil
    Ali Khalil Day ago

    Plz give me I really need this car ....πŸ•ΊπŸ•ΊπŸ•Ί

  • young DC
    young DC Day ago

    Its like solid snake without his box

  • Joseph Watkins
    Joseph Watkins Day ago

    That blonde wanted a piece of his Maloney

  • DummySlap
    DummySlap Day ago

    πŸ˜‚πŸ˜‚ bruh lol

  • SLEDGE Gamer Cry
    SLEDGE Gamer Cry Day ago +1

    Freddie Malone

  • JACKYCHAN 1999
    JACKYCHAN 1999 Day ago

    Post malone stop smoking

  • LX arts
    LX arts Day ago

    They should of put makeup over the tats

  • Kelvin Ong
    Kelvin Ong Day ago

    Is my time finally here?

  • Julio Galvan
    Julio Galvan Day ago

    Ha good one

  • Michael Stewart
    Michael Stewart Day ago

    I thought he was black till a couple days ago on u tube I saw him take delivery of a truck

  • Nika Pado
    Nika Pado Day ago

    Give those records to me!!!!!!...I have a ton of collections of post Malone!!!i love him soooooooooo much..more than I love my bf(jk)πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Funny Mike
    Funny Mike Day ago +1

    Sunflower song op😍

  • Funny Mike
    Funny Mike Day ago +1

    Pls im the biggest fan

  • music bae
    music bae Day ago

    3:56 grandpa:- ohh my fucking gosh...πŸ˜‚πŸ˜‚

  • the LALRICKY
    the LALRICKY Day ago

    Homeless guy with tattoos going undercover???!!!

  • amazing girl
    amazing girl 2 days ago

    That camo SUCKS

  • CARLOSKID
    CARLOSKID 2 days ago

    1:33 omg I thought Dumbledore died he’s been resurrected

  • Cyanjames Sayaboc
    Cyanjames Sayaboc 2 days ago

    The blond girl is alm9st like the spider girl

  • Star Camacho
    Star Camacho 2 days ago

    The ending where Post Makone pretends to be mad was hilarioousπŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ˜ŠπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜ŠπŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…

  • Dachs
    Dachs 2 days ago

    His mustache looks like 2 dogs kissing

  • Electro Skull
    Electro Skull 2 days ago +1

    It's my birthdays can I get 10 likes???

  • random crazes
    random crazes 2 days ago

    I bet he got his neck tattoo when he was drunk πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Luke Hickman
    Luke Hickman 2 days ago

    I like the car

  • Mr. raccoon
    Mr. raccoon 2 days ago

    Post Malone is my favorite musician

  • Omar Karim
    Omar Karim 2 days ago

    Young Flashlight mixtape 2020

  • Harley Quinn
    Harley Quinn 2 days ago

    Lol good one post I would have noticed you in less than a sec tho lol love your ass biggest fucking fan I really wish I was there tho and I wanted to buy a ticket but I couldn't ❣️😁

  • coggins5569
    coggins5569 2 days ago

    Why does post Malone always look like he smells like Cheetos, hotass and Newports

  • Asif Khan
    Asif Khan 2 days ago

    pull up ur pants

  • Some Grass
    Some Grass 2 days ago

    *the only time post isn’t smoking*

  • Vey Narbz
    Vey Narbz 2 days ago

    Extreme accounting πŸ˜‚

  • Block fild Zend
    Block fild Zend 2 days ago +1

    Π― 1 ΠΈΠ· 2019 ΠΈ ΠΈΠ· россии, I, m from Russia, do you speak Russia.

  • Dylan Flores
    Dylan Flores 2 days ago

    cringe *

  • Flordeliza Torreon
    Flordeliza Torreon 2 days ago

    I have a taxi yay

  • Muhammed Nabeel
    Muhammed Nabeel 2 days ago

    I am you fan

  • Nikita Kita
    Nikita Kita 2 days ago

    sir i want that car

  • Basel Almaani
    Basel Almaani 2 days ago

    Really hope to win

  • Pratham Bhatia
    Pratham Bhatia 2 days ago

    Post Malone is a man made of love ❀️

  • Dactylic 4021
    Dactylic 4021 2 days ago

    πŸ’€πŸ’€πŸ’€

  • Strabunitz
    Strabunitz 2 days ago

    I would run away from that junkie asap..

  • john sky
    john sky 2 days ago

    πŸ˜‚πŸ˜‚ young fleshlight

  • SoSoVlogsandmore
    SoSoVlogsandmore 2 days ago

    young fleshlight's I fall apart

  • Clandestine Council
    Clandestine Council 2 days ago

    Why on earth is the "better now"-ad over the window for the last skit? :P

  • Evan Ishmael
    Evan Ishmael 2 days ago +1

    3:42-3:55 how to end your job.

  • Jose Velasquez
    Jose Velasquez 2 days ago

    Awesome

  • Probably, Your Favorite

    Post, watch my video. It's horrible.

  • utseay
    utseay 3 days ago

    You need more Jesus. But....Trump. Hopefully Jesus can dig.

  • FeFe The Rocke
    FeFe The Rocke 3 days ago

    Post reaching out for a hug and doesn’t Get one ); 0:00

  • Luis Garcia
    Luis Garcia 3 days ago

    Wish I could win something one day and accomplish my dreams. But it kinda sucks because some people be gouging us, people that don't have papers so it kinda sucks.

  • Glib Glob
    Glib Glob 3 days ago

    Love you

  • Skitt3n_ YT
    Skitt3n_ YT 3 days ago

    So called "Deep"

  • Theo Baudry
    Theo Baudry 3 days ago

    They could probably smell him right at the entrance.

  • J KER
    J KER 3 days ago

    He needs Jesus more

  • Evan Savage
    Evan Savage 3 days ago

    Post Malone I want to make a song with u and sub to my channel

  • Filip Kowalczyk
    Filip Kowalczyk 3 days ago

    0:10 Bebe Rexha 1:1

  • J C
    J C 3 days ago

    Deep undercover....

  • Travis Plofsky
    Travis Plofsky 3 days ago

    The best part about this is that’s a total spoof of β€œundercover celebrity” videos. Gotta love some classic satire

  • respeck seasoning
    respeck seasoning 3 days ago

    "Young flesh light"

  • Rick Rojas
    Rick Rojas 3 days ago

    Mmm well he did talk to old people more than young ones..

  • Billy Grey
    Billy Grey 3 days ago

    Jeez...I wonder why it was so easy to recognize him.

  • K V
    K V 3 days ago

    How is their record stores in 2019?

  • Majiz
    Majiz 3 days ago

    literally wouldn't even realise he was undercover if he didn't say it.

  • jonas hernandez
    jonas hernandez 3 days ago

    He looks like a clown 🀑

  • splat monkey gaming 10 sereano

    That old mans eyes poped out lmao

  • KingK21 !!!
    KingK21 !!! 3 days ago

    Seth Rogens baby.

  • willyard43
    willyard43 3 days ago

    To people who skipped and. Looked in. Comments car was already won

  • David Bilavarn
    David Bilavarn 3 days ago

    That white girl is sexy af, them titties lol

  • Gnar Kill
    Gnar Kill 3 days ago

    I wouldn't get into a car with that cursed man lol

  • redseasplitter
    redseasplitter 3 days ago

    Lmao must be how it worked for Clark Kent

  • Sucio
    Sucio 3 days ago

    Who?

  • Alexa Bowman
    Alexa Bowman 3 days ago

    Why are you so fucking hot in that disguise 😍❀ daddyyyyy

  • TeFA1R
    TeFA1R 3 days ago

    Oh...I guess my rap name is "Young Condom"...nope.

  • Yovecx
    Yovecx 3 days ago

    He should do more of this

  • Konex Matrix
    Konex Matrix 3 days ago

    We all need more jesus

  • Ω­ 5Υ¬5Ρ„Ω­ hfts

    Young fleshlight. I'm deadπŸ’€πŸ€£πŸ€£πŸ€£

  • jozef a linda matta
    jozef a linda matta 3 days ago

    πŸ‘ŒπŸ€žβœŒοΈπŸ‘

  • Fleecast
    Fleecast 3 days ago

    Luck 100

  • Profphysicsz M
    Profphysicsz M 3 days ago

    Hi

  • Chill Out
    Chill Out 3 days ago

    Blondie, short hair, I want her.

  • expert_calibre
    expert_calibre 3 days ago

    Theres nothing undercover about a white hat and shirt

  • MaCa 1337
    MaCa 1337 3 days ago

    I think you need more jesus :D

  • S S S S A M
    S S S S A M 3 days ago

    Who did his disguise cause i want them to do one for me. I wanna rob a bank

  • Cristiano Anandldo
    Cristiano Anandldo 3 days ago

    Hahaha ohaaaa