The reason I don't talk crazy online.

Share
Embed
  • Published on May 11, 2019
  • You ever just get your entire bank account leaked and it starts trending on twitter
    Oddwin - 8.16.18
  • ComedyComedy

Comments • 7 443

  • No1ne
    No1ne 15 hours ago

    "I was foolish, perhaps I did go a little too far". 💀💀💀

  • CFE KOS-MOS
    CFE KOS-MOS 16 hours ago

    1:17 mini heart attack

  • Cool ScreenName
    Cool ScreenName 17 hours ago

    Best music i never heard ever, ty for linking them in descriptions

  • Artic Wolf
    Artic Wolf 20 hours ago +1

    calebcity and lenarr best you tubers ever keep up the good work

  • JB Da ravaga
    JB Da ravaga 22 hours ago

    NAW YOU GOOD
    it really be like that

  • jalyn howard
    jalyn howard 22 hours ago +2

    1:05 I was foolish perhaps I took it a little to far
    NAH U GOOD ANSWER THE QUESTION

  • animatehank
    animatehank 22 hours ago +1

    Someone is about to get the Thanos treatment. Hope the soup was good!

  • AaronThePerson
    AaronThePerson 23 hours ago

    THIS SHIT IS HILARIOUS LMAO

  • SW3GG
    SW3GG 23 hours ago +1

    😆

  • Kymani Wade
    Kymani Wade 23 hours ago

    Imagine the other people in the game listening 😂

  • Nomi Treasure
    Nomi Treasure 23 hours ago

    “This not yo door? Unlock it!.”😂😂😂.

  • Hetor Ojeda
    Hetor Ojeda Day ago

    Doo doo butter

  • POIST YT
    POIST YT Day ago

    *GETS DDOSSED*

  • dubstep_bullets
    dubstep_bullets Day ago

    that doods connection to the ps4 must be god tier

  • Delaney Longmuir

    What’s the piano song playing in the background ?

  • Jalen Denham
    Jalen Denham Day ago

    Sounds like rainbow what a great non toxic game

  • Chad Wallace
    Chad Wallace Day ago

    1:17 when your mom come home and you forgot to take out the chicken from the freezer

  • joseph gamble
    joseph gamble Day ago +1

    This is now people do this shit in video games. Talk shit.

  • maritza arroyo
    maritza arroyo Day ago

    Team PS4

  • Joseph Childers
    Joseph Childers Day ago

    This is my third time watching this in 24 hours and this shit still funny

  • Essence Searles
    Essence Searles Day ago

    DOO DOO BUTTER 😭

  • anthonyhunt024
    anthonyhunt024 Day ago

    That’s what I be doing just to fuck with ppl online 😂😂😂 just pull up there IP Address and maybe DDOS EM

  • Zaw Shrike
    Zaw Shrike Day ago

    My dump ass still talks shitt after they say my address

  • Enlightened Mumbo Jumbo

    Nek minute, swat team arrives at house to help break in

  • j u i c e
    j u i c e Day ago +1

    Here cuzza 2MuchBrysen
    0:48

  • Michael Brown
    Michael Brown Day ago

    DOO DOO BUTTER !!!!!!!!!!!!!!!!!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • TooCuteNoir B.
    TooCuteNoir B. Day ago

    I would be like nah fam. I got evicted I staying at the homies crib. This not even my Wi-Fi. 😂😂😂😂

  • buffalo meat
    buffalo meat Day ago +1

    Doodoo butter!!??

  • Marcus Watson
    Marcus Watson 2 days ago

    Friendly fire is enabled...

  • Johnny Nasty
    Johnny Nasty 2 days ago

    This is true

  • Your Done
    Your Done 2 days ago

    garbeige

  • Duke Danso
    Duke Danso 2 days ago

    yoooo dieeeedd

  • Sonicopi
    Sonicopi 2 days ago +1

    Guys Ill talk to you later I have to go use the bathroom
    Friend: alright man

    *last online 6 years ago*

  • D’vyne Angel
    D’vyne Angel 2 days ago

    Ur DoDo BuTtEr

  • JT Gunshot
    JT Gunshot 2 days ago

    Gta 5 lobbies be like

  • Spilltehteah_ OwO
    Spilltehteah_ OwO 2 days ago +2

    I just realized doesnt that mean the dude brought his whole ass console and headphones????? (Idk I could be wrong but still lol)

  • chocolate girl
    chocolate girl 2 days ago

    LongBeachGriffy needs to see this 🤔

  • Finesse Dog
    Finesse Dog 2 days ago

    THIS NOT YO BEDROOM DOOR?!?! 🤣🤣🤣

  • Ali Ali
    Ali Ali 2 days ago

    Anyone disliking this video are just bums freaking subscribing just to dislike😂🤦‍♂️

  • Deseret Gear
    Deseret Gear 2 days ago

    "You're dirt. You're doo-doo butter."

  • Psychotica
    Psychotica 2 days ago

    Comes to my house while *still being online speaking to me*

  • Gionni Johnson
    Gionni Johnson 2 days ago

    Who’s here from 1:37-1:44?

  • Luke Smith
    Luke Smith 2 days ago +1

    This happened to me before but without them coming to my house

  • Kyotra
    Kyotra 2 days ago

    "We're civilized gentlemen here sir, I think-"
    "NAH, NU-UH, NOPE"

  • Samantha Watson
    Samantha Watson 2 days ago

    Only youtuber these days that makes me laugh

  • Fax Finigan
    Fax Finigan 2 days ago

    doodoo butter bro im deceased

  • Rickey Bernard
    Rickey Bernard 2 days ago +1

    They funny thing is is that he's the guy on the mic as well.

  • Omari Williams
    Omari Williams 2 days ago

    "You're dirt. You're D O O D O O B U T T E R"

  • Jarrett Cox
    Jarrett Cox 2 days ago

    Dude I would of went awol that would freak me out

  • Cameron Pitre
    Cameron Pitre 2 days ago

    lmao i love this guy

  • Luh supreme Gaming
    Luh supreme Gaming 2 days ago

    XD HELLA SUNNY

  • SubparPanda
    SubparPanda 2 days ago

    Damn at yo BEDROOM door too lol

  • Jxtaro
    Jxtaro 2 days ago

    Brysen fans wya?? 0:49

  • Phixiq
    Phixiq 2 days ago

    That use to shut everyone up 😂😂😂😂

  • Raul Lavariega
    Raul Lavariega 2 days ago

    This actually happened to me before. Shit was crazy, never talked shit after that event

  • Some Default
    Some Default 2 days ago

    0:48 that's where 2MuchBryson got this...Any fans

  • Kustafa Kreator
    Kustafa Kreator 2 days ago

    And thats why i keep a shotgun in my room at all times

  • Mr Ostrich
    Mr Ostrich 2 days ago

    DODOBUTTER😂🤣😭

  • CrazyCookie MC
    CrazyCookie MC 2 days ago

    The good old black ops 2 days

  • Jeremy Newton
    Jeremy Newton 3 days ago

    How bad do you have to be to get called *DOO* *DOO* *BUTTER*

  • Chris O'Garro
    Chris O'Garro 3 days ago

    This my little brother in about 2 weeks

  • palmchika13 Mary charry

    *doo doo butter*

  • Kenneth James
    Kenneth James 3 days ago +2

    1:16 - When you know u screwed

  • Just The Highlights
    Just The Highlights 3 days ago +3

    1:17 Rick & Morty face! 😆

  • Faiz Khalifa
    Faiz Khalifa 3 days ago +1

    We finally got a moment of silence y’all 😂😂😂😭

  • Adenn Serna
    Adenn Serna 3 days ago

    :49

  • Keyony H2
    Keyony H2 3 days ago +3

    Theory: Caleb City is


    Noob Master69

  • Kendall Williams
    Kendall Williams 3 days ago +2

    1:16-1:18 When yo mom find ur report card while ur playing ur game

  • Michael Shaiman
    Michael Shaiman 3 days ago +1

    The fear here is palpable

  • DumbNixk
    DumbNixk 3 days ago +1

    “Your dirt, your dodo butter”

  • Consoul Gamer
    Consoul Gamer 3 days ago +1

    This shit hella true lol

  • ILIKEPLAYDOUGH65 1
    ILIKEPLAYDOUGH65 1 3 days ago +1

    Hes shit beacuse hes holding the thr controller fucked

  • BeardOil 424
    BeardOil 424 3 days ago +1

    Garbeige

  • Yohan C.
    Yohan C. 3 days ago +2

    Yooo i swear that be me when im on 2k and sum dude goes "aight so ur ip adress is ■■■■" and then i just be 😮😶😶...👌🏿😂

  • SI8
    SI8 3 days ago +3

    That face at 1:20 had me dead 😂😂

  • James The Wolf
    James The Wolf 3 days ago +1

    1:16 That look at the potential realization of what's possibly happening. LOLZ!!! Kinda reminds me of the spongebob caveman expression.

  • KelpoDa Gamer
    KelpoDa Gamer 3 days ago +1

    When u roasting everyone and the guy starts to say to d-off you and says your name and address

  • TheGuyNobodyLikes
    TheGuyNobodyLikes 3 days ago

    Hackerman 100

  • Tracy Walker
    Tracy Walker 3 days ago

    Yooooooooo. Too funny

  • Schmelon
    Schmelon 3 days ago +3

    He is still trying to tell this man it's not his address. He can't even get it out

  • CurlsOfDbrave
    CurlsOfDbrave 3 days ago +3

    He said,
    "AND I OOHP-"

  • NIJAXSAMURAI Ice
    NIJAXSAMURAI Ice 3 days ago +3

    It's funny how the colors just fade 😂

  • Ahmad Gaming
    Ahmad Gaming 3 days ago

    Is everyone gonna ignore the part the part where he said “You’re doodoo butter”
    That had me dying

  • SIV
    SIV 3 days ago

    Greatest video of 2019

  • legacy games
    legacy games 3 days ago +1

    1:17 when you fart in your friends parents house

  • MCK
    MCK 3 days ago +1

    Bruh, this shit is classic. How this not viral dog?

  • Jesse Thomas Cedillos
    Jesse Thomas Cedillos 3 days ago +1

    What a funny video, this shit is so good xD

  • Life was Given to us
    Life was Given to us 3 days ago +1

    *Garbeige*

  • ItsTwiz
    ItsTwiz 3 days ago

    I don’t have life and I’m still bad lol

  • naruto blazing
    naruto blazing 3 days ago

    Play on xbox white kid will bust you

  • ImRegrets悪の
    ImRegrets悪の 3 days ago +1

    Bruh I swear this guy is funny

  • Jabari Jones
    Jabari Jones 3 days ago +2

    Lol. He ain't gonna even swat you, bro. He just gonna handle you himself.

    • redditor001
      redditor001 2 days ago +1

      Jabari Jones yeah, by swatting him
      Upside the jawline

  • Dre Howard
    Dre Howard 3 days ago +2

    1:17 bruhhhhhhh 🤣🤣🤣

  • Vens Modz
    Vens Modz 3 days ago

    Lol FOR REAL

  • ReFlex
    ReFlex 3 days ago +1

    He just gonna leak my guys address to everyone in the lobby? 😂😂😂

  • SPEC' TECH WORLD
    SPEC' TECH WORLD 3 days ago +2

    This guy is the most genuinely funniest youtuber ever not like those cringy viners with millions of views he deserve more

  • Noob Twins
    Noob Twins 3 days ago

    0:55 it was at this moment Caleb knew he fucked up

  • Mxtt
    Mxtt 3 days ago

    This kind of makes me feel bad for myself. This happened to me recently and I nearly got my wifi gone (don't know how it works lmao) and it was through rocket league trading. It was a scary experience and while I should've just left it there and made dealt with the wifi out, I couldn't deal with it and he had my location and my brother started lagging on his computer which was pretty good at running stuff. It's hard to feel safe anymore.

  • fuzzybridges89
    fuzzybridges89 3 days ago

    Naw you good! ANSWER THE QUESTION!!!!🤣😂🤣😂🤣😂