Wiz Khalifa Gets Smoked Out By Spicy Wings | Hot Ones

Share
Embed
  • Published on Jul 26, 2018
  • Wiz Khalifa is a platinum-selling rapper with a new album, Rolling Papers II, out now and The Dazed and Blazed Tour coming to a city near you. But how is he with hot food? Find out as the O.G. smoker tries to avoid blowing his high on the wings of death. As he and Sean Evans crank up the heat, Wiz breaks down his weed Olympics with Snoop Dogg, discusses his love for the Diplomats, and explains why Pittsburgh's Primanti Bros. still holds the crown for most innovative sandwich in America.
    We're finally here to supply you with the dopest merch! We sell everything from Hot Ones Hot Sauce like the The Last Dab to the highest quality tees. Shop here: bit.ly/2w8lVer
    BUY your bottle of Los Calientes from Heatonist: bit.ly/2LMDxqS
    SIGN UP for the Hot Ones Monthly Hot Sauce Subscription box: bit.ly/2veY50P
    SUBSCRIBE to the brand-new Hot Ones podcast for extended cuts of classic interviews: apple.co/2vAceoH
    Subscribe to First We Feast on TVclip: goo.gl/UxFzhK
    Check out more of First We Feast here:
    firstwefeast.com/
    twitter.com/firstwefeast
    facebook.com/FirstWeFeast
    instagram.com/firstwefeast

    First We Feast videos offer an iconoclastic view into the culinary world, taking you behind-the-scenes with some of the country's best chefs and finding the unexpected places where food and pop culture intersect.
  • Howto & StyleHowto & Style

Comments • 13 103

  • Isaac Robles
    Isaac Robles 3 hours ago

    "SWEET FUCK" -Wizs Spicy Sweet Sauce. 🤣😂😎

  • ojay Z
    ojay Z 5 hours ago

    "Ganjapreneur"

  • Chaz Stevens
    Chaz Stevens 20 hours ago +2

    Sean HAS to be so incredibly tired of wings. Lol

  • Deven Hammonds
    Deven Hammonds 22 hours ago

    DUDE I ASKED YOU A FUCKING QUESTION!!!😂

  • Inspekcja Pracy
    Inspekcja Pracy Day ago

    What a piece of human excrement.

  • FAMOUSKYKY_VOGUECLIPS Bruner

    Y'all should put Janet Jackson on her

  • Sam Kieran Walker
    Sam Kieran Walker Day ago +2

    EVERY TIME I WATCH THIS I END UP ORDERING SOME WINGS

  • MrnMrs Rossi
    MrnMrs Rossi Day ago +2

    I really wanted to know if he likes Wu Tang Clan, they are legends

  • Elenise Lopes
    Elenise Lopes 2 days ago

    I smoke maruana

  • pepsi07 max1
    pepsi07 max1 2 days ago

    Lol 20:55 he look like quavo there lol

  • Marcinspace
    Marcinspace 3 days ago +3

    :O WIZ did you cheat at the end there?? flipping that wing

  • André Henriques
    André Henriques 3 days ago

    "dumb taste" hahahahaahaha

  • ian waldin
    ian waldin 4 days ago

    "Niggas gotta eat "

  • Kevin is my name
    Kevin is my name 5 days ago +1

    Lol wiz so stoned he just forgets how hot the wing was by the time Sean finishes the question

  • Teon  Jenkins
    Teon Jenkins 5 days ago +1

    “Here nephew “😂😂😂😂

  • Altamash Cheema
    Altamash Cheema 5 days ago

    Get Yes Theory on the show!!

  • Allel Daniel
    Allel Daniel 5 days ago

    He didn't eat shit tho

  • Anthony Castaneda
    Anthony Castaneda 5 days ago

    Khalifa 412 👑

  • sid shamrock
    sid shamrock 6 days ago

    Bira ........here??

  • Meza Rod
    Meza Rod 7 days ago

    This is wack. Why even go on the show if you're going to be a coochie. He peels the skin off the wing and just eats the meat.

  • Koro Kai
    Koro Kai 7 days ago

    Sean is one awkward ass dude

  • ImAManiac
    ImAManiac 7 days ago

    Dude, please get will smith on this show!!

  • Nuthin But Garlic
    Nuthin But Garlic 8 days ago +2

    This dude just say hip hop mosh pits are the best?
    Lmfao, hip hop pits are imitation

  • A - Plays
    A - Plays 8 days ago

    5:49 What the hell was that sound effect.

  • malo montana
    malo montana 9 days ago +1

    Wat a pussy

  • dazzaburger
    dazzaburger 9 days ago

    Wiz khalifa has an uncanny resemblance to Snoop Dogg

  • Shakendria Murphy
    Shakendria Murphy 9 days ago

    Dear wiz khalifa, I have admired yo ass for years lol you love bowling which put you on my top list under my dad alot of people don't appreciate bowling it's one of my loves lol butterummmm... you just throwing them wings away baby lol what's really going on? Plus you are also a big apart of why my daughter's name is TAELER. So I love you big homie!!

  • Braxton Sublett
    Braxton Sublett 9 days ago +12

    16:21 "dude I asked you a question.. YES OR NO!"

  • Monse Mares Tapia
    Monse Mares Tapia 9 days ago

    So not American hahahahah

  • Pranto deb
    Pranto deb 9 days ago

    My real name is kim

  • Ikedi
    Ikedi 10 days ago

    The way they eat the chicken hurts me

  • Everything and All With J Rasuu

    He's not finishing the wings...im irritated.

  • Dani C
    Dani C 10 days ago +3

    Wiz complained less than anyone else.. wow

  • Deon Powell
    Deon Powell 10 days ago

    Lol wiz sounded like snoop

  • TheBigFiz21
    TheBigFiz21 11 days ago

    I could have a drinking game to every time Wiz giggles/laughs

  • Adam Tigani
    Adam Tigani 11 days ago

    You know he high as hell and ready to eat whatever is in front of him hahaha

  • Brad McIntire
    Brad McIntire 12 days ago

    How can I get hot sauce featured in the show????

  • Mikey Flynn
    Mikey Flynn 12 days ago

    20:23 Watch the flip, he did not the extra dab.

  • Jason Vorhees
    Jason Vorhees 12 days ago

    Uh ha ha



    Just got faded

  • Jini - Gaming
    Jini - Gaming 12 days ago

    So chill. 😂

  • David Marquez
    David Marquez 12 days ago

    “I don’t want to yeah I don’t want to ah fuck it I ain’t no bitch” 😂

  • Shadi Bazzi
    Shadi Bazzi 12 days ago +1

    u know whats funny.. i searched cuz i didnt know if theres a video on hot ones with Wiz and nothing came out and after 2 days youtube is recommending me this. like wtf

  • Thai Pham
    Thai Pham 12 days ago

    Wiz is the best man. He seems so chill

  • Vunene Mutarini
    Vunene Mutarini 13 days ago

    He looks like a pretty dope dude to hang out with

  • MrChewymentos
    MrChewymentos 13 days ago

    Dam, i was hoping wiz would have given a better explanation of CBD, but alas

  • Sean Jones
    Sean Jones 13 days ago

    y'all should get cam'ron on here

  • jeremy sato
    jeremy sato 13 days ago

    I thought wiz was a vegetarian?

  • brohamrohan01
    brohamrohan01 13 days ago

    10:12 that lil extra laugh hahaha

  • Michael Lübbert
    Michael Lübbert 13 days ago

    it's "n 'at"

  • Aniyah Robinson
    Aniyah Robinson 14 days ago +1

    Fuck it in no lil bitch had me goneeeee😂😂😂😂

  • Dominic Baracosa
    Dominic Baracosa 14 days ago

    “Fuck it I ain’t no bitch”😂

  • Chris A
    Chris A 14 days ago +3

    Wiz seems hella relaxed in this one compared to other interviews. Great for the host keeping the conversation so smooth and not redundant.

  • Logic Monkey
    Logic Monkey 14 days ago

    he fucking spinned the dab away and dodged it completely xD
    WHAT A BITCH

  • Niya Kristal
    Niya Kristal 15 days ago

    Can we have Kawhi on here pleEASsEe

  • The Lonesome Wanderer
    The Lonesome Wanderer 15 days ago

    he didn't even eat the dab on the last wing

  • Yvngbutter
    Yvngbutter 15 days ago

    Best laugh in the universe that shit could end thanos

  • John Lewis
    John Lewis 16 days ago +1

    Pray for me to get forgiveness with the people that I fought with them and to get out of all the troubles

  • Mitchell Long
    Mitchell Long 16 days ago

    Kinda sound like Kawhi laugh

  • The Pilot Penguin
    The Pilot Penguin 17 days ago

    His snoop impersonation was on point

  • Memonjah Tatum
    Memonjah Tatum 17 days ago

    “Welcome to the teradome”😈

  • oz sane
    oz sane 17 days ago

    Y’all should try to get drake!

  • Pew pew Pew
    Pew pew Pew 17 days ago +17

    19:46 is what I THINK you came for

  • Brian Stoudmire
    Brian Stoudmire 18 days ago

    As soon as wiz started talking I had a orgasm.... DAMN having sex with my husband doesn't even do that... TRUTH...

  • ezekiel r libang
    ezekiel r libang 18 days ago +1

    U gotta meet this woman in Axom, India 🇮🇳 who eats n rub ' ghost chilli' in her eyes 👀 and she is still cool..

  • Zues Man
    Zues Man 19 days ago +6

    Him, X, and SkiMask have the best personalities foreal!

  • Mundane44
    Mundane44 19 days ago

    120+ vids 1st downvote

  • Jennie Mcgowan
    Jennie Mcgowan 20 days ago

    Wizz sounds like a FukN whiteBoi dafuk💁🙅

  • BS-bottledwaffle-yt
    BS-bottledwaffle-yt 21 day ago

    He be rude

  • Sutherland Fortin
    Sutherland Fortin 22 days ago

    this was actually better than i thought it would be

  • Kasey Christensen
    Kasey Christensen 22 days ago

    Yo this was literally lit 🔥 af Fam

  • Med Grow
    Med Grow 23 days ago

    After you leave a 👍 on this video. Swing by Check Out My Closet Grow Video! tvclip.biz/video/E2vd-Ui5zcg/video.html

  • Brandon Kennedy
    Brandon Kennedy 24 days ago

    dude i asked you a question

  • EnragedSeaCow
    EnragedSeaCow 25 days ago

    The shit id do to spend the day with Wiz. Fucking legend

  • Tarvaris Denzmore
    Tarvaris Denzmore 25 days ago

    Watch this for me‼️‼️‼️www.hudl.com/athlete/5673743/highlights/5bae34cfc124de1504ac6462

  • Artistic IntentionZ
    Artistic IntentionZ 25 days ago

    he aint even taking real bites. just bites off a small piece and tosses the wing! SMH

  • madeline babe bernabe
    madeline babe bernabe 26 days ago

    Ahahha

  • p c
    p c 26 days ago

    yeah cause it's a hat and theres only so many styles you can have with that stupid

  • p c
    p c 26 days ago

    you must have been wooped on getting suxked with that ugly ass stripper

  • p c
    p c 26 days ago

    it's a sandwich stupid

  • p c
    p c 26 days ago

    skinny soy boy cant do shut, but you music is really good stick to that

  • karmakameleon113
    karmakameleon113 26 days ago

    I'd totally buy Sweet Fuck if it were a real thing. Make it happen Wiz!

  • Rachel Ndakola
    Rachel Ndakola 27 days ago

    "I ain't no bitch!"
    *Flips the wing *😂😂😂

  • skins4thewin
    skins4thewin 28 days ago

    "I ain't no bitch". Proceeds to switch the wing around to the non-saucy side.

  • skins4thewin
    skins4thewin 28 days ago

    Ahh yes, Bone & Three 6, my two fav rap groups of all time. Will be listening to them when i'm 80, God willing. & Wiz is my fav new age Rap dude 4 sure. Love it.

  • User273721
    User273721 28 days ago

    Do the chicken wings didn‘t get cold in these 20min😂

    Im question this shit every time

  • John Artis
    John Artis 29 days ago

    I respect how much he cares about his kid.

  • Gabriele Simula
    Gabriele Simula Month ago

    Love Wiz!!

  • Marsha Tasha awases

    We need Snoop Dogg on this show

  • lil savage
    lil savage Month ago

    8:45 he looks like quavo

  • Yohan Toro
    Yohan Toro Month ago

    that's what your give someone when you want them to snitch

  • LA QUEEN CAPO
    LA QUEEN CAPO Month ago +1

    AWWW LOOK👀@WIZ LOOKING LIKE A OLDER VERSION OF BABY BASH#COOLVIBE....✌🏼

  • dylan redinger
    dylan redinger Month ago

    The last wing, Wiz gave a quick spin and didnt even eat the sauce! lmfao

  • *MiqailW88*
    *MiqailW88* Month ago

    Didnt ate the spicy side...he switched side...puiik!

  • Espi
    Espi Month ago

    Do u get to keep the chicken ):

  • Espi
    Espi Month ago +1

    Lmfao YES!ORNO

  • Dalton Bond
    Dalton Bond Month ago

    Fuck everybody who gave my nigga a thumbs down

  • hashir Kanakkayil
    hashir Kanakkayil Month ago

    The best interview i ever watched

  • Jasminee O'neal
    Jasminee O'neal Month ago +23

    6:17 when you dont know the answer to this one math question on the math test 💀

  • Julian Messner
    Julian Messner Month ago

    When tf did a regular baseball cap become a “dad hat”? I’m 23 and I wear them shits all the time.

  • Telios Abraxas
    Telios Abraxas Month ago

    He eats like a bitch. Only bitches shred their food with their fingers into tiny pieces and eat the tiny pieces. One of the worst guests, next to that fat bitch, Khaled. Also, he looks like a homeless girl addicted to meth LMFAO!! This guy's a bitch, straight up lol!