I Tried Following a PatrickStarrr Khloe Kardashian Makeup Tutorial | MeganBatoon

Share
Embed
  • Published on Feb 24, 2018
  • I tried MY HARDEST. Subscribe to PatrickStarrr, he is incredible in every sense of the word:
    tvclip.biz/user/theepatrickstarrr
    If you’ve read this far, comment the grade percentage you think I deserve
    LIKE & SUBSCRIBE HERE: bit.ly/Sub2MeganBatoon
    WATCH MY TOP PLAYLIST HERE!: bit.ly/MeganBatoonTopPlaylist
    I CONTAMINATE OTHER PARTS OF THE INTERNET TOO:
    My advice Podcast 'Just a Tip' | bit.ly/JustATipPodcast
    @meganbatoon on Instagram | instagram.com/meganbatoon
    Tweet me @meganbatoon | facebook.com/MeganBatoonFP
    More on my website | www.meganbatoon.com
    About MeganBatoon:
    Hi you! I’m Megan Batoon! Oh, what’s my channel about? I’m so glad you asked. It’s an amalgamation of everything I’m into: dance choreography, comedy vlogs, cooking videos, DIY’s, who knows what I’ll do next? (Not me) I upload every Tuesday and release a new episode of my advice podcast ‘Just a Tip’ on Fridays! Wow, two things every week just for you. I hope you’re happy xx
    I Tried Following a PatrickStarrr Khloe Kardashian Makeup Tutorial | MeganBatoon
    tvclip.biz/video/oCAbvclXL6I/video.html
    MeganBatoon
    tvclip.biz/user/meganbatoon
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 939

  • Aloha
    Aloha 10 days ago

    This is me doing my makeup... except my end result is me looking like a 3 year old did my makeup, as opposed to you, who looked great at the end... except for the side profile with the back of the wig 😂 giiirl, what look is THAT?!?!

  • Spicy pringle
    Spicy pringle Month ago

    I love how messy and cool she is but also so classy and perfect at the same time

  • nina mastani
    nina mastani Month ago

    How are you so prettyyyy

  • ilovesquish m
    ilovesquish m 2 months ago

    I wear contacts daily! You put your ring finger on the skin under your eye, and push down so your bottom lash goes down. Then with middle finger on same hand, put on your eyelid and push up, so your top lashes go up. Then you can put your contact in with other hand!

  • Nails Are Life
    Nails Are Life 3 months ago

    Every time someone puts in contacts on camera, my eyes immediately start to burn and tear up. It sucks lol!!

  • Dolly Leiva
    Dolly Leiva 3 months ago

    “How did we get here?” Me after I eat a whole bag of chips.

  • MsMonkeymen
    MsMonkeymen 4 months ago

    I am dying of laughter! The contact lenses part!!! Oh my gosh. I can't breath

  • Amy Rose
    Amy Rose 4 months ago

    You Look Like My Childhood BRATZ Doll!!!!! XDDD

  • bradley oliver
    bradley oliver 4 months ago

    You did good I think you did better

  • Nikki George
    Nikki George 4 months ago

    I'm literally crying 😂

  • Zekum IsHere
    Zekum IsHere 4 months ago

    She looks like a mic of zendaya and sssniperwolf bruh

  • Julia
    Julia 4 months ago

    The whole thing with the contacts just made me cry laugh 😂😂😂😂

  • I have to enter a name
    I have to enter a name 5 months ago

    I laughed so hard during this omg I snorted, Megan you are great

  • VINES ARE BACK
    VINES ARE BACK 5 months ago

    As someone who wears contacts this was really painful to watch

  • Kermit the Frog
    Kermit the Frog 5 months ago

    You don’t even look like Megan anymore you look lik sssniperwolf

  • Kermit the Frog
    Kermit the Frog 5 months ago

    Omg I was sad that this good video idea was by buzzfeed AND THEN I SAW MY QUEEN MEGAN AND I WAS LIKE AYYYYYYY 🥰😹😂🤠🤠
    👁👄👁

  • Chloe Caine
    Chloe Caine 5 months ago

    Drink every time megan says "shimmer" 🤣🤣

  • Joi Barnes
    Joi Barnes 5 months ago

    "Is this a gardening tool? "

  • Ginja Ninja
    Ginja Ninja 6 months ago

    Why does she look just like Kat Von D

  • Dieuwke Ariëns
    Dieuwke Ariëns 6 months ago

    What lip products did u use?!

  • Lucy T
    Lucy T 6 months ago

    Shes so gorg and better lookin than chloe xxx

  • isabella waterlooo
    isabella waterlooo 6 months ago

    You trying to put your eye contacts in is so funny

  • Ydome 9
    Ydome 9 6 months ago

    8:57 me

  • Cece Burn
    Cece Burn 6 months ago

    pleeease tell me your eye is ok, bc when i got contacts the dr. highly stressed clean hands and the clean contact when shoving something like that into your eye
    DAMN U LOOK GOOD THO

  • Irene Piorischin
    Irene Piorischin 6 months ago

    My names Irene

  • ThatCosplay
    ThatCosplay 6 months ago

    how are you so pretty

  • Alicia Scheld
    Alicia Scheld 6 months ago

    She looks like Kourtney at 9.09

  • Olivia Hipskind
    Olivia Hipskind 6 months ago

    ive never laughed so hard during a video and for that I thank you😂😂

  • Jessica Dibs
    Jessica Dibs 7 months ago +1

    What is Irene’s last name?! Anybody?!

  • Shannoncbuck
    Shannoncbuck 7 months ago

    anyone else thinks she looks like Kat Von D when she was blonde? or is it just me

  • Kayla Shaul
    Kayla Shaul 7 months ago

    You look like Kat Von D with the makeup on

  • Q U E E N • N E E U Q

    You should do the following make up tutorial by just listening. That would be so much fun! 😂

  • maddie grace
    maddie grace 7 months ago

    “I’ve never been more excited to look like a thumb” 😂😂❤️❤️

  • Hayy Jayy
    Hayy Jayy 7 months ago

    Omg I couldn’t stop laughing. Love your personality.

  • Best Flaviu
    Best Flaviu 7 months ago

    I think you are better than KK we don't know how much have much fake from his body I m not a hater but no fens your beautiful come from your soul you put so much plaster to look like he to your face. You look 100x better out all that plaster :) I think you ar a younger version of Thalia :P

  • Olivia Barnes
    Olivia Barnes 8 months ago

    this is my favorite thing that ive ever seen

  • ItsGabbyTee!
    ItsGabbyTee! 8 months ago

    Lol this is my life in a video! 😭😭😂😂😂

  • Angela Onate
    Angela Onate 8 months ago

    does anyone know what lip liner she used in this video?!?! her lip color is gorgeous!!

  • savage unicorn 111
    savage unicorn 111 8 months ago +1

    Beautiful just really beautiful good makeup

  • Bonnie Sigler
    Bonnie Sigler 8 months ago

    I am absolutely in love with your personality!! your always so hilarious!!

  • Amber Archer
    Amber Archer 8 months ago

    She looks just like Kay Von D! With her hair back in a bun 💗😍

  • Mica lol Cayco
    Mica lol Cayco 9 months ago

    Can you do more of this cause its funny

  • Avanthe Cedillo
    Avanthe Cedillo 9 months ago

    Rule of contacts: PUT THEM ON BEFORE APPLYING MAKEUP, especially heavy caked on makeup 😂😂

  • Maria Andaya
    Maria Andaya 10 months ago

    9:07 lololol

  • David Alvarenga S.
    David Alvarenga S. 11 months ago

    Me either youre so beautiful without makeup

  • Chloe A
    Chloe A 11 months ago

    Before 3:26 I maxed out my volume 'cause I thought I heard another video playing on another browser and that "PATRICK STARRR" at 3:26 made me scream & laugh OMG lol

  • Hussain Akbary
    Hussain Akbary 11 months ago

    That was actual really good

  • RAJESH KANNA
    RAJESH KANNA 11 months ago

    I love this video! Girlllll this was so much fun 😂😂😂😂

  • Deem
    Deem 11 months ago

    Mulan?

  • Finem ReSpice
    Finem ReSpice 11 months ago

    Those contact things got my arse cringing

  • jhommys12
    jhommys12 Year ago

    Kat Von D

  • Joseph
    Joseph Year ago

    She’s so beautiful. Dam

  • Alexander Fish
    Alexander Fish Year ago

    Isn't 'foundation' on your face called your 'skin'?... :P You definitely have ADHD. (Sigh) you're awesome!

  • Nathanielle Arca
    Nathanielle Arca Year ago

    Ugly

  • SUMMER
    SUMMER Year ago

    I used to watch you a lot but i have been so busy with school and college and shizzz and wowww ur hair is so long now!!! I love it.

  • Disha
    Disha Year ago

    "CREAM AND LIQUID ARE DIFFERENT?!"-Megan 2018

  • Addison Reifsnider

    Happy birthday

  • liza moreno
    liza moreno Year ago

    that long island accent bit was EVERYTHING.

  • Kelly Lin
    Kelly Lin Year ago

    Megan struggling w her contacts is me

  • Lily Kelson
    Lily Kelson Year ago

    The whole video :THIS IS BAD! That looks so bad. This is horrible! and then at the end. I LOOK GOOD!

  • Mmina Maclang
    Mmina Maclang Year ago

    I have a few wishes in life and they include Megan Batoon choreography to Kiana Valenciano's Does She Know, and also maybe a video with just a bunch of Filipino youtubers. Megan, Bretman, Patrick, Chester, a bunch of others

  • Kate Lynne Baluyot

    You are so funny for my life. I was literally dying watching you smack your face while baking. Def, going to come back for the kendall and kylie part.

  • Mica lol Cayco
    Mica lol Cayco Year ago

    Megan still looks pretty with or without make up

  • Sarah Dunn
    Sarah Dunn Year ago

    you actually look amazing holy shit

  • Melissa Telicious

    You‘ll probably never gonna read this. But I think it would be so cool if you would do a „I tried following a [...] dance tutorial“ 💃🏻😍

  • Royal Celero
    Royal Celero Year ago

    Isoos Kristos! I'm not a fan of make-up at all! I prefer natural product usage.

  • Lucas Nordlinger
    Lucas Nordlinger Year ago

    " were going to scrach are noise" its snach lol and i spelt everything wrong but idk u people so who cares like if i agree

  • Mary Michelle Liwanag

    OMG she's Filipino? I'm shook. Also, please update on Andreeew ❤

  • charlie riser
    charlie riser Year ago

    0:39 what's up with your eye ??

  • Sofia Cabrera Fuentes

    9:45 Sofia Vergara, is that you??!!!!

  • Cyra Gallardo
    Cyra Gallardo Year ago

    She made me laugh so hard, eventhough she's not even trying to

  • Renee Christine
    Renee Christine Year ago

    OMG I WAS LAUGHING THRU THIS WHOLE VID PLEASE DO MORE HAHAH

  • Emily Duffer
    Emily Duffer Year ago

    The contact part tho 😂😂

  • Anthony Orque
    Anthony Orque Year ago

    Bahahaha "I look like I wear a shoelace for a belt"

  • fayzapple
    fayzapple Year ago +1

    Omg Megan you look like you had so much fun doing this and now I want to make an "I try following" video too! :D

  • Princess K
    Princess K Year ago +1

    She looks like the girl from bring it on

  • Person
    Person Year ago +1

    Can you do another hair tutorial 'cause your last one was 2 years ago?

  • KayKay Rutledge
    KayKay Rutledge Year ago

    I cried laughing so hard when you were putting in the contacts cause it was so relatable 😭😂

  • Shiela Francisco
    Shiela Francisco Year ago

    I'm a Filipina subscriber who watches a Filipina TVclipr that also supports a fellow Filipino TVclipr. ❤ Lotsa love from the Philippines, Megan Batoon and Patrick Starr!

  • Courtney
    Courtney Year ago +1

    Laughed so hard at “do you think you can help me?” Ily megan!

  • RaePlays
    RaePlays Year ago

    I love how real this is

  • joe woodchuck
    joe woodchuck Year ago

    I've been hearing about Kardashian for quite a while now and no one has ever said who/what a Kardashian is or does.

  • radaradaitsbob
    radaradaitsbob Year ago +1

    Megan putting her contacts in is me trying to live

  • Uncle Kimo
    Uncle Kimo Year ago

    fckn hot.

  • Britta Olson
    Britta Olson Year ago

    AHH YOURE THE ONE WHO GOT WITH ANDREW, SHANE DAWSON’S CAMERA MAN. I didn’t get that till like 5 minutes in

  • Katie Alvarado
    Katie Alvarado Year ago

    Lmfao! Your videos never fail to make me laugh! 😂😭💕

  • Ana Garrett
    Ana Garrett Year ago

    Freaking always having me dying Megan LOVE THIS! I also tried following a PatrickStarrr makeup tutorial and it was a total fail... go check out mine if you want :)

  • Signe
    Signe Year ago +2

    "CREAM AND LIQUID ARE DIFFERENT??" omfg

  • MeAttemptingAtLife2

    100%

  • TheSparklingGypsy

    Omg !!!! Girl ! Lmfao 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

  • Marianne Gonzalez

    I’m laughing so hard I’m crying

  • Leslie
    Leslie Year ago

    Woww

  • Arissa Hopkins
    Arissa Hopkins Year ago

    Uh she did really good

  • isaballer
    isaballer Year ago

    why does megan kinda remind me of grace helbig

  • syn vengenz
    syn vengenz Year ago

    you look like an emo girl doing a emo to normal video

  • Samriddhi Kumar
    Samriddhi Kumar Year ago

    Oh god. My day has been made. I laughed way too much for this video. Ahhh Megan, you're hilarious!!!! I love you!! 😂😂❤❤❤

  • Kayley Balasis
    Kayley Balasis Year ago

    Am i the only one who thinks she looks pretty with this makeup😂

  • Marinelle Fernandez

    Chubby cheeks 🤘🏻🤘🏻🤘🏻😍

  • Samriddhi Kumar
    Samriddhi Kumar Year ago

    Oh god. I can't stop laughing at the helicopter part. "Slow.. then Patrick starrrr" 😂❤