Kevin Durant Sweats It Out Over Spicy Wings | Hot Ones

Share
Embed
  • Published on Aug 31, 2017
  • Last week, Kevin Durant invited Sean Evans to the TVclip Space in L.A. for a special livestream featuring some of his favorite YT creators. For those who missed it or want to relive the action, here's our version of the Hot Ones interview-now with more bomb drops! As he marches through the wings of death, KD opens up about his rap dreams, Twitter clapbacks, and the one NBA player he'll never take style advise from.

    Subscribe to Kevin Durant's TVclip channel: tvclip.biz/channel/UCB_4C2Gl7Zfg4uBXk_AcWwA
    Click here to purchase Hot Ones hot sauces: bit.ly/2ja8sx2
    Subscribe to First We Feast on TVclip: goo.gl/UxFzhK
    Check out more of First We Feast here:
    firstwefeast.com/
    twitter.com/firstwefeast
    facebook.com/FirstWeFeast
    instagram.com/firstwefeast

    First We Feast videos offer an iconoclastic view into the culinary world, taking you behind-the-scenes with some of the country's best chefs and finding the unexpected places where food and pop culture intersect.
  • Howto & StyleHowto & Style

Comments • 12 336

  • Rashaan Johnston
    Rashaan Johnston 2 days ago

    We Need Odell Beckham Jr on this show

  • Borjan Aleksovski
    Borjan Aleksovski 2 days ago

    Snaaaaaaaaake

  • Ronak Tripathi
    Ronak Tripathi 4 days ago

    I feel if we keep asking for Gordon Ramsay a lot, not only will he appear...but also call us cocksucker for making him do this....also this will probably happen around liquid rage...

  • Justin Dutton
    Justin Dutton 4 days ago

    Durant is such a cupcake snake bitch

  • Monta P.
    Monta P. 6 days ago

    "Kobe is a god to me"๐Ÿ˜‚ the way he said it tho.

  • Matthew Olague
    Matthew Olague 6 days ago

    At 3 50 wth was he mad let me look at my phone lol

  • Vadaski
    Vadaski 7 days ago

    SSSssssssssss

  • KenMagus1600
    KenMagus1600 8 days ago

    Please get Steph Curry on the show

  • NlexvegC
    NlexvegC 9 days ago

    I wanna see if the wings really hot myself.. or if niggas acting

  • TooMuchFire
    TooMuchFire 10 days ago

    He mentioned Westbrook๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ

  • Aeioyu
    Aeioyu 11 days ago

    Never thought you'd interview a snake

  • Its Betah
    Its Betah 11 days ago

    Am I the only one thatโ€™s digging his Rob Zombie shirt?

  • EisenbergFlavour
    EisenbergFlavour 13 days ago +1

    he plays golf video games for 8hrs a day??? Man this dude is a beast on the field but lame af in real life

  • Kendravious Watkins
    Kendravious Watkins 14 days ago +3

    Ion understand how he eat da same wings as da guests but sit der nd have no reaction but da guests sit der nd b bout 2 die

  • Juan Rodriguez
    Juan Rodriguez 15 days ago

    LeBron James next?

  • pr0phet714
    pr0phet714 15 days ago

    They should have players take a last dab and shoot free thows.

  • EW NIKO
    EW NIKO 16 days ago +1

    KD is boring asf

  • Jeremiah Burks
    Jeremiah Burks 17 days ago

    Get kawhi on here

  • leila arcena
    leila arcena 17 days ago

    You are tough my KD !!!

  • a.r reblora
    a.r reblora 18 days ago

    where to buy your sauces Sir Evans?

  • Jay Tv
    Jay Tv 19 days ago

    He should do lebron James

  • Arctic Stargazer
    Arctic Stargazer 19 days ago

    Get LeBron James on the show

  • ใฎๅฟƒใƒฉใ‚คใ‚ชใƒณ

    You guys should bring on the show russel Westbrook or Jordan I think it would be a good vid


    Also keep up the good work๐Ÿ’ฏ

  • Ahraun Chambliss
    Ahraun Chambliss 22 days ago

    7:54
    'now we're moving on to dirty dick's ---'
    'aaah yeah pause that'
    lmao

  • mscudde2
    mscudde2 23 days ago

    That was a great episode. Thank you Sean and KD.

  • p st.louis
    p st.louis 24 days ago

    They come full? Bring them in starving,they'll Munch down everything.

  • Pengu Penta
    Pengu Penta 24 days ago

    Tell steph lmao

  • Hisako Reichmann
    Hisako Reichmann 26 days ago

    Who gives a shit about this boring low intelligent motherfucker?

  • Robert Murphy
    Robert Murphy 26 days ago

    Neither one drink water or milk lol

  • Lendog19v2
    Lendog19v2 27 days ago

    I'm hungry.

  • drew walter
    drew walter Month ago

    Before watching this I thought KD was a bitch, and after watching this, fuck KD. Still a bitch.

  • RanchoBeatsEngineering

    So many dudes on this show be saying โ€œpauseโ€ to dirty dicks lol so scared of references to cocks

  • Phantom X
    Phantom X Month ago

    17:48 what the fuck is Swoozie doing there?? lol

  • arnav bhardwaj
    arnav bhardwaj Month ago

    Is it just me or at first glance KD looked like Jamie Foxx?

  • james cha
    james cha Month ago

    KD wearing a rob zombie shirt. I dig it

  • Jessica Smith
    Jessica Smith Month ago

    "Why would you make that"?๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • tactical toolboxx
    tactical toolboxx Month ago

    U didnt mention he done it without a drink of anything. Go kd.

  • Robby Patterson
    Robby Patterson Month ago

    Good guy he said he never visited them monuments because their all satanic

  • Steari Franesden
    Steari Franesden Month ago

    "The (video) game is so real now it makes it seem like you're actually getting better, but you're probably not ." -Kevin Durant

  • Doonie602
    Doonie602 Month ago +1

    15:40 Still one of the best reactions ever.

  • JD Byrd
    JD Byrd Month ago

    anyone else annoyed with his goatee?

  • L.X.45 !!!!!!!!
    L.X.45 !!!!!!!! Month ago

    As a OKC fan I was glad he was taking on the he'll wings

  • Tyler Wade
    Tyler Wade Month ago

    Lavar Ball

  • TheSameDufus
    TheSameDufus Month ago

    I'll take that Rob Zombie shirt please.

  • Francisco Jimรฉnez

    we need STEPH here

  • Ian Massey
    Ian Massey Month ago

    The third question was from Tyron lue

  • Martin Dawson
    Martin Dawson Month ago

    Itโ€™s still Beyonce.

  • Chris Banales
    Chris Banales Month ago

    Well you canโ€™t play with Magic but you can come play for him ๐Ÿ˜

  • jayswish
    jayswish Month ago

    KD ty for the life advice lol I'm gonna stop procrastinating and start studying now wallah xD

  • KeyDaGoat
    KeyDaGoat Month ago

    Came here for the comments๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ fuck kd

  • Jesse Sparks
    Jesse Sparks Month ago

    I can do that with know problem, not just a bite I can eat the whole chicken

  • Javian Johnson
    Javian Johnson Month ago

    TUFF

  • Moth Bollz
    Moth Bollz Month ago +2

    The draymond green part had me dead lol

  • Braydon Schoolcraft

    All i see is a snake ๐Ÿ
    Cause he left my team of the thunder

  • P
    P Month ago

    Kds forearm is as long as my fucking leg and I'm 6'2". Damn I wish I was 6'10"+

  • Jason Morse
    Jason Morse Month ago

    KD said โ€œknowing youโ€™re a champion and what it takes to get thereโ€ yet he had to join the 73 wi team to get there lol

  • Morgan Wright
    Morgan Wright Month ago

    PLEASE get Steph Curry on here!

  • Moody BayNiu
    Moody BayNiu Month ago

    Im hungry....

  • Shadow - Dancer
    Shadow - Dancer Month ago

    12:51 the way he paused ๐Ÿ˜‚

  • Corrine Morris
    Corrine Morris Month ago

    Soooo when are you gonna get Gordon Ramsay?

  • Kyle Rolle
    Kyle Rolle Month ago

    Menn this was good...real funny how the interviewer kept asking compelling questions knowing that the heat was chewing Kev up โ˜ lol. His expressions were priceless

  • William Turnquist
    William Turnquist Month ago

    ๐Ÿ

  • xojames Rodriguez
    xojames Rodriguez Month ago

    If I has in a episode I would eat the shit out of those wings

  • Optimi gaming
    Optimi gaming Month ago

    go sub

  • GOATMENTATOR
    GOATMENTATOR Month ago

    SNAKE

  • Mobile Gaming Express
    Mobile Gaming Express 2 months ago

    3:57 I thought it said Tyrone Lue

  • Franklin DeLeon
    Franklin DeLeon 2 months ago

    Hahaha @15:53 Fucking Gold๐Ÿ˜‚

  • robbie
    robbie 2 months ago

    Wow that tweet about Bron going to the lakers at 10:23 is legendary now lol

  • Louie Rendon
    Louie Rendon 2 months ago

    7:53 dirty dicks ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚

  • Malik Robinson
    Malik Robinson 2 months ago

    ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ

  • Stephanie McNeil
    Stephanie McNeil 2 months ago

    Get Steve wilco..

  • Allen Fepuleai
    Allen Fepuleai 2 months ago

    This is a great idea. Solid questions and entertainment. Guests like the challenge too

  • Daniel Mcgetrick
    Daniel Mcgetrick 2 months ago

    MVP, champ, 8 time all star, snake

  • Joy Stoe
    Joy Stoe 2 months ago

    7:53 โ€œDirty dicksโ€ wow๐Ÿ˜ญ

  • hassan dowell
    hassan dowell 2 months ago

    ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ

  • Ethan Cooper
    Ethan Cooper 2 months ago

    The most boring episode of hot ones EVER..js

  • Chase Samuels
    Chase Samuels 2 months ago

    that rob zombie shirt tough tho lol i'll give that to this man

  • Nate Macias
    Nate Macias 2 months ago +1

    The music is so fucking dramatic ๐Ÿ˜‚

  • Ahmed Ullah
    Ahmed Ullah 2 months ago

    you should do anthony joshua

  • Jeffrey Tubbs
    Jeffrey Tubbs 2 months ago

    KD is an idot

  • Inguss Zvaigzne
    Inguss Zvaigzne 2 months ago

    Who else spotted swozie?

  • Gary Mack
    Gary Mack 2 months ago

    Man yo bitch ass switch up

  • Sky- Top
    Sky- Top 2 months ago

    Sean !!! You got to get Logan Paul on the show!!!

  • Bryan G
    Bryan G 2 months ago

    Did Durant's agent tell him to do this show to build his shitty public persona and misdirect his snake-like character? lolololol

  • Jose Gonzalez
    Jose Gonzalez 2 months ago

    Gordon ramsay

  • Jose Gonzalez
    Jose Gonzalez 2 months ago

    Gordon ramsay

  • Stephanie Yeminez
    Stephanie Yeminez 2 months ago

    So awsome. Lol KD. You are so cool

  • Devonte McCoy
    Devonte McCoy 2 months ago

    This nigga literally took 2 bites of every wing๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Devonte McCoy
    Devonte McCoy 2 months ago

    Dirty dicks....โ€pause on thatโ€๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Rossticles
    Rossticles 2 months ago

    Did Ty Lue actually ask that question? 3:58

  • poopz
    poopz 2 months ago

    hot wings and cupcakes

  • The Canine Nutritionist

    Boo!

  • I GET DUBBZZ
    I GET DUBBZZ 2 months ago

    Sssssssssspicccccccy ๐Ÿ

  • Ben Tate
    Ben Tate 2 months ago

    He's so right about athletes not being able to tell their own story. ESPN makes him seem like such a bad dude but when he's telling his own story here, he's super likeable

  • Gasmilla Suarez
    Gasmilla Suarez 2 months ago

    bring on steph

  • Connor Emsley
    Connor Emsley 2 months ago

    K.D was getting so mad near the end of the show he was just telling him to shut up in his head

  • Connor Emsley
    Connor Emsley 2 months ago

    Stop asking him random questions like the video should not be 18 minutes long

  • TheReal6God
    TheReal6God 2 months ago

    Get snoop dogg or lil yachty on the show.

  • wavyheat305
    wavyheat305 2 months ago

    WAIT...... SON BRUSHED HIS HAIR?!?! EPIC