Jaguars CB Jalen Ramsey: "If I knew how to fix it we wouldn't continue taking L's"

Share
Embed
  • Published on Oct 22, 2018
  • For more information, as well as all the latest NFL news and highlights, log onto the league's official website at www.NFL.com
    DISCLAIMER - All clips property of the NFL. No copyright infringement is intended, all videos are edited to follow the "Free Use" guideline of TVclip.
  • SportsSports

Comments • 66

  • rednupe44
    rednupe44 16 days ago

    The Black Man is God by the way.

  • rednupe44
    rednupe44 16 days ago

    What he is saying is that Blake Borltes sucks. He was just trying to be kind that's all.

  • Big Game Shane
    Big Game Shane 21 day ago

    He sure "doesn't know" a lot for a guy who's there almost every day.

  • ET
    ET 22 days ago

    Sad! Much better interview than last week though, most of us have stupid shit to do within our jobs that we don’t necessarily want to do but it’s all about having character and class and displaying it with dignity! Defense tired and over worked consistently cleaning up offense while they aren’t scoring, defense wins games but damn everybody has to play there part. Then they brothers, Ngakoue been playing his ass off and it’s overlooked cause we losing I’d be mad too but like all families you fight argue and you keep pushing 🙏🏽tighten boi’s !
    As long as Jax has a team I’mma keep ridin win or lose ! DTWD 🐆🙌🏽💗🌻

  • J El Native
    J El Native 22 days ago +1

    Still my team 🐆 dtwd

  • LIQUID TECHNIQUE
    LIQUID TECHNIQUE 23 days ago +1

    Told y'all last year Blake Bortles is trash.

  • Cam
    Cam 23 days ago

    Is Matt Ryan still overrated huh
    U would die to have him as your QB Rn
    This is what happens when u talk outta yo ass them when that shit talk comes back at u you don’t know wth to say

  • Grevious02 The Beast
    Grevious02 The Beast 23 days ago

    This Little Gut Sucking Rat

  • Zachary Mitchell
    Zachary Mitchell 23 days ago +1

    Defense should step up

  • macpumperkinz
    macpumperkinz 23 days ago

    im willing to trade bortles for two chicken bones and a used tissue

  • I'm Batman
    I'm Batman 23 days ago

    Maybe your qb is trash, and not as good as you thought he was. Lul😂😂😂😂

  • Captain Marvel
    Captain Marvel 23 days ago

    D Hop always makes big mouth Ramsey his bitch! Just stfu from now on, you aint on Nukes level.

  • Fuck What You're Talking About !

    Overrated , loud mouth clown.
    Jacksonville sucks!

  • Johnny Tran
    Johnny Tran 23 days ago +2

    "I don't know. I don't know"
    "YUH TEL MEH!! YUH TEL MEH!!"

  • Mike James
    Mike James 23 days ago +4

    Man for somebody who talks so much he’s been getting owned every week.

  • duce Kong
    duce Kong 23 days ago +4

    After further deliberation the Jags are who we thought they were

  • Skins Tribe
    Skins Tribe 23 days ago +1

    Y’all hop off Jalen dick y’all just mad cause it’s not fazing him 🤪😂😂

  • Infinite Truth
    Infinite Truth 23 days ago

    Pick ya head up dog it aint on you we all know blake bortles ass sorry asf no matter how much you try to put confidence in him to boost his morale he trash bro its evident i was optimistic like you to but he gotta go but People be hatin on jalen cuz he not on they team i bet money jalen will start and be better than any of you fools cbs you currently got lined up on ya roster i bet money he will start and make an immediate impact i bet your last dollar he will trash talk and you will love him and his passion for the game but like i said people salty cuz he not apart of they team he still elite no matter what yall say he not perfect and still is young but yall hating wishing. On his downfall and that he was on yall squad i can say this guy brings it every sunday despite what the score shows i dont expect him 2 be perfect but he defly brings it on that feild without a doubt fuck da haters and naysayers

  • Jerry Kwerve
    Jerry Kwerve 23 days ago +1

    Trade for bridgewater

    • Erkki Koskimaa
      Erkki Koskimaa 23 days ago

      +R well back then you didn't know bortles is this bad

    • R
      R 23 days ago

      Jerry Kwerve why? He’s already been traded to the Saints. Besides if we wanted him we would have signed him in FA.

  • william coe
    william coe 23 days ago

    I'll leave j alone this week.he didn't talk alot of trash today.i think he's realizing if they lose a few more there's no hope for the playoffs.like he said...it is what it is

  • kixgod.com
    kixgod.com 23 days ago +2

    he got sugar i his tank

    • Karo French
      Karo French 23 days ago

      No he has a baby now so he straight

  • Rony Prude
    Rony Prude 23 days ago

    Y'all need a new QB tbh

  • Johann Acevedo
    Johann Acevedo 23 days ago +4

    You should’ve added Blake Bortles to that list of trash QB’s you made. Blake is ass! All that talking and look at you now!

  • Ese Loco 9ine5ive6ix
    Ese Loco 9ine5ive6ix 23 days ago +1

    Couldn't back up his shit talking to Hopkins bitch stfu and take this L

  • Slim__ x3
    Slim__ x3 23 days ago

    Y’all trolling my dawg but at the end of the day is he not a top 5 CB? Locking up almost everybody he played against this year. He doing his job.

  • LeeTravius Mckay
    LeeTravius Mckay 23 days ago

    When blake bortles is your qb 😂

  • HTX 713
    HTX 713 23 days ago +7

    Dudes been humbled😂😂

  • Kreepalo XAY
    Kreepalo XAY 23 days ago +16

    Lol guess all that talk kicking yo ass now mr 20 land 😂

  • Chad AZ
    Chad AZ 23 days ago +9

    Jalen Ramsey, you a grown man acting like that!
    You came to DeAndre Hopkins on some disrespectful stuff!
    You getting mad cuz you ain't locking him up? He ain't tryna hear that after the game

    • Lorenzo Terranova Fabelo
      Lorenzo Terranova Fabelo 14 days ago

      Mike James exactly

    • Mike James
      Mike James 14 days ago

      Lorenzo Terranova Fabelo Somebody said that the Jags are the laughing stock of the NFL after being so confident they’d be the best D in the league. Lmao! Now they’re fighting each other, embarrassing themselves abroad on the field and off, and getting traded. Hilarious.

    • Lorenzo Terranova Fabelo
      Lorenzo Terranova Fabelo 14 days ago

      isac Clarke. Bring ur stash too mothafucka. Beat u down n take ur stolen money. South Bronx. Any fuckin time piece of shit. Lmao

    • Lorenzo Terranova Fabelo
      Lorenzo Terranova Fabelo 14 days ago

      isac Clarke please bitch. Fuck that. Come to the South Bronx anytime u want punk ass. Lmao

    • isac Clarke
      isac Clarke 14 days ago

      +Lorenzo Terranova Fabelo Okay keyboard warrior.lmao

  • GOLDEN STATE GROWER
    GOLDEN STATE GROWER 23 days ago +13

    Hahaha jags one year wonder now shit hit the fan back to below average

    • Snakeye808
      Snakeye808 22 days ago

      He's actually NEVER been below average. He was top 3, then top 8, then top 12. All above average years. Currently, he's still above average this year too. He could certainly use some weapons though. His #1 WR got injured before the season even began.

    • Clifford Ahn
      Clifford Ahn 23 days ago

      i feel that the QB is holding this team back on what they really can accomplish

    • macpumperkinz
      macpumperkinz 23 days ago

      as expected

    • Clifford Ahn
      Clifford Ahn 23 days ago +1

      Until they find a decent qb they will have one great season and the rest will be mediocre

    • fuad S
      fuad S 23 days ago

      thank you

  • zane brown
    zane brown 23 days ago +15

    So he said Blake is he reason there losing and is trash

  • Kyrie Irving
    Kyrie Irving 23 days ago +2

    He better know team might miss playoffs if they keep playin like that

  • Marcus Maxwell
    Marcus Maxwell 23 days ago

    Damn

  • NiNoLiberté Fioz
    NiNoLiberté Fioz 23 days ago +4

    He still sweeter than revenge

  • Bigby Wolf
    Bigby Wolf 23 days ago +7

    Talk all that trash mayne, wearing that hoodie and everything 😂