Makeup For Finessers!!! "No Makeup Makeup" Tutorial | Jackie Aina

Share
Embed
  • Published on Jun 25, 2018
  • Hi guys! My signature no makeup makeup look has just gotten a makeover. Join me as I walk you through the perfect technique to fake a makeup look, using some newer products. No one will even be able to tell you're wearing makeup *WINK WINK* enjoy!
    This video was done in partnership with Glossier

    P R O D U C T S M E N T I O N E D:
    Live Tinted T Shirt www.livetinted.com/merch/
    Pixi rose Tonic bit.ly/2MWw99q
    Guidance To Glow Hyaluronic Acid bit.ly/2sbMTPy
    Glo Skin SPF 30+ bit.ly/2tsNte1
    Tatcha Skin Base Canvas bit.ly/2KiLlfa
    Glossier Perfecting Skin Tint (rich) bit.ly/2MUWuoj
    Charlotte Tilbury Retouch Stick (#10)
    YSL Touche Eclat #6 bit.ly/2Ko9Wmp
    Sigma F03 Brush bit.ly/2KimsQW
    Becca Maui Nights Bronzer bit.ly/2MmuMjk
    Glossier Wowder (rich) bit.ly/2Mj1amY
    Glossier Cloud Paint (Storm + Dawn) www.glossier.com/bd/jackie
    Glamglow Glow Illuminizor Moisturizer (sun glow) bit.ly/2MUbaE9
    Fenty Universal Gloss Bomb bit.ly/2KhyKcm

    Raven Wig bit.ly/2CSUdry
    Aso Dara Headband bit.ly/2luqt9Y

    c o l l a b s
    Too Faced Born This Way Foundation (my shade is Chai) www.toofaced.com/jackie

    C O N N E C T W I T H M E:
    instagram: @jackieaina
    snapchat: jackieaina
    facebook: Jackie Aina
    twitter: @jackieaina

    B U S I N E S S:
    For business inquiries please contact jackie@rare.global

    *Some affiliate links are used, which means I may receive a commission should you decide to click that link and make a purchase. My content is 100% not influenced by brands, PR products received, usage of affiliate links, or brand partnerships.

    Changing the standard of beauty, one tutorial at a time :)
    Phil 4:13
  • Howto & StyleHowto & Style

Comments • 2 311

  • Tyla Moore
    Tyla Moore 13 hours ago

    Girl, I love you ! Your makeup looks refreshing💓

  • Gordy Stanfield
    Gordy Stanfield 3 days ago

    I’m going to do this on my channel

  • Gabriela Daneshka
    Gabriela Daneshka 3 days ago

    When you have oily skin and are on a flight, the air in the plane usually has zero humidity in it so to balance that, your skin produces more oil. That's why when you get out, you have that effect.

  • Liz Peguero
    Liz Peguero 5 days ago

    This is one of the most informative and entertaining makeup videos I've ever watched. Thank you!

  • lil mochi
    lil mochi 15 days ago

    Me and my friend saying even more funny stuff to what we said while wheezing: 4:53

  • Symantha Hamilton
    Symantha Hamilton 16 days ago

    as a person who has lived in Miami and was born and raised here. when she said the humidity seeps through the airplane cabin, y'all she is not kidding. THERE IS NO ESCAPING HUMIDITY IN MIAMI!!!

  • Fundiswa Mbulawa
    Fundiswa Mbulawa 16 days ago

    Have None of these products! But I loved this video. Your just full of joy,jokes and a pleasure to watch keep up the good work.

  • Jordan Louis
    Jordan Louis 16 days ago

    Jackieeeee I’m interested in what you used under your eyes but do you have any tips on how to pick out what color?? I’m looking at the website and have no clue what would look best on me lol, I wear 370 w/ fenty to give an idea of my skin color. Tryna find something to brighten up under my eyes without having to conceal! Thanks 😊

  • DaShavone Holmes
    DaShavone Holmes 18 days ago

    I love you!!! I’m glad I found your channel 😍

  • Irene Birungi
    Irene Birungi 21 day ago

    Love you 😂😂❤️❤️❤️

  • S T
    S T 26 days ago

    I’m using this is my everyday makeup look.

  • The Goddezz Experience

    Bihhhhh when you said you need to take back them damn library books I knew we had to be related 😂 you are a messss

  • Genevieve Jones
    Genevieve Jones Month ago

    Thanks! All the other ones are too much

  • Othasha Thomas
    Othasha Thomas Month ago

    Ok ok so you can stop wearing makeup like Alicia keys did 😂😂😂😂

  • Niasha Sawyers
    Niasha Sawyers Month ago

    I’m not the 60 percent anymore 💀

  • Ayanna Styles
    Ayanna Styles Month ago

    Did you guys know they had a rose tonic?! Mad random i love it!

  • Ranya Ali
    Ranya Ali Month ago

  • Yewande Koyenikan
    Yewande Koyenikan Month ago

    A little turbulence. 😂😂

  • Zeva Perkins
    Zeva Perkins Month ago

    I love this look...an the airport hair 🤣

  • Reanna Coombs
    Reanna Coombs Month ago

    Looove this look❤️😮

  • Andrea Ruiz
    Andrea Ruiz Month ago

    I DO NOT WEAR MAKE UP BUT AFTER FOLLOWING YOU FOR MONTHS I MIGHT AS FREAKING WELL!!!!! THANKS A LOT AUNTY! MY HUSBAND IS GONNA GET YOU ‼️‼️‼️

  • Janai Peters
    Janai Peters 2 months ago

    I skip out on SPF but only because all them turn my skin blue

  • Bitch Lasagna
    Bitch Lasagna 2 months ago

    Her natural eyelashes look like what my eyelashes look like with mascara❤️🥵

  • Starfish Noises
    Starfish Noises 2 months ago

    I NEED these. Ive moved onto tinted moisturizer and a very hydrated look over heavy glam. I think these would be gorgeous over my laura mercier moisturizer

  • Anonymous Watcher
    Anonymous Watcher 2 months ago

    Omg!! I thought I was the only one who got super oily skin during my plane ride or when I get off it. Everyone always said their skin got really dry

  • Adanna Okoye
    Adanna Okoye 2 months ago

    So Jackie, love your channel. But! I really need you to do a review on products that are safe for us people who are super acne prone. Porespective blog has a bunch of “good” brands for acne that include contouring products: bare minerals, Alima Pure, etc. please please do it!!! Peace girl✌🏽

  • Michaela Frazier
    Michaela Frazier 2 months ago

    Life😂🔥🔥

  • Makgoale Phasha
    Makgoale Phasha 2 months ago

    I just love ❤️❤️❤️ Jackie

  • May May
    May May 2 months ago

    As soon as you said "take back those library books" I looked up at my probably already overdue library books sitting on my shelf

  • Zoe McDowell
    Zoe McDowell 2 months ago

    4:50 I thought birds were chirping outside wtf XD

  • jayla
    jayla 2 months ago

    at this point i just watch these videos for your personality, god knows i can’t afford these products lol
    one day i’ll secure the bag too😔✊🏾

  • Coke& Pepsi
    Coke& Pepsi 2 months ago

    Airplanes use recycled air. It dries out your skin making your skin want to combat it with extra oils (sebum)

  • Mia Phillips
    Mia Phillips 2 months ago

    Needed this, gonna try tomorrow!

  • Caprice McNeil
    Caprice McNeil 3 months ago

    LAWD, I lost it when you said turbulence lmaooo!!

  • Niamh McGarry
    Niamh McGarry 3 months ago

    Wish glossier would come out with cloud paints in bronzer shades

  • dominique007
    dominique007 3 months ago

    You skin gets oily on the plane because the plane is dry as all hell so your skin reacts by producing a bunch of oil to make up for it

  • Helen Avila
    Helen Avila 3 months ago

    You're going to get me in trouble with all these great products! (birdman hands) lol

  • Loren Johnson
    Loren Johnson 3 months ago

    TSA step tf back tryna search my scalp ✋🏾😆

  • Maha Noor
    Maha Noor 3 months ago +2

    “Distract the pilot” lmaooo 😂😭

  • DoinMe
    DoinMe 3 months ago

    You are hilarious! 😄💕

  • Monique B
    Monique B 3 months ago

    I’m a natural wear type a girl by heart! Love love love this tutorial!! Thanks!!

  • Jasmine Bush
    Jasmine Bush 3 months ago +1

    I’m subscribing because you called me out on being the 6% that only watches lol.

  • Tanya Corbin
    Tanya Corbin 4 months ago

    Love me some Jackie!!

  • Rafiki S
    Rafiki S 4 months ago

    I enjoyed the look. You are fun to watch. Thank you!

  • Audrey Brogan
    Audrey Brogan 4 months ago

    4:52 IM DEAD😂😂

  • Latrecia Jones
    Latrecia Jones 4 months ago +4

    That's right mind your business I'm not wearing makeup lol

  • ShA'quisha〈3 ya
    ShA'quisha〈3 ya 4 months ago

    Where can I buy that shirt???

  • Tiese Etim-Inyang
    Tiese Etim-Inyang 4 months ago +1

    LMAO. every time i forget to put on sunscreen I hear your voice in my head yelling.

  • Dodo
    Dodo 4 months ago

    I don’t wear makeup 99% of the time because I want to look “natural “. I am so glad you did this video. It is not too much, just the right amount. Thank you so much 😘😘😘

  • Deea Banu
    Deea Banu 4 months ago

    am i the only loyal subscriber that hates the "jackie jackie" song?

  • Demia Anderson Anderson
    Demia Anderson Anderson 4 months ago +1

    The airplanes suck the moisture out of the air some ppl use sheet mask on the plane

  • Ken Doll
    Ken Doll 4 months ago

    Finally I found a video I can use for school and stuff thanks babe ❤️

  • mony johnson
    mony johnson 4 months ago

    Wow your so funny I had to sub smh

  • Alexandria Michelle
    Alexandria Michelle 4 months ago

    I just fell in love with her 💕😩

  • Animal Lover
    Animal Lover 5 months ago +2

    Do I hate wearing makeup on airplanes? Yep! But will I wear this look on my upcoming flight because Auntie Jackie said it was airport makeup? Yes ma’am! Gotta love Auntie Jackie! 💗

  • luna dee
    luna dee 5 months ago

    JACKIE JACKIE JACKIE JACKIE JACKIE JACKIE ! ILYY

  • libra scorpio
    libra scorpio 5 months ago

    How do you touch your face with your nails they are pretty but it looks harsh

  • Ashley Montoya
    Ashley Montoya 5 months ago +2

    the best no-makeup makeup look YET!!!! but I'm so lazy I'm still going to the airport looking dead asf lol love you Jackie!

  • Nila Manolo
    Nila Manolo 5 months ago

    Library books 😂

  • Olivia Manning-Richardson

    your skin looks amazing!

  • Mia Soltani Zhang
    Mia Soltani Zhang 6 months ago

    girl why do u have lashes on your arm

  • Jasmyn Henry
    Jasmyn Henry 6 months ago

    you're so funny. i hope you do a vid with Issa Rae one say because you guys remind me of each other!

  • fatimate traore
    fatimate traore 6 months ago

    The airplane is really dry...so maybe the skin over produces oil to combat the dryness 🤷🏾‍♀️ I'm on planes everyday and I travel with rose most or mineral water mist and spray every few hours to start moisturized. 😩

  • tavion manning
    tavion manning 6 months ago

    I love your videos 🎉🎉

  • TheFinemocha
    TheFinemocha 6 months ago

    we love this look

  • Nadia B
    Nadia B 6 months ago

    lmaoo not only is she gorgeous😍 but so funnyyyy as well🤣

  • H M
    H M 6 months ago

    She gives Lilly singh aka super woman vibes. The way she speaks etc

  • What You Wanna Know
    What You Wanna Know 6 months ago

    YOUR TEETH ARE SO WHITE

  • Paula Font
    Paula Font 6 months ago

    literally my fav makeup guru ily

  • Glen CoCo
    Glen CoCo 6 months ago

    My skin is not a trend! Yes! To these white gyals out here black fishing!

  • Emily Mae
    Emily Mae 6 months ago

    i legit love you so much, your personality makes me so happy oh my goodness..

  • Helios
    Helios 6 months ago

    Ummm. Gurl not gonna spend 1000$ on glossier for no makeup makeup look. Do a drugstore version please

  • lilmissmuah
    lilmissmuah 6 months ago

    So what does max fix plus do if it’s hot?

  • ndufcat
    ndufcat 6 months ago

    When celebs post pics and say they are makeup free... this is it!

  • Barbara Kvesic
    Barbara Kvesic 6 months ago

    4:08 😂😂

  • Erna Magnussen
    Erna Magnussen 6 months ago

    I love your personality, you remind me of Suzanne from OITNB ❤️❤️❤️

  • It's Eboni
    It's Eboni 7 months ago

    Once I get clear skin all invest in glossier

  • Paulette
    Paulette 7 months ago

    Loved watching this vid. You are soooooooo HILARIOUS 🤣, Thanks for this ‘No make-up look!’🙏🏾

  • Self Care Guru
    Self Care Guru 7 months ago

    This look is everything right along with your personality lol✊🏾

  • Taytay Queen
    Taytay Queen 7 months ago

    When you were blending your blush I was so scared you were gonna stab yourself in the eye with your nails 😂😂😂😂 glad you're ok love you

  • Mami Chocolate
    Mami Chocolate 7 months ago

    She's so funny 😂 I just found you at 9:42pm 💕don't regret

  • shandi judy
    shandi judy 7 months ago

    thank you!!!!! i am always preaching at my biracial child and husband to put some damn sunblock on!!!!! they think its just for "not burning"... dont wanna listen to me about skin cancer!

  • Carmen Imani
    Carmen Imani 7 months ago

    The library books

  • Carmen Imani
    Carmen Imani 7 months ago

    A lil turbulence, a lil turbulence

  • V'Keigh Manabe
    V'Keigh Manabe 7 months ago

    WTF! I was convinced to subscribe in 10 seconds!?

  • Billie Renaye
    Billie Renaye 7 months ago

    Personality goals😍❤️

  • Ms J
    Ms J 7 months ago

    ...don't diminish what God BLESSED you with!
    Lmao♡♡♡♡

  • Jv Summer
    Jv Summer 7 months ago

    THANK YOU 🙏🏾 for this video this is now my everyday makeup 💄 look 🤗

  • Crystal de swardt
    Crystal de swardt 7 months ago

    *"THE POWER IS IN THE FINGERS MAN"*

  • Ayana613
    Ayana613 8 months ago

    Your personality made me subscribe. You are just too pretty and funny.

  • Anne Bunster
    Anne Bunster 8 months ago

    girl... you look amazing but your lashes are so naturally long, I CANNOT LEAVE THE HOUSE EVER without mascara. I have chode lashes and I’m not ashamed but I’m not proud

  • Kerry Colin
    Kerry Colin 8 months ago

    I want you to know that I start my day with you videos ot help me out so much

  • Moustache Maniac
    Moustache Maniac 8 months ago

    JACKIE JACKIE JACKIE JACKIE, JACKIE JACKIE JACKIE JACKIE JACKIE JACKIE JACKIE, JACKIE JACKIE JACKIE JACKIE JACKIE JACKIE JACKIE, JACKIE JACKIE JACKIE!!!!!!!!! The exact amount of Jackie’s YOUR WELCOME

  • J L Murray
    J L Murray 8 months ago

    You look FAB. Gonna have to keep you on rotation 🙂. Btw, I’m a “Jackie” too. Where’d you get the headband and the toner?

  • Janeru
    Janeru 8 months ago

    bloop! bloop!

  • Yup!It'sCoop
    Yup!It'sCoop 8 months ago

    Omg..... So 👏🏾 funnyyyyyyyy 👏🏾,😂

  • Nana
    Nana 8 months ago

    Your skin gets oily on a plane because it is extremely dry so the way our skin tries to combat that is to release more sebum to try to keep it moisturized.

  • circasurvive04
    circasurvive04 8 months ago

    this whole video gave me life. Matter fact it gave me ten lives. Im literally filling up my amazon, glossier, and fenty shopping carts right now. Love you Jackie

  • Shaua Clary
    Shaua Clary 8 months ago

    You are hilarious!!! I love it and I love your look.

  • DeShonna Harris
    DeShonna Harris 8 months ago

    this was the most entertaining 15 minutes of my life. is that sad? I don't care hahahahahahah SUBSCRIBE!