Live PD: I Know You're Lying, But Continue (Season 3) | A&E

Share
Embed
  • Published on Sep 13, 2019
  • Like Live PD? Catch Live Rescue, Mondays at 9/8c!
    When officers attempt to serve a warrant to a man, he comes up with a lie that the man they are looking for is actually his son who just looks like him, in this clip from "8.24.19". #LivePD
    Subscribe for more from Live PD and other great A&E shows:
    aetv.us/subscribe_ae
    Find out more about Live PD and watch full episodes on our site:
    aetv.us/LivePDOfficial
    Watch Dan Abrams and Sgt. ""Sticks"" Larkin analyze events from the show:
    po.st/LivePD_AfterAction
    Check out exclusive A&E content:
    Website - po.st/AETV
    Facebook - po.st/AE_Facebook
    Twitter - po.st/AE_Twitter
    In-studio host, ABC’s Dan Abrams, alongside analyst Tom Morris Jr., guide viewers through the night, giving insight to what audiences see in real time (via a mix of dash cams, fixed rig and handheld cameras), bouncing minute-by-minute between the featured police departments and offering an inside look at each live incident.
    A&E leads the cultural conversation through high-quality, thought provoking original programming with a unique point of view. Whether it’s the network’s distinctive brand of award-winning disruptive reality, groundbreaking documentary, or premium scripted drama, A&E’s brave storytelling always makes entertainment an art. Visit us at aetv.com for more info.
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 1 577

  • A&E
    A&E  26 days ago +64

    Like Live PD? Catch Live Rescue, returning on Monday September, 23rd at 9/8c!

    • gamerkid 77
      gamerkid 77 10 days ago

      @Erick Johnson coo

    • your dick in a fan
      your dick in a fan 26 days ago +1

      @Erick Johnson hahahahah wtf dude

    • Erick Johnson
      Erick Johnson 26 days ago +2

      Thank you for exploiting citizens for capital gains you are a true American.

  • Tiago Lopes
    Tiago Lopes 4 hours ago

    im glad they didnt give him additional charges

  • Jasmin love
    Jasmin love 8 hours ago

    😆 lol

  • MR. IDONOTCARE
    MR. IDONOTCARE 11 hours ago

    Why are the cuffs pink?

  • InnaDeep
    InnaDeep 14 hours ago

    Why do bad bodied females INSIST on wearing tight or revealing clothes. It's like they don't actually see themselves.

  • Ken S.
    Ken S. 15 hours ago

    Man he looks good for 46 , good genes

  • Lovely Chaos11
    Lovely Chaos11 Day ago

    Love the cuffs bro!

  • Sterlo Low
    Sterlo Low Day ago

    You Gonna Get Another Felony.. “Okay It’s Me”😂😂😂😂😂

  • Allison Quezada
    Allison Quezada Day ago

    Are those pink cuffs 🤣😂🤣🤣

  • Brandon Lynn
    Brandon Lynn Day ago

    The cop is so hot 🥵

  • WorksmartnothardTV

    (Head down)”46 sir”😂😂😂😂😂

  • ThirstyDrunk
    ThirstyDrunk 2 days ago

    Hello Kitty handcuff set

  • Andrew BR
    Andrew BR 2 days ago

    Pink cuffs?!

  • Toya Dee
    Toya Dee 3 days ago

    Just saying.. black folks and other pigmented races dont age like white people. IJS

  • Makayla vlogs
    Makayla vlogs 3 days ago +1

    Why they zoom in on her like that😂😭😭😂😂😂

  • Patrick Clark
    Patrick Clark 3 days ago

    At least they kept their word and didn't charge him for the lying about his identity. A lot of cops will say whatever they have to so they can get a confession and still charge you with the additional charges.

  • mzjuicyfruitt89
    mzjuicyfruitt89 3 days ago

    Pink handcuffs !

  • B Robinson
    B Robinson 3 days ago

    So you’ll lie on your son. Smh 🤦🏾‍♀️

  • Nate Bumgarner
    Nate Bumgarner 3 days ago

    They hooked that dude up with no charge

  • R C
    R C 3 days ago

    Cops aren't my thing but for officer Bishop, I'd make an exception. Call me. 😉

  • Tee Montana
    Tee Montana 3 days ago

    Pink handcuffs? Really?

  • TorontoChick
    TorontoChick 4 days ago

    That cop was pretty cool.

  • Recon2g
    Recon2g 4 days ago

    Haha I use to carry pink cuffs for the tough guys lol

  • Brilly Ashby Slebold

    Yeaa We As Black People Age Gud Af Buh Honey 46 Is A Lil Far Out 😂

  • Capone Johnson
    Capone Johnson 4 days ago

    Good cops go anywhere!!! I love the force baby I'm coming in!!!

  • Dylan Donlon
    Dylan Donlon 4 days ago +4

    Camera man with the jokes zooming in on her 😂😂😂

  • King Wilson
    King Wilson 4 days ago

    "...........okay it's me" 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Britt Dickerson
    Britt Dickerson 4 days ago

    "How TF did y'all find me man" 🤦😂

  • bonafide 2110
    bonafide 2110 4 days ago +3

    He's trying to throw his son on the bus that's snitching

  • ognavo1
    ognavo1 4 days ago

    Pink cuffs lmfao

  • Joshuwah
    Joshuwah 4 days ago

    Those pink cuffs tho

  • G Pow
    G Pow 5 days ago

    Looks good for 46!

  • Braden Burkart
    Braden Burkart 5 days ago +1

    Mmmmmmmm the pink cuffs

  • PayPal
    PayPal 5 days ago +4

    2:56 Me When the 5th grade teacher knows and asks you if you faked your mom’s signature

  • Ta’Niyah Dixon
    Ta’Niyah Dixon 5 days ago

    Lmao😂

  • dat boy mafiana
    dat boy mafiana 5 days ago

    Lmfao im 46 sir...o you age well...well yes sir im blacc lmfao

  • Montessori Webinars
    Montessori Webinars 5 days ago

    Those pink cuffs are old. All the glitter fell off.

  • vegeta God of destruction

    I applaud the cops giving him a chance to come clean, and actually explaining the process and charges without judgement or foul language.

  • Honey Brown
    Honey Brown 5 days ago

    I hope that woman has zero children because from the way she’s holding that puppy....she doesn’t need to have any.

    • Kermit of Rivia
      Kermit of Rivia 3 days ago

      For real tho, but by the looks of things, big girl is probably expecting quadruplets..

  • Will Couch
    Will Couch 5 days ago

    Pretty chill cop

  • Danny Jones
    Danny Jones 5 days ago +1

    You know what I'm saying.

  • DrunkenGamer
    DrunkenGamer 5 days ago

    Not one female officer here and the pink cuffs came out. Did this officer lose a bet or something? Lol

  • Sam Erdly
    Sam Erdly 5 days ago

    Who tf was that hippo on screen lmao

  • amber aneesahh
    amber aneesahh 6 days ago

    Why would you wanna be around your man lookin like that

  • Angid Lopez
    Angid Lopez 6 days ago +1

    Ad before video: “The best part about being a psychic is that I get to help ppl”
    Me: “i know you’re lying, but continue”

  • Mimi the Gammer D
    Mimi the Gammer D 6 days ago

    Y’all wrong for zooming in on that lady like that being petty I peep the shade 😂😂😂

  • Skippbeats
    Skippbeats 6 days ago

    Ok officer bae

  • Embrace the Blue Line
    Embrace the Blue Line 6 days ago +1

    "Ya'll know its me " Lmao😂

  • Veronika Diamond
    Veronika Diamond 6 days ago

    Why his handcuffs pink

  • Jay /lmao Jay / lmao

    Omg that girl 🤣😅

  • Rich Mack
    Rich Mack 7 days ago

    Tellin on yo own son 🤦🏾‍♂️🤦🏾‍♂️🤦🏾‍♂️🤦🏾‍♂️

  • TR OY
    TR OY 7 days ago +3

    Guy sounds like Dave Chapel!!! How did you find me Bro..lmao

  • Aye Babyy13
    Aye Babyy13 7 days ago

    When he finally admitted I died😂

  • Gabe Powers
    Gabe Powers 7 days ago

    You are not required to give self incrimination information including identifying your self. Notice nobody ever is charged for not providing ID, EVER!

  • Roy Fisher
    Roy Fisher 7 days ago +215

    “How tf ya’ll find me?”
    6ix9ine - “I know this 28 year old forty year old man”

  • Jane Doe
    Jane Doe 7 days ago

    Are those pink ??? 😂😂

  • The Life of Nae and Nani

    That lady might be on some drugs

  • Riel Time
    Riel Time 7 days ago

    What a disgusting looking female

  • xKing Roland
    xKing Roland 7 days ago

    Does he not remind anyone else of Dave Chappell

  • E M3
    E M3 7 days ago

    Pink handcuffs? Wtf